سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آخرین منجی

گفته ها و نگفته ها درنامه عروس امام به سید حسن خمینی

در این نامه حتی به بعضی از خاطرات سید حسن و امام اشاره شده ، اما هیچ اشاره ای به وصیت حاج احمد پدر سید حسن نشده است.

در سالهای نه چندان دور مردم ایران اسلامی ، رهبر و مرادی را از دست دادند که از صمیم قلب به او عشق می ورزیدند. پس از ارتحال حضرت امام ، با دیدن چهره ی اعضای بیت ایشان ، به خصوص آقای سید حسن خمینی یاد و خاطره ی آن عزیز سفر کرده و یادگارش در دلها زنده می شد . اما جریانهای بعد از انتخابات و حضور آقای سید حسن خمینی در محافلی که مردم انقلابی انتظار آن را نداشتند باعث دلخوری و آزردگی خاطر دوستداران انقلاب و امام شد.

در روزهای اخیر نامه ای از طرف خانم فاطمه طباطبایی به فرزندش سید حسن منتشر شد که از جهات مختلف قابل تامل است. در این نامه از سید حسن خواسته شده :" تلاش کن همواره در راه راست، ثابت قدم بمانی و حقیقت را فدای مصلحت نکنی؛ زیرا که هیچ مصلحتی با حق و حقیقت هم‌سنگ نیست." این در حالی است که سید حسن خمینی در روزهای اخیر همه را به صبر دعوت کرده بود.

نکته قابل تامل دیگر اینکه در این نامه حتی به بعضی از خاطرات سید حسن و امام اشاره شده ، اما هیچ اشاره ای به وصیت حاج احمد پدر سید حسن نشده . وصیتی که حاج احمد اینگونه نوشته بود:" به حسن و برادرانش این توصیه را می‌نمایم که همیشه سعی کنند در خط رهبری حرکت کنند و از آن منحرف نشوند که خیر دنیا و آخرت در آنست و بدانند که ایشان موفقیت اسلام و نظام و کشور را می‌خواهند. " انتظار از عروس مکرمه امام این بود که این وصیت مهم را در نامه ی خود یادآور شوند و با راهنمایی های خود از نفوذ جریان خلاف راه ولایت در بیت امام جلوگیری نمایند.


ارسال شده در توسط منتظر منجی