سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آخرین منجی

تحریم کالاهای صهیونیستی در آمریکا شدت گرفته است


سخنگوی "کمیته روز قدس واشنگتن " در مصاحبه با یک پایگاه تحلیلی آمریکایی به تشریح تلاش‌های صورت گرفته در خصوص تحریم کالاهای صهیونیستی در آمریکا پرداخت و گفت: تحریم کالاهای صهیونیستی در آمریکا شدت گرفته است.




"فهیم دراب" سخنگوی کمیته روز قدس در واشنگتن در مصاحبه با پایگاه خبری تحلیلی آمریکن فری پرس گفت: ما در آمریکا از فرصت روز قدس برای طلاع رسانی درباره تحریم کالاهای اسرائیلی و شرکت‌هایی که از اسرائیل حمایت می‌کنند استفاده می‌کنیم. به نظر ما تحریم کالاهای اسرائیلی یکی از اصلی‌تریم اقداماتی است که مردم دنیا می‌توانند در حمایت از برادران و خواهران خود در فلسطین انجام دهند. مردم دنیا باید در خرج کردن پول خود دقت بیشتری بکنند. در حال حاضر تحریم کالاهای اسرائیلی به سمتی می‌رود که تحریم کالاهای آپارتاید آفریقای جنوبی حرکت کرد و این یکی از اقداماتی بود که باعث شکست آنها شد.

دراب افزود: سال گذشته یکی از افرادی که در دهه 80 در حمایت از تحریم کالاهای آپارتاید آفریقای جنوبی مشارکت داشت، از خاطرات و تجربیات خود گفت و ما رو ترغیب به تحریم کالاهای اسرائیلی کرد و به ما امید داد که این کار شدنی و بسیار تاثیر گذار است. در واقع این کاری است که مردم باید در 364 روز دیگر سال به آن بپردازند. منظور من این است که ما به مردم از کارهایی که می‌توانند در سایر روزهای سال انجام دهند مطلع می‌کنیم.


وی اینگونه ادامه داد: البته ما بین صهیونیست‌ها و یهودی‌ها تفاوت قائل هستیم. صهیونیسم یک ایدئولوژی سیاسی است که ارتباطی با یهودیان ندارد به همین دلیل هر ساله ما از سخنران‌های یهودی برای مراسم روز قدس دعوت می‌کنیم تا به این موضوع بپردازند. ما در پایگاه اینترنتی خود از سه شرکت آمریکایی حامی صهیونیسم نام برده‌ایم، مک دونالد، ستار باکس و کوکاکولا. تحریم کالاهای اسرائیلی بر اساس مدل موفق تحریم کالاهای آپارتاید آفریقای جنوبی طرح ریزی شده است که بسیار موفق بوده است. این کار به معنی نفع رساندن به شرکت‌هایی است که در آپارتاید نیستند و نه مجازات آنهایی که در آن حضور دارند.


موضوع دیگر نحوه اطلاع رسانی ما است. ما برای این کار از تبلیغات آهنربایی استفاده می‌کنیم که نوشته‌های مختلفی در آن استفاده می شود. نوشته هایی مانند: "آیا این تحریم‌ها عملیاتی است؟ " برای مثال شرکت مک دونالد از موسسات صهیونیستی حمایت زیادی می‌کند. موسساتی که آمریکا را برای کمک‌های نظامی و تسلیحاتی به اسرائیل تحت فشار می گذارند. همچنین به ساخت شهرک‌های صهیونیستی در اسرائیل کمک می‌کنند. برای همین وقتی من از کنار یک رستوران مک دونالد رد می‌شوم یک دهکده و منزل تخریب شده فلسطینی برایم تداعی می‌شود.


دراب افزود: این تحریم به این صورت تقریبا 10 سال پیش آغاز شده و یک اقدام بین المللی است که موجب تعطیلی شبعه های زیادی از رستوران های مک دونالد در سراسر دنیا شده است برای مثال صدها شعبه آن تنها در خاورمیانه به تعطیلی کشیده شده است. یکی دیگر از شاخص‌هایی که می‌توان در ارتباط با تاثیرگذاری تحریم کالاها اسرائیلی این است که پیش از این سایت رسمی شرکت مک دونالد با افتخار از صندوق اتحاد یهودیان حمایت می‌کرد از طرف دیگر هم سایت صندوق اتحاد یهودیان هم نام مک دونالد را صفحه خود به عنوان یکی از حامیانش گذاشته بود ولی بعد از اینکه این تحریم ها شدت گرفت این سایت ها هرگونه ارتباط با هم را از بین برده اند و آن را مخفی می‌کنند.


 


ارسال شده در توسط منتظر منجی

روز قدس و غیبت مدعیان انحصاری خط امام


مجمع روحانیون مبارز غایب بزرگ روز قدس امسال بود. مجمع روحانیون مبارز که روزی روزگاری خود را مدعی انحصاری امام و میراث دار امام راحل می دانستند و در پی گره زدن خود به جریان فتنه سال گذشته زمینه حذف خود را در میان مردم به وجود آورده اند.

 


 

مجمع روحانیون مبارز غایب بزرگ روز قدس امسال بود. مجمع روحانیون مبارز که روزی روزگاری خود را مدعی انحصاری امام و میراث دار امام راحل می دانستند و در پی گره زدن خود به جریان فتنه سال گذشته زمینه حذف خود را در میان مردم به وجود آورده اند علی رغم دعوت کمرنگی که خاتمی برای حضور در روز قدس به عمل آورده بود اما خاتمی و چهره های اصلی مجمع روحانیون مبارز مانند موسوی خوئینی ها - مجید انصاری- محتشمی پور و ... به جای حضور فعال در راهپیمایی روز قدس و بزرگداشت این یادگار امام ترجیح دادند بر خلاف مردم که زیر آفتاب گرم برای آ زادی قدس فریاد می زدند آنها در زیر باد کولر و هوای خنک به سر ببرند.

 

اخبار رسیده از نقاط مختلف مسیرهای راهیمایی مردم تهران حاکی است هیچ یک از اعضای شاخص مجمع روحانیون، حزب مشارکت و سازمان مجاهدین انقلاب و سایر گروه های مدعی خط امام در میان مردم دیده نشده اند همچنین تعدادی از مردم تهران برای جلوگیری از سیاه تر شدن پرونده کروبی در همراهی با جریان انحرافی سبزها از چند روز قبل در مقابل منزل وی تجمع کرده و اجازه خروج کروبی از منزل و پیوستن به سبزها را به او ندادند. در شب قدس این خیرخواهی مردم برای کروبی با عصبانیت او و محافظان وی روبرو شده در نتیجه به سوی مردم تیراندازی کردند که چند نفر مجروح شدند.میرحسین هم از فرط شرمندگی رسوایی طرفدارانش در روز قدس سال گذشته، امسال ترجیح داد خود را کنار بکشد و از دور شاهد محو و زمینگیر شدن طرفدارانی باشد که در پی دروغگویی های او ناشیانه به جنگ امام و مردم و نظام آمده بودند.

ارسال شده در توسط منتظر منجی

ناراحتی cnn از غیبت‌کروبی در راهپیمایی‌روز قدس!

سایت خبری CNN در گزارش خود درباره راهپیمایی مردم ایران در روز قدس اذعان کرد: تجمع کنندگان در ایران در تظاهرات سالانه روز قدس خواستار پایان اشغال فلسطین و ایجاد اتحاد در میان فلسطینی ها شدند.

این گزارش در ادامه افزوده است: غیبت قابل توجه رهبر معترضان ایران، مهدی کروبی نیز حائز اهمیت است؛ به گفته فرزند وی، محافظان مهدی کروبی برای حفظ امنیت جانی، وی را از حضور در راهپیمایی منع کرده اند.

CNN تصریح کرده است: تظاهرات روز قدس در سراسر کشور ادامه دارد و گروه های کثیری فریاد «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» را در میدان فلسطین تهران نزدیک به دانشگاه تهران فریاد می کنند.

این گزارش می افزاید: در شهرهای مختلف ایران نیز مردم شعارهایی را علیه اسرائیل سرداده و پرچم ها و بنرهایی را در حمایت از مردم فلسطین و کاریکاتورهایی از باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا در دست دارند.

این گزارش در پایان به انعکاس بخش هایی از سخنان محمود احمدی نژاد در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه پرداخته شده است.

 


ارسال شده در توسط منتظر منجی

ایران یکپارچه خروش ضد صهیونیستی/ اثری از فتنه‌گران نبود +عکس

تمام شهرهای ایران اسلامی از صبح روز آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با حضور مردم و مسوولان، یکپارچه فریاد "مرگ بر اسرائیل" بود و اثری از فتنه‌گرانی که سال گذشته با شعارهای دشمن‌پسند خود تا مدت‌ها برای رسانه‌های ضدایرانی خوراک تبلیغاتی فراهم کرده بودند، در میان سیل خروشان ملت دیده نشد.

گزارش خبرنگاران ما از سطح شهر تهران که سال گذشته مرکز تجمع فتنه‌گران روزه‌خواری که شعار "نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران" سر می‌دادند، حاکی است که امسال ملت یکپارچه علیه صهیونیست‌ها شعار دادند.

 

دکتر محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور که سخنران ویژه راهپیمایی روز قدس نیز بود از ساعت اولیه به جمع راهپیمایان روزه‌دار تهران پیوست. رئیس قوه قضائیه نیز در جمع راهپیمایان حضور یافت. رئیس مجلس شورای اسلامی به‌عنوان سخنران ویژه در جمع راهپیمایان شهر مقدس قم حاضر شد.

همچنین در حالی که اثری از اخلال‌کنندگان در نظم عمومی در مراسم با شکوه روز قدس امسال نبود، سران فتنه به‌ویژه کروبی که پیش از این به‌طور مکرر برای حضورش در راهپیمایی خط و نشان کشیده بود، جرأت نکردند در جمع روزه‌داران ضد صهیونیست تهران حاضر شوند.

تأکید بر اتحاد ملت ایران حول آرمان‌های انقلاب اسلامی، بی‌نتیجه بودن مذاکرات سازش در واشنگتن، جرأت نداشتن و نبود امکان حمله به ایران برای رژیم صهیونیستی، شمارش معکوس نابودی رژیم صهیونیستی جزو محورهای اصلی سخنان مقامات شرکت کننده در این راهپیمایی بود.

حضور گسترده مردم و نمایش برگ دیگری از افول کامل جریان فتنه، سریال غافلگیری‌های رسانه‌های بیگانه و انتظار بیهوده آنان را که از 9 دی و 22 بهمن 88 آغاز شد، تکمیل کرد، به طوری که شبکه تلویزیونی العربیة وابسته به دولت سعودی که سال قبل گزارش لحظه به لحظه از ناآرامی‌ها در تهران می‌داد، اشاره کوتاهی به مراسم روز قدس امسال و سخنرانی رئیس‌جمهوری اسلامی ایران کرد و ترجیح داد بیشتر بر روی اتفاقات شب گذشته مقابل منزل کروبی تمرکز کند.

همچنین سایت بی‌بی‌سی فارسی نیز هیچ خبری در مورد راهپیمایی عظیم روز قدس ایران منتشر نکرد و این سایت نیز به حوادث پنج‌شنبه شب و بامداد جمعه مقابل خانه کروبی پرداخت.

 


ارسال شده در توسط منتظر منجی

ملت گل کاشت

 


ارسال شده در توسط منتظر منجی

غافلگیری و سکوت معنادار ‌BBC

بعداز گذشت چندین ساعت از راهپیمائی روز قدس در حالی‌ چندین ساعت از راهپیمائی روز قدس می‌گذرد که شبکه تلویزیونی BBC یکی از مدعیان جریان آزاد اطلاع رسانی اخبار حضور میلیونی مردم در روز قدس را سانسور کرد.

در حالی راهپیمائی باشکوه مردم روزه دار تهران، شگفتی دیگری را در تاریخ به ثبت رسانده است که برخی شبکه‌های خبری از جمله سایت شبکه تلویزیونی ‌بی‌بی‌سی که تحت امر وزارت خارجه بریتانیا فعالیت می‌کند، از انعکاس کوچکترین خبر از راهپیمائی دریغ کرده است.

این در حالی است این شبکه خبری سال‌های گذشته بعد از راهپمائی‌های میلیونی مردم، ضمن شانتاژ آفرینی مدعی می‌شد که راهپمایان صدها هزار نفر بوده‌اند اما اکنون این سایت تنها به انتشار اخباری در خصوص کروبی بسنده کرده و هیچ اشاره‌ای به این راهپیمائی نکرده است. این شبکه تلویزیونی که به بنگاه خبر پراکنی بریتانیا مشهور است حتی از انتشار اخباری در خصوص تجمع یک شرکت کارگری در مقابل درب منزل کارفرما خوداری نکرده بود.

 


ارسال شده در توسط منتظر منجی

گزارش سی ان ان از راهپیمائی پرشور ملت ایران؛ حضور مردم ایران در راهپیمایی امروز گسترده و چشمگیر است

خبرگزاری سی ان ان آمریکا تظاهرات امروز روز قدس در ایران را گسترده توصیف کرده و گزارش داد: جمعیت بسیار زیادی از مردم ایران علیه سیاست های اسرائیل و در همدردی با مردم فلسطین در ایران دست به راهپیمایی زدند.

به نقل از خبرگزاری سی ان ان، در آخرین جمعه ماه رمضان جمعیت بسیار زیادی از مردم پایتخت ایران راهپیمایی گسترده ای را در ابراز همدردی با مردم فلسطین و در حمایت از پایان اشغال فلسطین برگزار کردند.

سی ان ان در گزارش خود به جمعیت بسیار زیاد مردم تهران اشاره کرد و می نویسد: شرکت کنندگان در این راه پیمایی پرچم ایران را حمل می کردند و پلاکاردهایی در حمایت از مردم فلسطین در دست داشتند.

در بخش دیگری از این گزارش به کاریکاتورهای "باراک اوباما" رئیس جمهور آمریکا که توسط جمعیت حمل می شد اشاره شده و آمده است: راه پیمایان در حالی که کاریکاتور اوباما را حمل می کردند شعارهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا سر می دادند.
گفتنی است، خبرگزاری سی ان ان ضمن اعتراف به گسترده بودن تعداد جمعیت راهپیمایان در تهران راهپیمایی ضد صهیونیستی مردم ایران را از همه لحاظ گسترده توصیف کرده است.

 


ارسال شده در توسط منتظر منجی

حضور هاشمی رفسنجانی در راهپیمایی روز جهانی قدس

 

رئیس مجلس خبرگان رهبری دقایقی بعد از شروع راهپیمایی  به صف راهپیمایان روز قدس پیوست.

alt
 
آیت‌الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجلس خبرگان رهبری به خیل عظیم راهپیمایان روز جهانی قدس پیوست. رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، از تقاطع استاد نجات‌اللهی با خیابان انقلاب اسلامی به خیل عظیم مردم مومن و خداجوی تهرانی شرکت‌کننده در راهپیمیایی روز قدس ملحق شد.
 

ارسال شده در توسط منتظر منجی

پیغام غرب به یکی از سران فتنه پس از شکست پروژه تحریم اقتصادی:

نامه بنویسید که ما تحریم ها را تعدیل کنیم در پی وسیع شدن تبعات شکست پروژه تبلیغاتی بزرگ غرب در مورد تحریم ایران اخبار رسیده حاکی است که غربیها با ارسال پیغامی به یکی از سران فتنه از او درخواست کردند که با ارسال نامه ای به سران غرب از آنها بخواهد با عنوان کم کردن فشارها بر مردم ایران تحریم ها را بر علیه ایران تعدیل کنند.

یک روزنامه نگار لبنانی مرتبط با دیپلمات های غربی دردیدار با یک خبرنگار قدیمی ایرانی پرده از خبری برداشت که هم از استیصال غرب در برخورد با ایران حکایت دارد و هم سند دیگری است بر خط گیری راهبردی جریان فتنه از غرب.

این روزنامه نگار لبنانی با اشاره به اقدامات موثر ایران در رویارویی با پروژه تحریم اقتصادی غرب به ویژه در مورد بنزین که در ابتدا تصور می شد پاشنه آشیل ایران است می گوید:غربی ها اخیرا توسط یکی از نزدیکان سران فتنه به او پیغام دادند که با توجه به مشکلاتی بر سر اجرای تحریم های ضد ایرانی وجود دارد آنها تمایل دارند که پیش از اعلام شکست قطعی آن به نوعی ابتکار عمل را بدست بگیرند و خود به بهانه ای این پروژه را کنار بگذارند و به همین دلیل بهتر است که یکی از سران فتنه طی درخواستی از سران کشورهای غربی بخواهد که تحریم های ضد ایرانی را تعدیل کنند تا با این اقدام هم اپوزوسیون تقویت شود و هم کاری کنند که آبرو و حیثیت غرب در این ماجرا از بین نرود.

دیپلمات های غربی به این روزنامه نگار لبنانی چنین گفتند: با توجه به اینکه جریان شکست خورده در انتخابات ریاست جمهوری در ایران به طور کامل جمعیت حامی  و مردمی خود را از دست داده است واسطه شدن سران فتنه در مورد تعدیل تحریم های ضد ایرانی باعث ایجاد وجهه برای این جریان و امید بخشیدن به اندک هواداران آن در ایران می شود و و نشان می دهد سران فتنه از این سطح از قدرت برخوردارند که تحریم ها را تعدیل کنند.

این روزنامه نگار لبنانی تاکید کرد: عنصر مشاور و امین یکی از سران فتنه به وی فشار آورده است تا این نامه خطاب به مقامات غربی نوشته شود و با توجه به اینکه رییس جمهوری ایران محمود احمدی نژاد راهی نیویورک است این خبر می تواند این سفر را همزمان با شکست پروژه ضد ایرانی دیگر غرب تحت الشعاع قرار دهد.

این روزنامه نگار لبنانی همچنین اعلام کرده در صورت لزوم نام خود و دیپلمات های غربی را فاش خواهد کرد. گفتنی است دقایقی پس از پایان راهپیمایی روز قدس و انتشار تصاویر آن روشن شد که جریان فتنه جمعیت حامی و مردمی خود را کاملا از دست داده است و اقتدار نظام اسلامی ایران یکبار دیگر غرب و عناصر داخلی اش را در انزوا قرار داده است.

 


ارسال شده در توسط منتظر منجی

حضور 7 سردار در راهپیمایی روز قدس + عکس

از میان فرماندهان رده های مختلف نیروهای مسلح در جمع راهپیمایان روز قدس، عکس هفت فرمانده نیروهای مسلح کشورمان در تصاویر ذیل از راهپیمایی روز قدس ثبت شده است.

 
11_8906120497_L600.jpg

سردار فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح

1_8906120497_L600.jpg

سردار وحیدی وزیر دفاع

8_8906120497_L600.jpg

سردار نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین

12_8906120497_L600.jpg

سردار احمدی مقدم فرمانده کل نیروی انتظامی

7_8906120497_L600.jpg

سردار باقرزاده رئیس بنیاد حفظ آثار

15_8906120497_L600.jpg

امیر سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش


ارسال شده در توسط منتظر منجی
<      1   2   3   4   5      >