سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آخرین منجی

رهبر معظم انقلاب در دیدار هزاران نفر از مردم آذربایجان:
ترفندهای آمریکا برای منحرف‌کردن مردم مصر به نتیجه نخواهد رسید



خبرگزاری فارس: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمودند: آمریکا تلاش دارد تا با منحرف‌کردن حرکت مردم مصر و قانع کردن آنها به برخی دستاوردهای جزئی، مردم را به خانه‌هایشان بازگرداند ولی بعید است چنین ترفندهایی در مقابل مردمی که بیدار شده و قدرت و توان تأثیرگذاری خود را متوجه شده است، به نتیجه برسد.


? گزارش تصویری مرتبط
---------------------------


به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه‌ اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی امروز (چهارشنبه) در دیدار پرشور هزاران نفر از مردم آذربایجان با اشاره به حرکت رو به گسترش بیداری اسلامی در دنیای اسلام، آن را ثمره شیرین مقاومت و ایستادگی ملت عظیم ایران در 33 سال گذشته دانستند و تأکید کردند: امروز به برکت ایمان و اسلام، صلابت، عزت، پیشرفت و تأثیرگذاری ایران اسلامی، بیش از هر زمان دیگر درخشان‌تر و عزم ملت برای رسیدن به اوج قله عظمت مصمم‌تر است.


در این دیدار که در آستانه سالروز قیام تاریخی مردم تبریز در 29 بهمن سال 56 انجام شد، رهبر معظم انقلاب اسلامی با تجلیل از ایمان، اخلاص، پایمردی و بصیرت مثال زدنی مردم آذربایجان در طول تاریخ به‏ویژه در مقاطع مختلف نهضت اسلامی و انقلاب اسلامی ایران، افزودند: مهمترین ویژگی حرکت مردم تبریز در 29 بهمن سال 56 الگو شدن آن برای حرکت‌های بعدی ملت ایران بود و اگر قیام 29 بهمن 56 روی نمی‌داد، قیام 19 دی مردم قم به فراموشی سپرده و روند حرکت ملت ایران در مسیر نهضت اسلامی، متوقف می‌شد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای مهمترین ویژگی انقلاب اسلامی ایران را نیز الگو شدن آن برای ملت‌ها دانستند و خاطرنشان کردند: علت اصلی فشارهای گوناگون به جمهوری اسلامی ایران از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون جلوگیری از الگو شدن حرکت عظیم ملت ایران بوده است.

ایشان با اشاره به تحریم‌های اقتصادی، ترور دانشمندان برجسته علمی و اتهام زنی‌های گوناگون در زمینه حقوق بشر، تأکید کردند: همه فشارها و تبلیغات برای این است که حرکت ملت ایران را متوقف کنند و موجب رویگردانی افکار عمومی منطقه و جهان از جمهوری اسلامی ایران شوند، اما به‎خلاف خواسته سلطه‌گران، ایران اسلامی روزبه‎روز قوی‌تر و پیشرفته‌تر شده است.

رهبر معظم انقلاب اسلامی افزودند: هشت سال دفاع مقدس موجب شد سرداران جوان و شجاع ملت ایران امکان بروز بیابند و تحریم‌های اقتصادی و علمی نیز باعث شد استعدادها و توانایی‌های جوانان شکوفا شود.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای مهمترین ویژگی مردم آذربایجان و تبریز را شور و شعور و عزم راسخ همراه با بصیرت دانستند و خاطرنشان کردند: این ویژگی‌ها از جمله بصیرت همراه با قدرت تحلیل باید همچون 33 سال گذشته در نسل جوان و همچنین نسل‌های بعدی حفظ و تقویت شود.

ایشان تأکید کردند: اگرچه جوان امروز امام(ره) و شهید باکری‌ها را ندیده و دوران سخت 8 سال دفاع مقدس را لمس نکرده است اما فکر، تشخیص و راه جوان امروز همان فکر و مسیر سال‌های اول انقلاب اسلامی است.

رهبر معظم انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه بصیرت ایمانی، شریان حیاتی احیاکننده فکرها و دل‌ها است، افزودند: این بصیرت ایمانی باید همواره ادامه پیدا کند، همان‎گونه که تاکنون ادامه داشته و تأثیر خود را نیز در دنیا گذاشته است.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بیداری اسلامی مشهود کنونی را در منطقه متأثر از حرکت ایمانی و عزم راسخ ملت ایران دانستند و تأکید کردند: قضایای بسیار مهم مصر ناشی از حرکت بیداری اسلامی و تحقیر سال‌های متمادی ملت فهیم، کهن و صاحب تمدن مصر است.

ایشان شکل‌گیری حرکت‌های عظیم اجتماعی را تدریجی و در طول سالیان متمادی اما بروز آنها را ناگهانی و دفعی دانستند و افزودند: ذلت و تحقیری که حکومت مصر در طول سال‌های گذشته به دلیل وابستگی به آمریکا و رژیم صهیونیستی بر مردم تحمیل کرد، سرانجام ملت و جوانان مصر را به ستوه آورد و این‌گونه به‎صورت ناگهانی بروز کرد.

رهبر معظم انقلاب اسلامی، نقش جوانان مصری و ایمان و عزم راسخ آنها را در حرکت عظیم مردم، تعیین کننده خواندند و خاطرنشان کردند: حرکت مردم مصر با پیشتازی جوانان از مساجد و نمازهای جمعه آغاز و سرانجام به یک حرکت عمومی تبدیل شد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای حضور مردم در صحنه را موجب ناکارآمد شدن ابزارهای سیاسی، نظامی و اقتصادی قدرتهای زورگو دانستند و افزودند: آمریکایی‌ها می‌توانند به دولت‌های بدون پشتوانه مردمی به راحتی زور بگویند و هرگاه هم که به سردمداران آنها نیاز نداشته باشند به آنها همچون "محمدرضا پهلوی و بن علی " بی‌محلی کنند اما هنگام حضور مردم در صحنه، در مقابل عزم راسخ آنها، نمی‌توانند کاری از پیش ببرند.

ایشان تأکید کردند: این اتفاق مهم امروز در مصر روی داده است. البته آمریکا تلاش دارد تا با منحرف‌کردن حرکت مردم مصر و قانع کردن آنها به برخی دستاوردهای جزئی، مردم را به خانه‌هایشان بازگرداند ولی بعید است چنین ترفندهایی در مقابل مردمی که بیدار شده و قدرت و توان تأثیرگذاری خود را متوجه شده است، به نتیجه برسد.

رهبر معظم انقلاب اسلامی عامل اصلی عزت و پیشرفت ملت ایران را ایمان و اسلام دانستند و خاطرنشان کردند: تقویت ایمان، همت جوانان و تلاش برای تحقق بیشتر دستورات اسلام در جامعه، زمینه ساز عزت و پیشرفت روزافزون و اصلاح زندگی مادی و معنوی خواهد شد.

در ابتدای این دیدار آیت الله مجتهد شبستری نماینده ولی فقیه و امام جمعه تبریز در سخنانی با گرامی‏داشت حماسه 29 بهمن مردم تبریز در سال 56 و نقش آفرینی مردم آذربایجان در مقاطع مختلف انقلاب اسلامی به‏ویژه 8 دی سال 88 گفت: مردم آذربایجان به‎ویژه تبریز همواره بصیرت و ولایت‏مداری خود را نشان داده اند و در 22 بهمن امسال نیز همگام با اقیانوس عظیم ملت ایران، باشکوه‎تر از هر سال به میدان آمدند.



 


ورود چند ضدانقلاب در تشییع صانع ژاله


اخبار رسیده حاکی از افزایش تعداد تشییع کنندگان پیکر شهید صانع ژاله در چهارراه ولیعصر است.

  

‌از مراسم تشییع پیکر شهید صانع ژاله دانشجوی دانشگاه هنر تهران که از دقایقی پیش از مقابل دانشگاه هنر تهران واقع در چهار راه ولیعصر آغاز شده است، هر لحظه بر تعداد مردم و دانشجویان در محل تشییع جنازه این شهید بزرگوار افزوده می‌شود.

 

بر اساس این گزارش، ‌در حال حاضر محوطه دانشگاه هنر تهران مملو از تشییع کنندگان شده است و حاضرین مجبور به حضور در چهارراه ولیعصر شده‌اند و هر لحظه بر تعداد تشییع کنندگان افزوده می‌شود.

بر این اساس، چهار دختر منتسب به جریان فتنه نیز در حالی که موهای خود را سبز رنگ کرده بودند قصد اخلال در تشییع جنازه شهید ژاله را داشتند که با واکنش مردم و دانشجویان مواجه شده و محل تشییع را ترک کردند. براین اساس خبرنامه دانشجویان درخبری نوشت:  نویسنده کتاب دا از لحظاتی می گوید که جنازه شهدا توسط منافقین دزدیده می شود که در ذیل می آید:

این بار ناهید همراه مرد جوانی آمده بود. مردی ریز نقش با قدی کوتاه و لاقر اندام که پیراهن سفیدش را روی شلوارش انداخته بود. مرد غیر منطقی و سرسختی به نظرم آمد، که نمی شد با او حرف زد، نزدیک که شدند، پرسید خواهر حسینی کیه؟

گفتم: منم. کاری داشتید؟

با لحن سرزنش آمیزی پرسید: می خواهم ببینم چرا می خواید اینجا بمونید؟ با اجازه کی موندید؟

گفتم: این دفعه اولم نیست که اینجا می مونم با اجازه پدرم اینجام. ضمنا اشکال اینجا موندن از نظر شما چیه؟

گفت: اشکال، اشکال که به خاطر خودتون می گیم. اینجا امنیت نداره. شما هم یه خانم جوان هستید. مردها باید بیایند به کارهای اینجا برسند.

گفتم: من این ها رو می دونم. اتفاقا چون اینجا امنیت نداره من می مونم. شهدای ما اینجا تنهان. هیچ کس به فکر حفاظت از اینها نیست. مرد کو بیاد اینجا؟ مرد ها رو بیارید. شما هم خودت بیا واستا ما می‌ریم.

گفت: من که نمی تونم. کلی کار سرم ریخته تازه شهدا محافظت می خوان چی کار؟

گفتم: تشریف بیارید بهتون نشون بدم.

راه افتادیم و رفتیم جلوی غسالخانه شهدایی که راه به راه خوابانده بودیم را نشان دادیم و گفتم: اینها محافظت می خوان. شبها وقتی سگ ها حمله ور می شند، شما کجایی ببینی اینجا چه خبر می شه؟

دیشب کلی حواسمون بوده باز امروز می بینیم سگ ها زمین جنت آباد رو کنده اند تازه سازمان مجاهدین هم از یک طرف.

مردم جنازه بردند بیمارستان طالقانی وقتی رفتند پس بگیرند بیمارستان نداده، گفتند نامه بیارید. معلوم شده نیروهای سازمان مجاهدین جنازه ها رو گرفتن، بردن توی شهر های دیگه به اسم شهدای سازمان مجاهدین تبلیغ کرده اند و جنازه رو خاک کرده اند.

اگر حمله ای بشه چه از طرف سگ چه از طرف منافقین و مجاهدین از این چند تا پیر زن و پیر مرد توی جنت آباد چه کاری بر میاد؟!

گفتنی است شبکه های ضد انقلاب در پی شهادت شهید ژاله اعلام کردند در تشییع جنازه این شهید حاضر خواهند شد.

 


ارسال شده در توسط منتظر منجی

انتقاد تند سبزها از پیام جدید موسوی


پس از افتضاحی که جریان فتنه سبز در روز 25 بهمن در تهران به وجود آورد، میرحسین موسوی که عامل اصلی شهادت دو تن و زخمی شدن تعداد زیادی از هم میهنان ما است در پیامی از عاملان به وجود آورنده این افتضاح، تقدیر و تشکر کرد! نکته تعجب برانگیز این است که...


بولتن نیوز: پس از افتضاحی که جریان فتنه سبز در روز 25 بهمن در تهران به وجود آورد میرحسین موسوی که عامل اصلی شهادت دو تن و زخمی شدن تعداد زیادی از هم میهنان ما است در پیامی از عاملان به وجود آورنده این افتضاح، تقدیر و تشکر کرد! نکته تعجب برانگیز این است که موسوی این اقدام سبزها را در چارچوب انقلاب اسلامی و احیای آرمان های انقلاب اسلامی معرفی کرد! وی در انتهای این پیام این گونه نوشت:


«جنبش سبز همواره با بیگانگان فاصله داشته و اهداف اصلی آن احیای ارزشهای انقلاب و آرمانهای امام راحل و مطالبات آزادی خواهانه و متکثر ملت شریف ایران بوده و همواره تلاش کرده است که از راههای مسالمت آمیز، اهداف خود را با تاکید براصل بنیادین کرامت ذاتی انسان و به رسمیت شناختن حق ملت برای حاکمیت بر سر نوشت خود و اجرای بدون تنازل قانون اساسی دنبال کند. این همراه کوچک شما ضمن تبریک به مناسبت پایداری خیره کننده مردم، شهادت فرزندان عزیز شما ملت سر فراز را تسلیت می گویم.»


جالبی ماجرا در این است که هواداران او و اعضاء جریان سبز که خودشان را بهتر از موسوی می شناسند با انواع و اقسام جملات به وی حمله کرده و عصبانیت خود را از این جملات بی سر و ته نشان دادند. که ما را چه به آرمان امام و انقلاب!


سایت ضد انقلاب «خودنویس» در مطلبی با عنوان «پیامی منسوب به موسوی، با اما و اگرهای فراوان» نوشت:


در روز دوشنبه ?? بهمن ????، تعداد زیادی از کسانی که به خیابان‌ها آمدند، مخالفان ولایت فقیه و رهبری نظام بودند و نگاهی به دور از اصلاح‌طلبان داشتند. اما انتشار بیانیه‌ای منسوب به میرحسین موسوی از سوی سایت کلمه که به شدت در راستای بیانیه حزب مشارکت و سخنان هاشمی رفسنجانی بود، تعدادی از روزنامه‌نگاران افراد نزدیک به جنبش سبز را با تعجب بسیاری روبرو کرد.


برخی از فعالان آنلاین، متن نامه  را تفرقه انگیز دانسته‌اند. یکی از این فعالان می‌نویسد: «در اینکه حق دارند بگویند هرچه می خواهند بحثی نیست ، اما از منظر سیاسی متن هوشمندانه ای نیست و تفرقه انگیز است . خیلی ها به موسوی و کروبی انتقادات فراوان دارند ، اما می دانند گفتنش در این روزها از درایت بدور است و گرنه بحث بر سر حق و ناحق نیست . متن این نامه قدری ناشیانه است و بهمین دلیل شک برانگیز». یکی دیگر می‌گوید: «من به صحت این بیانیه شک دارم».


یکی دیگر در فیس‌بوک نوشته است: «این بیانه را مشاور حقوقی و ارشد موسوی، اردشیر امیر ارجمند، صادر کرده است. در این شک نکنید. به چند دلیل اولا آنچه در باره‌ی پیروزی برای جنبش مردم آمده‌ است چند روزی است که از طرف این شخص مدام تکرار می شود. آنچه که موج سواری بیگانه‌ها نامیده شده، روز 25 بهمن از چند طرف از ایشان خواسته شده بود که بیانیه‌ای صادر شود تا جلوی سوء استفاده حکومت گرفته شود.


به نظر می رسد که توهمات موسوی و کروبی روز به روز در حال افزایش است. آخر چگونه می توان عمل سبزها را در چارچوب انقلاب و آرمان های انقلاب دانست در حالی که به اذعان خود سبزها در همین روز 25 بهمن مهم ترین شعار آنان «مرگ بر ولایت فقیه» بوده است. آنان عکس امام خمینی را پاره کردند و به زنان محجبه حمله ور شدند. آیا اینها هم در چارچوب آرمان های انقلاب اسلامی بوده است؟ از طرف دیگر محسن کدیور، عضو اصلی اتاق فکر لندن و مشاور جریان فتنه سبز چند روز پیش در پاسخ به خبرنگاری که از او سوال پرسیده بود مدل مطلوب حکومتی شما چیست جواب داد: «مدل دموکراتیک سکولار»!


به گزارش خبرنگار بولتن درگیری شدیدی بین اندک هواداران باقی مانده سبزها در فضای سایبر در گرفته است به طوری که به نظر می رسد ریزش های شدیدی در بین همین تعداد محدود صورت بگیرد.


 


 



موسوی و کروبی مسئول خون‌های ریخته ‎شده هستند


دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: موسوی و کروبی مسئول خون‌های ریخته‎شده هستند، آنها با سوء‌استفاده از مدارای نظام، آشوبگران را مجدداً دعوت به تجمع و اغتشاش کردند.


 


محمدرضا باهنر در گفت‌وگو با کلمه ، درباره اغتشاشات 25 بهمن که در تعدادی از نقاط تهران به دعوت سران فتنه رخ داد، گفت: حوادث اتفاق افتاده در این روز قابل توجیه نیست؛ چراکه اغتشاشگران فکر می‌کردند که می‌توانند با حمایت رسانه‌های خارجی حرکتی را انجام دهند.

وی افزود: موسوی و کروبی مسئول خون‌های ریخته شده هستند، آنها با سوء‌استفاده از مدارای نظام، آشوبگران را مجددا دعوت به تجمع و اغتشاش کردند.

دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین، تصریح کرد: با توجه به حمایت قاطبه نمایندگان مجلس از محاکمه سران فتنه این انتظار از قوه قضائیه می‌رود تا اشد مجازات را برای عوامل اغتشاشات 25 بهمن و قبل از آن در نظر گیرد.

وی با تشبیه آشوب‌های خیابانی اوایل انقلاب از سوی منافقین با عملکرد یک سال گذشته فتنه‌گران گفت: سران فتنه از سال گذشته و پس از اعلام نتایج انتخابات، با مطرح کردن اتهاماتی علیه نظام و توهین به مقدسات دینی و انقلابی در روزهای عاشورا و قدس، موجبات ناراحتی و نارضایتی مردم را به وجود آوردند و تداوم این رفتارها و پایبندی به اشتباهات، غیرقابل اغماض است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در پایان خواستار موضع‌گیری خواصی شد که موضع خود را در برابر فتنه‌گرانی که نظام را مورد هدف قرار داده‌اند، روشن نساخته و تاکنون سکوت اختیار کرده‌اند.


 


 




جنگ نرم عرصه یارگیری برای امام زمان (عج) است


دبیر سابق ستاد راهیان نور گفت: جنگ نرم عرصه یارگیری برای امام زمان (عج) است و افسر این جنگ باید ادبیاتش جمکرانی و عصر ظهوری باشد.



حسین یکتا سه‌شنبه شب در نخستین همایش رزمندگان جنگ نرم و مانور عظیم مردم حزب‌الله قزوین در محکومیت حرکت اخیر سران فتنه و فتنه‌گران داخلی و خارجی که در امامزاده اسماعیل قزوین برگزار شد، اظهار داشت: در اتفاقات، اسپند دودکن زیاد است ولی لشگریان کم هستند، امروز ما برای اینکه بخواهیم در جنگ نرم وارد شویم باید ادبیاتمان درست شود و در جنگ نرم افسر این جنگ باید ادبیاتش جمکرانی و عصر ظهوری باشد.
وی ادامه داد: امروز دشمن در خانه‌هایمان خاکریز زده است، دیروز دشمن را از مرز بیرون راندیم ولی امروز دشمن از آسمان آمده است.


عضو شورای مرکزی قرارگاه عمار اضافه کرد: این مشروب‌خورها، حرام‌زاده‌ها، گوشت خوک خورها، گاوبازها، کم‌عقل‌ها، جنایتکارها و آدمکش‌ها نباید اینقدر عقلشان برسد که برای ما نقشه بکشند، نقشه می‌کشند چون خود شیطان آمده است.


وی عنوان داشت: زمان جنگ وقتی کسی می‌خواست ازدواج کند به همسرش می‌گفت که به جبهه خواهم رفت آیا در زندگی امروز نیز درگیر جنگ هستیم یا اینکه ساعت دو با سرویس به خانه برمی‌گردیم.


دبیر سابق ستاد راهیان نور تأکید کرد: باید مراقب باشیم تا از اتوبوس جبهه جا نمانیم و نگوییم که برای شهدا و جنگ وقت نداریم، آن روز وقتی اتوبوس حرکت می‌کرد و به منطقه می‌رسیدیم دیگر می‌فهمیدیم که برگشتی نیست و تنها خبر پیروزی یا شهادت حاصل کار بود.


وی خطاب به مردم حاضر در همایش تصریح کرد: آیا امروز برای جنگ نرم مجهز هستیم، شما امروز برای بیعت آمده‌اید، آن روز وقتی به جنگ می‌رفتیم خودمان را از همه چیز جدا می‌کردیم و منقطع می‌شدیم بعد لباس خاکی می‌پوشیدیم و یک‌رنگ و یک‌دل می‌شدیم و آخرین تیپی که در جبهه زده می‌شد تیپ شهدا بود.

*‌ فتنه‌گران 25 بهمن برای جان کندن آمدند


یکتا یادآور شد: امروز باید در جبهه جنگ نرم مساجد، موسسات، مدارس و هیئت‌ها را به هم متصل کنیم و همه یک تیپ و یک‌دست شویم که آن وقت خدا ما را یاری می‌کند چرا‌که خدا یاری‌گر جماعت است.


وی افزود: تکلیف خود را باید روشن کنیم و جایمان را بشناسیم تا زمان آرپی چی زدن، بزنیم و زمان سکوت ساکت باشیم و در مجموع در خط ولایت، فرمانبری را تمرین کنیم، فقط لفظ بصیرت را نگوییم و بعد ببینیم حرف آقا فراموش شده است بلکه باید عامل به بصیرت باشیم.


دبیر سابق ستاد راهیان نور اعلام کرد: فتنه‌گران 25 بهمن برای جان کندن آمدند و در این جان کندن دست و پا می‌زنند و فقط با این کارشان زحمت ما را زیاد می‌کنند، حال قزوین در عرصه جنگ نرم باید خود را سازمان‌دهی کند تا مشخص شود هرکس وظیفه و جایش کجاست، در این میان باید کاری انجام دهیم و این کار باید کار معرفتی و بصیرتی باشد چراکه یک دیده‌بان خوب یک خط را نگه می‌دارد و یک تیرانداز می‌تواند جبهه را حفظ کند و با این استراتژی بود که در فتح‌المبین 2 هزار و 500 کیلومتر از سرزمین اسلامی‌مان آزاد شد.


وی یادآور شد: امروز باید قزوین پیشتاز حرکت در عرصه جنگ نرم باشد، در واقع قزوین باید خط‌شکن شود تا شهرهای دیگر هم از قزوین الگو بگیرند.

*‌ دشمن با گفتمان غیرخدایی می‌خواهد جوانان ما را جذب کند


یکتا ادامه داد: هرچه جلو می‌رویم و به قله ظهور نزدیک‌تر می‌شویم، هوا رقیق‌تر می‌شود و نفس کشیدن برای برخی سخت‌تر و در نتیجه ریزش بیشتر می‌شود و حال در عرصه جنگ نرم سوخت مورد نیاز اشک و گریه است، بنابراین باید دعایی بخوانیم تا ملائک غیبی به کمک‌مان بیایند و حال چند بار برای جنگ نرم دعای توسل خوانده‌ایم.


وی گفت: خستگی خواب نمی‌آورد بلکه این گناه است که خواب می‌آورد، بچه‌ها در هشت سال دفاع مقدس چه ریاضت‌ها که کشیدند ولی ما امروز برای جنگ نرم چه ریاضتی می‌کشیم؟ آیا کسانی که کار فرهنگی می‌کنند کسی به دنبالشان می‌رود؟ آیا امروز پیامک‌های تلفن همراه، راه رفتن ما و صحبت کردن ما برای جذب نیرو است؟ از برخی وقتی می‌پرسیم که برای جنگ نرم چه کار کرده‌ای و برای جذب نیرو چه کار می‌کنید، می‌گویند اطلاعیه و بنر زده‌ایم حال آیا اطلاعیه و بنر روح دارد و آیا این اطلاعیه و بنر را با وضو زده‌اید.


عضو شورای مرکزی قرارگاه عمار بیان داشت: جنگ نرم عرصه یارگیری برای امام زمان (عج) است و ما از کسی انتظار غواصی، اسارت و ریاضت نداریم بلکه تنها انتظار این است که به روی جوانان لبخند بزنیم چرا‌که دشمن با گفتمان غیر‌خدایی می‌خواهد جوانان ما را جذب کند.

* ‌عرصه جنگ نرم امروز به خانه‌ها نیز کشیده شده است


وی خاطر‌نشان کرد: کجا معبر زدیم و بچه‌ها نیامدند، در این جنگ کسی که با فطرت، یقین و بصیرت راه را پیدا کند گردان دنبالش می‌رود در واقع امروز اتوبوس، مترو، پیاده‌رو، مدرسه و جمع‌های فامیلی میدان جنگ نرم هستند چرا‌که ما در عرصه جنگ نرم در خانه‌هایمان درگیر هستیم.


به گزارش فارس یکتا عنوان داشت: در این عرصه چه‌قدر کتاب می‌خوانیم، چه‌قدر مطالعه می‌کنیم و چه‌قدر وقت می‌گذاریم، اگر نیت را برای اسلام و اهل بیت ببندیم فتنه‌گر جرأت حرکت پیدا نمی‌کند و امروز دیگر همایش و رزمایش بس است بلکه باید به میدان رزم برویم، امروز باید در دبیرستان کار فرهنگی کنیم چرا‌که دشمن حتی برای مهدکودک‌ها نیز برنامه دارد بنابراین لازم است ادبیاتمان را درست کنیم.

* ‌افسر جنگ نرم باید ادبیاتش جمکرانی و عصر ظهوری باشد


وی اعلام کرد: دیروز وقتی رزمندگان به جبهه می‌رفتند در پایان کار وصیتنامه خود را نوشته و گام آخر را برمی‌داشتند، البته ظاهر این وصیتنامه یک چیزی بود ولی باطنش وقفنامه بود از همین رو است که مقام معظم رهبری می‌فرماید «‌بسیجی واقعی امیرالمومنین (ع) است که خود را وقف اسلام کرد»، امروز نیز در عرصه جنگ نرم باید وقفنامه بنویسید و این وقفنامه نیز نباید مدت‌دار باشد.


عضو شورای مرکزی قرارگاه عمار اضافه کرد: مال غیر وقفی را ورثه تقسیم می‌کند ولی مال وقفی برای خداست.


وی تصریح کرد: اگر ادبیاتمان درست شد زندگیمان بر هم می‌ریزد و آنگاه است که از خواب می‌پریم، در جنگ نرم نگویید پول ندادند و همکاری نکردند بلکه زیبایی کار همین است و با افتخار برای خدا کار کنید چرا‌که به موقع امداد غیبی هم خواهد آمد، در واقع در جنگ نرم باید یک ربنای جانانه بگویید، یک کمیل زیبا بخوانید و شب با چشم اشک‌بار بخوابید تا عنایت الهی را ببینید و برای این کار باید برنامه‌‌ریزی کرده و برای خدا کار کنید تا خدا نیز به شما سعه صدر دهد چرا‌که در جنگ نرم به حلم و صبر نیاز دارید.

*‌اغتشاش در ایران یک عملیات روانی است


یکتا گفت: در حالی که هالی‌وود 70 تا 80 درصد فیلم‌هایش در خصوص آخرالزمان است 70 تا 80 درصد فیلم‌های کشور ما طنز است.


وی عنوان داشت: کسانی که امروز فتنه می‌آفرینند در واقع آخرین دست و پا زدن‌هایشان را نشان می دهند و ما نیز کم ندیده‌ایم، یک روز در سال 60 منافقین را جلوی دانشگاه تهران دیدیم و بعد تنگه مرصاد و بعد 18 تیر ولی امروز مراقب باشید چرا‌که در دعوا و درگیری صدر اسلام یک نفر به 10 نفر حریف بود ولی در عصر امیرالمومنین، ایشان می‌گفت حاضرم 10 نفر شما را بدهم و یک نفر از معاویه بگیرم.


به گزارش فارس دبیر سابق ستاد راهیان نور اضافه کرد: کسی که جان می‌دهد و دست و پای آخر را می‌دهد باید مراقبش بود چرا‌که آنکس که می‌خواهد غرق شود ممکن است دست به هر کاری بزند و در این ماجرا نیز وقتی که دیدند در مصر ایران علمدار است، آمدند تا شلوغ کنند و بعد با استفاده از قدرت رسانه‌ای در مصر هم بگویند که ایران هم چه وضعی دارد، در واقع آنها می‌خواهند عملیات روانی انجام دهند.


وی افزود: نظام با فتنه‌گران مدارا کرده شاید ته‌مانده‌های آنها نیز برگردند و شاید هم مصالحی وجود دارد که من نمی‌دانم ولی باید مراقب اینها باشیم چرا‌که دشمن دست برنمی‌دارد و برای ما نقشه دارد، البته هر بار دشمن جلو آمده شکست خورده است.

* ‌امروز باید ولایت‌پذیری را تمرین کنیم


یکتا اظهار داشت: آنها خیلی کارها کرده بودند و خیلی تدارک دیده بودند و ما خوابمان برده بود و در عصر کارگزاران و مشارکت بیدار شدیم ولی بعد هم فکر کردیم دوران خودمان است که این اتفاقات افتاد ولی شکر خدا آرایش ملی شکل گرفته و هیچگاه نباخته‌ایم.


وی یادآور شد: قصه این آقایان هم تمام شده و امروز مهم این است که ما کندتر و تندتر از ولایت نرویم، آنچه مقام معظم رهبری می‌گوید به خوبی گوش دهید و برروی سخنان ایشان مباحثه کنید و امیدوار باشید.


دبیر سابق ستاد راهیان نور افزود: امروز باید ولایت‌پذیری را تمرین کنیم چرا‌که قصه، قصه منابع انسانی است و جنگ نرم مسابقه الی‌الله است، باید خون دل بخوریم تا نتیجه‌اش رضایت ارباب و آماده کردن بستر ظهور باشد.


در پایان این همایش جمعیت با شعارهای خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست، مرگ بر موسوی و کروبی و خاتمی و هاشمی، دست خدا بر سر ماست خامنه‌ای رهبر ماست و مرگ بر منافق محل را ترک کرد.


 



ارسال شده در توسط منتظر منجی

جمعه،خروش ملت ایران علیه فتنه گران


 شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از مردم بصیر ایران اسلامی دعوت کرد تا با حضور در تجمع اعتراض‌آمیز که روز جمعه بیست‌ونهم بهمن‌ماه پس از اقامه نمازجمعه در سراسر کشور انجام می‌شود تنفر و انزجار خود را از ...


شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای، از مردم بصیر ایران اسلامی دعوت کرد تا با حضور در تجمع اعتراض‌آمیز که روز جمعه بیست‌ونهم بهمن‌ماه پس از اقامه نمازجمعه در سراسر کشور انجام می‌شود تنفر و انزجار خود را از جنایت دوباره سران فتنه و منافقان کوردل، اعلام دارند.


به گزارش فارس، در اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آمده است: دعوت سران فتنه از حامیان منافق و سلطنت‌طلب و اراذل ضد‌انقلاب برای ایجاد اغتشاش در بیست‌وپنجم بهمن ماه با هدف فراهم کردن خوراک تبلیغاتی برای رسانه‌های بیگانه بالاخص آمریکا و انگلیس و اسرائیل غاصب که منجر به شهادت و مجروح شدن تعدادی از هموطنان عزیز شد بار دیگر پرده از چهره خبیث مهره‌های سوخته استکبار و لاشه‌های متفن سیاسی فتنه 88 برداشت و نشان داد که اتحاد پلید و شوم جیره‌خواران و مزدوران ضد انقلاب به همراه منافقان و سلطنت‌طلبان روی دیگری از نفاق نوظهور و تلاش استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌المللی برای گشودن دوباره راهی است که با عزم و اراده راسخ و استوار ملت غیور و بصیر ایران اسلامی در سال 1360 مسدود و منجر به فرار خودفروختگان جنایتکار و پناه گرفتن آنان در زیر چتر حمایتی صدام خون آشام شده است.

این اطلاعیه می‌افزاید: اکنون که هدایت‌های روشنگرانه رهبر فرزانه انقلاب‌اسلامی و خویشتن داری مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی و صبر ملت غیرتمند و صبور ایران نتوانسته است سران فتنه را از گمراهی و جهالت و خواب غفلت بیدار نموده و آنان را از سقوط در جهنم پستی و رذالت و همراهی داد تا با عصیان و گردنکشی مشتی مزدور خود فروخته قدرت‌طلب آرامش مردم جامعه و اموال عمومی و بیت‌المال مسلمین مورد آتش حقه‌ و کینه فتنه‌گران قرار گرفته و علی‌رغم آغشته بودن دستان کثیفشان به خون جوانان عزیز کشور اسلامی با فرار از مجازات زمینه خوش‌رقصی بیگانگان و دشمنان انقلاب‌اسلامی را به سرکردگی شیطان بزرگ، آمریکای جهانخوار و مزدوران داخلی‌اش فراهم نمایند.

در پایان اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ضمن دعوت از همه مردم آزاده و غیور ایران برای حضور در تجمع اعتراض آمیز سراسری آمده است: مردم شریف تهران پس از اقامه نماز جمعه بیست‌ونهم بهمن‌ماه با حضور آگاهانه و با صلابت در میدان انقلاب نفرت و خشم و انزجار خود را از جنایات ددمنشانه و تحرکات پلید سران فتنه و منافقین وسلطنت‌طلبان هم پیمانشان،‌ فریاد خواهند زد.



ارسال شده در توسط منتظر منجی

موضع آیةالله امامی کاشانی درقبال 25بهمن


 آیت الله محمد امامی کاشانی روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا در کاشان اظهار داشت:همان طور که رهبری فرمودند "سران فتنه، طراحان فتنه هستند و طراحان اصلی فتنه نیز ایالات متحده امریکا و برخی متحدانش می باشند و کسانی که الان در ایران در راس این فتنه قرار دارند خود نیز فریب خورده استکبار هستند."


امام جمعه موقت تهران گفت: جنگ سران فتنه در داخل کشور با دین اسلام است.


آیت الله محمد امامی کاشانی روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت:همان طور که رهبری فرمودند "سران فتنه، طراحان فتنه هستند و طراحان اصلی فتنه نیز ایالات متحده امریکا و برخی متحدانش می باشند و کسانی که الان در ایران در راس این فتنه قرار دارند خود نیز فریب خورده استکبار هستند."

وی افزود: دعوای عوامل اغتشاشات در داخل ایران با اسلام ناب محمدی و دین خداست.

امامی کاشانی گفت: آنان جنگ با دین خدا را به هر صورت حتی با طرح شعارهای فریبنده ادامه داده اند و این اقدام اغتشاشگران عین وطن فروشی است.

وی تاکید کرد اگر کسی بخواهد اسلام را بفروشد کشورهای مسلمان را هم می فروشد اما امت اسلامی باید با درایت و بصیرت در مقابل آنها بایستند.

این استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: مردم با بصیرت و فهیم ایران اسلامی با پیروی از ولایت فقیه، محکم و استوار دربرابر توطئه های دشمنان نظام اسلامی ایستادگی خواهند کرد.

امام جمعه موقت تهران افزود: ‌اقدامات شب گذشته برخی افراد معلوم الحال موجب غصه خوردن حضرت امام عصر (عج) شده است و سران فتنه با طرح شعارهای فریبنده زمینه فریب برخی جوانان را فراهم می کنند.

امامی کاشانی افزود:‌‌ محقق شدن احکام نورانی اسلام در جامعه دارای فرمول خاصی است که بر دو محور ولایت و دین بنا شده است.

وی تصریح کرد:‌ قوه قضاییه باید با اتخاذ تدبیر لازم با عوامل اغتشاشات روز گذشته برخورد کند.

آیت الله امامی کاشانی گفت: ایران اسلامی بیان کننده حقایق و احکام نورانی الهی است و هر ملتی درهر جای جهان به این نظام توجه کند به آن علاقه مند می شود.

وی اظهارداشت:‌ دشمنان نظام اسلامی نیز از این بیداری ملتها هراس داشته و نمی خواهند ایران پرچمدار این حرکت در دنیا معرفی شود.



ارسال شده در توسط منتظر منجی

تیم سه نفره هاشمی به دنبال چه چیست؟


 اخیراً فعالیت های هاشمی رفسنجانی برای ریاست مجدد بر مجلس خبرگان رهبری بشدت افزایش یافته است.


اخیراً فعالیت های هاشمی رفسنجانی برای ریاست مجدد بر مجلس خبرگان رهبری بشدت افزایش یافته است.


به گزارش «جوان آنلاین»،بر همین اساس نامبرده یک تیم سه نفری متشکل از چهره‌های نزدیک رایزنی‌های گسترده‌ای را برای ریاست مجدد وی بر مجلس خبرگان آغاز کرده‌اند.


این اقدامات در حالی صورت می گیرد که پس از مطرح شدن اخباری مبنی بر اینکه اعضای خبرگان بدنبال ریاست آیت الله مهدوی کنی می باشد شدت گرفته است. لازم به ذکر است اکثر اعضای خبرگان از ریاست آیت‌الله مهدوی کنی حمایت می نمایند.


گفتنی است از دیگر سو این تلاش ها که با تشکیل یک تیم رسانه ای نیزهمراه شده در حالی صورت می گیرد که تاکنون هاشمی رفسنجانی هیچ گونه مرزبندی با فتنه گران را که خواست و مطالبه اساسی ملت می باشد ،انجام نداده و حتی واکنشی را در خصوص آشوب اسرائیلی فتنه گران از خود بروز نداده است.


در همین رابطه گفته می شود بخش قابل توجهی از خبرگان رهبری تاکید کرده اند که عدم موضع‌گیری هاشمی برابر سران فتنه در انتخابات آتی خبرگان تاثیر ‌گذارخواهد بود.



ارسال شده در توسط منتظر منجی

با شعار "کروبی موسوی ننگ به نیرنگتان، خون جوانان ما می‌چکد از چنگتان "

پیکر شهید محمد مختاری تشییع شد

خبرگزاری فارس: پیکر دومین شهید اغتشاشات اخیر بر روی دستان مردم انقلابی کشورمان تشییع شد.


به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، پیکر شهید محمد مختاری از دیگر کشته‌شدگان حوادث اخیر به دست عوامل منافقین لحظاتی پیش در دستان جمعی از مردم انقلابی کشورمان از مقابل منزل این شهید واقع در شرق تهران تشییع شد.


شرکت‌کنندگان در این مراسم تشییع، شعارهای "کروبی موسوی مرگ به نیرنگتان، خون جوانان ما می‌چکد از چنگتان "، "لعن علی عدوک یاحسین، کروبی و خاتمی و میرحسین "، "مرگ بر موسوی "، "مرگ بر کروبی "، "مرگ بر منافق "، "الله اکبر "، و "لا اله الا الله " سر می‌دادند.


شهید محمد مختاری22 ساله فرزند اسماعیل روز 25 بهمن در اثر تیراندازی عوامل منافقین به شدت زخمی شده و پس از انتقال به بیمارستان به درجه شهادت نائل شد.


تجمع غیرقانونی فتنه‌گران، عناصر منافقین، سلطنت‌طلبان و اراذل و اوباش در برخی خیابان‌های شهر تهران در روز 25 بهمن موجب بروز اغتشاشاتی شد که با حضور به‌هنگام مردم، فتنه‌گران و دیگر عوامل مزدور مجبور به ترک صحنه شدند.


 



ارسال شده در توسط منتظر منجی
سخنان امروز خاتمی

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در اجتماع پرشور طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در مدرسه فیضیه با افشای پشت پرده فتنه 25 بهمن اضافه کرد: به قوه قضائیه که رییس آن از مفاخر حوزه است می ‌گوییم خون به دل مردم شده،‌چقدر تحمل و صبر کنند، چرا فلان مجمع فتنه گرن هنوز مجوز دارد و به وزارت کشور می‌گوییم مجوز مجامع فتنه گر چه روحانی و غیرروحانی را لغو کنید.


عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در اجتماع پرشور طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در مدرسه فیضیه با افشای پشت پرده فتنه 25 بهمن اضافه کرد: به قوه قضائیه که رییس آن از مفاخر حوزه است می ‌گوییم خون به دل مردم شده،‌چقدر تحمل و صبر کنند، چرا فلان مجمع فتنه گرن هنوز مجوز دارد و به وزارت کشور می‌گوییم مجوز مجامع فتنه گر چه روحانی و غیرروحانی را لغو کنید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، در پی اغتشاش فتنه‌گران در روز 25 بهمن ماه، امروز طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با تعطیل کردن دروس خود در مدرسه علمیه فیضیه تجمع کرده و شعارهایی در محکومیت جریان فتنه و سران فتنه سر دادند.

آیت الله سید احمد خاتمی در این تجمع خطاب به طلاب و فضلای حاضر اظهار داشت: تجمع بزرگ و با شکوه شما حوزویان عزیز که به دعوت جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، شورای عالی حوزه علمیه، مدیریت حوزه علمیه قم و دیگر نهادها و تشکل‌ها در این مدرسه نورانی شکل گرفته جهت ابراز تنفر از جنایت فتنه گران در 25 بهمن است.

  

وی با محکوم کردن تجمع گروه اندکی ضد انقلاب در تهران افزود: این اجتماع با این هدف شکل گرفته تا اغتشاش امریکایی، صهیونیستی، ضدانقلابی روز دوشنبه 25 بهمن ماه را محکوم کنیم و به آفرینندگان اغتشاش و آشوبگران بگوییم ملت بزرگ ایران و حوزویان عزیز تا آخرین نفس و تا آخرین قطره خون پای نظام و ولایت ایستاده‌اند و با تمام وجود تا محو فتنه‌گران در دفاع از نظام هرگز نخواهند ایستاد.

 

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه، تعداد اندک عناصر آشوبگر را نشانه از میان رفتن جریان فتنه خواند و بیان داشت: در تهران بزرگ ده میلیونی جمع کردن دو سه هزار نفر کار سختی نیست؛ به اندازه کافی فرزندان اعدامی ها و زخم‌ خورده‌ها از انقلاب و وابستگان به اجنبی در کشور حضور دارند. شما پایگا‌هتان را به طور کلی حتی در میان دوستانتان از دست داده‌اید برای این که رسانه‌های غربی از دو هفته پیش جمع شدند و بی‌بی سی به صراحت اعتراف می‌کند جمعیت اندک بود نتوانستند جمعیت زیادی را جمع نمایند.

وی هدف اغتشاشگران را حمایت از امریکا عنوان کرد و گفت: اغتشاش اخیر با سه هدف شکل گرفت، مزدوران آمریکایی بر آن بودند تا با کمک این اغتشاشات خیز کشورهای اسلامی را از کانون توجه ببرند، این بزرگ‌ترین خیانت سران فتنه به ویژه کروبی و موسوی بود که بیشترین آب را به آسیاب آمریکا و اسرائیل ریختند، جای نفسی برای آمریکا و اسرائیل و رژیم جعلی درست کردند و این خدمت بزرگی به صهیونیست‌ها و لکه ننگی برای این عناصر بود.

 

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم،‌ هدف دیگر اغتشاشات اخیر را تحت شعاع قرار دادن خیزش‌های اسلامی در منطقه خاورمیانه دانست و گفت: با خیزش کشورهای اسلامی، کشورهای غربی مضطرب و نگران شدند به همین دلیل عوامل خود را در ایران فعال کردند تا به چنین اقدام مذبوحانه دست بزنند. وی تصریح کرد: این حرکت و این تجمعات قطعا تا دستگیری تمامی فتنه‌گران ادامه خواهد داشت.

آیت‌الله خاتمی، دومین هدف اغتشاشگران را تحت شعاع قرار دادن، راهپیمایی ده‌ها میلیونی ملت بزرگ ایران در 22 بهمن عنوان کرد و افزود: ملت ایران عزیز در 22 بهمن با حضور باشکوه خود به صحنه آمدند و با نظام اسلامی، رهبر معظم انقلاب و شهیدان تجدید بیعت کردند و دشمنان را نا امید کردند ولی افرادی کوته فکر در مقابل این حرکت عظیم برآمدند و در تهران به چنین اقدام مذبوحانه دست زدند.

 

وی در ادامه با افشای پشت پرده فتنه 25 بهمن ماه گفت: در یکی از مجامع روحانی فتنه‌گر ، یکی از سران فتنه گر گفته بود این راهپیمایی 21 بهمن ماه برگزار شود؛ اما آن آدم خاکستری خائن پشت پرده گفته بود اگر 21 بهمن باشد در 22 بهمن مردم به صحنه می آیند و همه را جارو می کنند بگذارید 25 بهمن باشد تا راهپیمایی 22 بهمن تحت شعاع قرار گیرد.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه تاکید کرد: اما این ملت بار دیگر به صحنه آمدند و به مسؤولان نظام می‌گویند با سران فتنه و عقبه فتنه برخورد قاطع و انقلابی داشته باشید.

 

وی ادامه داد: به قوه قضائیه که رییس آن از مفاخر حوزه است می ‌گوییم خون به دل مردم شده،‌ چقدر تحمل و صبر کنند، چرا فلان مجمع فتنه گر هنوز مجوز دارد و به وزارت کشور می‌گوییم مجوز مجامع فتنه گر چه روحانی و غیرروحانی را لغو کنید.

 



ارسال شده در توسط منتظر منجی

خائن، خائن است؛ ریش‌ دار و فرنگ ‌رفته فرقی ندارند


حاج ابراهیم خان کلانتر، هم حاجی بود، هم ریش داشت، بعدا هم لقب‌دار شد و شد "اعتمادالسلطنه". اما تاریخ به این القاب و دبدبه‌ها و کبکبه‌ها قضاوت نکرد. تاریخ می‌گوید آقا محمدخان قاجار بنابه اشاره "حاج ابراهیم‌خان" چنین کرد و چنان کرد  و عاقبت بر "لطفعلی‌خان زند" پیروز شد، بر کرمان تسلط پیدا کرد و مردم را کور کرد و دختران کرمانی را بین سپاهش تقسیم کرد.


حاج ابراهیم خان که هم حاجی بود و هم ریش داشت و هم لقب داشت، سردار سپاه قاجار نبود. حاکم فارس بود و جانشین حاکم "زند". به دلیل اختلافاتی که با دیگر سران زندیه داشت؛ خیانت کرد و راه‌ها را برای سپاه قاجار باز کرد و این شد که کرمان و مردمش به دست آن‌ها افتادند و مابقی ماجرا آن شد که قبل‌تر شرحش رفت. بعد از این خیانت بود که حاج ابراهیم خان از سوی دربار قاجار مفتخر شد به لقب "اعتمادالسلطنه".


میرزا ملکم خان هم درس خوانده بود، هم فرنگ‌رفته بود و هم خوب کت ‌و شلوار می‌پوشید و هم بعدها شد ملقب به پدر تئوریک روشنفکری در عهد مشروطه. اما تاریخ به این القاب و دبدبه‌ها و کبکبه‌ها قضاوت نکرد. تاریخ می‌گوید میرزا ملکم‌خان، در عهدنامه با انگلستان، هرات را از ایران جدا کرد. امتیازنامه تاسیس قمارخانه درایران یا اصصلاحاً قرارداد لاتاری را به نفع خود به‌دست آورد. عدالت‌خانه شیخ فضل‌الله را به مشروطه انگلیسی تبدیل کرد. و چنین کرد تا استبداد پهلوی با حمایت انگلیس‌ها بر سر کار آمد.

خائن، خائن است. حاجی و ریش‌دار و فرنگ‌رفته و درس‌خوانده هم با هم فرقی ندارند.

2. علیه اهداف هر جامعه‌‌ای، دو گروه فعالیت می‌کنند. گروه اول که دشمن بیرونند. تکلیفشان روشن است. خارج از قلعه و حصارهای جامعه قرار دارند و منتظر فرصتند تا بتوانند از حصارها عبور کنند. گروه دوم کسانی هستند که در درون جامعه حضور دارند. این گروه دشمن درون هستند. با فعالیت و تلاش این گروه است که درهای قلعه "زندیه" به روی سپاه قاجاریه باز می‌شود. دشمن درون می‌تواند راهی بگشاید تا شیخ فضل‌الله به پای چوبه‌ی دار برود و رضاخان پهلوی، عامل انگلستان حاکم ایران بشود. این دشمن درون است که حصارها را کنار می‌زند، در قلعه را می‌گشاید و راه را برای دشمن بیرون باز می‌کند.

3. عرصه جنگ نرم، عرصه‌ی اندیشه و معرفت است. امروز دشمن درون نه با حصار طرف است و نه با برج و بارو. دشمن درون، فرصت‌های اجتماعی ما را می‌کشد و تهدیدهایمان را بزرگ می‌کند. چند وقت پیش شیرینی مشارکت 40 میلیونی مردم در انتخابات را تلخ کرد. اتفاقی که برای شخصیت بین‌المللی کشورمان و مذاکرات بین‌المللی ایران می‌توانست یک فرصت مهم به‌شمار آید. بعد از آن در یک انتحار سیاسی زمینه‌های ایجاد یک "آشوب اسرائیلی" را فراهم کرد تا بتواند تهدیدی که برای رژیم صهیونیستی در منطقه پیش‌آمده را ضعیف کند. دشمن درون خائن است. در خیانت؛ حاجی و ریش‌دار، فرنگ‌رفته و درس‌خوانده با هم فرقی ندارند.

4. تاریخ ثبت می‌شود و از آن می‌توان عبرت گرفت. در میان کتاب‌های تاریخی، کتاب‌های خاطرات شهدا جزء سندهای مهم ما هستند. شهید چون صادق است اثرش هم تبلور صداقت اوست.

"به اهواز برگشتم تا بدن و لباس‌هایم را که آغشته به خون بچه‌ها بود، بشویم. خودم هنوز مجروح نشده بودم. شب را در ستاد خراسان ماندم. در آن‌جا تلویزیون گزارش تصویری جنگ را پخش می‌کرد. پیرزنی را نشان داد که ده پانزده تخم مرغ به ستادهای کمک‌های مردمی آورده بود. او می‌گفت فرزندی ندارم که به جبهه بفرستم. ولی سه مرغ خانگی دارم و تخم مرغهایشان را برای رزمندگان آورده‌ام. دیدن این گزارش آن‌قدر ما را به هیجان آورد که دلمان می‌خواست شب و روز با دشمن بجنگیم و ساعتی آرام نگیریم." برگرفته از کتاب بابانظر- خاطرات شهید محمد حسین نظرنژاد.

مردم جامعه‌ی ما چنین مردمی هستند و چنین مردمی با تمام وجود از جامعه‌شان و حصار امنی که به‌دورش کشیده‌اند در مقابل دشمن بیرون محافظت می‌کنند. تا مردم ما، چنین بیدار هستند؛ دشمن درون نمی‌تواند به یاری دشمن بیرون اقدامی بکند.

خائن، خائن است. حاجی و ریش‌دار و فرنگ‌رفته و درس‌خوانده هم با هم فرقی ندارند.

اعتماد السلطنه قاجار هم عاقبت توسط قاجار کشته شد. این عاقبت خائن است که حاجی و ریش‌دار، فرنگ‌رفته و..


 


ارسال شده در توسط منتظر منجی

پاسخ به هفت پرسش درباره رابطه موسوی و رجوی


سوال 1- اگر مسعود رجوی به مناسبتی از وزارت کشور جمهوری اسلامی درخواست مجوز راهپیمایی کند و هواداران خود در داخل ایران را در ساعت خاصی به حضور در خیابان خاصی فرا بخواند، آیا کسی خواسته او را اجابت خواهد کرد؟


پاسخ: گروه رجوی به دلیل جنایات گسترده در دهه 60 و همدستی با صدام، آنقدر نزد مردم ایران منفور است که هیچکس جرأت نمی کند به طور علنی از مریم یا مسعود رجوی حمایت کند و خواسته منافقین را اجابت نماید.


سوال 2- آیا از جمعیت 75 میلیون نفری ایران هیچکس طرفدار گروه‌های رجوی یا تندر یا ریگی یا پژاک یا سلطنت طلب نیست؟


پاسخ: نه اینکه اصلاً هیچکس نباشد اما تعداد این عده نسبت به کل مردم ایران تقریباً هیچ است و با توجه به سابقه و ماهیت تروریستی این گروهکها، البته نیروهای انتظامی و اطلاعاتی هرگز اجازه هیچ تحرکی به آنها نمی دهند.


سوال 3- اگر همین طرفداران اندک گروه‌های محارب، امیدی و فرصتی برای عرض اندام و تجمع و عملیات پیدا کنند آیا از این فرصت استفاده نخواهند کرد؟


پاسخ: اگر امیدوار شوند و انگیزه و امکان پیدا کنند، طبعاً از فرصت برای اعلام وجود و تجمع و عملیات استفاده خواهند کرد.


البته لازم به یادآوری است از همان ابتدای پیروزی انقلاب سرویس‌های جاسوسی غرب به مخالفان موثر جمهوری اسلامی پناه و امکانات داده و آنها را برای هرنوع خرابکاری و ضربه نظام مجهز کرده‌اند. در این مدت این افراد چندان هم بیکار نبوده‌اند. آنها از انفجارهای و عملیات تروریستی اوایل دهه 60 گرفته تا جاسوسی برای صدام و بعد خبر چینی هسته‌ای برای غرب و این آخر سری هم ترور دانشمندان هسته‌ای را در کارنامه دارند. همدستانشان هم در سیستان و آذربایجان غربی عملیات‌های تروریستی بعضاً تکان دهنده‌ای انجام داده‌اند.

سوال 4- اگر یکی از مسوولان سابق نظام که زمانی خدماتی کرده، به مناسبتی از وزارت کشور جمهوری اسلامی درخواست مجوز راهپیمایی کند و هواداران خود  را در ساعت خاصی به حضور در خیابان خاصی فرا بخواند، اما همین طرفداران گروه‌های محارب با هماهنگی قبلی از فرصت این فراخوان استفاده کرده و در مرکز تهران آشوب و ناامنی ایجاد کنند و به عملیات تروریستی دست بزنند، آن وقت تکلیف چیست؟

پاسخ: اگر آن مسوول سابق، عمداً و با اطلاع از استقبال سران گروه‌های محارب و تروریست چنین دعوتی را انجام داده یا بدون اطلاع چنین کاری کرده اما پس از معلوم شدن تدارک تروریست‌ها برای سواستفاده از این تجمع، از دعوت خود عقب نشینی نکرده باشد، قطعاً همدست همان تروریست‌ها و در جنایات آنها شریک است.

سوال 5- آن جمعیت بزرگی که در 25 خرداد 88 به فراخوان موسوی و کروبی به خیابان آزادی تهران آمد، چرا 25 بهمن در صحنه حاضر نشد. آیا عدم حضور آنها به دلیل غیرقانونی بودن تجمع و حضور گسترده نیروهای امنیتی در خیابان نبود؟

پاسخ: اولاً تجمع بزرگ 25 خرداد 88 هم بدون مجوز و با حضور گسترده پلیس ضد شورش برگزار شد. ثانیاً آن تجمع ناشی از باور پذیر بودن دروغ بزرگ تقلب در انتخابات بود. در آن شرایط که احساسات و هیجان به شکل بی‌سابقه‌ای بالا رفته بود و طرفداران موسوی به شهادت نتایج انتخابات در ‹شهر تهران› اکثریت بودند، به دنبال پرچم ‹‹ رای من کجاست›› راه افتادند. بعدها که نزدیکان موسوی رسماً اعتراف کردند سندی برای تقلب و جابجایی گسترده آرا در اختیار نداشتند و نمی‌توانستند ادعای خود درباره تقلب گسترده در انتخابات را ثابت کنند، اکثر قریب به اتفاق تجمع کنندگان 25 خرداد 88 به تدریج پراکنده شدند.

در تجمعات بعدی هواداران موسوی به تدریج هواداران گروهکهای ضد انقلاب و محارب و تروریست نفوذ کردند و کار به جایی رسید که در فراخوان 25 بهمن89، تقریباً فقط هواداران گروهکهای تروریست یا سلطنت طلب به میدان آمدند.

سوال 6- طبق اصل 27 قانون اساسی مگر برگزاری تجمعات آزاد نیست؟ چرا به موسوی و کروبی و دیگر مخالفان اجازه تجمع داده نمی‌شود؟

پاسخ: طبق همان اصل 27 قانون اساسی و دیگر قوانین ناشی از قانون اساسی، برگزاری تجمع و راهپیمایی، مشروط است و به موافقت وزارت کشور هم نیاز دارد.

در شرایطی که سرویس‌های جاسوسی غرب با تمام توان سعی دارند به داخل کشور تروریست و بمبگذار نفوذ دهند و داخل کشور را ناامن کنند و به آشوب بکشند، طبیعی است که وزارت کشور نباید هم با درخواست راهپیمایی‌ای موافقت کند که رادیوی اسرائیل برایش زمینه سازی تبلیغاتی می‌کند.

در واقع موسوی و کروبی نباید مدعی اصل 27 قانون اساسی باشند چرا که طی یکسال و نیم گذشته این دو نفر بزرگترین ضربه را به جنبه مردمسالاری نظام زدند. آنها علناً و رسماً زمینه حضور میدانی تروریست‌های مجاهدین خلق و تندر را فراهم آوردند و راه را برای استفاده تروریست‌ها از تجمعات خیابانی فراهم کردند.

 در شرایطی که موساد و سیا در داخل تهران تروریست مسلح نفوذ داده اند، باید به وزارت کشور حق داد که حتی با تجمعات صنفی عادی هم به سختی مجوز دهد چه رسد به تجمعی که رادیو اسرائیل و تلویزیون مجاهدین خلق و گروهک‌های تروریستی وهابی برای آن تبلیغ می کنند.

سوال7- با وجودی که موسوی و کروبی خدمات زیادی به نهضت امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی کردند، چرا امروز علناً و عملاً برای عملیات تروریستی زمینه چینی می کنند و در قبال تشویق پرشور رسانه‌های انگلیسی و آمریکایی و اسرائیلی و وهابی و حتی تروریست‌های مجاهدین و ریگی و پژاک و... سکوت کرده‌اند؟ چطور ممکن و قابل باور است که کسانی آنقدر مقرب به انقلاب، اینطور با منفورترین دشمنان انقلاب برای عملیات آشوب و ناامنی و ترور همدست شوند؟

پاسخ: اولاً چنین موضوعی در تاریخ بی سابقه نیست. در صدر اسلام زبیر یکی از نزدیکترین صحابی رسول‌الله (ص) بود و آنقدر به علی (ع) ارادت داشت که جزو اهل بیت آن حضرت محسوب می شد و حتی جزو معدود نزدیکان امام علی(ع) بود که در تشیع جنازه حضرت زهرا(س) شرکت داشت اما همین زبیر به واسطه فرزند نااهل و ناخلفش عبدالله، از راه راست آنقدر منحرف شد که به روی حضرت علی (ع) شمشیر کشید.

نمونه دیگر: شمر ابن ذی الجوشن در جنگ صفین، در سپاه حضرت علی(ع) شمشیر می‌زد و مجروح شد و چیزی نمانده بود تا در رکاب حضرت علی(ع) شهید شود. اما همین مجاهد و یاور حضرت علی(ع) آن فاجعه بزرگ را در کربلا پدید آورد.

در اول انقلاب هم شاهد انحراف و سقوط 180درجه برخی مقربان امام خمینی(ره) بوده ایم. بنی صدر در سال 57 یار نزدیک امام خمینی(ره) تلقی می‌شد. قطب زاده هم که اندکی پس از پیروزی انقلاب اعدام شد، جزو هواداران نزدیک امام بود و حتی در پرواز تاریخی 12 بهمن 57 به همراه امام از پاریس به تهران آمد...

درباره دلیل رسیدن موسوی و کروبی به این سرنوشت شوم هم البته قضاوت بسیار مشکل است و باید زمان بگذرد و روشن شود که چرا این دو نفر که زمانی خدماتی به انقلاب کرده بودند، امروز به ننگ و ذلت همدستی با مریم رجوی و خوش خدمتی برای اسرائیل تن داده‌اند...

به همین دلیل هم همیشه باید دعا کنیم خدا آخر و عاقبت ما را ختم به خیر فرماید.


 


ارسال شده در توسط منتظر منجی

تصاویر تحصن دانشجویان،طلاب و مردم در میدان اررک تهران برای محاکمه سران فتنه 


اقشار مختلف تهران و جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با حضور در میدان ارک و دادگستری تهران خواستار محاکمه هر چه سریعتر سران فتنه شدند.


تحصن دانشجویان،طلاب و مردم در میدان اررک تهران برای محاکمه سران فتنه


اقشار مختلف تهران و جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با حضور در میدان ارک و دادگستری تهران خواستار محاکمه هر چه سریعتر سران فتنه شدند.


 


تحصن دانشجویان،طلاب و مردم در میدان اررک تهران برای محاکمه سران فتنه

تحصن دانشجویان،طلاب و مردم در میدان اررک تهران برای محاکمه سران فتنه

تحصن دانشجویان،طلاب و مردم در میدان اررک تهران برای محاکمه سران فتنه

تحصن دانشجویان،طلاب و مردم در میدان اررک تهران برای محاکمه سران فتنه

تحصن دانشجویان،طلاب و مردم در میدان اررک تهران برای محاکمه سران فتنه

تحصن دانشجویان،طلاب و مردم در میدان اررک تهران برای محاکمه سران فتنه

تحصن دانشجویان،طلاب و مردم در میدان اررک تهران برای محاکمه سران فتنه

تحصن دانشجویان،طلاب و مردم در میدان اررک تهران برای محاکمه سران فتنه

تحصن دانشجویان،طلاب و مردم در میدان اررک تهران برای محاکمه سران فتنه

تحصن دانشجویان،طلاب و مردم در میدان اررک تهران برای محاکمه سران فتنه

تحصن دانشجویان،طلاب و مردم در میدان اررک تهران برای محاکمه سران فتنه

تحصن دانشجویان،طلاب و مردم در میدان اررک تهران برای محاکمه سران فتنه

تحصن دانشجویان،طلاب و مردم در میدان اررک تهران برای محاکمه سران فتنه

تحصن دانشجویان،طلاب و مردم در میدان اررک تهران برای محاکمه سران فتنه

تحصن دانشجویان،طلاب و مردم در میدان اررک تهران برای محاکمه سران فتنه با حضور کوچک زاده نماینده مجلس شورای اسلامی

تحصن دانشجویان،طلاب و مردم در میدان اررک تهران برای محاکمه سران فتنه

تحصن دانشجویان،طلاب و مردم در میدان اررک تهران برای محاکمه سران فتنه

تحصن دانشجویان،طلاب و مردم در میدان اررک تهران برای محاکمه سران فتنه

تحصن دانشجویان،طلاب و مردم در میدان اررک تهران برای محاکمه سران فتنه

تحصن دانشجویان،طلاب و مردم در میدان اررک تهران برای محاکمه سران فتنه

تحصن دانشجویان،طلاب و مردم در میدان اررک تهران برای محاکمه سران فتنه 

تحصن دانشجویان،طلاب و مردم در میدان اررک تهران برای محاکمه سران فتنه

تحصن دانشجویان،طلاب و مردم در میدان اررک تهران برای محاکمه سران فتنه با حضور حجت الاسلام رسایی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی

تحصن دانشجویان،طلاب و مردم در میدان اررک تهران برای محاکمه سران فتنه
تحصن دانشجویان،طلاب و مردم در میدان اررک تهران برای محاکمه سران فتنه 

تحصن دانشجویان،طلاب و مردم در میدان اررک تهران برای محاکمه سران فتنه

تحصن دانشجویان،طلاب و مردم در میدان اررک تهران برای محاکمه سران فتنه

تحصن دانشجویان،طلاب و مردم در میدان اررک تهران برای محاکمه سران فتنه

سخنرانی حجت الالسلام حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی برای   محاکمه سران فتنه

 

ارسال شده در توسط منتظر منجی
<      1   2   3   4   5   >>   >