سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آخرین منجی

منتجب نیا: حزب اعتماد ملی هیچ نقشی در فراخوان راهپیمایی 25 بهمن نداشته و من آن را رد می کنم


رسول منتجب نیا درگفتگو باریفنادرمورد  اعلام فراخوان برای راهپیمایی 25 بهمن ماه از سوی "گرامی مقدم "سخنگوی حزب اعتماد ملی اظهار داشت : پس از پلمب شدن دفتر مرکزی این حزب هیچگونه فعالیت رسمی نداشته وساختار آن بهم ریخته است 


وی افزود : شورای مرکزی که مرکب از 61 نفر است جلسه ای برگزار نکرده و طبعا مصوبه ای نیز نداشته .


منتجب نیاز افزود : سخنگوی حزب تا زمانی سخنگوست که مصوبات شورای حزب را اعلام کند نه نظر شخصی خود یا فرد دیگری .


رسول منتجب نیا با بیان انیکه شورا هیچ جلسه و مصوبه ای را اعلام نکرده گفت : اگر بپذیریم که گرامی مقدم سخنگوی اعتماد ملی است در زمانی باید اظهار نظر کند که شورای حزب جلسه برگزار کرده باشد.


وی با تاکید بر رد نظرایشان گفت : من اعلام می کنم که حزب اعتماد ملی در این مورد نظری ندارد و آقایان نظر شخصی خود را اعلام کرده اند نه نظر حزب.


منتجب نیا افزود : نه سخنگو و نه قائم مقام حق ندارند از زبان یک تشکیلات گسترده و فراگیر بدون طی کردن مراحل اظهار نظر کند.


وی در خصوص فراخوان و بیانیه کروبی گفت :موضع ما همان موضع اولی بود که در 22 بهمن از مردم دعوت کردیم و بنده به عنوان مسوول یکی از مبادی راهپیمایی از مسجد امام جعفر صادق (ع)‌همراه با علما و مردم مساجد مسیر را طی و از انقلاب و آرمانهای امام (ره ) دفاع کردیم ، ما همه ساله اینکار را انجام می دهیم ، موضع ما دفاع از انقلاب و آرمانهای امام در چارچوب قانون اساسی و نظام جمهوری اسلامی است .


منتجب نیا در باره مواضع حزب پس از انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت : دفتر حزب اعتماد ملی مدتی کوتاه پس از انتخابات پلمب و جلسات آن نیز به طبع این تعطیلی برگزار نشد و ما هیچگونه نشستی نداشتیم تا موضعی اعلام کنیم .


وی اظهار داشت حزب بجز یکی دو مرتبه اطلاعیه مناسبتی که برای برخی ایام داده شد هیچ جلسه و موضعی نداشتیم . اگر در اینده قرار شد حزب فعال شود آنوقت شورای مرکزی پس از برگزاری جلسه مصوبات خود را اعلام می کند.


رسول منتجب نیا در مورد سایت سحام نیوز گفت : ‌سحام نیوز ابتدا به عنوان سایت حزب اعتماد ملی تاسیس شد و مسوولیت آن بر عهده "گرامی مقدم" بوده که پس از تعطیلی حزب خوب بود این سایت تعطیل می شد و فعالیت نمی کرد .


وی افزود : هرکسی می تواند سایت مستقل داشته باشد مثل خود من و متاسفانه سایت سحام نیوز همچنین فعال است و من به عنوان قائم مقام حزب اطلاعی از گرداننده یا گردانندگان آن ندارم .


قائم مقام حزب اعتماد ملی با انتقاد از عملکرد این سایت گفت : انتظار داریم این سایت شخصی شود ، اعضای حزب نباید بدون دلیل پاسخگوی مطالبی باشند که نه اعضای شورا و نه قائم مقام از اخبار و تحلیلهای آن اطلاع ندارند بنا براین چگونه می توانند پاسخگوی آن باشند .


من چند ماه یکبار و در صورت داشتن دسترسی و فرصت به سایت سری می زنم اما غالبا از مطالب آن بی اطلاع هستم و کار گردانندگان آن را صحیح نمی دانم ، سایتی که به نام حزب فعال باشد ، در زمان تعطیلی حزب قطعا باید تعطیل شود.


وی ادامه داد : راه اندازی سایت شخصی هزینه سنگینی ندارد ، این سایت می تواند شخصی باشد که در این صورت مسوول مطالب و تحلیلهای آن کسانی هستند که آن را مدیریت می کنند نه افراد بی اطلاع .


منتجب نیاز مواضع کروبی پس از انتخابات را نظر شخصی وی اعلام کرده و صحت و سقم آن را نیز باید خودشان بگویند ، نظر ایشان شخصی است و حزب در این قضایا مواضعی نداشته چرا که حزبی نبوده که بخواهد موضع گیری کند.


وی افزود :‌ من از موضع خود سخن می گویم و نمی توانم در مورد مواضع ایشان سخن بگویم ، من شخصا پایبند مواضع امام ونظام جمهوری اسلامی و آرمانهای انقلاب هستم هر کسی عقیده خود را دارد و پاسخگوی عملکرد خود است .


منتجب نیا نقش ضد انقلاب در جریان فتنه را پر رنگ خوانده و گفت : وقتی حرکتی اعتراض آمیز بوجود می آید طبیعی است گروهها و جریانهای مختلف وارد عمل شوند ، این اعتراض زمانی که به سطح جامعه پهن می شود افراد فرصت طلب از هر گروه و با انگیزه های مختلف از فضا به نفع خود استفاده می کنند و هر کس در راستای عقاید خود وارد عمل می شود.


وی راهپیمایی 22 بهمن را یک اصل دانسته و افزود : من مردم را به شرکت در آن دعوت کرده و این روش سی و چند ساله من است و تا زنده هستم آن را ادامه خواهم داد.


وی با تاکید بر اینکه هیچ ارتباطی بین سایت سهام نیوز و حزب اعماد ملی نیست افزود : حزبی که تعطیل است پس هیچ نشست و مصوبه ای ندارد .


قام مقام حزب اعتماد ملی در خصوص فراخوان 25 بهمن گفت : من آن را رد


می کنم و حزب جلسه ای برگزار نکرده تا تصمیمی گرفته شود و فراخوان اعلام کند.


 


ارسال شده در توسط منتظر منجی

یک تجمع باشکوه دیگر از سبزها! +عکس


بولتن نیوز: ضد انقلاب های خارج از کشور که تجمعات باشکوه (!!) آنان در حمایت از جریان مرده سبز دیگر این روزها تبدیل به سوژه طنز رسانه های خبری دنیا شده است بار دیگر، تجمعی میلیونی (!!!) برگزار کردند.


 

به گزارش بولتن این تجمع که در ایالات متحده و در مقابل کاخ سفید برگزار شد، در مجموع، پدر و پسر، 50 نفر می شدند. این جمعیت که بادکنک های سبزی در دست داشتند (حتما به این معنا که سبزها بادکنکی بیش نیستند) برای دقائقی علیه جمهوری اسلامی و در حمایت از موسوی و کروبی شعار دادند.  


 

یکی از سخنرانان این تجمع گفت که فردا فاز جدیدی از جنبش آغاز می‌شود. این گروه با سردادان شعارهایی مثل «دموکراسی برای ایران»، «حقوق بشر برای ایران»، «مطبوعات آزاد برای ایران» و همچنین شعارهایی علیه شکنجه، خواستار برگزاری انتخاباتی آزاد در ایران شدند.



 




 



ارسال شده در توسط منتظر منجی

لحظه شماری جندالشیطان برای 25 بهمن!


به گزارش  پایگاه خبری جندالشیطان همزمان با دیگر رسانه های ضد انقلاب و متعلق به فتنه سبز از طرفداران موسوی و کروبی درخواست کردند که در روز 25 بهمن تجمع اعتراض آمیز برگزار کنند.


 



پایگاه های خبری جندالشیطان با انتشار مطالبی عنوان کردند که وعده همه معرتضین روز 25 بهمن می باشد!


این در حالیست که این گروه تروریستی در ایام پس از انتخابات بارها از فتنه گران سبز حمایت کرده و حتی بعد از توهین سبزها به امام حسین در روز عاشورا عبدالمالک ریگی با صدور بیانیه ای رسمی آمادگی خود را برای آموزش تروریستی به فتنه گران سبز اعلام کرد.


همچنین این گروه پس از قتل مشکوک ندای آقا سلطان مدعی شد که هدف ریگی و ندا درمبارزه با جمهوری اسلامی در نهایت یک هدف می باشد!


 



ارسال شده در توسط منتظر منجی

تکذیب و برائت جویی امنای صنف طلافروشان تهران از همراهی با جریان فتنه در 25 بهمن


یک وبلاگ خبری مربوط به گروهک مزدور منافقین، با انتشار یک خبر جعلی، از تلاش جمعی از طلافروشان تهران برای تظاهرات و راهپیمایی در ?? بهمن خبر داده است.

اخبار ما حاکیست که امنای صنف طلافروشان تهران اعلام کرده اند که چون به طور رسمی و قانونی راهپیمایی ?? بهمن  مورد تأیید نظام می باشد و از طرفی مردم انقلابی در این راهپیمایی در شعارهای خود به نفع مردم مصر و سرنگونی حسنی نامبارک هم فریاد برآورده اند؛ لذا برگزاری هرگونه تجمع غیرقانونی و اعلام همراهی اعضای این صنف با هرج و مرج طلبان تکذیب شده و حتی این صنف از مراجع قضایی می خواهد با این اخلال گران برخورد قضایی و کیفری صورت گرفته و مسببان آن را به دار مجازات برسانند.


ضمناً سایر اصناف و کسبه تهران نیز با مواضع مشابهی از هرگونه همراهی با جریان فتنه و به خصوص با ضدانقلاب داخلی (خاتمی، کروبی و موسوی) و ایادی خارجی و فراری (سازمان مجاهدین انقلاب و منافقین و...) ابراز برائت و بیزاری داشته اند.


 


ارسال شده در توسط منتظر منجی
دروغ دیکتاتورهای سبز بر ملا شد

 

اگر چه از ابتدا معلوم بود درخواست موسوی و کروبی برای دریافت مجوز راهپیمایی تنها یک سیاست و اقدام رو به جلو بود و این حضرات و طرفدارانشان هیچ گونه پایبندی به قانون و حقوق مردم ندارند اما شاید برای برخی از دوستان باور این مسأله کمی مشکل بود. تا این که دیروز اسماعیل گرامی مقدم، سخنگوی حزب اعتماد ملی و مشاور شیخ کروبی...

بولتن نیوز: اگر چه از ابتدا معلوم بود درخواست موسوی و کروبی برای دریافت مجوز راهپیمایی تنها یک سیاست و اقدام رو به جلو بود و این حضرات و طرفدارانشان هیچ گونه پایبندی به قانون و حقوق مردم ندارند اما شاید برای برخی از دوستان باور این مسأله کمی مشکل بود. تا این که دیروز اسماعیل گرامی مقدم، سخنگوی حزب اعتماد ملی و مشاور شیخ کروبی پرده از ماهیت ضد قانونی این راهپیمایی برانداخت و گفت اصلا نیازی به مجوز نداریم.


وی که به پرسش خبرنگار رادیو بی‌بی‌سی فارسی پاسخ می‌داد تصریح کرد: بر اساس اصل بیست و هفتم قانون اساسی برای راهپیمایی نیازی به مجوز نیست و آنان که در خرداد 88 آمدند هم به دعوت یا اجازه کسی نیامده بودند.


البته پیش از این نیز اردشیر امیر ارجمند مشاور ارشد میرحسین موسوی نیز اعلام کرده بود که درخواست مجوز، کاری حقوقی بود اما راهپیمایی 89بهمن برگزار می‌شود و برنامه‌ای برای لغو آن وجود ندارد.


از طرف دیگر اگر چه سبزی ها در بیانیه ی خود این راهپیمایی را یک حرکت کاملا مسالمت آمیز و دموکراتیک اعلام کردند اما برخی از اعضاء این جریان به افشای هویت اصلی این عمل پرداخته و دم خروس را برملا کردند. برای مثال یکی از سبزها در سایت بالاترین چنین نوشت:


«آقایون سکوت اصلا دیگه چیه!!! سکوت نباید کرد کل تهرانو به آتیش بکشید و شهرو واسه آخوندا جهنم کنید. یه پیشنهاد به همه که میخوان روز 25 ام شرکت کنند، و اونم اینکه سلاح سرد حمل کنید که اگه به دست بسیجی ها افتادین از خودتون دفاع کنید و اونارو با چاقو ناکار کنید. بعد اینکه به یه کلانتری حمله کنید و اونجارو بگیرین و اسلحه هارو بگیرین به دست، در این صورت پیروزین و گرنه باز میگیرنتون اعدام و شکنجه...»


یکی دیگر از سبزها نیز نوشت:


«اگر دستمان می رسد باید به گرفتن اماکن دولتی و از همه مهم تر صدا و سیمای دروغ رژیم روی بیاوریم. یکی از نقاط حساس رژیم امروز صدا و سیمای آن است...»


 


ارسال شده در توسط منتظر منجی

بالاترین، موسوی و کروبی را لو داد


منوشه امیر، صهیونیست ایرانی تبار- منوچهر ساچمه چی تهرانی- و مدیر کهنه کار رادیو اسرائیل طی مقاله ای در سایت وزارت خارجه رژیم صهیونیستی اعتراف کرد پروژه کاریکاتوری راهپیمایی 25 بهمن ریشه اسرائیلی دارد و تأکید کرد که موسوی و کروبی اگرچه ظاهراً برای حمایت از مردم مصر درخواست مجوز راهپیمایی کرده اند، اما قرار بود که در صورت صدور مجوز، شعارها علیه رژیم اسلامی ایران باشد و حمایت این رژیم از آشوب های مصر- منظورش همان خروش یکپارچه مردم است- محکوم شود! منوشه امیر در این یادداشت تأکید می کند که جمهوری اسلامی به هواداران موسوی و کروبی(!!) اجازه راهپیمایی بدهد، مردم مصر و تونس خواهند دید که رژیم اسلامی ایران هیچگونه دستاوردی برای مردم نداشته است که بتواند الگوی سایر ملت های مسلمان در منطقه باشد!


یادداشت منوشه امیر که استیصال و عصبانیت از آن می بارد، ترجمان گفتاری است که طی چند هفته اخیر، بارها از سوی مقامات بلندپایه آمریکایی و اروپایی و برخی کشورهای عربی مطرح شده و کوشیده اند با سیاه نمایی درباره جمهوری اسلامی ایران، مردم مصر و تونس و سایر ملت های مسلمان منطقه را از ادامه حرکت انقلابی خویش علیه دیکتاتورهای حاکم بازدارند و سرانجام پیروی آنان از الگوی انقلاب اسلامی را تیره و تار جلوه دهند! 


 


و اما، از سوی دیگر «جو بایدن» معاون رئیس جمهور آمریکا نیز در یک کنفرانس مطبوعاتی و رادیو تلویزیونی در حالی که می کوشید به اعتراض سنای آمریکا درباره چرایی غفلت کاخ سفید و سازمان سیا از انقلاب مصر توضیح دهد، به درخواست موسوی و کروبی برای راهپیمایی 14 فوریه- 25 بهمن- در ایران اشاره کرده و با ابراز امیدواری نسبت به موافقت جمهوری اسلامی ایران با انجام این راهپیمایی- بخوانید کاریکاتوری- گفت؛ «اگرچه در ظاهر، قرار است تظاهرات روز دوشنبه 14 فوریه به پشتیبانی از مردم مصر و خیزش سیاسی آنها برگزار شود ولی شما -خطاب به سنای آمریکا- می دانید که هدف واقعی آن ابراز ناخرسندی از رژیم اسلامی ایران و اعتراض به حمایت این رژیم از شورش های مصر و تونس است»!


اعتراف رسمی وزارت خارجه رژیم صهیونیستی و معاون رئیس جمهور آمریکا اگرچه لکه ننگ دیگری است که در کارنامه سیاه و نفرت انگیز سران وطن فروش فتنه 88 به ثبت می رسد ولی بدون این اعترافات صریح نیز معلوم بود که درخواست مجوز برای راهپیمایی از سوی موسوی و کروبی نمی تواند آنگونه که به ظاهر اعلام کرده اند برای حمایت از مردم مصر باشد، چرا که خیزش و انقلاب مردم مصر و تونس ماهیت ضدآمریکایی و ضد اسرائیلی دارد و موسوی و خاتمی و کروبی در جریان فتنه 88 به وضوح نشان دادند که مهره های تابلودار مثلث آمریکا، انگلیس و اسرائیل هستند و در نقش ستون پنجم این مثلث به میدان آمده بودند.


کسانی که روز قدس شعار «نه غزه، نه لبنان» سر می دهند، روز مبارزه با استکبار به نفع آمریکا شعار می دهند، روز عاشورا به ساحت مقدس حضرت امام حسین(ع) اهانت می کنند، وجود مبارک حضرت صاحب الزمان(عج) را انکار می کنند، از سوی نتانیاهو به لقب «بزرگترین سرمایه اسرائیل در ایران» مفتخر!! می شوند، اوباما، حمایت مالی، تبلیغاتی و تدارکاتی از آنها را وظیفه استراتژیک آمریکا می داند، با منافقین، بهایی ها، سلطنت طلب ها، کومه له، عبدالمالک ریگی، مارکسیست ها، ائتلاف می کنند، مسجد آتش می زنند، با قمه به هرکه سمت و سوی اسلامی دارد حمله می کنند و... چگونه می توانند مدافع مردم مصر باشند؟ مردمی که علیه تمامی این پلشتی ها و جرثومه های فساد و تباهی قیام کرده اند.


گفتنی است موسوی و کروبی به وضوح می دانند که مجوز راهپیمایی به آنان داده نخواهد شد. چرا که آنان اگرچه شناسنامه ایرانی دارند ولی در جریان فتنه 88- و موسوی از مدت ها قبل- نشان داده اند، هویتی نه فقط غیرایرانی بلکه غیراسلامی دارند، بنابراین بدیهی است که در هیچ کجای دنیا ستون پنجم شناخته شده دشمن را بخشی از مردم آن کشور تلقی نمی کنند.


اما، چرا سران فتنه علی رغم آن که یقین داشتند به آنها مجوزی داده نمی شود، درخواست مجوز کرده اند؟! پاسخ این سؤال پیچیده نیست، سران فتنه از این طریق قصد داشته اند که علی رغم آنهمه وطن فروشی و جنایت، کماکان خود را در شمار مردم ایران به حساب آورند و از سوی دیگر، آنگونه که منوشه امیر و جو بایدن به صراحت اعتراف کرده اند، این درخواست نیز- مانند بقیه مراحل فتنه 88- دیکته ای بوده است که به دستور آمریکا و اسرائیل نوشته اند تا به قول «جو بایدن» با سیاه نمایی درباره ایران اسلامی، مردم مصر و تونس را- به زعم خود- در پیروی از الگوی انقلاب اسلامی دچار تردید کنند!


گفتنی است که طی هفته گذشته، سایت های ضدانقلاب و حامی فتنه 88 ضمن اعتراض به درخواست سران فتنه و به تمسخر گرفتن آنها بر این نکته تاکید می ورزند که وقتی مخالفت با اسلام و انقلاب و امام و شعارهایی نظیر نه غزه، نه لبنان را در جنبش سبز(!) فریاد زده ایم، چگونه از هواداران می خواهیم برای حمایت از مردم مصر که همان دیدگاه های [امام]خمینی[ره] را دنبال می کنند، به صحنه بیایند؟!


و بالاخره، تردیدی نیست که اگر سران فتنه کمترین احتمالی مبنی بر موافقت جمهوری اسلامی ایران با درخواست خود را می دادند، هرگز چنین درخواستی را مطرح نمی کردند!


از سوی دیگر، سایت های وابسته به فتنه در خارج کشور، تاکید کرده اند که هواداران جنبش سبز(!!) از نگاه مردم ایران، عوامل اسرائیل به حساب می آیند، و در صورت حضور در خیابان به قصد ثواب از سوی مردم کتک خورده و به قول سایت بالاترین «بسیجی ها هرچه دق و دلی از آمریکا و اسرائیل دارند را بر سر هواداران موسوی و کروبی و خاتمی خالی خواهند کرد».




ارسال شده در توسط منتظر منجی

آخرین تلاش های یک جریان مرده + تصویر


توزیع شب نامه برای جمع کردن هوادار


 

خبرنگار بولتن نیوز شب گذشته از مناطقی همچون سعادت آباد، شهرک غرب، شهرک اکباتان و . . . کسب اطلاع کرد که فتنه گران شب نامه های وسیعی را در این مناطق برای دعوت مردم به حضور در اجتماع 25 بهمن پخش کرده اند.

 

بولتن نیوز : فتنه گران که با بیانیه دعوت به راهپیمایی 25 بهمن در حقیقت تلاش دارند آخرین تیر خود را برای نشان دادن زنده بودن به اصطلاح جنبش خود در چله کمان قرار دهند در حالی برای جمع کردن تعدادی محدودی هوادار دست و پا می زنند که از کوچکترین محبوبیتی برخوردار نیستند و برای هوادارن بی شمار اما نامرئی خود بیانیه می دهند و مصاحبه می کنند. خبرنگار بولتن نیوز شب گذشته از مناطقی همچون سعادت آباد، شهرک غرب، شهرک اکباتان و . . . کسب اطلاع کرد که فتنه گران شب نامه های وسیعی را در این مناطق برای دعوت مردم به حضور در اجتماع 25 بهمن پخش کرده اند. 


توزیع وسیع این شب نامه ها در حالی صورت می گیرد که حتی هواداران سابق جنبش سبز و سران فتنه هم کمترین وقعی به گفته ها و اظهارات شیخ مهدی کروبی و میر حسین موسوی نمی گذارند . اما خود این توزیع هم از چند جهت حائز اهمیت است :


نکته اول در این رابطه این است که جنبش سبز درحال دست و پنجه نرم کردن با مرگ است و در این راه از هیچ تلاشی مضایقه نمی کند. آنها خوب می دانند اگر در 25 بهمن مانند دعوت های قبلی با استقبال مردمی روبرو نشوند مطئنا پایان حقیقی جنبش رقم خواهد خورد و در همین راستا تمامی تلاششان را می کنند که حداقل با 200 نفر در روز 25 بهمن در هر کجایی از مسیری که اعلام کرده اند حضور پیدا کنند تا بتوانند خودی نشان دهند. اما تجربه های مشابه بعد از 9 دی پارسال نشان داده است که این امر محقق نمی شود چون مردم اینها را با همه وجود رد کرده اند.


نکته دوم برخورد جالب ساکنین مناطقی مختلف تهران بوده است که در چند روز گذشته با مشاهده افرادی که قصد دارند بر خلاف مصالح نظام و بر خلاف جریان ملت برای شرکت در اجتماع 25 بهمن تبلیغ کنند با اطلاع به مراجع انتظامی از فعالیت آنها جلوگیری کرده اند.


نکته سوم ترس و وحشت جنبش سبز از عدم استقبال معدود هوادارانشان است که دست به چنین کاری زده اند. آنها خوب می دانند که دیگر در بین مردم جایگاهی ندارند. وقتی به میزان جمعیت اجتماعات این جنبش با نگاه تحلیلی بنگریم به نکته مهمی پی خواهیم برد که بعد از هر تجمع و فراخوان تعداد مشهودی از افراد حاضر، ریزش کرده اند و هر تجمع با استقبال کمتری مواجه شده است. از این رو سران فتنه بر این باورند که باید مردم تحریک شوند و یاس و ناامیدی در دل آنها جوانه بزند.هرچند سران فتنه در این امر نیز ناموفق بوده اند. زیرا اگر آنها می توانستند با چنین رفتارهایی مردم را ناراضی جلوه دهند مطمئنا آغاز هدفمندی یارانه ها بهترین فرصت ممکن بود که سیاست های فتنه انگیز جنبش سبز در عرصه تحول عظیم اقتصادی هم شکست خورد. آنها تمام تلاش خود را به کار بسته بودند که همزمان با هدفمندی یارانه های و گران شدن قیمت بنزین و بعضی اقلام دیگر مانند نان، مردم را بخروشانند اما باز هم بصیرت مردم انقلابی ایران به کمکشان آمد و این بار هم دست فتنه گران برای مردم رو شد و آنها دست در دست هم به یاری دولت خدمتگزار شتافتند.


نکته چهرم و آخر هم اینکه مردم سلحشور ایران در سی ودومین سالگرد تولد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بار دیگر برگ زرینی بر دفتر این انقلاب رقم زندند و به جهانیان و دشمنان داخلی و خارجی اثبات کردند که حتی پس از گذشت 32 سال همچنان بر آرمان های بنیان گزار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) پایبند هستند و در راه ثبات نظامشان در برابر تمامی دشمنان با سلاح بصیرت ایستادگی خواهند کردو همین حضور هم مهر باطل دیگری بود بر اندیشه کسانی که در سر سودای فروش آرمان های این نظام را می پروراندند.


 * سعید ساداتی


 



ارسال شده در توسط منتظر منجی

مگر موسوی لال است یا کروبی خواب؟


تحرک تبلیغاتی جدید فتنه گران هر چند کمکی به این مجموعه نکرد اما باعث شد مجادلات و بگو مگوهای قبلی مجدداً در میان آنان شدت گیرد.


تحرک تبلیغاتی جدید فتنه گران هر چند کمکی به این مجموعه نکرد اما باعث شد مجادلات و بگو مگوهای قبلی مجدداً در میان آنان شدت گیرد.

در حالی که 13ماه از آخرین تحرک فتنه گران و رفتار انتحاری آنان در 6 دی 88(عاشورا) می گذرد، برخی منافقین جدید نظیر موسوی و کروبی طبق امریه صادره از خارج کشور نامه ای را منتشر و ادعا کردند خواستار تجمع اعلام همبستگی با مردم مصر و تونس هستند. این رویکرد منافقانه(پروژه درازگوش تروای2) در حالی بود که دوستان و دشمنان ملت ایران به روشنی به ماهیت آشوب طلبانه و ضد انقلابی دست اندرکاران فتنه واقف بودند و می دانستند اعلام همبستگی کذایی صرفاً سرپوشی برای خوش خدمتی به آمریکا و رژیم صهیونیستی است. با این وجود محافل ضد انقلاب بی نقاب، از اینکه موسوی وکروبی و حزب مشارکت تلاش کرده اند مجدداً نقاب به صورت فتنه سبز بزنند و آن را اصلاح طلب در چارچوب قانون اساسی معرفی کنند، عصبانی شده اند. این محافل فعال در فتنه سبز و طلبکار از منافقین جدید صریحاً اعلام کرده اند که دنبال براندازی هستند و اگر مجالی پیدا کنند همان شعارهای ضدانقلابی را تکرار می کنند.

در همین زمینه سایت صهیونیستی بالاترین در مطلبی به خاتمی به خاطر سکوت در بازی اخیر انتقاد کرد و نوشت: آقای خاتمی کجا تشریف دارید؟ گویا سرتان شلوغ است. اما اگر فرصت شد و استخاره خوب آمد، شما هم یک کلمه در حمایت از راهپیمایی حرف بزنید.
انتشار این قبیل پیام های عتاب آمیز خطاب به خاتمی در حالی است که وی چند روز پیش در یک نشست محفلی به صراحت گفته است: راهپیمایی اعلام شده بازی دو سر باخت است. بر فرض محال اگر نظام مجوز بدهد، ما در مقام قیاس در تمام ایران حتی به اندازه یک دهم جمعیت 22 بهمن تهران را هم نمی توانیم به خیابان بیاوریم و این به ضرر ما خواهد شد.
وی همچنین گفته است: اگر هم نظام مجوز ندهد که نمی دهد، بخشی از طرفداران نمی آیند و فقط عده ای تندرو و اغتشاشگر می آیند که هزینه اش به پای ما نوشته می شود و حلقه فشار نظام بر ما تنگ تر خواهد شد.

اما فقط خاتمی نبود که مورد ملامت هدایتگران رسانه ای فتنه قرار گرفت بلکه حزب مشارکت نیز که سعی داشت ضمن بیانیه ای، مدعی اصلاح طلبی طراحان راهپیمایی شود و ماهیت برانداز فتنه گران را کتمان نماید، مورد ملامت شدید شبکه عنکبوت قرار گرفته است. به عنوان مثال سایت بالاترین خطاب به نویسندگان حزب مشارکت نوشت: جناب حزب مشارکت! خیلی محترمانه! لطفاً خفه شو. ما غیر از سرنگونی نظام چیز دیگری نمی خواهیم.
بالاترین در مطلب دیگری از قول سلطنت طلبان نوشته است: ما اگر سبزیم، سبز براندازیم و این پاسخ ما به بیانیه حزب مشارکت است.
سایت ضدانقلابی خودنویس نیز در واکنش مشابهی نوشت: «جناب جبهه مشارکت، میشه لطفا...؟ ما چه قدر باید از دست شما و دار و دسته خاتمی و مهاجرانی و رفسنجانی که با دست پس می زنند و با پا پیش می کشند، ضربه بخوریم؟ جناب خاتمی و مشارکت فعلا خفه شوید!»
ابراهیم نبوی نیز که همزمان با روزنت (ارگان سلطنت طلبان) و جرس (وابسته به مهاجرانی) همکاری می کند، اقدام مشارکت را بی عقلی خوانده و نوشته: صدور این بیانیه نهایت بی درایتی و بی سیاستی بود، می گذاشتید دو روز قبل یا دو روز بعد! نه اینکه با یک کار غلط نیروها را دلسرد کنید، به این امید که شاید از فواید این موضع بهره ببرید. مگر خدای نکرده موسوی لال است یا کروبی خواب است که شما از طرف جنبش سبز سخن می گویید؟!

یادآور می شود گروهک ورشکسته ای چون منافقین، بقایای ریگی و همچنین رضا ربع پهلوی- که این روزها سوگوار فرار حسنی مبارک نیز هست- در بیانیه های مشابهی از اقدام منافقانه موسوی و کروبی حمایت کرده اند. در این میان سایت صهیونیستی بالاترین بدمستی کرده و هویت واقعی این پروژه را لو داده است، آنجا که می نویسد: راهپیمایی داخلی باید با حمله نظامی آمریکا و اسرائیل همراه شود تا بتوان براندازی کرد.
در حالی که موسوی و کروبی به دروغ مدعی حمایت از ملتهای مسلمان مصر و تونس [قیام علیه رژیم های وابسته به آمریکا و اسرائیل] شده اند، بالاترین از خارج کشور تاکید کرد: اگر به خیابان بیاییم، دوباره فریاد می زنیم نه غزه، نه لبنان. این ما بودیم که مچ بند سبز بستیم و توی خیابان فریاد زدیم نه غزه، نه لبنان... استقلال، آزادی جمهوری ایرانی... و مرگ بر جمهوری اسلامی.
خاطرنشان می شود مقامات آمریکایی پس از اقدام نوکرمآبانه موسوی و کروبی بلافاصله از این اقدام حمایت کردند و مکررا از اینکه جمهوری اسلامی با اقتدار بساط آشوبگری مزدوران وابسته به گروهک ها را جمع نموده، ابراز نگرانی و ناخرسندی کردند.

در این میان انتخاب روز 25 بهمن برای خودنمایی گروهک ها هم جالب توجه است، چرا که گروهک های ضد انقلاب در سال 57 نیز سه روز پس از پیروزی انقلاب تلاش کردند با نظام و انقلاب مقابله کنند اما با قدرت نمایی مردم، به حاشیه افتادند. رهبر معظم انقلاب چندی پیش با یادآوری این ماجرا فرمودند: «از اول انقلاب و در طول سالهای متمادی، کی ها زیر پرچم مبارزه با امام و انقلاب ایستادند؟ آمریکا در زیر آن پرچم قرار داشت، انگلیس در زیر آن پرچم قرار داشت، مستکبرین در زیر آن پرچم قرار داشتند، مرتجعین وابسته به نظام استکبار و سلطه، همه در زیر آن پرچم مجتمع بودند؛ الان هم همین جور است. الان هم شما نگاه کنید از قبل از انتخابات سال 88، در این هفت هشت ماه تا امروز آمریکا کجا ایستاده است؟ انگلیس کجا ایستاده است؟ خبرگزاری های صهیونیستی کجا ایستاده اند؟ در داخل، جناحهای ضد دین، از توده ای بگیر تا سلطنت طلب، تا بقیه اقسام و انواع بی دین ها کجا ایستاده اند؟ یعنی همان کسانی که از اول انقلاب با انقلاب و با امام دشمنی کردند، سنگ زدند، گلوله خالی کردند، تروریسم راه انداختند. 3 روز از پیروزی انقلاب در بیست و دوم بهمن گذشته بود، همین آدم ها با همین اسم ها آمدند جلوی اقامتگاه امام در خیابان ایران، بنا کردند شعار دادن؛ همان ها الان می آیند توی خیابان، علیه نظام و علیه انقلاب شعار می دهند! چیزی عوض نشده. اسمشان چپ بود، پشت سرشان آمریکا بود؛ اسمشان سوسیالیست بود، لیبرال بود، آزادی طلب بود، پشت سرشان همه دستگاههای ارتجاع و استکبار و استبداد کوچک و بزرگ دنیا صف کشیده بودند! امروز هم همین است. اینها علامت است، اینها شاخص است؛ و مهم این است که ملت این شاخص ها را می فهمد؛ این چیزی است که انسان اگر صدها بار شکر خدا را بکند، حقش را بجا نیاورده است؛ سجده شکر کنیم.»

کیهان


 



ارسال شده در توسط منتظر منجی

امروز بدقولی نکنیدها منتظرتان هستیم...!


این سبزک‌های لجنی چه دوری برداشته‌اند این روزها!!! فکر می‌کنند هر گردی گردوست!!!  


 


مصر را دیده‌اند و خیال می‌کنند شیر شده‌اند بچه‌موش‌های ترسو!!!


یکی نیست به اینا بگه آخه شما رو چه به راهپیمایی در حمایت از مصر!!! آخه چراغی که به خانه رواست به مسجد حرومه!!!!


شنیدید این روزها یه بیماری جدید اومده!!! در این بیماری جدید گوش‌ها نصفه می‌شنوه، چشم‌ها نیمه می‌بینه، حواس چشایی و بویایی هم همچین وضع مناسبی ندارند!!! این بیماری در حال حاضر بین سبزی‌ها شایع شده ...


صدای مرگ بر دیکتاتور مردم مصر و ایضا اخوان المسلمین رو می‌شنوند اما "امام خامنه‌ای" گفتن اخوان المسلمین و تشکر از ولی امر مسلمین جهان جزء اون قسمتی است که بیماری باعث می‌شه نشنوند!!!!


شجاعت رئیس جمهور قانونی و محبوب کشور که شده آرزوی گروه‌های مسلمان مصری و تونسی رو از زبان نماینده اخوان المسلمین نمی‌شنوند، اما به هوای حمایت از همین اخوان المسلمین درخواست مجوز می‌کنند از دولتی که به رسمیت نمی‌شناسنش، خب دیگه آلزایمر هم یکی از ویژگی‌های این بیماری خاصه که خب باید ازشون پذیرفت، دست خودشون که نیست!!!!


الله‌اکبر مردم مصر رو می‌شنوند، اما اون صفوف به هم پیوسته نماز جماعت‌شون رو نمی‌بینند که اگه ببینند یاد نماز جمعه 26تیر می‌‌افتند که مایه آبروریزیه و بهتره یادشون نیاد!!!


عجب روزگاریه!!!


بهانه‌ای بهتر از مصر پیدا نکردند واسه این‌که دوباره بریزن تو خیابون‌ها و سطل زباله آتیش بزنن، آخه یکی دیگه از علائم این بیماری حمله‌ور شدن به سطل‌های زباله و جدول‌های وسط خیابون و اماکن عمومیه که البته تنها دوای اون، باتوم و گاز اشک‌آور و ... است!!! که امیدوارم این سبزک‌های لجنی این بار جربزه اومدن رو به بهای همین دارو داشته باشن که کلاه ما و اونا تو هم نره!!! آخه دفعه پیش که جرات و جربزه نداشتند به هوای در رفتن از خیابونا و ترسشون، 72 تا آدم زنده رو رسما توی گور کردند!!!! بیچاره‌ها زنده بودند و اعلامیه‌شونو سینه دیوار دیدند!!!


کشته‌سازی برای فرار از باتوم‌ها!!! می‌شه باهاش یه فیلم‌نامه نوشت!!!


ما که می‌دونیم درد شما مصر نیست، اربابان آمریکایی و اسرائیلی‌تون دارن بال بال می‌زنن که مصر اسلامی نشه، می‌خوان شماها رو بندازن به جون نظام ایران که سرمون گرم شماها بشه، مصر یادمون بره و خلاصه اون طرف هر غلطی دلشون می‌خواد بکنن، اما هم شما کور خوندین، هم اربابان‌تون، مصر دیگه متحد اسرائیل نیست و صدای شکستن هیمنه‌ این غده سرطانی خیلی وقته گوش عالم رو کر کرده!!!


شماها هم که حرجی بهتون نیست که نمی‌شنوید!!!


25 بهمن منتظرتون هستیم ... بدقولی نکنیدها!!!!

 


ارسال شده در توسط منتظر منجی

بازی فتنه سبز در پازل موساد


جریان فتنه در حالی شعار حمایت از مردم مصر سر می دهد که میرحسین ، هم در جریان انتخابات و هم پس از آن ،بارها از گره زدن سیاست خارجی ایران به مسئله فلسطین و لبنان انتقاد کرده بود.


 سرعت زلزله عظیمی که دو حکومت مستبد و وابسته به امریکا را در خاورمیانه ساقط ساخت آنقدر شدید بود که سیا، موساد و دستگاه جاسوسی انگلستان را از تحلیل حوادث و مدیریت مهندسی شده این رخدادها جا گذاشت.


حکومت مصر به عنوان مهم‌ترین دلگرمی رژیم صهیونیستی در خاورمیانه و یکی از قوی‌ترین رژیم‌های عربی کمتر از سه هفته توسط اسلامگرایان فتح شد. این رخدادها به قدری سریع اتفاق افتاد که سایر گزینه‌های نزدیک به غرب و امریکا همچون سلیمان و البرادعی نیز نتوانستند در برابر مردم عرض اندام کنند و در این خلأ بی‌مسئولی کشور مصر جای پایی برای خود باز کنند.

موازی‌سازی خبری برای انحراف اذهان
سیاست ایالات متحده طی سال‌های گذشته در وقایع ناخوشایند (از نگاه آنان) همیشه اینگونه بوده که سعی کرده با خبرسازی موازی رسانه‌ها و اذهان مخاطبین جهانی را از آن رویداد متوجه قضیه دیگری کند. به عنوان مثال هرگاه اسرائیل طی یکی دو دهه اخیر یک جنایت جدید را علیه ملت فلسطین‌‌ آغاز کرده امپراتوری رسانه‌ای امریکا و غرب با ساختن خبرهای موازی تمام تلاش خود را به‌کار بردند که ذهن آزادیخواهان جهانی را از این جنایات متوجه قضایای دیگری کنند. در جریان تحولات دو سه هفته اخیر شاخ آفریقا نیز که از تونس آغاز شده و به مصر رسید و هم اکنون به سایر کشورها سرایت کرده است و چنانچه با همین سیر پیش برود در عرض چند ماه اکثریت حکومت‌های خودکامه منطقه را در سونامی خود غرق خواهد کرد همین راهبرد مورد استفاده قرار گرفت. تنها راه غرب این بود که رویدادی شبیه همین اتفاقات که ظاهراً شبیه همین نهضت‌ها و اعتراض‌ها اما از نگاه محتوایی بر خلاف آن و در حمایت از غرب و غربگرایان است خلق کنند تا با بزرگنمایی رسانه‌ای که تخصص دیرینه آنان است به یکباره نگاه همه دوربین‌های جهانی را ازخیزش اسلامی منطقه برگردانند و آن خبر را به دغدغه اول جهان تبدیل سازند. پس از آزمایش گزینه‌های متعدد توسط امریکا آخرین برآورد آنان ایران بود تا با استفاده از فتنه غربگرایان سبز که اتحادی نانوشته با اهداف آنان در منطقه دارند، بتوانند این سناریو را عینیت بخشند. بدین گونه بود که به یکباره دو تن از سران فتنه با درخواست از وزارت کشور خواستار اخذ مجوز برای اعلام حمایت از مردم مصر و تونس شدند. نکته قابل تأملی که ثابت می‌کند این توطئه در هماهنگی با خارجیان بسته شده این است که بالغ بر سه هفته از نهضت مردم مصر می‌گذشت و قاعدتاً می‌بایست خیلی زودتر از این، دو نفر فوق درخواست صدور مجوز برای این اعلام حمایت می‌کردند اما ظاهراً عوامل پشت صحنه این تجمع در برآورد زمان به نتیجه رسیدن تحولات مصر دچار اشتباه مفرط شدند. آنان چند روز بعد از سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را برای این امر انتخاب کردند تا حضور میلیونی مردم در یوم الله 22 بهمن، تجمعی که رویای آن را دارند زیر سؤال نبرد. بی شک آنان فکرش را هم نمی‌کردند که حکومت مبارک با این اقتدار حتی سه هفته نیز نتواند در مقابل سیل اعتراض مردمی مقاومت کند و در این اقیانوس عظیم غرق شود؛ آن هم دقیقاً در روزی که بزرگ‌ترین جشن ملی ایرانیان و بزرگ‌ترین انقلاب دینی در جهان به وقوع پیوسته؛ موضوعی که فقط می‌توان آن را با «سنت لایتغیر الهی» تفسیر کرد.

اسنادی از هماوایی غرب و فتنه‌گران
شواهد و اسنادی که این همگرایی و هماوایی بین فتنه‌گران و غرب را باورپذیرتر می‌کند، شاید در این مقال نگنجد که به عنوان نمونه به چند مورد آن اشاره می‌شود: اسنادی که الجزیره به‌تازگی در مورد مراودات محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین با اسراییلی‌ها برملا کرده و کمک مالی 50 میلیون دلاری او با مأموریت از طرف امریکا به موسوی را افشا می‌کند، سندی از این همگرایی مشترک است. جریان فتنه در حالی شعارحمایت از مردم مصر را سر می‌دهد که میرحسین و جریان فتنه هم در تبلیغات انتخاباتی و هم پس از آن بارها از گره زدن سیاست خارجی ایران به مسئله فلسطین و لبنان انتقاد کرده بودند اما پس از تحولات اخیر به‌منظور هم‌افزایی پنهان مبارک و انتقال دادن مرکز توجه‌ها از مصر به ایران، شعار «نه غزه نه لبنان» را به «هم مصر هم تونس» تغییر دادند. پس از آنکه سخنگوی کاخ سفید در واکنش به حمایت جمهوری اسلامی از انقلاب مردم مصر، جمهوری اسلامی را به سرکوبگری متهم کرد، وزیر امور خارجه رژیم حسنی مبارک هم اظهارات «رابرت گیبس» را تکرار کرد. «احمد ابوالغیط» در جمع خبرنگاران، مسئولان ایرانی را به «پرت کردن حواس مردم از نبود آزادی در ایران» متهم کرده و سخنان مقامات ارشد کشورمان در حمایت از انقلاب مردم مصر را دخالت در امور این کشور نامیده بود. سایت جرس در خبری به نقل از مشاور امنیت ملی رئیس جمهور امریکا با اشاره به تلاش سران فتنه برای راه‌اندازی راهپیمایی در 25 بهمن به بهانه حمایت از مردم مصر و تونس و مخالفت وزارت کشور با صدور مجوز در این خصوص نوشت: حکومت ایران چیزی را برای مردم غیرقانونی می‌داند که ادعا می‌کرد برای مردم مصر شرافتمندانه است. رابرت گیبس، سخنگوی کاخ سفید در واکنش به حمایت ایران از انقلاب مردم مصر عنوان کرد: حکومت ایران باید به مردم اجازه دهد تظاهرات مسالمت‌آمیز برگزار کنند. جالب اینکه مهدی کروبی نیز در مواضع مشابهی گفته بود: عدم صدور مجوز از سوی نظام در خصوص راهپیمایی 25 بهمن نشانگر فریبکاری در حمایت از مردم مصر و تونس است. تام‌دانیلون، مشاور امنیت ملی رئیس جمهوری ایالات متحده با صدور بیانیه‌ای از حکومت ایران خواست به مردم این کشور اجازه دهد همانند معترضان مصری از حق جهانی برگزاری اجتماعات مسالمت‌آمیز، تظاهرات و ارتباطات برخوردار شوند.

غرب در این سناریو به دنبال چیست؟
طی چند روز گذشته بار دیگر رسانه‌های غربی همانند روزهای پیش از انتخابات با تمام قوا به صحنه آمده‌اند تا شاید بتوانند اگر شده چند هزار نفری از مردم را به خیابان‌ها بکشانند و با مخابره تصاویر آنان به جهان بتوانند چهره شکست خورده خود را در نزد افکار عمومی مسلمانان ‌ بازسازی کنند و وانمود کنند هنوز هستند کسانی که در خاورمیانه با آنان همراه هستند.



ارسال شده در توسط منتظر منجی
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >