سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آخرین منجی

 

عشق فقط عشق علی

رهبر فقط سید علی


رمز دفاع از حریم "ولایت" بدون شک ؛
تکرار اسم اعظم مولایم "حیدر" است -

آن مدرکی که به این رمز اعتبار می دهد ؛
"خون شهیده ایست" که بر دیوار و بر در است -

تاریخ گواه دهد بر این ادعا و آن ؛
خون لخته های جگر "سبط اکبر" است -

حتی دلیل دیگر این ادعای من ؛
جسم به خون تپیده "ارباب بی سر" است -

حالا بسوز ای منافق ملعون که "رهبرم" ؛
از نسل پاک "فاطمه" و پور "حیدر" است

 

 

http://farsi.khamenei.ir/ndata/news/5014/B/khamenei-ghadir.jpg

 

ما حامیان ولایت تا آخرین قطره خونمان

پشتیبان ولایت فقیه هستیم


مرگ  بر منتقدان مقام معظم رهبری


مرگ بر ضد ولایت فقیه


مرگ بر جریان فتنه که جایگاه رهبری را

هدف حملات خود قرار دادند

http://www.alitahery.ir/gallery/news/26968_iran_flag.jpg_large.jpg

ما امت حزب الله تا پای جان از رهبر عظیم الشانمان حمایت می کنیم

 مرگ بر سحر خیز

مرگ بر کدیور

 

 

جریان فتنه نیت پلید خود را آشکارکرد، نشانه ها به سمت مقام معظم رهبری

پایگاه خبری خبرگستر : در سالهای پس از انقلاب اسلامی به خصوص بعد از رحلت حضرت  امام ( ره) جریان فتنه با ترفند های مختلف سعی کرد با نفوذ به جایگاه های مهم  و کلیدی نظام، اداره امور کشور را در دست گیرد.

اما در تمام این دوران حتی در زمان دولت اصلاحات یک سد محکم در برابر خواسته های شوم خود احساس می کردند و آن اصل ولایت فقیه و شخص مقام معظم رهبری بود. به اذعان همه تحلیل گران حتی رسانه های بیگانه در تمام فتنه هایی که این گروه به راه انداخت تنها شخص مقام معظمرهبری بود که با رهبری آگاهانه و با درایت خود نظام را در برابر تهدیدات داخلی و خارجی حفظ و صیانت نمود.

از این رو، در جریان فتنه ی پس از انتخابات ، هدف اصلی اتاق فکر فتنه گران، عزل مقام معظم رهبری بود. اما به دلیل شدت  محبوبیت و مقبولیت مقام معظم رهبری در دل و جان مردم ایران ، این نیت پلید را آشکار نمی کرد. حال بعد از رسوایی و شکست سنگین فتنه گران از مردم و رهبری ، از نیت شوم خود پرده برداشتند و به صورت علنی خواستار استیضاح مقام معظم رهبری شدند.

در این راستا محسن کدیور از اعضای اتاق فکر جریان فتنه در خارج از کشور ، با انتشار نامه ای که مخاطب آن آقای هاشمی رفسنجانی بود خواستار استیضاح و برکناری مقام معظم رهبری شد. از طرف دیگر جریان همسو با بیگانگان در داخل کشور نیز ساکت ننشست.

عیسی سحرخیز  که به اتهام تبلیغ علیه امنیت کشور در جریانات پس از انتخابات دستگیر شده است در دفاعیات خود در دادگاه با مظلوم نمایی اتهام خود را مطبوعاتی ذکر نمود و مقام معظم رهبری را به کوتاهی در انجام اصول قانون اساسی متهم کرد. رسانه ها و سایت های معاند نیز از اظهارات این افراد استقبال کرده و آنها را پوشش خبری دادند. اما تجربه ی این سالها نشان داده است که پیوند مردم و رهبری ناگسستنی است و دشمنان نظام و انقلاب از این حربه نیز بهره ای نخواهند برد.

منبع خبر

 

 

اوج سر سپردگی کدیور به اجانب

محسن کدیور در راستای اثبات سرسپردگی خود به اجانب خواستار عزل و محاکمه مقام معظم رهبری

محسن کدیور از اعضای اتاق فکر جریان فتنه ، که از اقتدار مقام معظم رهبری در کنترل فتنه ی اخیر  به شدت آشفته و  مستاصل  شده خواستار برکناری ایشان شد.

به گزارش خبرگستر ، این جاسوس اجانب در لباس روحانیت ، همچون اربابان خود تنها راه سرنگونی انقلاب اسلامی را حذف اصل ولایت فقیه ویا تشریفاتی کردن این مقام می داند.

او در نامه ای که اخیرا خطاب به آقای هاشمی رفسنجانی منتشر کرد ،عملاً جنبه ی تشریفاتی کردن ولایت فقیه را دنبال کرده  وخواستار محدودیت زمانی مدت رهبری و محدودیت  اختیارات رهبری در مجمع تشخیص مصلحت ، ارگانهای نظامی و صدا و سیما شد.

این خادم اجانب نتوانست خشم خود را از شکست جریان فتنه در برابر تدابیر مقام معظم رهبری پنهان کند  با ارائه ی اتهامات واهی به رهبری معظم سعی کرد تا حدی ضربه ی شکست را جبران کند . اما با هوشیاری مردم همیشه در صحنه ی ایران ، این توطئه نیز به شکستی دیگر برای اجانبتبدیل خواهد شد.

 

 

فحاشی به احمدی‌نژاد خوب است ولی کافی نیست

معصومه قمی اعلام کرده که از او به خاطر مطلب توهین‌آمیز علیه رئیس جمهور تقدیر شده اما توضیح داده‌اند که این مقدار کافی نیست.

یک روزنامه‌نگار سابق نشریات اصلاح‌طلب که اکنون در کشور آمریکا زندگی و با رسانه‌های ضدانقلاب همکاری می‌کند، اعتراف کرد که به خاطر توهین‌های مکرر به رئیس جمهور مورد تشویق مقامات خارجی قرار گرفته است.

معصومه قمی (مسیح علی‌نژاد) که چند سال پیش در مطلبی توهین‌آمیز در روزنامه اعتمادملی، مردمی که در سفرهای استانی به استقبال رئیس جمهور می‌روند را "دلفین‌های گرسنه " نامیده بود، درباره واکنش‌ها به مطالبی که علیه احمدی‌نژاد منتشر کرده، نوشته است: در یکی کنفرانس‌های خارجی (ضدایرانی)، مسئول برگزاری همایش از من به خاطر مطلب آواز دلفین‌ها تشکر کرد.

البته این همکار سایت‌های مخالف جمهوری اسلامی ایران، از نارضایتی این فرد از رویه کنونی خبر داده و گفته است: البته ایشان به من گفت که این مسائل کافی نیست و دلیلی بر حرفه‌ای بودن شما نمی‌شود.

گفتنی است این خبرنگار سابق نشریات اصلاح‌طلب، تاکنون بارها مردم ایران را به دلیل حمایت از رئیس جمهور به تمسخر گرفته و به آنان توهین کرده است.

با این حال، وی چندی پیش به محبوبیت مردمی احمدی‌نژاد اعتراف کرد و نوشت: احمدی‌نژاد مشکل ما نیست؛ مشکل مردمی هستند که حرف‌های احمدی‌نژاد را باور می‌کنند.

 

 

انتقال گروهک منافقین به‌ کوههای مرزی ایران

مقامات کاخ سفید پیامی به‌ شورای رهبری حزب کارگران کردستان ارسال کرده‌اند و از مقامات پ.ک.ک خواسته‌اند‌ تا اجازه‌ دهند اعضای گروهک منافقین در کوهای قندیل واقع در مرز ایران مستقر شوند.

مقامات کاخ سفید پیامی به‌ شورای رهبری حزب کارگران کردستان ارسال کرده‌اند و از مقامات پ.ک.ک خواسته‌اند‌ تا اجازه‌ دهند اعضای گروهک منافقین در کوهای قندیل واقع در مرز ایران مستقر شوند.

همزمان با نزدیک شدن زمان خروج نظامیان آمریکایی از خاک عراق و تصمیم قاطع دولت این کشور برای دستگیری و اخراج گروهک منافقین از عراق، مقامات آمریکایی از هم اکنون به‌ تکاپو افتاده‌اند تا قبل از خروج خود، گروهک تروریستی منافقین را در کوهها هم مرز با ایران مستقر کنند.

منبعی موثق از شورای رهبری حزب کارگران کردستان موسوم به‌ پ.ک.ک در گفت‌وگوی اختصاصی با  فارس، معامله‌ مقامات آمریکایی با شورشیان "پ.ک.ک " را فاش کرد.

وی اظهار داشت:‌ روز شنبه‌ پیامی از طرف مقامات کاخ سفید به‌ شورای رهبری شورشیان پ.ک.ک ارسال شده‌ که‌ در این پیام از مقامات پ.ک.ک خواسته‌ شده‌ ، اجازه‌ دهند اعضای گروهک منافقین در کوهای قندیل واقع در مرز ایران مستقر شوند.

وی در پاسخ به‌ این سوال که‌ مقامات آمریکایی در مقابل، چه‌ چیزی را به‌ شما پیشنهاد کرده‌اند؟ گفت: آنها به‌ ما قول داده‌اند که‌ در صورت قبول این شرط ، حملات ارتش ترکیه‌ علیه‌ ما را متوقف خواهند کرد.

این مقام بلند پایه‌ شورای رهبری شورشیان پ.ک.ک با بیان اینکه‌ هم اکنون این پیشنهاد در حال بررسی است به‌ پاسخ این نیروها به‌ درخواست مقامات آمریکایی اشاره‌ای نکرد.

سلسله‌ کوهای قندیل مناطق صعب العبوری هستند که‌ هم اکنون محل استقرار شورشیان پ.ک.ک و گروهک تروریستی پژاک است.
این مناطق هم مرز با ایران و ترکیه‌ است.

 


ارسال شده در توسط منتظر منجی