سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آخرین منجی



برنامه ریزی برای 13 آبان در بنیاد باران


قرار شده عصر چهارشنبه 12 آبان موسوی و کروبی در بنیاد باران حضور یافته و با سیدمحمد خاتمی درباره روز 13 آبان به رایزنی بپردازند.


این جلسه در آستانه 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی برگزار شده و درآن حضور یا عدم حضور این افراد در راهپیمایی 13 آبان به بحث گذاشته می شود.


هرچند میرحسین توسط برخی افراد برای صدور بیانیه درباره 13 آبان تحت فشار گذاشته شده اما تا کنون وی از صدور بیانیه خودداری کرده است.


 


 



تحرکات جریان فتنه در آستانه 13 آبان


به گزارش خبرنگار جنبش سرخ حسینی در آستانه فرارسیدن یوم ا... 13 آبان مصادف با روز دانش آموز جریان فتنه در اقدامی برنامه ریزی شده تلاش گسترده ای را به منظور متشنج نمودن محیط دانشگاهها و ایجاد نا آرامی در جریان مراسم راهپیمایی این روز آغاز نموده اند. 
بر همین اساس برخی از اعضای مرتبط با سران فتنه با برقراری ارتباط با برخی از اغتشاشگران  دانشجو که در زندان به سر می برند آنها را به صدور بیانیه ترغیب نموده اند و این دانشجویان نیز با صدور فراخوانی دانشجویان و دانش آموزان را به انجام اغتشاش ناآرامی در مراسم راهپیمایی 13 آبان دعوت نموده اند.
گفته می شود نمایندگان سران فرقه در دیدارهای خود با سایر گروه های دانشجویی حامی فتنه از آنها درخواست نموده اند در مراسم راهپیمایی 13 آبان با بستن بازو بندهایی مندرج به عباراتی در حمایت از سران فتنه و زندانیان سیاسی شرکت نمایند.
گفته می شود فعالین تشکل های دانشجویی حامی جریان فتنه در مراکز دانشگاهی در تلاش هستند به انحاء مختلف از قبیل مراسم سخنرانی ، صدور بیانیه ، پخش اطلاعیه و ... با سوء استفاده از پتانسیل دانشجویان جدید الورود با ایجاد ناآرامی فضای دانشگاه ها را متشنج نمایند.

 

 

 

 

 


















خنداندن مردم با کروبی و میرحسین ممنوع!
 


 
یک سایت اصلاح طلب به سایت‌های جنبش سبز نصیحت کرد با انتشار اخبار مسخره درباره میرحسین و کروبی باعث خنده مردم نشوند!   
 


 


یک سایت اصلاح طلب به سایت‌های جنبش سبز نصیحت کرد با انتشار اخبار مسخره درباره میرحسین و کروبی باعث خنده مردم نشوند! روز گذشته برخی سایت‌های ضد انقلاب مقیم خارج و برخی همفکران داخلی آنها مانند سایت اصلاح طلب آینده با ذوق زدگی خبر منتشر کردند که کروبی به در منزل میرحسین رفته و چون ماموران می‌خواستند مانع شوند میرحسین در یک اقدام انقلابی سوار ماشین شده و کروبی را به داخل منزل خود برده است.

 

سایت خودنویس که در حمایت کورکورانه از جنبش سبز در سال گذشته و تمسخرهای جنبش فتنه در ماه‌های اخیر ید طولایی دارد در مطلبی پیرامون ملاقات کروبی و میرحسین نوشت: آقایان سایت‌های سبز! شما سایت خبری و تحلیلی هستید، نشریه طنز که نیستید، وقتی می‌نویسید موسوی در یک اقدام انقلابی سوار ماشین خود شد و رفت سر کوچه و کروبی را به منزل آورد آدم خنده‌اش می‌گیرد!

 

نویسنده این سایت اصلاح طلب با اشاره به خبر برخی سایت‌ها که مدعی شده بودند موسوی و کروبی در حصر بوده‌اند و با اقدام موسوی حصر خانگی آنها شکسته شد با تمسخر موسوی این سئوال را مطرح کرد که چرا این همه روحیه انقلابی میرحسین فقط این جور جاها فوران می‌کند؟!طنز نویس فراری از کشور در ادامه نوشت تا جایی که ما بلدیم حصرخانگی به یک چیزی می‌گویند که طرف نتواند با کسی رفت و آمد داشته باشد. اگر کروبی ادعا می‌کند که خودش در حصر خانگی است و می‌تواند تا دم خانه موسوی برود چرا موسوی که اقدامات انقلابی بلد است نمی‌تواند برود دم خانه کروبی؟!

 

سایت خودنویس در ادامه به بررسی روحیات میرحسین پرداخته و نوشته موسوی در حالت معمول پسر خوبی است. اگر با او کاری نداشته باشی در خانه می نشیند و ماهی یک بیانیه می‌نویسد ولی اگر میهمانی به در خانه او بیاید و راه ندهند همین پسر خوب ناگهان انقلابی می‌شود و کاری می‌کند که همه کف بکنند. وی در ادامه نوشته البته کتک خور موسوی مثل کروبی ملس نیست. آن روزی که عده‌ای به منزل کروبی حمله کردند، عالم و آدم رفتند دیدن کروبی ولی موسوی همین جایی که الان نشسته، همچنان نشست و طبق روال معمول یک بیانیه کوبنده صادر کرد!این طنز نویس در ادامه موسوی و کروبی را به تیم فوتبالی تشبیه کرد که کروبی کاپیتان این جنبش است. حرکت بدون توپ می‌کند، پاس گل می‌دهد، از آفساید به راحتی فرار می‌کند اما بلد نیست گل بزند. اگر موسوی و کروبی را از وسط زمین برداری و از استادیوم هم بیرون ببری باز هم در احوال بازی توفیر زیادی نمی‌کند چه بسا بازی روان هم بشود!

 

 

 

 

 


گلوبال ریسرچ:
میلیاردرهای تهران پشت موسوی بودند


 


در ایران یک بخش خصوصی سرمایه دار وجود دارد که برای خود منافع خاص سیاسی و اقتصادی در نظر گرفته است. همین طبقه مرفه، مرکزیت اغتشاشات پس از انتخابات ریاست جمهوری 2009 (1388) را تشکیل می داد.

  یک پایگاه خبری کانادایی در تحلیلی جامعه شناختی تصریح کرد: یک طبقه خاص سرمایه دار در ایران که دارایی هایشان بالغ بر هزاران میلیارد تومان بود پشت سر اغتشاشات پس از انتخابات ریاست جمهوری قرار داشتند که این حوادث را رهبری می کردند.

به گزارش صراط پایگاه اینترنتی گلوبال ریسرچ در تحلیل جامعه شناختی اغتشاشات پس از انتخابات ریاست جمهوری سال 88 تصریح کرد: آنچه رسانه های غربی هرگز در مورد این اغتشاشات نگفتند نوعی شکاف طبقاتی بود که پشت سر اغتشاشات مذکور قرار داشت.

این پایگاه اطلاع رسانی نوشت: هر چند که صنایع نفت و گاز در ایران دولتی است اما در این کشور، یک بخش خصوصی سرمایه دار نیز وجود دارد که برای خود منافع خاص سیاسی و اقتصادی در نظر گرفته است. همین طبقه مرفه، مرکزیت اغتشاشات پس از انتخابات ریاست جمهوری 2009 (1388) را تشکیل می داد.

این نشریه الکترونیکی کانادایی افزود: در شرایطی که طبقات مرفه و میانه مرفه جامعه ایران از میرحسین موسوی حمایت می کردند، مردم عادی شامل کارگران و طبقات ضعیف حامی محمود احمدی نژاد رئیس جمهور کنونی ایران بودند.

بنابر گزارش فوق، هر چند که ممکن است برخی از کسانی که پس از انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته به خیابان آمدند واقعاً احساس می کردند که انتخابات به شکل منصفانه ای برگزار نشده است اما نباید فراموش کرد که پشت این جریان، مخالفین دولت ایران قرار داشتند یعنی همان طبقه سرمایه داری که به دنبال منافع خاص خود بود.

گفتنی است این رسانه کانادایی اگرچه به یک واقعیت محسوس اشاره کرده است و نقش کلان سرمایه داران در فتنه 88 را نمی توان انکار کرد ولی به نظر می رسد رسانه یاد شده عمداً در پی کمرنگ کردن و یا انکار نقش مستقیم سرویس های اطلاعاتی آمریکا، انگلیس و اسرائیل در فتنه اخیر نیز بوده است. چرا که مطابق اسناد موجود سران و عوامل اصلی فتنه دقیقاً و بی کم و کاست از فرمول دیکته شده سرویس های اطلاعاتی مورد اشاره پیروی کرده بودند. ضمن آن که با برخی از آنها دیدارهای خصوصی خارجی نیز داشته اند.


 


 


13آبان عامل همگرایی و اتحاد ملت بزرگ ایران علیه آمریکا است


سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان به مناسبت 13 آبان بیانیه‌ای صادر کرد که در آن آمده است: یوم‌الله 13 آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و در برگیرنده سه واقعه سرنوشت‌ساز و تاریخی در صحیفه خاطرات و افتخارات رفیع ملت سربلند ایران است. 13 آبان، سالروز تبعید رهبر کبیر انقلاب اسلامی و بزرگ مرجع جهان تیشع، حضرت امام خمینی (ره)، در سال 1343 به ترکیه به جرم دفاع از شرافت و کرامت انسانی و استقلال ایران است.


این بیانیه می‌افزاید: 13 آبان، سالروز به خاک و خون کشیدن دانش‌آموزان معترض به ظلم و ستم و فساد دستگاه دربار ستمشاهی توسط گارد دژخیمان رژیم منحوس طاغوت در مقابل درب اصلی دانشگاه تهران در سال 1357 است، 13 آبان، سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان مسلمان پیرو خط امام(ره) در سال 1358 است.


در ادامه این بیانیه آمده است: سه رخداد بزرگی که وجه مشترک همه آن‌ها، ویژگی استکبار ستیزی، استقلال‌طلبی و آزادیخواهی ملت مبارز، مقاوم و ولایتمدار ایران اسلامی است، یوم‌الله 13 آبان، نماد ایثار، مقاومت، پایداری و پیروزی مردم مؤمن و انقلابی ایران و نمایش صلابت و شجاعت ایرانیان در برابر قدرت‌های پوشالی و رو به زوال شرق و غرب است. یوم‌الله 13 آبان، یادآور ماهیت استکباری و استبدادی آمریکای جهانخوار و عامل همگرایی، هم‌افزایی، وحدت و اتحاد ملی ملت استوار و همیشه در صحنه ایران اسلامی است.


بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان در این بیانیه تاکید کرده است: شکست‌های تلخ و پی‌درپی شیطان بزرگ، آمریکای ام‌الفساد قرن، در بیش از 30 سال دشمنی آشکار با انقلاب اسلامی و اعتراف دولت‌مردان و سردمداران محافل سیاسی - امنیتی غرب نسبت به ناکار آمدی و استیصال و درماندگی نقشه‌ها، ترفندهای شوم و فتنه‌ها و آشوب‌های شیطانی نظام‌ سلطه نشان از اقتدار، رشد و پیشرفت و تعالی ایران اسلامی در افق چشم‌انداز پیش‌روی خود در سایه تدابیر و هوشمندی ولایت فقیه و رهبری انقلاب اسلامی و هوشیاری و بصیرت مثال‌زدنی مردم انقلابی و رشید داشته است.


این بیانیه می‌افزاید: این اقتدار که ناشی از سلاح ایمان و توکل و تلاش در راه خداست، نه تنها نظام، انقلاب و میهن اسلامی را در برابر طوفان هجمه‌ها و گرداب حوادث روزگار و توطئه‌های سهمگین استکبار جهانی حفظ کرده بلکه آن را به موتور محرکه و الگوی بی‌بدیل، نافذ و جامعی برای شکل‌گیری نهضت بیداری اسلامی و فراگیر شدن امواج ظلم‌ستیزی و عدالت‌خواهی در جای جای عالم کفر زده و تحت سلطه و ستم امروز بدل ساخته است، دستاوردهای سترگ و حقیقی انکارناپذیر که به گونه‌ای برجسته و ملموس فراروی وجدان‌های بیدار و تشنه عدالت و آزادی جهان قرار گرفته است. علاوه بر فتح لانه جاسوسی، تبعید حضرت امام(ره) و شهادت دانش‌آموزان در این روز، هر کدام نشانه دیگری از وجود استکبار در این کشور و لزوم مبارزه دائمی با آن را گوشزد می‌کند.


در پایان این بیانیه آمده است: سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان ضمن گرامیداشت این روز بر این باور است که حفظ وحدت، محوریت ولایت فقیه و تقویت روحیه اسکتبارستیزی در مطالبه حضرت امام(ره) است که باید در این روز به ظهور و بروز برسد و همگان در پیمودن راه آن عزیز سفر کرده لحظه‌ای به خود تردید راه ندهند.


 


 


اختصاصی«جوان آنلاین»
عوامل خیابانی فتنه منشعب می شوند


جمعی از سر شبکه های جریان فرقه تصمیم گرفته اند با انتشار یک بیانیه به همکاری خود با فرقه سبز خاتمه بدهند. شنیده شده ، جمعی از سر شبکه های جریان فرقه با ابراز نارضایتی از عافیت طلبی سران فتنه تصمیم گرفته اند با انتشار یک بیانیه به همکاری خود با فرقه سبز خاتمه بدهند.


به گزارش جوان آنلاین این جمع که از ارکان برنامه ریزی و سازماندهی  اغتشاشات و حرکتهای آشوب طلبانه سال گذشته می باشند معتقدند ، سوء مدیریت و عافیت طلبی ، بی برنامگی وعدم تمرکز در رهبری جنبش (فرقه) موجب اضمحلال و سقوط الین جریان گردیده است و ادامه این روند را دور باطل و آب در هاون کوبیدن توصیف نموده اند.


 




ارسال شده در توسط منتظر منجی