سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آخرین منجی

قطعنامه راهپیمایی روز جهانی قدس سال 1389

راهپیمایان در تهران با صدور قطعنامه 9 ماده‌ای خشم و انزجار خود را از رژیم صهیونیستی ابراز و حمایت خود از مردم مظلوم فلسطین را تا آزادی قدس شریف اعلام کردند.

به گزارش فارس در پایان راهپیمایی جهانی روز قدس، راهپیمایان در تهران با صدور قطعنامه 9 ماده‌ای خشم و انزجار خود را از رژیم صهیونیستی ابراز و حمایت خود از مردم مظلوم فلسطین را تا آزادی قدس شریف اعلام کردند.

متن کامل این قطعنامه به شرح زیر است:
سبحان الذی اسری بعبده لیلاً من المسجد الحرام الی المسجد الاقصی الذی بارکنا حوله لنریه من آیاتنا انه هو السمیع البصیر (قرآن کریم)

خداوند علیم و حکیم را سپاسگذاریم که به یمن میراث ارجمند و به یادگار مانده از حضرت امام خمینی (رحمة‌الله علیه) در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان و در آستانه حضور در جشن عبودیت و بندگی در عید سعید فطر، همگام با اقیانوس خروشان امت پیامبر اعظم (صلی الله علیه و آله و سلم) و یکایک انسان‌های آزادی‌خواه و حق‌طلب در اقصی‌ نقاط گیتی، توفیق حضور در راهپیمایی شکوهمند روز جهانی قدس و حمایت از مقاومت اسلامی و انتفاضه ملت مظلوم فلسطین را یافته‌ایم.

اکنون که با گذشت سی و یک سال از ابتکار معجزگون و هوشمندانه حضرت امام خمینی(رحمة‌الله علیه) نقشه‌ها و ترفندهای شیطانی قدرت‌های استکباری به ویژه آمریکا در تحکیم رژیم غاصب صهیونیستی و تحمیل صلح و سازش ظالمانه به ملت مجاهد و مقاوم فلسطین، با شکست‌های سنگین رسوا گردیده و جبهه بیداری و استکبارستیزی در سراسر جهان هر روز وحدت و اتحاد فزاینده جوامع بشری و ملل آزاده برای رویارویی با نظام سلطه و اشغالگران جنایتکار قدس را رقم زده است، با تأسی از آموزه‌های جاودان و عزت‌بخش رهبر کبیر انقلاب اسلامی و لبیک به ندای ولی امر مسلمین و مقام معظم رهبری،حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) با شرکت گسترده، پرشور و توفنده خود در این راهپیمایی و تأکید بر این حقیقت که روز قدس، روز تجدید حیات اسلام است و نماد وحدت و اقتدار مسلمین و حمایت امت اسلام از آرمان قدس شریف و فلسطین به شمار می‌رود، اعلام می‌داریم:

1ـ ما ملت مسلمان ایران، آزادی قدس شریف و رهایی ملت مظلوم و بی‌دفاع فلسطین را آرمان انقلاب اسلامی و راهبرد امام خمینی(رحمة‌الله علیه) برای جهان اسلام و رمز دستیابی به این آرمان سترگ را وحدت و یکپارچگی آحاد مسلمین و حمایت همه جانبه از جبهه مقاومت اسلامی و انتفاضه ملت فلسطین دانسته و تأکید می‌کنیم، در این راستا همگام با امت اسلام و آزادگان جهان همانند گذشته از هیچ‌گونه حمایت مادی و معنوی دریغ نخواهیم کرد.
2ـ ملت مسلمان و انقلابی ایران، تلاش‌های رژیم غاصب صهیونیستی که در راستای نابودسازی هویت ملت و تاریخ فلسطین و یهودسازی سرزمین‌های اشغالی و تخریب آثار فرهنگ و تمدن اسلامی با حمایت آمریکا و قدرت‌های استکباری و متأسفانه در فضای سکوت و بی‌توجهی برخی دولت‌های عربی ـ اسلامی صورت می‌‌پذیرد را به شدت محکوم کرده و از مجامع و سازمان‌های عربی ـ اسلامی می‌خواهیم با اتخاذ مواضع قاطع و دیپلماسی فعال و در صورت نیاز گام‌های عملی از تحقق این توطئه خطرناک جلوگیری نمایند.
3ـ ملت مسلمان و انقلاب ایران، با تأکید بر اینکه هر گونه طرح مربوط به "صلح و سازش " بدون تأمین حقوق تمام عیار ملت فلسطین و بازگشت تمامی آوارگان به سرزمین آبا و اجدادی در حقیقت فرصت‌سازی برای احیا و تداوم جنایات رژیم صهیونیستی است؛ به قدرت‌های اروپایی و دولت‌های سازشکار منطقه که به دلیل پیوستگی سرنوشت خود با اشغالگران قدس، ذلت همراهی با جنایتکاران و ظالمان را پذیرفته‌اند هشدار می‌دهیم، با عبرت از سرانجام جنایتکاران تاریخ، ظرفیت‌های خود را برای رسیدن به صلح عادلانه و تحقق اراده و خواست مردم مجاهد و مقاوم فلسطین به کار گیرند و خود را از سرنوشت شوم و وحشتناکی که در انتظار دژخیمان صهیونیست است، رهایی بخشند.
4ـ ما ملت ایران، همصدا با نهضت بیداری جهانی، تکرار خطاهای تاریخی مجامع بین‌المللی و سکوت برخی کشورهای اسلامی نسبت به جنایات وحشیانه اشغالگران در سرزمین‌های اشغالی را محکوم کرده و از آنان می‌خواهیم با تغییر رویکرد و کنار گذاردن رفتارهای دوگانه و جانبدارانه نسبت به اقدامات ضد بشری رژیم صهیونیستی، سیاست‌های اثربخش و گام‌های عملی اتخاذ و با تنبیه و مجازات سرکردگان رژیم جعلی اسرائیل، تأمین حقوق حقه ملت مظلوم فلسطین را مطالبه نمایند.
5ـ ما ملت مسلمان ایران تلاش‌های مذبوحانه و نافرجام ناشی از تحت فشار قرار دادن جنبش مقاومت حزب‌ا... لبنان، توسط دادگاه نامشروع بین‌المللی ترور نخست وزیر فقید "رفیق حریری " را به شدت محکوم و ضمن حمایت از مقاومت اسلامی و حزب‌ا... لبنان و دبیر کل شجاع و قهرمان آن آقای سیدحسن نصرا... به صهیونیست‌ها و حامیان آنان در این سناریوی ظالمانه و فریبکارانه هشدار می‌دهیم، هر گونه حرکتی علیه فرزندان انقلاب اسلامی در لبنان، در آتش انتقام و خشم مقدس رزمندگان حزب‌ا... و مجاهدان جبهه مقاومت مورد مجازات سخت قرار خواهد گرفت.
6ـ ما ملت ایران ضمن ستایش از حرکت‌های متنوع و متعدد از سوی ملل و جوامع اسلامی و غیراسلامی برای شکستن محاصره غزه و محکومیت مجدد و شدید جنایت چندی پیش دژخیمان رژیم صهیونیستی در یورش به کاروان کشتی‌های آزادی و امدادرسان به مردم غزه و تأکید بر اهمیت تداوم اینگونه اقدامات خودجوش و مردمی، از مجامع جهانی برخورد قاطع با جنایات دولت مجعول و تروریست اسرائیل و مجازات سران سفاک آن در دادگاه‌های بین‌المللی را خواستاریم.
7ـ حمایت مستمر و همگانی ما ملت ایران از مقاومت لبنان و انتفاضه فلسطین و شعار "هم‌ غزه، هم لبنان " شاکله هویت انقلابی و موضع استراتژیک نظام جمهوری اسلامی بوده و هر گونه تلاش برای مخدوش کردن این شعار اساسی و راهبردی را مخالفت با آرمان و اهداف مقدس حضرت امام (رحمة‌الله علیه) و مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) در قبال مسئله قدس و فلسطین دانسته و آن را به شدت تقبیح می‌نمایم.
8ـ ما ملت ایران، این حضور حماسی و با شکوه را فرصتی ارزشمند برای حمایت از توسعه توانمندی‌های ملی و قدرت بازدارندگی کشور دانسته و در این راستا موفقیت و سربلندی در زمینه راه‌اندازی نیروگاه هسته‌ای بوشهر و دستیابی به پیشرفت‌های فاخر و راهبردی در حوزه صنایع دفاعی و نظامی را به رغم تلاش‌هایی خصمانه جبهه استکبار و صهیونیسم جنایتکار گرامی داشته و بدون توجه به سناریوهای تهدید و تحریم دشمنان بار دیگر بر حق مسلم و انکارناپذیر خود در بهره‌گیری از فن‌آوری صلح‌آمیز هسته‌ای و دیگر علوم حیاتی مورد نیاز، تأکید نموده و هر گونه تلاش و طرحی که به حقوق حقه ایران عزیز در این زمینه لطمه وارد سازد را به شدت محکوم می‌نمائیم.
9ـ ما ملت مجاهد و آزمون دیده ایران، ضمن هشدار نسبت به هرگونه تحرک نظامی و اشتباه استراتژیک از سوی رژیم صهیونیستی و حامیان فرامنطقه‌ای آن، حمایت همه جانبه خود از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی و فرزندان دلیرمان در ارتش، سپاه و سایر قوای دفاعی کشور را اعلام داشته و تأکید می‌نماییم در صورت هر گونه تهدید عملی و اقدام تجاوزگرانه دشمنان و قدرت‌های استکباری علیه تمامیت ارضی ایران اسلامی، در کنار رزمندگان اسلام و مدافعان سلحشور انقلاب و میهن عزیز، تحت منویات و فرامین مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) حماقت آنان را فراتر از جغرافیای منطقه با پاسخ سریع، سخت، قاطع و پشیمان‌کننده مواجه خواهیم ساخت.
و لینصرن الله من ینصره ان الله لقوی عزیز
والسلام علیکم و رحمة‌‌الله و برکاته
بیست و سوم رمضان المبارک 1431 هجری قمری
مصادف با جمعه دوازدهم شهریور ماه 1389 هجری شمسی
برابر با سوم سپتامبر 2010
مرگ بر آمریکا ـ مرگ بر اسرائیل

 


ارسال شده در توسط منتظر منجی

انفجار در مسیر راهپیمایی روز قدس در شهر کویته

لحظاتی پیش انفجاری قوی در بین راهپیمایان روز قدس در شهر کویته به وقوع پیوست.

در کویته، لحظاتی پیش یک انفجار قوی شهر کویته را لرزاند.

این انفجار در مسیر راهپیمایی روز قدس و در جمع راهپیمایان به وقوع پیوست که هنوز از تلفات آن اطلاعی در دست نیست.

این انفجار به قدری مهیب بوده که نقاط مختلف شهر کویته را به لرزه درآورده است.

 


ارسال شده در توسط منتظر منجی

تحریم کالاهای صیهونیستی خواست راهپیمایان

راهپیمایان روز قدس در تهران خواستار تحریم کالاهای رژیم صهیونیستی شدند.

امروز و در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان مردم غیور و همیشه در صحنه ایران اسلامی برای حمایت از آرمان امام خمینی(ره) در حمایت از فلسطین اشغالی راهپیمایی می‌کنند.

در این راهپیمایی که همزمان در تهران و دیگر شهرهای کشورمان در حال برگزاری است، راهپیمایان شعارهای همچون "مرگ بر اسرائیل "، "مرگ بر آمریکا " و... سر می‌دهند.

راهپیمایان تهرانی همچنین دست نوشته‌هایی با مضمون تحریم کالاهای صهیونیستی به دست دارند که بر روی آنها نوشته شده است: "تحریم حامیان، تدفین جانیان ".

آنها همچنین پلاکاردهایی در دست دارند که شرکت‌های وابسته به رژیم صهیونیستی را معرفی کرده و در آن از مردم خواسته شده است که کالاهای این رژیم را تحریم کنند.

 


ارسال شده در توسط منتظر منجی

نمایشگاه بزرگ نفاق سبز در مسیر راهپیمایی

همزمان با روز جهانی قدس نمایشگاه بزرگ نفاق سبز از سوی خانواده شهدای ترور برگزار شد.

نمایشگاه بزرگ نفاق سبز که بزرگترین نمایشگاه ضدنفاق، بعد از جریانات فتنه پس از انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته است به همت کانون هابیلیان و در مسیر برگزاری راهپیمایی پرشکوه و میلیونی روز جهانی قدس برگزار شده است.

بر اساس این گزارش،‌ نمایشگاه بزرگ نفاق سبز شامل جریان‌شناسی نفاق در تاریخ انقلاب اسلامی ، واکاوی فتنه سال 88 ، نقش عوامل داخلی و خارجی در اغتشاشات پس از انتخابات ریاست‌ جمهوری، نقش منافقین و سایر گروه‌های تروریستی در فتنه مذکور و نیز تبیین نمادهای نفاق سبز در جریانات پس از انتخابات در قالب بروشور، پوستر و لوح فشرده است که همزمان با راهپیمایی روز قدس در معرض دید شرکت‌کنندگان قرار گرفته است.

بر اساس اعلام کانون هابیلیان در پایان راهپیمایی روز جهانی قدس طومار محکومیت سران فتنه سبز و تقاضای مردمی برای محاکمه سران این فتنه، به منظور ارائه به قوه قضائیه به امضای عموم شرکت‌کنندگان خواهد رسید.

 


ارسال شده در توسط منتظر منجی

حضور سران قوا در جمع راهپیمایان

روسای مجریه و قضاییه در میان روزداران شرکت کننده در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور یافتند.  
 
آقای احمدی نژاد رئیس جمهوری اسلامی ایران در خیابان دانشگاه به جمع راهپیمایان روز جهانی قدس پیوست.

آیت الله صادق آملی لاریجانی رئیس قوه قضاییه نیز در تقاطع خیابانهای ولی عصر و انقلاب به جمع راهپیمایان روز جهانی قدس در تهران پیوست.

 


ارسال شده در توسط منتظر منجی

5 ابتکار جالب در راهپیمایی امروز در تهران

راهپیمایی روز قدس در تهران با ابتکارات جالبی از سوی اقشار مختلف مردم همراه بوده است. ‌در مراسم راهپیمایی روز قدس در تهران نمایشگاه بزرگ "نفاق سبز" که بزرگترین نمایشگاه ضدنفاق، بعد از فتنه 88 است به همت کانون هابیلیان در مسیر برگزاری راهپیمایی پرشکوه و میلیونی روز جهانی قدس برگزار شده است. نمایشگاه بزرگ نفاق سبز شامل جریان‌شناسی نفاق در تاریخ انقلاب اسلامی، واکاوی فتنه سال 88، نقش عوامل داخلی و خارجی در اغتشاشات پس از انتخابات ریاست‌ جمهوری، نقش منافقین و سایر گروه‌های تروریستی در فتنه مذکور و نیز تبیین نمادهای نفاق سبز در جریانات پس از انتخابات در قالب بروشور، پوستر و لوح فشرده است که همزمان با راهپیمایی روز قدس در معرض دید شرکت‌کنندگان قرار گرفته است.

بر اساس اعلام کانون هابیلیان در پایان راهپیمایی روز جهانی قدس طومار محکومیت سران فتنه سبز و تقاضای مردمی برای محاکمه سران این فتنه، به منظور ارائه به قوه قضائیه به امضای عموم شرکت‌کنندگان خواهد رسید.

تئاتر خیابانی تاریخ 60 ساله صهیونیزم
همچنین در حاشیه این راهپیمایی، تئاتر خیابانی با عنوان تاریخ 60 ساله صهیونیزم در محل پارک دانشجو و در کنار تئاتر شهر تهران در حال برگزاری است.
گفتنی است، این تئاتر به تشریح تاریخ 60 ساله رژیم صهیونیستی از بدو تاسیس تاکنون اختصاص دارد.

توزیع بازی رایانه‌ای لانه شیطان
همچنین، بازی رایانه‌ای "لانه شیطان" که یکی از جدیدترین بازی‌های رایانه‌ای تولید داخل در کشور است در بین شرکت کنندگان در این راهپیمایی توزیع می‌شود.
براساس این گزارش این بازی که محصول کانون فرهنگی و هنری سازمان بسیج مستضعفین است با تخفیف ویژه در اختیار مردم حاضر در راهپیمایی روز قدس تهران قرار می‌گیرد.

دادگاه نمادین محاکمه سران شیطانی رژیم صهیونیستی
علاوه بر این دادگاه نمادین محاکمه سران شیطانی رژیم صهیونیستی در چهارراه ولی عصر(عج) تهران در حال برگزاری است.
این دادگاه نمادین توسط گروه هنری رنگارنگ در چهارراه ولی عصر تهران در حال برگزاری بوده و طی آن سران کشورهای آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی و سایر حامیان جنایت‌های رخ‌ داده در سرزمین‌های اشغالی محاکمه خواهند شد.

مانور موتور سوارن
تعدادی از موتورسواران مرکز بسیج ورزشکاران سپاه محمد رسول‌الله تهران بزرگ هم در راهپیمایی روز قدس حضور پیدا کردندو با سوار شدن بر موتورهای سنگین و مسابقه‌ای خود در خیابان ولی عصر به سمت میدان ولی عصر به رژه پرداختند.

 


ارسال شده در توسط منتظر منجی

امروز روز حیات اسلام است

ای مسلمانان از اسلام و مسلمین دفاع کنیم

 


ارسال شده در توسط منتظر منجی

قدس قبله اول مسلمانان است

امروز از قبله اول مسلمانان دفاع می کنیم

 


ارسال شده در توسط منتظر منجی

امروز روز حیات اسلام است

ای مسلمانان از اسلام و مسلمین دفاع کنیم


ارسال شده در توسط منتظر منجی

مرگ بر استکبار جهانی

مرگ بر اسرائیل

مرگ بر آمریکا

 


ارسال شده در توسط منتظر منجی
<      1   2   3   4   5      >