سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آخرین منجی


اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل در بیانیه ای تاکید کرد


16 آذر 89 روز محاکمه نئو دیکتاتوران و استکبار نوازان است



اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه های سراسر کشور در بیانیه به مناسبت فرارسیدن 16 آذر و روز دانشجو اعلام کرد: نخواهیم گذارد اصالت عدالت خواه، استکبارستیز، آزادی طلب، آرمان گرا و رو شنفکر جنبش دانشجوی مسلمان  توسط جریانی فاشیست ماآب، انحصار طلب و ارتجاع خواه که نهایت آمال و آرزویش از فرق سر تا نک پا غربی شدن است ،تهدید شود.


متن این بیانیه به شرح زیر است:

دیکتاتوری ، کودتا و استکبار و این سه وا‍ژه ای است که دانشگاه در هنگام 16 آذر 32 آن گاه که خون 3 فرزند این آب و خاک در صحن مقدس دانشگاه بر زمین جاری گشت از آن ها اعلام تبری جستند .
16 آذر 32 هنگامی است که دانشجویان درد کشیده ملت در اعتراض به حضور نیکسون فرمانده ی کودتای نرم آمریکایی 28 مرداد 3 شهید تقدیم راه ملت کردند . کودتایی که  با رپرتاژ  رسانه ای بخش فارسی رادیو bbcو رادیو آمریکا در کنار وادادگی   رهبران وقت نهضت ملی و نقش بی بدیل عناصر تجدید نظر طلب اطرافیان مصدق چون ارتشبد زاهدی پیروز گشت تا  افتخار بزرگ ملی شدن نفت و امید و اعتمد به نفس و همبستگی ملی ایران را به تاراج ببرند اما  16 آذر 32 هنگامه ای است که دانشجویان خواب استکبار و استبداد را آشفته کردند.


بی شک 16 آذر سال 88 را باید نیمه دیگر از آمریکا کشی سال 32 دانست سال گذشته نیز اراده ی استکبار در پی کودتایی دیگر در کشور  بود کودتایی که با بازی روانی bbc و voa  وبا حضور تجدید نظر طلبان داخلی و انقلابیون پشیمان سعی داشتند جمهوریت نظام را خدشه دار کند اما این بار مثلث امت ، امامت و دانشجو که همان حلقه مفقوده ی سال 32 بود نگذاشت تا شورش اشرافیت ، اباحه گری و   لمپنیزم علیه جمهوریت نظام به ثمر نشیند و از این رو بود که حادثه 16 آذر سال 88 ، دستیابی ایران به حقوق هسته ای خویش و نفوذ استراتژیک انقلاب اسلامی یعنی به باد رفتن همه امید غرب و غرب دوستان و استکبار نوازان  از صحنه مقدس دانشگاه یعنی آغاز دانشمند کشی، تلاش برای حذف و ترور دانشمندان و فرهیختگان دانشگاهی و انقلابی این مرز و بوم و چه خیال خامی؛ که ما تا آخر ایستاده ایم . اما اینک   و در آستانه 16آذر ذکر چند نکته ضروری است .
1- نخست اینکه جنبش دانشجوی مسلمان هم چنان معتقد است که نگاه به ایدئولوژی و متدلوژی امام خمینی (رحمه الله علیه) به عنوان  ارزش های تازه و نوید بخش برای زیست سعادت مند باید پررنگتر از قبل در تمام عرصه حکومتی وحاکمیتی و صحنه مقدس دانشگاه دنبال شود و مفهوم خط امام که روزگاری در چنبره ی گروهایی بود که بعدها خیانت خود را به میراث همیشگی امام امت یعنی ولایت فقیه و خلف صالح آن حضرت آیت الله خامنه ای نشان دادند.به  نگاهی نو جهت تبدیل شدن به شاخصه وترازو عمومی توسط جنبش دانشجوی مسلمان نیاز دارد.
2- عدالت و آزادی به عنوان دو رسالت همیشگی و دو آرمان خدشه ناپذیر جنبش دانشجوی مسلمان تنها در یک نگاه جامع بدست می آیند و در تقابل قرار دادن این دو ارزش متعالی خیانت به هر دو است و امروز وظیفه اصلی خود می دانیم که بیش از پیش به صیانت از این دو مفهوم بپردازیم در واقع وظیفه اصلی جنبش دانشجوی مسلمان حفاظت از گفتمان و سیرت انقلاب است از این رو ذکر چند نکته ضرورت دارد
نخست ، مسئله اصلی در حوادث سال گذشته ادعای تقلب در انتخابات بود که توسط آقایان موسوی و کروبی مطرح شد و ادعاهای بعد چون خشونت ، تجاوز و ... که مجموعه اتهاماتی که علیه امنیت ملی و درتعارض  با مصالح کشور محسوب می شد و در برهه زمانی مشکلاتی را برای کشور پدید آورد، امابا رهبری داهیانه مقام معظم رهبری، هشیاری ملت و دانشجویان نتیجه کار به ضرر فتنه گران داخلی و اربابان غربی آنها تمام شد .


اما بی تردید گذر از خیانت های فتنه گران تعارض جد ی با عدالت و اقتدار قوه ی قضایی دارد و جنبش دانشجوی مسلمان زمان کنونی را بهترین فرصت جهت ارائه کیفر خواست عمومی علیه سران فتنه یعنی آقایان موسوی خاتمی و کروبی می داند.


دوم ،رویکرد جریان فتنه پس از حماسه نه دی ملت اتخاذ استراتژی دووگانه یعنی تقسیم کار در میان فتنه گران می باشد اول وجود جریانی که با نقد هرچند ساختگی عملکرد افراطیون سعی کند که گفتمان خود را در داخل نظام تعریف کند تا همچنان امکان رقابت و چانه زنی برای آنها در داخل نظام وجود داشته  باشد و دیگری با افراط گرایی کامل و طی مسیر اشتباه سال قبل قصد دارد همچنان پتانسیل جریان معارض با نظام را برای خود نگه دارد و سطح مطالبات از نظام در قیاس حداکثری نگه دارد ،که این استراتژی توسط دیکته نویسان این جریان در داخل دانشگاه ها نیز بکار گرفته می شود که این خود نوعی نفاق در نظر و عمل است وسبب ساز تساهل تسامح مسئولین با بی قانونی بر خی از این تشکل ها گردیده که اگر مسئولین به قانون شکنی های این عده توجه نکنند وظیفه خود می دانیم به افشای بعضی از این موارد اقدام کنیم.و در پایان اعلام می داریم نخواهیم گذارد اصالت عدالت خواه، استکبارستیز، آزادی طلب، آرمان گرا و رو شنفکر جنبش دانشجوی مسلمان که یادگاری از 16 آذر 1332 و شهادت سه آذر اهورایی در صحن مقدس دانشگاه است توسط جریانی فاشیست ماآب، انحصار طلب و ارتجاع خواه که نهایت آمال و آرزویش از فرق سر تا نک پا غربی شدن است ،تهدید شود.


16 آذر 1389 سال روز مبارزه با نئو دیکتاتوران و استکبار نوازانی است که تاب جمهوریت نظام را نیاوردند.



 


 


جدیدترین موج اختلافات بین ضدانقلاب سبز
درگیری شدید مخملباف و موسوی به روایت بالاترین


از جمله اصلاح طلبان فراری و حامیان فتنه سبز که هم اکنون در کشورهایی نظیر آمریکا و انگلیس و فرانسه و آلمان اقدام به کشف حجاب کرده اند می توان به شیرین عبادی، داودی مهاجر، شادی صدر، فرشته قاضی، فرناز قاضی زاده و علی نژاد اشاره کرد...

صراط - سخنگوی جنبش سبز در خارج کشور از موسوی خواسته بود مجریان شبکه «تلویزیون سبز» که در اروپا راه اندازی می شود، بی حجاب باشند اما موسوی به مصلحت ندانست.

سایت صهیونیستی بالاترین ضمن انتشار این خبر نوشت: مدتی است از مخلباف و فعالیت های سبزش خبری نیست. گویا بعد از بحث بر سر «تلویزیون سبز»، مخملباف از دست میرحسین دلگیر شده. مخملباف معتقد بوده مجریان تلویزیونی که در اروپا راه اندازی می شود، باید طبق استانداردهای اروپایی بی حجاب باشند، اما میرحسین با استدلال که تاکنون کشف حجاب زنان اصلاح طلب هویت ضد دینی ما را افشا کرده و نباید بیش از این در مردم معروف به دیمن ستیزی شویم، با این موضوع مخالفت کرده است. استدلال مخملباف هم این بوده است که یافتن اسپانسر برای تلویزیونی دارای استانداردهای جمهوری اسلامی عملاً غیرممکن است (در حال حاضر تلویزیون «سبز» رسا بدون مجری پخش می شود).

بالاترین افزود: از آن پس مخملباف اندکی از سبزها فاصله گرفته است. اما اخیراً پس از آنکه خانواده محسن مخلباف، جایزه جشنواره زنان آلمان را که به آنها اهدا شده بود به زهرا رهنورد تقدیم کردند، او نیز در پیامی از این خانواده هنرمند تشکر کرد.

یادآور می شود برخی اصلاح طلبان فراری و حامیان فتنه سبز هم اکنون در کشورهایی نظیر آمریکا و انگلیس و فرانسه و آلمان اقدام به کشف حجاب کرده اند که از جمله آنها می توان به شیرین عبادی، داودی مهاجر، شادی صدر، فرشته قاضی، فرناز قاضی زاده و علی نژاد اشاره کرد.

مخملباف در بحبوحه آشوب سال گذشته که با میدانداری از عناصری چون موسوی و کروبی و خاتمی و بسیاری از فعالان حزبی جبهه اطلاعات صورت گرفت، در کنار سازگارا و نوری زاد به عنوان سخنگوی فتنه سبز معرفی شد و دختران وی با کشف حجاب در برخی مراسم اهدای جایزه و نمایش فیلم شرکت کردند.


  


 



وزیر صهیونیست:اروپا صبح تحریم می‌کند شب 1200شرکت با ایران معامله می‌کنند!


 وزیر بازرگانی رژیم صهیونیستی در آلمان، نسبت به دور زده شد ن تحریم های ضد ایرانی از سوی شرکت های غربی ابراز کلافگی کرد.بنیامین بن الیعاذر در دیدار با راینر برودرله وزیر تجارت آلمان خواستار تحریم کامل ایران شد و گفت: همه باید متوجه شوند که یک ایران هسته ای می تواند چه خطری برای کل جهان باشد.

وی همچنین گفت: چیزی که ما به آن نیاز داریم یک تحریم جهانی کامل برای مدت یک سال است: یعنی هیچ چیز وارد این کشور و هیچ چیز از این کشور خارج نشود. اما در صحنه سیاست بین المللی بازی دوگانه ای انجام می شود. صبح علیه ایران قطعنامه صادر می شود و شب دست کم 1200 شرکت که می توان آن ها را نام برد، با ایران همکاری می کنند.»

به گزارش دویچه وله، وی گفت: تازه این 1200 شرکت مورد نظر من شامل شرکت های چینی، کره شمالی و روسی نمی شوند.

از سوی دیگر ری تاکیه عضو شورای روابط خارجی آمریکا در مقاله ای که روزنامه لس آنجلس تایمز منتشر کرد، اذعان کرد: تنها راه خروج از بن بست در مقابل ایران، تغییر سیاست های این کشور است. تحریم ها مهم است اما کامل نیست. واشنگتن باید اهرمی برای فشار به طرف ایرانی داشته باشد. تا آن زمان، دیپلمات های آمریکایی روزهای ناامیدکننده ای را برای چالش با ایران هسته ای در پای میز مذاکراتی نظیر مذاکرات ژنو خواهند داشت.

وی اضافه کرد: ایران با استفاده از میز مذاکرات در اتحاد بین المللی تفرقه ایجاد می کند. آنها همچنین موضوعات دیگری غیر از چالش هسته ای در مذاکرات پیش می کشند از جمله، ثبات عراق و افغانستان.


 



ارسال شده در توسط منتظر منجی