سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آخرین منجی

در آستانه شب عید مهدی کروبی به منزل محقرانه اش اثاث کشی می کند

مهدی کروبی شیخ اصلاحات بعداز یکسال از شروع به ساخت منزل مسکونی اش درشمال شهر تهران به منزل نو می رود.

مهدی کروبی که تا کنون ادعا می کرد در طول مسئولیت های گذشته خود کمترین حقوق را دریافت و خود و خانواده اش فاقد تخلفات مالی و رانت خواری های اقتصادی هستند و در جریان مناظرات انتخابات ریاست جمهوری نیز در برابر چشم میلیون ها ایرانی عنوان کرده بود که تنها دارای یک ملک کلنگی در شمال تهران می باشد ، اخیرا ساختمانی پنج طبقه را در ملک مذکور احداث نموده و آماده است طی چند روز آینده به محل جدید نقل مکان نماید.

حسب گفتگوی خبرنگار ما با پیمانکاران و کارگرانی که به ساختمان فوق تردد دارند ، مهدی کروبی در ساختمان مذکور که متراژ زیربنایی هر واحد از آپارتمان های آن حدود 500 متر می باشد  ، کلیه امکانات یک زندگی محقرانه نظیر استخر سرپوشیده ، سونا و جکوزی در ساختمان را تعبیه نموده تا ساده زیستی ، مردمی بودن و دلسوزی و تبعیت عملی خود ازمرام و مسلک حضرت امام خمینی (ره ) را ثابت نماید .

ماهرترین طراحان دکور نیز هم اکنون در حال آماده سازی محوطه آپارتمان های محقر مذکور هستند تا شرایط لازم برای زندگی یک پیرمرد و پیرزن مثلا ساده زیست که مدعی داشتن نقش اصلی در انقلاب پابرهنگان هستند ، فراهم گردد.

حال جای این سئوال جدی مطرح می باشد که مهدی کروبی ثروت مذکور را از کجا آورده است و آیا منشاء تشکیل چنان زندگی به زعم آنان محقرانه ای پولهای شهرام جزایری نبوده است ؟

آیا مهدی کروبی که فریاد وا قانون اساسی اش گوش فلک را  کر نموده نباید در برابر اصل از کجا آورده ای پاسخگو باشد ؟!؟

و هزاران سوال دیگر .

 

منبع :  http://tahanews.blogfa.com

 

 

نوشخند / اولین بیانیه سومین متفکر جهان .... طنز

بانوان سبز ایرانی! منو که می‌شناسین همونی هستم که شوهرم بهم میگه روشنفکرترین زن ایرانی!

حبیب ترکاشوند- همسر آقای چیز اخیراً در آستانه روز جهانی زن خطاب به بانوان سبز ایرانی بیانیه‌ای صادر کرده که بنا به اهمیت فوق‌العاده آن، متن پیام به محضرتان تقدیم می‌گردد:

بانوان سبز ایرانی! منو که می‌شناسین همونی هستم که شوهرم بهم میگه روشنفکرترین زن ایرانی، چیه حسودیتون میشه اینقدر همسرم منو تحویل می‌گیره(!) اگر شما هم مثل من عرضه داشتین و گربه را دم حجله می‌کشتین شوهراتون بهتر از اینا را به شما می‌گفتن.

اول مطلب براتون بگم که چرا این‌دفعه من به جای شوهرم بیانیه دادم. راستش اینکه دیشب دوتایی با  اون نشسته بودیم و اون‌هم بدجوری از خودش تعریف می‌کرد و هی برا خودش نوشابه باز می‌کرد.

هی می‌گفت با بیانیه‌های من حال می‌کنی، دست هرچی نویسنده رو از پشت بستم. منم برای اینکه روشو کم کنم، گفتم: خب که چی؟ فایدش چیه این‌قدر بیانیه دادی که دیگه مردم شمارشو از یاد بردن. فکر کنم بیانیه بعدیت میشه شماره بی‌نهایت، این‌همه بیانیه دادی اون هم از وضعیت جنبش سبزمون. دلمون به 22بهمن خوش بود امّا حتی یه‌دونه پارچه سبز هم نیاوردن. اونم برگشت گفت: تقصیر من چیه! شانس ندارم. از روز اول گفتیم تقلب شده اومدن صندوق‌ها را دوباره شمردن رأیم کمتر شد.

هرکی از این جنبش سبزی‌ها کشته می‌شد   می‌رفتیم سر خاکش یک‌دفعه زنده می‌شد.  از دست مردم دیگر جرأت نداریم بریم بیرون از خونه، این دستگیری ریگی هم شده غوز بالا غوز، من موندم تو این وسط این مرتیکه چطوری دستگیر شد که همه بگن کار وزارت اطلاعات این   احمدی‌نژاده. منم بهش گفتم: اصلاً میدونی چیه؟ این مردهای جنبش سبز غیرت میرت ندارن، باید بسپاریش به من و زن‌های سبز، یک بیانیه بدم که چند صدمیلیون زنو بکشونم وسط خیابونا. خلاصه سرتونو درد نیارم با شوهرم برا روکم کنی شرط گذاشتم تازه اون اگه فوق‌لیسانس معماری داره من که 5، 6 تا مدرک بیشتر از اون دارم. از هر جایی یک مدرک برای روز مبادا جمع کردم شاید لازم بشه. اخیراً هم که خبر دارین آمریکایی‌ها که طرفدار اصلی ماها هستن منو سومین متفکر جهان نام گذاشتن یعنی با این اوصاف ماری‌کوری باید بره جلو بوق بزنه. و امّا لپ کلام من؟

ای زنان سبز ایران می‌دانم که شما هم مثل من زیاد علاقه‌ای به مناسبت‌های مذهبی ندارین، برا همین روز جهانی زن را انتخاب کردم که بفهمین من چقدر روشنفکرم. اونور آبی‌ها هم یک دست مرتب بزنن. این حکومت یک سری قانون من درآوردی آورده میگه زن‌ها باید اینجوری باشن.

کی گفته این حرف‌ها رو. میگن مراجع تقلید گفتن، خب مگه من و چیز چی‌مون کمه خودم تا چند روز دیگر یک رساله خوشگل می‌نویسم. اصلاً کی گفته خانم‌ها باید حجاب داشته باشن و چادر سرکنن؟ خب فرض مثال اسلام گفته باشه ما سبزی‌ها فرادینی هستیم اصلاً این دینه که باید خودشو با ما وفق بده. الان عصر ماهواره و اینترنته، یک آنتن ماهواره بخرین ببنین چه خبره؟

راستی از شما چه پنهون میرحسین تازگی‌ها یکدونه خریده با همدیگه نگاه می‌کنیم. چیز مرده، بعضی‌ صحنه‌ها را که می‌بینه یک جورایی میشه، هی میگه چیز چیز! شاید بگین پس خودت چرا چادر سرت کردی؟ راستشو بگم بین خودمون باشه این اصولگراها نفهمن من اصلاً قبلاًها اینجوری نبودم، الان زورکی سرم می‌کنم. این اولین بیانیمه نمی‌خوام مثل چیز خسته‌تون کنم ولی کلاً بدونین هرچی که شما جنبش سبزی‌ها دوست داشته باشین دین هم همونه.

 

 

مشارکت ، موسوی را از رهبری فرقه سبز خلع کرد

علی شکوری‌راد گفت که ما میرحسین موسوی را به عنوان یک رهبر تشکیلاتی نمی خواهیم.

به گزارش شبکه ایران، یکی از اعضای شورای مرکزی حزب مشارکت اعلام کرده است که آقای موسوی فقط "رهبر معنوی فرقه سبز" است.

علی شکوری‌راد در مصاحبه‌ای که با سایت فیلتر شده "پارلمان‌نیوز" انجام داده، با تایید تلویحی انحلال حزب مشارکت گفته است: "حزب مشارکت اکنون بصورت ادغام شده در جنبش سبز فعالیت می‌کند و در این مقطع رسالت اختصاصی برای خود قائل نیست که بخواهد بر اساس آن، این جریان را به سمت و سویی ببرد".

شکوری‌راد همچنین با اشاره به حوادث بعد از انتخابات، اذعان کرد که فرقه سبز "رادیکال‌" است.

وی در ادامه، آقای موسوی را رهبر فرقه سبز ندانسته و اعلام کرده است: "ما می‌خواهیم مهندس موسوی نه به عنوان یک رهبر تشکیلاتی جنبش سبز بلکه به عنوان یک رهبر معنوی جنبش به رسمیت شناخته شود".

عضو شورای مرکزی حزب مشارکت همچنین با بیان اینکه "بحث ما الان این نیست که قانونی خوب است یا بد است یا اصولآ قانون می‌تواند چیزی را تضمین کند یا نمی‌تواند"، گفته است: "خواسته ما اجرای قانون اساسی است". البته به اغتشاشات هشت ماه اخیر و مقابله فرقه سبز با رای مردم و قانون اساسی اشاره ای نکرد.

شکوری‌راد در پایان این مصاحبه هم بدون اشاره به حوادثی نظیر هتک حرمت روز عاشورا و خسارت گسترده به اموال عمومی در ماه‌های اخیر، مدعی شده است که اصلاح‌طلبان از خشونت‌ورزی خودداری کرده اند!

فعالان سیاسی با اشاره به آنچه از آن به "دفن تاریخی فتنه" در راهپیمایی 22 بهمن یاد شده است، معتقدند که این اظهارات برای احیای فرقه سبز صورت گرفته است.

علاوه بر این گفته می شود که تاکید بر آنچه فعالان تندروی اصلاح طلب "قانون" می نامند، در واکنش به سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر ایستادگی برخ یافراد در برابر قانون و رای مردم بصورت می گیرد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، چندی پیش در دیدار با رئیس و نمایندگان مجلس خبرگان فرمودند که کسانی که حاضر نیستند اکثریت را قبول کنند، در واقع دارند خودشان را از یک کشتی نجات - که نظام اسلامی است - بیرون می‌اندازند و صلاحیت حضور در چارچوب نظام اسلامی را از دست می دهند که از دست داده‌اند".

 

 

نعل وارونه دستگاه قضائی

زهره الهیان نماینده ی تهران در پی احضار شدن های متعدد حسین شریعتمداری به دادگاه برای پاسخ گویی به شکایت خاتمی، موسوی و شیرین عبادی از وی، از دستگاه قضایی خواست تا به جای تشکیل دادگاه برای مدافعان نظام با کسانی که امروز همه ی ملت خواهان محاکمه ی آنها هستند برخورد کند.
 
به گزارش جهان، نماینده مردم تهران در مجلس اظهار داشت: با توجه به اینکه سران فتنه، آقازاده ها وسر حلقه های آنها در فراغت و آزادی به سر می برند و بدون هیچ گونه برخوردی همچنان خود را طلبکار از مردم می دانند، فرزندان انقلابی و متعهد به اتهام عمل به تکلیف انقلابی خود به دادگاه احضار می شوند. 

وی حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه ی کیهان را یکی از سرداران جنگ نرم خواند و با اشاره به این که شریعتمداری در یک دو ماه گذشته در چندین جلسه دادگاه حاضر شده و برای تفهیم اتهام و باز جویی به شعبات متعدد مراجعه کرده، افزود: البته برای کسانی مثل شریعتمداری حضور در دادگاه خود فرصتی برای افشای حقایق و حمله به دشمنان نظام است.
 
الهیان در ادامه با تاکید بر این که مطالبه ی مردم از دستگاه قضایی برخورد قاطع و سریع با فتنه گران است و مردم این خواسته را بارها با صراحت فریاد کرده اند گفت: یک سوال جدی اینجا وجود دارد و آن این که چرا باید سربازان نظام دائما مورد عتاب و باز خواست قرار بگیرند ولی فتنه گران جز مراعات و ملاطفت، عقوبتی نبینند. 

وی در پایان افزود: آیا بهتر نیست دستگاه قضایی به جای تشکیل دادگاه برای مدافعان نظام عزم خود را برای یکسره کردن تکلیف فتنه گران جزم کند؟

 

 

مرحله جدید جنگ سایبری آمریکا با ایران

با لغو ممنوعیت صدور خدمات و برنامه‌های رایانه‌ای مربوط به اینترنت به کشورهای ایران، سودان و کوبا آمریکا یک جنگ تمام‌عیار سایبری علیه این کشورها را کلید زد.

 وزارت دارایی آمریکا روز دوشنبه با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که آیین‌نامه مربوط به تحریم تجارت شرکت‌های آمریکایی را به شکلی تصحیح کرده است که به ادعای این وزارتخانه حقوق مربوط به آزادی بیان و آزادی اطلاعات را برای این کشورها در بیشترین حد ممکن تضمین کند.

براساس این مجوز ویژه، صدور خدمات ارتباطی برپایه فناوری‌های اینترنتی از جمله پست الکترونیک انتقال پیام، چت و شبکه‌های ارتباطی توسط شرکت‌های آمریکایی به ایران تسهیل می‌شود.این اقدام دولت آمریکا درپی طرح لوایح دوقلوی «تقویت دیجیتال ایران» و «همراهی با مردم ایران» در مجلس نمایندگان آمریکا بود که اواخر دی‌ماه سال گذشته مورد بررسی قرار گرفته و آن را به تصویب رساند.

لایحه «تقویت دیجیتال ایرانیان» توسط سناتور دموکرات جیم موران طراحی شده و با لحنی تقریباً صریح از اغتشاشات بعد از انتخابات ریاست‌جمهوری ایران با عنوان «حمایت از آمال دموکراتیک مردم ایران از طریق تقویت توانایی آنها برای دسترسی به اینترنت و سایر خدمات ارتباطی» حمایت می‌کند.

هدف لایحه این است که از طریق یک جنگ سایبر همه موانع و محدودیت‌های موجود در راه استفاده کاربران اینترنتی و سایر فناوری‌های ارتباطاتی را کنار بزند. در این لایحه صریحاً اشاره شده که در جریان حوادث بعد از انتخابات، مخالفان از توئیتر، فیس‌بوک و سایر فناوری‌های ارتباطاتی برای سازماندهی تظاهرات و سایر فعالیت‌های مرتبط با آن استفاده کرده‌اند.بانیان و حامیان این لایحه خواستار این هستند که برای تقویت این روند، موانع موجود بر سر راه دسترسی‌ها برداشته شود.

«لایحه تقویت دیجیتال ایرانیان» ‌برای اولین‌بار به صراحت تأیید می‌کند که وزارت خارجه آمریکا در جریان ناآرامی‌های بعد از انتخابات از توئیتر خواسته که روند بازسازی خود را به طور موقت متوقف کند تا کاربران ایرانی بتوانند در جریان ناآرامی‌ها از آن استفاده کنند.

در این لایحه آمده بود که تحریم‌های فعلی که آمریکا علیه ایران اعمال می‌کند به طور ناخواسته سبب شده که دسترسی ایرانیان به اینترنت و سایر خدمات ارتباطاتی محدود شود، به طور مثال شرکت مایکروسافت و گوگل چند مرتبه اعلام کرده‌اند که تحریم اقتصادی مانع ارائه خدمات پایدار فناوری به ایران شده است. براین اساس حامیان لایحه از دولت آمریکا خواسته‌اند تا از صادرات همه خدمات نرم‌افزاری و ارتباطاتی که می‌تواند مانع نظارت دولت ایران بر سایت‌های اینترنتی و خدمات ارتباطی شود، حمایت کند.

این لایحه خواستار این شده که دولت آمریکا همه شرکت‌ها، سازمان‌ها و افرادی که مانع نظارت دولت ایران بر خدمات فناوری می‌شود، را تشویق کند. هدف همه این موارد، تسهیل استفاده از خدمات ارتباطی و اینترنتی برای سازماندهی تظاهرات و راهپیمایی‌ها توسط مخالفان دولت ایران است.

لایحه دوم تحت عنوان «همراهی با مردم ایران» توسط کیت الیسون، نماینده دموکرات مجلس نمایندگان تهیه شده و هدف اصلی آن تحریم مقام‌های ایرانی است که در روند خدمات فناوری نظارت می‌کنند یا اینکه در راه آن محدودیت ایجاد می‌کنند. این لایحه در اصل مکمل لایحه اول است ولی همانطور که از نام آن پیداست خواستار اعلام همبستگی با ناآرامی‌های بعد از انتخابات است.

اگرچه قبل از طرح لوایح دوقلو وزارت خارجه آمریکا در اواسط دسامبر سال گذشته میلادی طی نامه‌ای به دفتر کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه‌داری این کشور از این دفتر خواسته بود اجازه دانلود نرم‌افزار رایگان بازار عمده در ایران توسط اَبَر شرکت‌های نرم‌افزارسازی مایکروسافت و گوگل و دیگر شرکت‌های آمریکایی را صادر کند.


ارسال شده در توسط منتظر منجی