سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آخرین منجی

افشاگری فضلی نژاد درباره ماهیت فتنه سبز

فضلی نژاد پس از ترور نافرجام در شامگاه 2 اسفند به مدت 20 دقیقه سخنرانی کرد و از ماهیت ماسونی «جنبش سبز» پرده برداشت. 

فضلی نژاد درباره عضویت میرحسین موسوی در لژ فراماسونری قسطنطنیه گفت: 

گمانه های بسیاری درباره ی عضویت میر حسین موسوی در لژهای ماسونی مطرح بوده است و همیشه مصلحت ها و ملاحظات مانع از آن شده تا این گمانه زنی ها مورد تحقیق تاریخی مطلوب قرار گیرد. آقای میر حسین موسوی عضو لژ فراماسونری قسطنطنیه است این روایتی است که بسیاری از مورخان برجسته ی ایران و بسیاری از پژوهشگران سیاسی این مرز و بوم آن را مطرح کردند حتی یکی از مورخان برجسته یک ماه پیش در گفتگوی تلفنی به شخص من گفت: که اسناد عضویت میر حسین موسوی در لژ فراماسونری قسطنطنیه موجود است و جاسوسی ایشان برای صهیونیست ها یک احتمال بسیار قویست چرا دستگاه قضایی و نیرو های امنیتی ما به این گزاره ها بی توجه هستند ما میر حسین موسوی را متهم می کنیم به عضویت در لژ های ماسونی در قوه ی قضائیه و نهاد های امنیتی خواهان رسیدگی به پرونده ی ایشان با عنوان "جاسوسی برای صهیونیست ها" هستیم..

 گفتنی است که ترور فضلی نژاد برای حذف این نویسنده 

 

 

عنوان "مفسد فی الارض" در انتظار سران فتنه

محمد کرمی راد" عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار  سیاسی خبرگزاری برنا، گفت: تلاش موسوی و کروبی برای تقویت بدنه ناامید جنبش سبز با شانتاژهای تبلیغاتی علیه حضور مردم در 22 بهمن و 9 دی ماه هدایت می شود.

وی با بیان اینکه در 9 دی ماه چشم فتنه کور شد و در 22 بهمن فتنه تمام شد، اذعان داشت: موسوی و کروبی اگر دوباره بازسازی بدنه جنبش سبز را در دستور کار قرار داده باشند، خود را به تجاهل زده اند. 

کرمی راد تصریح کرد: امروز حتی از نظر شخص آقای خاتمی هم تاریخ مصرف موسوی تمام شده است و او ضربه ای را به اصلاحات زد که جبران ناشدنی است. 

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: مردم هوشیار هستند و حتی اگر گروهی در قبال انتظارات این ها درباره چهارشنبه سوری، سوءاستفاده کنند، دیگر نام این دو شخصیت را باید مفسد فی الارض نامید.

 

 

زهرا رهنورد بیانیه صادر کرد

همسر میرحسین موسوی به پیروی از همسرش دست به قلم شد و در بیانیه‌ای به مناسبت روز جهانی زن، از آنچه "قوانین من‌درآوردی مجلس " نامیده، انتقاد کرده است.

زهرا رهنورد در این بیانیه با کنار هم قرار دادن شخصیت‌های بزرگ مذهبی و شخصیت‌های افسانه‌ای، برخی زنان قصه ها را به عنوان الگو معرفی کرده است: "تاریخ مذهبی و اسلامی و تاریخ ملی ما سرشار از روزهای بزرگی چون تولد حضرت زهرا(س) و پیام آوری زینب (س) است و همچنین سرشار از شخصیت های بزرگ ایران باستان چون آذر میدخت ها و ایران دخت ها و زنان ایثارگر شاهنامه ای و اسطوره ای چون آناهیتا و تهمینه و رودابه و گردآفرید است". 

خانم رهنورد در ادامه این بیانیه مدعی شده است که در ایران، "رفتارهای تبعیض خواهانه و ضد زن " وجود دارد. او "فرهنگ حاکم و قوانین من‌درآوردی مجلس " را علت این امر دانسته است. 

وی که از سوی مجله آمریکایی "فارین پالیسی " به عنوان "سومین روشنفکر سال " انتخاب شد، برخی احکام دین اسلام را "ظلم و بی‌عدالتی " در حق زنان خوانده و نوشته است: "در آستانه هزاره سوم میلادی، دنیای ماهواره و دیجیتالیسم و قدرت رسانه ها، همچنان متحجرانه به زنان می نگرند. در این دنیای مدرن و پیچیده فهرست شگفت انگیزی پیش روی ماست، مالامال از ظلم و تبعیض و بی عدالتی به بهانه حمایت از خانواده، قانون چند همسری مطرح می شود". 

وی همچنین گفته است که دنیای فعلی، "دنیای فردیت‌ها است".

اتهام به رسانه ملی

خانم رهنورد در ادامه این بیانیه از رسانه ملی هم انتقاد کرده و نوشته است: "به رسانه ملی بیاموزید از ارائه الگوی رفتاری زن سلیطه بد اخلاق، زن مطیع، زن سلطه‌طلب دست بردارد ". البته او اشاره نکرده است که منظورش کدام زنان است. 

همسر آقای موسوی، از حکم اسلامی دیه هم انتقاد کرده و با "واپسگریانه " خواندن این حکم، گفته است: "در قوانین واپس‌گرا زن به عنوان جنس دست چندم تلقی شده، در کدام قلمرو است که تبعیض وبی عدالتی در قوانین ما لحاظ نشده...دیه نامساوی زن و مرد، قوانین تبعیض آمیز مربوط به طلاق و تابعیت و غیره". 

خانم رهنورد در پایان این بیانیه، زنانی که به جرم شرکت در اغتشاشات بعد از انتخابات دستگیر شده‌اند را افرادی خواند که تمام خواسته‌های خود را در جنبش موسوم به سبز یافته‌اند. 

ماجرای داماد لرستان

خانم رهنورد که از سوی همسرش به عنوان "روشنفکرترین زن ایران " معرفی شده است، پیش از این هم، پس از اعلام نتایج انتخابات ریاست جهموری دهم، با این استدلال که آقای موسوی "فرزند آذربایجان " و "داماد لرستان " است، مدعی تقلب در انتخابات شد. 

او در سخنانی جالب به شبکه انگلیسی "بی‌بی‌سی فارسی " گفت که حتما تقلب شده است زیرا "آذربایجان و ترک زبان‌ها هیچ وقت فرزند خودشان را نمی‌گذارند که به کسی دیگر رای بدهند. یا لرستان که خود من لر هستم و موسوی هم بارها گفته من داماد لرستان هستم. بنابراین اهالی لرستان موسوی را نمی‌گذارند به آقای احمدی نژاد رای بدهند. این دو تا ملاک است و باقی موارد هم شبیه همین است".

اقدام خانم رهنورد در پایین آوردن انگیزه‌های انتخاب رئیس جمهور از سطح ملی تا حد انگیزه‌های قومیتی، با تعجب و در عین حال انبساط خاطر مخاطبان همراه شد.

 

 

از ابتدا هم موسوی را برای ریاست جمهوری قبول نداشتم

محمد رضا عارف چندی پیش در سخنان خود در جمع انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه گیلان با توجه به حوادث پس از انتخابات گفت: نباید بجای انتقاد از دولت احمدی نژاد، انتقادهای خود را به سمت اصول نظام منحرف می کردیم. وی در ادامه ضمن انتقاد شدید از کروبی و موسوی بخاطر رویکردهایشان، از تاسیس "بنیاد امید" با ترکیبی از اصلاح طلبان میانه رو و چهره های تکنوکرات داد. لازم به ذکر است محمدرضا عارف از چهره های مورد توجه جریان دوم خرداد در انتخابات آینده به شمار می رود.محمد رضا عارف، معاون اول کابینه دولت خاتمی گفت: از ابتدا هم موسوی را برای ریاست جمهوری قبول نداشتم.


ارسال شده در توسط منتظر منجی