سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آخرین منجی

خاتمی باز هم به اتهامش پاسخ نداد

رئیس بنیاد باران که به دریافت کمک یک میلیارد دلاری از آمریکا متهم است، در جدیدترین اظهارات خود هم ترجیح داد تا در این زمینه سکوت کند. البته پس از آنکه مصلحی، وزیر اطلاعات، از هزینه 17 میلیارد دلاری غرب در فتنه 88 خبر داد ، نام سیدمحمد خاتمی هم به عنوان یکی از متهمان دریافت و هزینه بخشی این مبلغ کلان مطرح شده است.

از این رو انتظار می رفت خاتمی در سخنرانی امروز خود نسبت به اتهاماتش پاسخی ارائه کند اما او در این زمینه واکنشی نشان نداد. رئیس بنیاد باران که در جمع برخی اعضای سابق انجمن‌ اسلامی خارج از کشور سخن می گفت، تنها با بیان اینکه ما فتنه‌گر نیستیم، به تکرار سخنان پیشین خود پرداخت و منتقدانش را فتنه گر نامید. اما از سوی دیگر نمایندگان مردم در خانه ملت، به بیان جزئیات بیشتری از دریافت کمک مالی سران فتنه از غرب پرداخته و از ارائه اسناد آن خبر داده اند.

در این راستا، زهره الهیان، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به کمک مالی 17 میلیاردی کشورهای غربی به جریان فتنه، گفت: مستندات این کمک مالی غرب در اختیار وزارت اطلاعات است که با توجه به درخواست مدعی‌العموم برای تفهیم اتهام درآینده به سران فتنه ارائه می‌شود. کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان، هم گفته است که اسناد دریافت کمک یک میلیاردی خاتمی در دادگاه سران فتنه ارائه می شود.


ارسال شده در توسط منتظر منجی