سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آخرین منجی

کروبی: مخالفانم را اعدام کنید

به گزارش گروه سیاسی «شبکه خبر دانشجو»، این درخواست پس از آن مطرح شده است که کروبی اوایل این هفته برای شرکت در یک مراسم ختم به شهر مقدس قم سفر کرده و مردم پس از اطلاع از این خبر، در محل اقامت وی حضور یافته و بدلیل اتخاذ مواضع غیراصولی و ساختارشکنانه کروبی پس از انتخابات، با سردادن شعارهایی خواستار محاکمه و خلع لباس وی شده بودند.

یک منبع آگاه در گفت و گو با جوان آنلاین، پس از توصیف خروش مردمی قم علیه فتنه انگیزان، به نقل از یکی از همراهان کروبی گفت: خود شیخ چندین بار رو به محافظانش گفت نمی دانم چه اتفاقی افتاده است که تازگی ها مردم اینقدر عصبانی هستند.

کروبی که به نظر می رسید ترس و وحشت سراپای وجود او گرفته بود، نگرانی خود را از تعرض مردم به خود نتوانسته پنهان کند و به محافظان خود گفته است: آیا اینجا راه خروج دیگری ندارد؟ گفته می شود وی بالاخره با پادرمیانی یکی از مسئولان توانسته بود از مهلکه جان سالم به در ببرد و فرار کند.

 

 

ارتباط با محارم گام اول عضویت

به گزارش خبرنگار فرهنگی ـ جتماعی آتی ‌نیوز، اعضای یک فرقه ضاله که در راستای ضربه زدن به اعتقادات دینی جوانان کشورمان مشغول به فعالیت می باشند طی روزهای اخیر با استفاده از شیوه های نوین تبلیغاتی اقدامات خود را برای عضوگیری گسترش داده اند.

برپایه این خبر اعضای این فرقه با سوء استفاده از برخی جریانات سیاسی رخ داده در کشور شیوه های فعالیت خود را گسترش داده و با طراحی برخی علائم خاص، به عضوگیری درسطح برخی شهرستان ها مشغول می باشند.

فرقه مذکور که یکی از زیرشاخه های گروه های شیطان پرستی است در مرحله اول اعضای خود را به عمل شنیع همجنس گرایی دعوت می کند.

عضویت در این فرقه شامل چندین مرحله می باشد که بخش نخست آن دعوت به همجنس گرایی و سپس تشویق به ارتباط با محارم و .... است.

این فرقه در تبلیغات خود از علائم تلفیقی چشم شیطان و صلیب شکسته استفاده می کند.

 

 

جایزه حقوق ‌بشر برای شوهر آزار معروف

شیرین عبادی که اخیرا به همسر آزاری و نقض حقوق اعضای خانوده‌اش متهم شده است، جایزه‌ای دیگری را با عنوان "دفاع از حقوق بشر" دریافت کرد.

به گزارش شبکه ایران، خانم عبادی دیشب طی مراسمی در پارلمان ملی اتریش، جایزه فلیکس آرماکورا، نشان اصلی دفاع از حقوق بشر کشور اتریش را دریافت کرد.

مسئولان برگزاری این مراسم، یکی از دلایل اهدای این جایزه به وی را دفاع از آنچه "اقلیت های دینی" نامیده، ذکر کرده اند. عنوانی که گفته شد معطوف به حمایت عبادی از بهائیان است. وی حتی تلویحا از گروهک تروریستی منافقین هم حمایت کرده است.

عبادی چندی پیش از اعطای جایزه صلح نوبل به رئیس‌جمهور آمریکا دفاع کرد و بدون توجه به تهدید اتمی ایران از سوی اوباما، وی را فردی "صادق" و "آزادی‌خواه" و "پایبند به ارزش های انسانی" نامید.

اما در شرایطی خانم عبادی برای دریافت جایزه حقوق بشر معرفی شده که وی حتی متهم به عدم رعایت حقوق اعضای خانوده خود است. چند روز پیش و در جریان پخش مستند پشت‌پرده زندگی و روابط کاری وی، مسائل جالبی را از نحوه روابط خانوادگی او فاش شده که علاوه بر ناظران، حتی بخشی از مدافعان حقوق بشر را هم متعجب ساخت.

در این مستند که اخیرا از رسانه ملی پخش شد، شوهر خانم عبادی به رفتار نابهنجار همسرش در محیط خانوادگی اشاره کرد و گفت: "من خیلی تحمل کردم تا زندگی‌ام را حفظ کنم. با رفتارها و اخلاق نامناسب او هم ساختم."

آقای متوسلیان همچنین از کتک‌کاری شیرین عبادی با او خبر داد.

گفتنی است شیرین عبادی که علیه نظام جمهوری اسلامی و ساختار سیاسی برآمده از رای مردم بارها اظهار نظر کرده است، به علت تامین مقاصد سیاسی دولت‌های غربی خود نیز همانند اوباما "جایزه صلح نوبل" را که پیش تر رئیس رژیم صهیونیستی نامزد آن بود، دریافت کرد.

 


ارسال شده در توسط منتظر منجی

تربیون آزاد دانشجویی در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی؛
آیا شبکه‌های غربی بدون دلیل از میرحسین موسوی حمایت می‌کنند؟

یکی از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به حمایت آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی از سران فتنه گفت: آیا شبکه‌های غربی بدون دلیل از میرحسین موسوی حمایت می‌کنند؟

به دلیل حضور نیافتن شکوری راد در مناظره «وارثان خط امام» که عصر دیروز در سالن ابن سینای دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار شد، دانشجویان در حضور حجت الاسلام رسایی به برپایی تریبون آزاد پرداختند.

در ابتدا به دلیل آزادی سیاسی که بسیج دانشجویی مطرح کرد، فرصت به یکی از دانشجویان مخالف داده شد.

وی ابتدا بیانیه بسیج دانشجویی را مورد نقد قرار داد و گفت: باید تکلیف و موضع مشخص شود؛ چرا نمایندگان مجلس در مقابل بعضی از اصول هیچ واکنشی نشان نمی دهند، اما در مقابل فردی مانند مطهری موضع گیری می کنند و تا جایی پیش می روند که می خواهند وی را از فراکسیون مجلس خارج کنند.

این دانشجو ادامه داد: من دارای دستبند سبز هستم و بارها به اغتشاشگری متهم شده ام، اما جنبش سبز، جنبش موسوی و کروبی نیست و بر طبق توصیه مقام معظم رهبری همه را دعوت به بصیرت می کنم.

در ادامه تریبون آزاد یکی از دانشجویان در پاسخ به دانشجوی اول گفت: چرا تمامی شبکه های غربی از شما دفاع می کنند؟ آیا واقعا دولت های آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی بدون دلیل برای اشخاصی مانند کروبی و موسوی هزینه می کنند؟ و اگر اینها مقید چنین حرف هایی نیستند چرا پشت رهبری را نمی گیرند؟

دانشجوی دیگر ادامه داد: افرادی که مدعی خط امام هستند باید در جهت خط امام قدم بردارند، نه اینکه صحبت های امام را دستاویز خود کنند؛ چرا که مطابق فرمایش امام، «روزی که آمریکا از ما دفاع کرد، روز عزاست.»

وی تصریح کرد: برخوردی که در روز 14خرداد با سید حسن شد پاسخ طبیعی مردم به عملکرد یک سال گذشته وی بود.

این دانشجو خطاب به سید حسن خمینی بیان داشت: هنوز 20 سال از فوت امام خمینی(ره) نگذشته و دانشجویان می خواهند این قضیه را به شما گوشزد کنند که بر طبق نظرات امام راحل گام بردارید.

 

 خشنودی اپوزسیون و سلطنت طلبها از نامه دفتر آقای هاشمی

دفتر هاشمی رفسنجانی در آستانه 22 خرداد قداره کشی خود را آغاز کرده و در نامه ای علنا به جنجال آفرینی پرداخته است.

به گزارش خبرنگار خبرنامه دانشجویان ایران اکبر هاشمی که متهم ردیف اول اغتشاشات سال گذشته است و تحلیل گران منصف نامه وی به رهبر انقلاب را آغاز فتنه می دانند مجددا با انتشار نامه ای اوج غضب خود را از شکست پارسال علنی کرده است.

بهانه این نامه جوابیه به روزنامه وطن امروز، روز یکشنبه ? خرداد ماه ????است که در متنی نامه هاشمی به رهبر انقاب در 19 خرداد را بازخوانی کرده بود پاسخ داده است، اما سئوال اول اینجاست آیا هاشمی رفسنجانی آنقدر غافل است که از روزنامه ها کثیر الانتشار خبری ندارد؟

اما غفلت هاشمی از آن جهت که وی خود را سیاسی خواند بی معنی است و بی شک هاشمی به یاد شیطنت سال 88در صدد ایجاد فتنه ای جدید است.

متن این نامه حاکی از تملق های گسترده انتفاعی هاشمی رفسنجانی برای خودش و نیز نشان از کاهش منزلت هاشمی است که برای تخریب چهره مناصب وی را بازخوانی کرده است.

این نامه حمایت هاشمی از موسوی را فرض محال خوانده است در حالی که تمام شواهد و مدارک و اسناد موجود مبین همکاری خرده پاهای دفتر هاشمی تا فرزندان وی با موسوی در انتخابات و اغتشاشات است.

در قسمتی از نامه آمده است:«مگر قبل از انتخابات اسب‌های همت زین شده بود که چه کسی انتخاب شود؟!» ولی شاید این حماقت باشد که ندانیم اسب های همت زین شده بود تا نظام و ولایت ساقط شود و در این راه رای نیاوردن موسوی بهانه بود.

این نامه که معلوم نیست از کدام منابع استناد می کند شخص هاشمی را علنا متهم تقلب های انتخابات می داند چون در قسمتی از نقل قول هاشمی می گوید:« یکی از مسئولین وقت وزارت کشور مواجه شد که بفرمایید انقلاب به چه کسانی نیاز دارد تا نامشان را از صندوق آرای مردم بیرون بیاوریم!!.» این خود دلیلی است برای اثبات این که همواره از این تعارف ها به شخص اکبر هاشمی می شده است و شاید...

ادعای دروغ بودن حضور بیش از صدر در صدی  که از سوی دار و دسته هاشمی مطرح شده بود این بار محل استناد وی بوده است اما عجبا که وی استانی که در همه انتخابات ها بیش از 100درصد مردم شرکت کرده باشند را معرفی نمی کند.

در قسمتی از این نامه آمده است که:«چرا نمی‌گویید دور جدید اظهار نگرانی‌های آیت‌الله هاشمی رفسنجانی از عدم توجه به رأی مردم و سلامت انتخابات از زمانی شروع شده است که بعضی از شخصیت‌های مؤثر دست‌اندرکار انتخابات صراحتاً اعلام می‌کردند که رأی مردم در حکومت اسلامی تشریفاتی و زینتی است؟!» این قسمت از نامه نشان از آن دارد که هاشمی از سر مجهولات و مجعولات به دنبال فتنه انگیزی است و دروغ ها را منتشر می کند.

اما اینجاست که هاشمی باز هم با کمبود مستندات روبه رو شده است به دروغ بستن به اشخاص مختلف بسنده کرده است.

جالب آنکه در این نامه از کسانی که رای نیاوردن هاشمی در انتخابات 78را با سوت و کف در جامعه پراکنده کردند حمایت شده است . اما سئوال اینجاست که شاید در آن انتخابات عالیجانب سرخ پوش که هاشمی در آن زمان به این لقب معروف شده بود مجددا در گیر همان تعارف های انتخاباتی شد که رتبه اش از سی ام به نوزدهم رسید.

هاشمی بار دیگر به دروغ گوهای ساواکی استناد کرده است:«اگر اسناد به اصطلاح تاریخی ساواک در قبل از پیروزی انقلاب را ورق می‌زدید، می‌خواندید که شیخ اکبر هاشمی ?? میلیون تومان به خرابکاران اجتماعی پیرو امام خمینی(ره) کمک کرده است.» اما جالب اینجاست اگر حتی به این دروغ گویی ها استناد کنیم وی این پول ها را ازکجا آورده است.

هاشمی با بی ادبی تمام سرکوفت و پتک سهمیه را با حالت طعن آلود مواجه دانشجویان حزب اللهی و بسیجی‌ها کرده است و شعار سبزها را این بار با لفظ بسیجی واقعی آورده است.

در قسمتی از نامه بحث دزد روحانی نما مطرح شده است که البته عصبانیت هاشمی از شعارهای مردمی علیه اش را اینگونه نشان می دهد که البته متوجه نبوده است که دزد روحانی نما بیشتر متوجه خود وی می شود.

هاشمی رفسنجانی در این نامه گله مند بوده است که چرا مردم عقد اخوت با وی نبسته اند و میزان را حال فعلی وی می دانند. پایان نامه نیز به سانسور یک خاطره از امام می انجامد که نشان از آن دارد که هاشمی در ارائه حتی نظرات امام هم سانسوری کار می کند.

هاشمی رفسنجانی در ایام مختلف به دنبال انتقام جویی از انقلاب بوده است چه در سال 59 که نامه عتاب آلود به امام نوشت چه در سال 67 که جام زهر ا به امام نوشاند و چه در سال 88 که نامه ای به دور از ادب به رهبری نوشت. در ایام فتنه نیز هاشمی در دیدارهای مختلف با قانون شکنان و قانون ستیزان جهت های زیادی برای ادامه فتنه داده بود.

به نظر نامه اخیر وی و نیز دیدار با خانواده متهمان در سال 89 آغاز فتنه امسال است که در سالگرد نامه بی ادبانه وی به رهبر انقلاب در 19 خرداد 88 کلید خورده است. جالب آن است همانطور که سال گذشته افراد مخالف و معاند از نامه هاشمی ابراز مسرت کردند نگاهی کوتاه به سایت های سلطنت طلب نشان از رضایت آنها از این آب به آسیاب ریختن آنها توسط هاشمی است.

خود محوری و ادعاهای هاشمی در مقاطع مختلف همواره باعث غائله آفرینی شده است که این بار هم به نظر می آید وی بغض از شعارهای مردمی را بر سر مردم تخلیه می کند.

 

 

دولت آمریکا در انتظار 22 خرداد

دولت آمریکا اگرچه متن جدید تحریم‌ها بر علیه جمهوری اسلامی را صبح روز چهارشنبه به وقت نیویورک در شورای امنیت به تصویب می‌رساند، اما این دولت منتظر است تا بر اساس وقایع احتمالی روز 22 خرداد تصمیمات جدیدی را بر علیه ایران اتخاذ کند.

به گزارش الف، چهارمین قطعنامه تحریم جمهوری اسلامی ایران که متن پیش نویس آن توسط کشورهای غربی به تصویب رسیده و با حمایت روسیه و چین همراه شده است، در حالی برای تصویب به شورای امنیت سازمان ملل می رود که کشورهای غربی امید زیادی به بروز اتفاقی بزرگ در روز 22 خرداد، دارند.

کشورهای غربی از مدتها قبل با راه اندازی تبلیغات رسانه‌ای گسترده از طریق تلویزیون‌های فارسی زبان و همچنین یادآوری وقایع تلخ سال گذشته سعی در تحریک معترضان برای ایجاد فشار به دولت و حکومت دارند. فشاری که با طرح موضوع برگزاری تجمع از سوی معترضان به نتایج انتخابات، به اوج رسیده است. این در حالی است که مطرح شدن موضوع تشدید تحریم‌های بین المللی بر علیه کشورمان که از ابتدای سال جاری از سوی کشورهای غربی عنوان شده‌ است دامنه این فشارها را به عرصه بین المللی نیز کشانده است.

در همین رابطه هیلاری کلینتون وزیر امور خارجه آمریکا که به اکوادور سفر کرده است این قطعنامه را شامل مهم ترین تحریم هایی دانست که تاکنون بر علیه ایران اتخاذ شده است.

اما رابرت گیتس، وزیر دفاع آمریکا در موضع گیری شفاف تر که حکایت کننده سیاست واقعی دولت آمریکا در قبال ایران است، می گوید: هدف این قطعنامه ترکیب کردن فشارهای بین المللی با مذاکره برای تغییر خط مشی اتمی ایران است.

در کنار این اظهار نظر‌های بین المللی در خصوص برنامه اتمی ایران، سازمان عفو بین الملل در گزارشی هماهنگ در آستانه 22 خرداد، جمهوری اسلامی را متهم کرد که برای خاموش کردن صدای ناراضیان و دگراندیشان از شکنجه، اعدام با انگیزه های سیاسی و به زندان انداختن دانشجویان، روزنامه نگاران و روحانیون استفاده می کند.

همزمانی وقوع این دو رویداد که نقش و دخالت کشورهای غربی به ویژه آمریکا در آهر دو نها بسیار مشهود است نشان می دهدغرب تلاش می کند تا با ترکیب فشارهای داخلی و خارجی، جمهوری اسلامی را برای کنار گذاشتن فناوری اتمی تحت فشار قرار دهد.

سال گذشته نیز دولت آمریکا برنامه مذاکرات ایران و امریکا را به بعد از برگزاری انتخابات خرداد 88 و مشخص شدن رئیس جمهور جدید ایران،‌ موکول کرده بود.


ارسال شده در توسط منتظر منجی

 مادر شهید حسین غلام کبیری می‌گوید: باور کنید آن شب اگر می‌دانستم که فرزندم کجا می‌رود و نتیجه‌اش چه خواهد شد من هم پا به پای او برای دفاع از اسلام می‌رفتم.

به گزارش خبرگزاری فارس، با نزدیک شدن سالگرد انتخابات روزهای تلخ و شیرین آن برای ملت تداعی می‌شود از جمله شیرینی‌ها حضور 85 درصدی مردم در پای صندوق‌های رای و آزموده شدن برخی خواص در فتنه‌ای دشمنان انقلاب اسلامی و از جمله تلخی‌ها از دست‌دادن چندین جوان این مرز بوم بدست فتنه‌‌گران که البته شهادت هدیه‌ خداوند به آنها بود.

شهید حسین غلام کبیری که در جریان اغتشاشات اخیر  تهران توسط آشوبگران به شهادت رسید

شهید حسین غلام کبیری 18 ساله از جمله این جوان‌های بود که در 24 خرداد ماه 88 توسط اغتشاشگران مجروح شده و روز بعد به درجه رفیع شهات نائل آمد.
در این باره پیش از این محمدجواد صادقی فرمانده پایگاهی که وی در آن حضور داشته،گفته بود حسین غلام کبیری از نیروهای گردان عاشورا و جانشین عملیات پایگاه مقاومت حجتیه حوزه 355 نیروی مقاومت شهرری بود که حضور فعالی در بسیج داشت. طی اغتشاشات اخیر، وی از نیروهای آماده‌باش و داوطلب در ایجاد آرامش بود که 3 روز قبل از شهادت، حکم مأموریت از طرف فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دریافت کرده بود و ساعت 12 شب 25 خرداد با اعلام اغتشاش در اطراف سعادت‌آباد، به همراه فرمانده گردان عاشورا و نیروی بسیج اکیپ موتور ‌سوار به سمت سعادت‌آباد رفتند، گروه شهید کبیری و 4 نفر از دوستانش کنار جاده با موتور ایستاده بودند که پراید مشکی رنگ با وارد کردن ضربه سختی به شهید کبیری متواری شد؛ با ضربه سختی که به شهید کبیری وارد شد، وی از ناحیه شکم و دو پا مجروح و همچنین دچار خونریزی داخلی شد و ساعت 2:30 دقیقه بامداد وی را به بیمارستان شهید مدرس انتقال دادند شهید کبیری بر اثر خونریزی داخلی به کما رفته و ساعت 3 بعدازظهر در بیمارستان شهید مدرس به شهادت ‌رسید و 4 نفر از دوستان وی که ضربه به ناحیه کمر و صورت آنها اصابت کرده بود، در بیمارستان تحت درمان قرار گرفتند؛ با پیگیری پلیس امنیت مشخص شد که این پراید در چند نقطه دیگر نیز این کار را انجام داده و متواری شده است.

شهید حسین  غلام کبیری

فرمانده پایگاه بسیج حجتیه شهر ری در خصوص نحوه حضور شهید‌ کبیری در پایگاه بسیج می‌گوید: از دوران نوجوانی در حقیقت از 4 سال گذشته در پایگاه حجتیه شهرری، فعالیت خود را به صورت جدی آغاز کرد، او روحیه امر به معروف فوق‌العاده‌ای داشت و از نیروهای متعهد به انقلاب و اسلام بود که در یادواره شهدا به عنوان نخستین داوطلب شرکت می‌کرد؛ حتی هنگام اعزام به میدان سعادت‌آباد نخستین داوطلبی بود که شجاعانه خود را آماده دفاع از دستاوردهای انقلاب و اسلام کرد.
مادر شهید با خوشحالی خطاب به قاتلان پسرش می‌گوید که ابر قدرت‌ها بدانند پشتیبان نظام و رهبری هستیم و اشک چشمانش آرام‌تر می‌گوید: باور کنید آن شب اگر می‌دانستم که فرزندم کجا می‌رود و نتیجه‌اش چه خواهد شد من هم پا به پای او برای دفاع از اسلام می‌رفتم.
پدر شهید کبیری نیز با بیان اینکه ساعت چهار صبح از مجروحیت فرزندش مطلع شده و سراسیمه خود را به بیمارستان رسانده است، می‌گوید: «حسین را روی تخت دیدم، او دست مرا گرفت و می‌خواست من را در آغوش بگیرد اما نتوانست. مسئولان بخش icu زمانی که متوجه وضع نامساعد فرزندم شدند من را از اتاق بیرون کردند، پزشک معالجش بیرون از اتاق به من گفت اگر خونریزی داخلی حسین بند بیاید، ما او را عصر برای عمل پایش به اتاق عمل می‌بریم.تصمیم گرفتیم به منزل برگردیم، در راه منزل بودیم که دخترم تماس گرفت و گفت چرا رفتید، با این تماس دلم شکت و فهمیدم که حسین شهید شده است.»
امروز در حالی یک‌سال از شهات شهید کبیری می‌گذرد که هنرمندان ما حتی یک کلیپ چند دقیقه‌ای برایش نساختند اما پروژه ندا آقا سلطان با 17هزار کلیب رنگارنگ همراه بوده است.

روحش شاد و یادش گرامی

لبیک یا خامنه ای

             

سبز سبزم دین فروشم            سبز سبزم بی بخارم

با وطن کاری ندارم

با بی بی سی گشته ام هم آب و کاسه

ریشه ام در انگلیس است و فرانسه

در پی فحش و شعارم             فکر مکتب نیستم

کاری به جمهوری ندارم

آشنا با حیله و مکر ودروغم

کله پوکم

کرده آقای "سورس" اینبار کوکم

همچو ویروسم وطن را                  بدتر از ویروس خوکم

پولهای سبز می گیرم                 ز آقازاده ها تا شعله ها را برفروزم

شیشه ها را بشنکم                   اموال مردم را بسوزم

عامل دست سیایم                 اجنبی را می ستایم

درب این حصن حصین را روی دشمن می گشایم

می زنم راس کریمان وطن را        برتنم بنگر کنون سبز لجن را

قصه ی خر در چمن را

سبز سبزم چند ماهی ریشه دارم در دروغ وقتل و غارت

مخملی هستم به فکر آتش افروزی و توهین و جنایت

گردد ایران همچو افغان خوب به من چه

می شود نا امن و ویران خوب به من چه

گر بدست روبهان افتد وطن

من فکر خویشم

انزوای ملک ایران خوب به من چه

بهر آقا زاده ها من جانفشانم          من بلا گردان این بی غیرتانم

سبز سبزم                                  جعلی ام من

مخملینم

دشمن ایران و دینم

میهنم را هم به دشمن می فروشم

دین فروشم                         سبز پوشم

 

 

 

اختلافات در اردوگاه فتنه‌گران بالا گرفت!

مأموریت برخی از اعضای این تشکل برای نشان دادن اتحاد ظاهری سران فتنه به نتیجه نرسیده است و در جلیه اخیر این تشکل اختلافات میان رئیس شورای سیاستگذاری و مرد خاکستری اصلاحات بالا گرفته است.

در ادامه بروز اختلافات عدیده میان سران فتنه شنیده شده که در آخرین جلسه این تشکل روحانی تاثیر گذار در جریان اصلاحات رئیس شورای سیاستگذاری این تشکل که پیش از این  در چرخشی تاکتیکی از دیگر سران فتنه به امید بازگشت مجدد به نظام جدا شده بود خواستار اتخاذ مواضعی آرام و بدور از هرگونه خشونت طلبی  در 22 خرداد ماه شد. وی همچنین از عملکرد و برنامه ها و اقدامات صورت گرفته توسط هواداران جریان فتنه در سال گذشته انتقاد کرد و خواستار ارائه راه کارهای جدید برای برون رفت از وضعیت فعلی حاکم بر جریان فتنه گردید.

ژوی در این جلسه گفت: "نباید در سالگرد 22 خرداد بحثهای بی حاصل انتخابات سال قبل و ادعاهای غیر قابل اثبات مانند تقلب در انتخابات را مطرح و مجدداً فضا را امنیتی و متشنج کرد".

در همین جلسه مرد خاکستری اصلاحات که  برخی معتقدند بیشترین تاثیر را ایجاد برخی تندروی های سران فتنه داشته است ضمن مثبت ارزیابی کردن تحرکات جریان فتنه در سال گذشته در موضعی مخالف با رئیس شورای سیاستگذاری این تشکل خواستار شدت بخشیدن و تکرار حوادث ماههای پس از انتخابات گردیده و اعلام داشت که از برخوردها نباید بترسیم و به فضای اعتراض در جامعه باید دامن بزنیم تا نظام وادار به امتیازدهی شود.

گفتنی است تحرکات ضد دینی جنبش سبز در سال گذشته به ویژه اهانت به حضرت امام(ره) و حوادث روز عاشورا باعث بروز اختلاف نظر جدی میان برخی اعضای  این تشکل شده و همین عوامل موجب شده که در موضعی انفعالی قرار گرفته و نتواند یک  رویه واحد و یک سیاست منطقی و مشخص در پیش بگیرد به گونه ای که مأموریت برخی از اعضای این تشکل برای نشان دادن اتحاد ظاهری  سران فتنه به نتیجه نرسیده است.

 

 

میثم عبادی دارای دو برادر و سه خواهر و ساکن منطقه جنوب تهران بود
همان تظاهرات هایی که به نظر آقایان آرام و در سکوت بود
امان از دشمن داخلی

اغتشاش حامیان میرحسین موسوی در  خیابان‌های تهران

حتی اگر میرحسین خواستار چنین  وقایعی نباشد، بی شک مسئول اصلی آن است و در پیشگاه خداوند و ملت ایران  باید پاسخ‌گو باشد

تا کجا منافع شخصی را به منافع ملی ترجیح  می‌دهیم؟

تخریب  اموال عمومی و دیگر هیچ!

 

 

 




 


ارسال شده در توسط منتظر منجی

فوری فوری: مسیرهای هفتگانه راهپیمایی 22 خرداد اعلام شد

این خبر فوریه! شما هر کدوم یک رسانه هستید به همه اطلاع بدید..

اعلام مسیر های راهپیمایی حامیان  سبز برای   22  خرداد

مسیر شماره یک ؛ میدان حسادت ، بلوار جهالت ، خیابان ضلالت ، خیابان خیانت ، دروازه جهنم . . .

مسیر شماره دو؛ مسجد ضرار ، میدان ابوجهل ، خیابان ابوسفیان ، دروازه ی جهنم . . .

مسیر شماره سه ؛ میدان حکمیت ، خیابان ابو موسی اشعری ، خیابان ناکثین ، دروازه جهنم . . .

مسیر شماره چهار ؛ پایگاه انگلیس ، چهار راه آمریکا ، خیابان اسرائیل ، دروازه جهنم . . .

مسیر شماره پنج ؛ چهار راه استعمار ، بلوار استکبار ، خیابان استثمار ، دروازه جهنم . . .

مسیر شماره شش :سه راهی بهائیت ، بلوار وهابیت ، خیابان عبدالمالک ریگی ، دروازه جهنم . . .

مسیر شماره هفت : میدان بی بصیرتی ، خیابان اعدامی آرش رحمانی پور ، کوچه اعدامی محمد رضا علی زمانی ، بن بست ندا آقا سلطان ، دروازه جهنم . .

 

 

جالب ترین عکسای ممد تمدن رسید...

تفرقه افکنان از قبیل آخوندهای جیره‌خوار و ملی‌گرایانِ بی خبر از اسلام و مصالح مسلمین را از خود برانید که ضرر اینان بر اسلام از ضرر جهانخواران کمتر نیست. امام خمینی (ره)

Click for Full Size View

         از محاسن آزادی !      زیر چشمی کجا رو نیگا می کنه...؟

چه  رمانتیک !


سر پیری و معرکه گیری ؟!  (( تولد جناب خاتمی ))

 

 

شوکه شدن سران فتنه از همکاری وزارت کشور : هیچ تجمعی برگزار نخواهیم کرد !

شنیده ها حاکی از آن است که در این کنفرانس خبری میرحسین موسوی در پاسخ سوال خبرنگاران درباره راهپیمایی 22 خرداد گفت : « با بررسی همه جانبه این تصمیم و با توجه به فضای کنونی برای اینکه از این درخواست سوء استفاده نشود و همچنین حامیان جریان سبز با مشکل روبرو نشوند درخواست خود برای برگزاری راهپیمایی 22 خرداد را از وزارت کشور پس گرفته ایم و از همین جا اعلام می داریم هیچ تجمعی در 22 خرداد نخواهیم داشت اما مطالبات خود را به طرق دیگر دنبال می کنیم.»

"صراط" - در کنفرانس خبریی که سران فتنه برای رسانه های خود ترتیب داده بودند ، میرحسین موسوی کاندیدای شکست خورده انتخابات اعلام کرد که درخواست خود را برای راهپیمایی پس گرفته اند.

به گزارش صراط نیوز ، شنیده ها حاکی از آن است که در این کنفرانس خبری میرحسین موسوی در پاسخ سوال خبرنگاران درباره راهپیمایی 22 خرداد گفت : « با بررسی همه جانبه این تصمیم و با توجه به فضای کنونی برای اینکه از این درخواست سوء استفاده نشود و همچنین حامیان جریان سبز با مشکل روبرو نشوند درخواست خود برای برگزاری راهپیمایی 22 خرداد را از وزارت کشور پس گرفته ایم و از همین جا اعلام می داریم هیچ تجمعی در 22 خرداد نخواهیم داشت اما مطالبات خود را به طرق دیگر دنبال می کنیم.»
سران فتنه که فکر می کردند وزارت کشور برای این راهپیمایی با آنان همکاری نخواهد کرد و می توانند از این عدم همکاری استفاده تبلیغاتی نمایند با جواب وزارت کشور شوکه شدند .
چندی پیش وزارت کشور در مورد درخواست راهپیمایی اصلاح طلبان برای 22 خرداد ، از آن ها خواست برای دریافت مجوز، شعار ها و بیانیه پایانی و یک نماینده را به وزارت کشور معرفی نمایند.

 


ارسال شده در توسط منتظر منجی

برخورد فیزیکی میان مسئولین برگزار کننده مراسم رحلت امام(ره)

واکنش مردم به سخنان سیدحسن خمینی و ناتمام ماندن سخنرانی وی منجر به برخی تنش‌های لفظی و فیزیکی میان مسئولین برگزار کننده مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام شده است. پس از واکنش مردم به سخنان سید حسن خمینی و ناتمام ماندن سخنرانی نوه امام(ره) ، میان مسئولین برنامه درگیری لفظی شدیدی شکل گرفت.

شنیده شده است سیدحسن پس از پایان نمازجمعه، با نجار وزیر کشور و نماینده دولت در ستاد برگزار کننده مراسم رحلت امام، مواجه و در همین دیدار سخنان تندی بین طرفین رد و بدل می شود. در همین راستا گفته شده، سیدحسن خمینی تذکرات تندی در خصوص نحوه مدیریت مراسم به نجار می دهد.این تذکرات سیدحسن باعث می‌شود برخی از نزدیکان وی که در آنجا حضور داشتند رفتار تندتری نشان دهند. شنیده شده است انصاری با وزیر کشور برخورد تنش‌زا پیدا می کند. گزارش منابع متعدد حاکی از آن است که در این بگومگو، برخورد فیزیکی هم صورت گرفته است.

درماندگی ضدانقلاب از شعار مردم علیه فتنه‌‌گران

همکار سابق نشریات اصلاح‌طلب که سابقه روابط نامشروع و غیراخلاقی دارد، در اظهاراتی جالب مدعی شده که مردمی که در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام، علیه سران فتنه شعار دادند، نمازگزار و عزادار امام نبودند.

پس از آنکه در هنگام سخنرانی حجت‌الاسلام حسن خمینی، عزاداران میلیونی امام راحل در اعتراض به سران فتنه اقدام به سر دادن شعارهای مختلفی کردند، رسانه‌ها و افراد ضدانقلاب مدعی شدند که مردم برای این کار سازماندهی شده بودند!

در همین راستا، "کاملیا انتخابی‌فرد"، همکار سابق نشریات اصلاح‌طلب که سابقه نامناسب اخلاقی نیز دارد، در مطلبی که در وبلاگ شخصی خود منتشر کرده، در اظهاراتی جالب مدعی شده است که شعاردهندگان از قبل در مقابل میکروفون‌ها سازماندهی شده بودند.

انتخابی‌فرد نوشته است: "گروهی که حتما از یکی دور روز قبل در مقابل میکرفن های صدا و سیما و در ردیف های نخست نماز داخل محوطه جای داده شده بودند، هنگام سخنرانی سید حسن خمینی نوه آیت الله خمینی اخلال ایجاد کردند."

همکار سابق روزنامه "زن" که به مدیریت فائزه هاشمی رفسنجانی منتشر می‌شد، همچنین عدم پخش تصاویر شعاردهندگان از رسانه ملی را هم در راستای یک توطئه! نامیده و نوشته است: "افرادی که صدا و سیما در اقدامی قطعا از پیش هماهنگ شده از پخش تصاویر آنها سر باز زد و به جای آن محوطه بیرونی مقبره آیت الله خمینی را که مردم در حال آمد و شد بودند نشان داد، اصرار داشت که هویت این افراد را مخفی نگاه دارد."

البته انتخابی‌فرد که در میان افراد ضدانقلاب هم به فردی که هیچگونه پایبندی به اصول اخلاقی ندارد، شناخته می‌شود، دست به تعیین شاخص برای نمازگزان هم زده و اظهار داشته است: "این افراد به همه چیز شباهت داشتند به غیر از عزاداران (امام) خمینی و نمازگزاران جمعه!"

گفتنی است از روز گذشته و پس از شعارهای اعتراضی مردم نسبت به همراهی نوه امام راحل با برخی از سران فتنه، سایت‌های جریان مخالف جمهوری اسلامی ایران تلاش گسترده‌ای را برای اقلیت نشان دادن جمعیت حاضر در صحن حرم امام خمینی (ره) صورت داده‌اند.

عضو برجسته اصلاحات در جلسه ای با برخی اعضای این تشکل سیاسی، خواستار اقدام فوری برای احیای آشوب‌های خیابانی شده است.
این شخصیت فعال اصلاح طلب در این جلسه، با اشاره به ریزش غیرقابل انکار هواداران جریان متبوعش در یکسال گذشته، تنها راه پیش روی "اصلاح طلبان" را احیای ناآرامی ها در خردادماه دانسته است.
این عضو مطرح در مجمع روحانیون تاکید کرده که اگر در ایام باقیمانده خردادماه کاری انجام نشود و همه چیز به آرامی بگذرد، حتما حمایت های برون مرزی هم تداوم نخواهد یافت.
به گفته او، علاوه بر این، "ممکن است با منتفی شدن امکان رخداد تحولات داخلی، اوباما هم با نظام وارد معامله بشود."
او که در فضای خبری کشور با "رنگ خاکستری" شناخته می شود، برای جلوگیری از این رویدادهای نامطلوب، بر روی پروژه "کشته سازی" برای احیای آشوب ها تاکید ویژه ای کرده است: "برای زنده ماندن جریان باید از نظام کشته بگیریم ."
به اعتقاد وی اگر این راهکارها به نتیجه نرسد و خرداد ماه بدون سروصدا تمام شود، دست نظام برای برخورد با "سران اصلاحات" باز خواهد شد.
تصریح وی بر مساله "کشته سازی" درحالی صورت گرفته که این جریان سال گذشته نیز چندین بار دست به چنین تلاشی زده است. قتل مشکوک ندا آقاسلطان و انتشار لیست دروغین "هفتاد و دو کشته" که با نقش مستقیم یکی از مشاورین اصلی آقای موسوی به اجرا درآمد و به خوراک خبری رسانه‌های غربی برای حمله به جمهوری اسلامی ایران تبدیل شد، در همین زمینه بود.
گفتنی است در جریان ناآرامی های اوایل انقلاب هم، منافقین برای تحریک هواداران خود به ادامه اغتشاشات، از سناریوی "کشته سازی" استفاده می کردند که این موضوع در آن زمان از سوی حجت الاسلام و المسلمین هاشمی رفسنجانی که ریاست مجلس را در دست داشت افشا شد.


ارسال شده در توسط منتظر منجی

خانم رهنورد روز جهانی زن روز تولد حضرت زهرا (ص) است نه روز 8 مارس

انجمن اسلامی دانشگاه الزهرا (س) که از اعضای طیف جدید دفتر تحکیم وحدت میباشدپس از سخنان اخیر فمنیستی زهرا رهنورد به مناسبت ?مارس و معرفی وی در این تاریخ به عنوان بانوی سبز ایران از سوی جریان فتنه بیانیهای را در جواب وی تهیه و رسانه ای نمود.

در این بیانیه آمده است :هشتم مارس در فرهنگ غرب نقطه عطفی است برای شکستن باورها و تفکرات استعمار گرایانه غربیان در باره زنان :قطعا شروع حرکت و جنبشی برای شکستن تفکرات و باورهای غلط علیه زنان: برایبرای زنان غرب اقدامی موثرو مثبت بوده است.هر چند این تفکرات به خاطر عدم اایدئولوژی الهی دارای انحرافات زیادی است و چه کوتاه مدت و چه بلند مدت به روند زندگی زنان و باورهای زنانه تاثیرات فراوان داشته است همانطور که زنان برای اروپاییان همچون گشوده شدن پنجره های  حرکت و پیشرفت بوده در همان مکتب فاطمه ای هست که به خاطر وسعت شخصیت الگوی زنان آزاده تمام زنان دنیا می تواند باشد .در صورت یقین شخصیت جامع الوجود این بانوی بزرگوار و پرداختن به حقوق اسلامی زنان مسلمان ایران مسلما نیازی به الگوهای غربی ندارند.

از خدا میخواهیم تا سو دلان امر به درستی جایگاه این بزرگان را که الگویی برای جهانی شدن هستند تعریف کنند تا روز جهانی زن به جای ?مارس به ?? جمادی الثانی ولادت حضرت زهرا تغییر پیدا کند.

 

منافقین بازهم برای فتنه گران آستین بالا زدند

دور جدید فعالیت مطرودان نظام و ملت برای فتنه گران کلید خورد.

دور جدید فعالیت منافقین برای فتنه گران کلید خورد.

بنا براین گزارش،از روز گذشته منافقین باشماره ای ناشناس به تلفن های همراه شهروندان در تهران و سایر شهرستانها تماس گرفته و اقدام به پخش یک فایل صوتی منصوب به مسعود رجوی کرده و از مردم می خواهند در روز 22 خرداد به خیابانها بریزند.

در این پیام صوتی از مردم خواسته می شود که به جنبش سبز مردمی در روز 22 خرداد پیوسته و جهت نابودی نظام اسلامی دست به تظاهرات و آشوب بزنند.

نکته قابل توجه نزدیکی ادبیات این پیام صوتی منصوب به مسعود رجوی با ادبیات پیام ها و سخنان اخیر سران فتنه می باشد . رجوی و موسوی تا کنون چندین بار در پیام ها و سخنان خود از همدیگر حمایت نموده اند.

گفتنی است این همگرایی میان منافقین و فتنه گران بیش از هرچیز نشان از ناامیدی مخالفان نظام از حمایت های داخلی بوده و از صحنه گردانی مطرودان نظام برای فتنه گران حکایت دارد.

 

 


ارسال شده در توسط منتظر منجی