سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آخرین منجی

جام زهر در کام منافقین

محمود احمدی‌نژاد در ادامه سخنان خود در جمع مردم همدان اظهار داشت: امروز استکبار هر جا می‌رود، ملت ایران در آنجا حاضر است و ایرانیان با ایمان فرهنگ و آرمانخواهی و عدالت‌خواهی همه جا حاضر هستند، به طوری که روح ایران در تمام سزمین‌ها جاری است و این موضوع سبب ناراحتی دشمنان شده است. وی در ادامه سخنان خود در خصوص موضوعات هسته‌ای ایران گفت: ما اعلام کردیم حاضر به مذاکره ‌هستیم اما به شرطی که بر پایه برابری و قانون و عدالت باشد اما طرف مذاکره عصبانی است و می‌خواهد مذاکره در سایه چماق برگزار شود.

رئیس جمهور تصریح کرد: شما مستکبران بدانید در اشتباه هستید و افکارتان عقب افتاده است و دوران استکبار و زور به پایان رسیده است. وی با بیان این که ما اهل گفت‌وگو هستیم، خاطرنشان کرد: بدانید اگر می‌توانید امتیازی از مردم ایران بگیرید این مردم با ایمان و وحدت، صدها چماق را بر سر شما خراب خواهند کرد. احمدی‌نژاد گفت: مستکبران هر جا کم می‌آوردند، به تحریم رو آوردند و یا در گوشه‌ای از دنیا جنگ به پا کردند اما ما آنقدر می‌ایستیم تا دشمنان از پا در بیایند.

وی خاطرنشان کرد: عده‌ای در داخل هستند که با بیگانگان همراه می‌کنند، به گونه‌ای که در بحث مذاکرات هسته‌ای به ما می‌گفتند ماجراجویی نکنید اما وقتی ما در موضوعی به نتایجی می‌رسیدیم، می‌گفتند سازش کرده‌اید. رئیس جمهور با بیان این که ملت از همه امتحانات عبور کرده است، گفت: آن کلام زیبایی که امام فرمود ملت ما آمریکا و مستکبران را زیر پای خودش له خواهد کرد، به فضل الهی محقق شده است و دشمنان در برابر ملت ایران عددی نیستید که بخواهند عرض اندام کنند.

وی تصریح کرد: دشمنان بدانند اگر صد جام زهر را هم پر کرده باشند، ملت با دست توانمند خود این زهر را در کام منافقان فرو خواهند کرد. رئیس جمهور در ادامه سخنان خود با اشاره به طرح هدفمند کردن یارانه‌ها گفت: این طرح به زودی اجرا شده و و یک طرح انقلابی است که صد درصد به نفع مردم است و هموراه باید با مردم و کمک مردم انجام شود.

وی ادامه داد: به فضل الهی از روزی که این طرح اجرا شود، وضع زندگی مردم بهبود یافته و آنان که می‌گویند چند سال دیگر وضع خراب می‌شود، باید بداند از همان روز اجرای این طرح در زندگی مردم بهبود حاصل می‌شود. احمدی‌نژاد با بیان اینکه با اجرای این طرح می‌خواهیم یارانه‌ها به جیب مردم که حق آنان است برود، تصریح کرد: در مهر ماه امسال بخش اول این یارانه‌ها به حساب مردم واریز می‌شود.

وی سپس در خصوص طرح آتیه که از نیمه شعبان آغاز شد، گفت: این طرح در کشورهای پیشرفته به اجرا درآمده و هموراه یک برنامه تامین اجتماعی برای تامین رفاه آینده نسل‌هاست. رئیس جمهور گفت: دولت نگرانی آتیه فرزندان را با این طرح برطرف خواهد کرد تا جوانی که به سن 18 تا 20 سال رسید، دغدغه ازدواج و اسکان و هزینه‌های دیگر را نداشته باشد. وی افزود: با تاسیس صندوق آتیه مهر امام رضا (ع) دولت در زمان تولد هر فرزند یک میلیون کنار می‌گذارد و هر سال هم به آن اضافه می‌شود.

احمدی نژاد خاطرنشان کرد: در پاسخ به کسانی که می‌گویند این پول از کجا آمده و مورد نیاز مردم است باید گفت مردم می‌توانند از همان حسابی که متعلق به خودشان است قرض بگیرند و دولت درصدد است تا هر ساله این اقدام را جلوتر ببرند و این طرح را به قبل از سال 89 نیز تعمیم ‌دهد. وی در ادامه سخنان خود گفت: در سفرهای گذشته برای استان همدان تصمیم‌های گرفته شده و کارهای خوبی انجام گرفته و اینکه همدان پایتخت تاریخ و تمدان ایران است تعبیر درست و زیبایی است.

 


ارسال شده در توسط منتظر منجی