سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آخرین منجی


اختصاصی«جوان آنلاین»
برنامه های ابزاری فتنه گران برای استفاده از زندانیان خود


موضوع زندانیان حوادث بعد از انتخابات به محور جدیدی برای بحث و گفتگو میان جریان فتنه تبدیل شده است.


موضوع زندانیان حوادث بعد از انتخابات به محور جدیدی برای بحث و گفتگو میان جریان فتنه تبدیل شده است.


به گزارش«جوان آنلاین»،گفته می شود برخی از فتنه گران همچنان براین عقیده هستند که حجم بازداشتی ها و زندانی ها وبخصوص عناصر شاخص آنان در زندان ها هم تامین کننده منافع سیاسی و هم تضعیف کننده بقایشان می باشد.


به باور این افراد درست است که زندان به نوعی فراهم آورنده فضای تبلیغی در فضای می باشد و می تواند در عرصه بین الملل و مجامع حقوق بشری برای فشار آوردن به دولت ایران مورد استفاده قرار گیرد و از سویی دیگر درست است که به شکلی از فراموشی فتنه جلوگیری به عمل آورده وموجب انسجام و همصدایی می شود ، اما آسیب های وارده به شدت تضعیف کننده وآسیب رسان بوده است.


این افراد معتقدند که برنامه ریزان ، نخبگان فکری ،اجرایی و پرچمداران فتنه که بار بیست ساله اصلاحات را در ادوار مختلف بر دوش داشته اند ، به واسطه زندان از چرخه های مختلف این جریان دور و عملا حذف شده اند ، وتمام پتانسیل احیاء کننده این مجموعه از رهبران به یکباره از جنبش گرفته شده است.


این افراد همچنین در تحلیل های خود گفته اند که اکنون دو را پیش روی ما است که به هردو نیازمند هستیم و می توان گفت که هرکدام راه کاری برای فشار به حکومت می باشد ، در راهکار اول ، زندان وزندانی و باقی ماندن وابستگان به جریان درزندانها ، فضای تبلیغ و قدرت مانور رسانه های را در یک وضع ثابت و متکی به زمان نگه می دارد ، مضافا اینکه هزینه های طرف مقابل را نیز بالا می برد و حجم قابل ملاحظه ای از توان امنیتی وقضایی را بخصوص در ارتباط با خانواده ها که قدرت نفوذ اجتماعی بالایی دارند ، به خوداختصاص می دهد.


اما مسئله ما اینست که کادرهای فکری فرقه وبخصوص برنامه ریزان فضا های اجتماعی و شخصیتهای کارآمد در زندان بسر می برند ، باید که با حفظ فضای زندان وزندانی ، ازطریق فشارهای داخلی وخارجی حکومت تحت فشار قرار گیردتا چهره های شاخص فتنه را رها سازی نماید . به این ترتیب هم از تبلیغات سود جسته ایم و این فشار حفظ شده است و هم چرخ های از حرکت ایستاده را تقویت نموده واز شیب فعلی عبورخواهیم کرد.


گفتنی است مدتها است که عوامل فتنه با سماجت بسیار و تحلیل های سطحی تلاش دارند که از واقعیت اضمحلال ونابودی فتنه فرار نمایند.


 



ارسال شده در توسط منتظر منجی