سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آخرین منجی

واکنش جالب سبزها به اخراج علی کریمی

روز گذشته رسانه های سبز و جریان ضدانقلاب با سوء استفاده از این خبر، کمپین حمایت از کریمی را راه اندازی کردند! پس از اخراج علی کریمی توسط باشگاه استیل آذین که گفته می شد به دلیل روزه خواری و توهین به مسئولین انجام شده است، روز گذشته رسانه های سبز و جریان ضدانقلاب با سوء استفاده از این خبر، کمپین حمایت از کریمی را راه اندازی کردند.

به گزارش جهان یک سایت اسرائیلی نوشت: علی کریمی به دلیل آنچه در فرهنگ عامه ایران زمین وطن پرستی ومردم دوستی نام دارد شخصیت خوب تاریخ فوتبال ایران نامگذاری میشود و جا داره که بگیم : کریمی با غیرت،حمایتت میکنیم. از سوی دیگر گروهی با عنوان حمایت از کریمی در فیس بوک تشکیل شد تا برای دفاع از وی امضا جمع کند.

رسانه منتسب به سبز دیگری هم نوشت که گرچه علی کریمی روزه خواری کرده است اما ما باید او را به خاطر جسارتش مورد حمایت قرار دهیم. دنباله هم نوشت که اخراج کریمی با یک سال اختلاف برای انتقام از دستبند سبز وی در یک مسابقه فوتبال است. تلاش برای رو در رو قرار دادن کریمی در مقابل نظام در حالی است که وی و دوستانش در تلاش هستند که حکم اخراج وی را تغییر دهند. گفتنی است روز گذشته نیز تعدادی از سایت های سبز نوشتند: برای مخالفت با نظام باید صدای ربنای شجریان را قبل از  افطار بلند کنیم.


ارسال شده در توسط منتظر منجی