سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آخرین منجی

پیام رقیب آراء باطله به مناسبت 16 آذر در آینه حقیقت


مهدی کروبی ، معروف به رقیب آراء باطله به مناسبت 16 آذر پیامی صادر کرده است که ظاهری دارد و باطنی. همانطور که به تعبیر مقام معظم رهبری اربابان این فتنه گران دستی چدنی با ظاهری مخملین به سوی مردم ما دراز کردند ، این جیره خواراستکبار نیز با پیامی به ظاهر زیبا ولی در باطن پر از خیانت و دروغ به سم جوانان ما روانه نموده است. اما تصویر این پیام در آیینه حقیقت چیزیست که ما برای مردم عزیز ایران  به تصویر می کشیم


 


 


باطن پیام کروبی :


جوانان و دانشجویان عزیز؛ اساتید محترم؛ دانشگاهیان گرامی؛ و ملت همیشه سرافرازایران، ??آذرماه، روز دانشجو آخرین نقطه امید ما برای دفن نشدن در زباله دان خائنان تاریخ است، ما را نجات دهید .


??آذر هر سال یادآور مبارزات خستگی ناپذیر دانشجویان با اربابان ما یعنی استبداد و استعمار طیسالیان طولانی است. این روز یادآور شهادت سه دانشجوی عزیز در راه ایستادگی و مقاومتبر مطالبات آزادیخواهانه و استعمارستیزانه ملت ایران است.


دانشجویان پیش از انقلاب پیشتاز مبارزه با رژیم طاغوت بودند و نقش مهمی در تحولاتی که منجر به انقلاب اسلامی شد، ایفا کردند. پس از انقلاب نیز دانشجویان پرچم آزادیخواهی را رها نکردند و همواره چشم بیدار و پاسداران آزادی ، استقلال ایران و مدافعان آرمان های اصیل انقلاب اسلامی بودند و در مقابل ما وطن فروشان ایستادگی کردند . چه در حوادث انقلاب اسلامی که با رهبری امام مقابل رژیم ستم شاهی دوشادوش ملتمبارزه می کردند و چه در دوران ?سال دفاع مقدس که با تقدیم ????شهید سرافراز وصدها جانباز و ایثارگر در مقابل حامیان امروز ما ایستادند و نهال جمهوری اسلامی ایران را آبیاری و از آن حمایت کردند وچه در سالیان بعد از جنگ تا به امروز دانشجویان  همواره در مقابل خواسته های نامشروع ما ایستادند و فتنه را رسوا کردند. لذا همیشه شاهدیم که دانشجویان و دانشگاهیان همواره در صف اول مبارزه با ما  انحصارطلبان و قانون شکنان بودند و هیچ گاه ظلم و اجحاف در حق ملت بزرگ ایران رابرنتافتند . در دوران پس از انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته نیز که ما سعی کردیم با فریب و نیرنگ ، آنها را در مقابل نظام قرار دهیم جز معدودی از دانشجویان که با سازمان منافقین همکاری می کردند ، باقی دانشجویان خیلی زود دست ما را خواندند و ما را رها کردند .


اکنون که به روز دانشجو نزدیک می شویم، متاسفانه تعدادی از فتنه گران  که در غالب فعالان دانشجوییو تنها به جرم خیانت  و اقدام علیه نظام در زندان به سر می برند . ما از آنها می خواهیم که به اقداماتی که انجام داده ایم اعتراف بیش از این اعتراف نکنند تا دست ما پیش مردم رو نشود.


فرزندان من، به عنوان فردی که در دوره های مختلف، عمر خود را به خودکامگی گذرانده ام، چند نکته را از روی تجربه و کینه از مردمی که با ما همراه نشدند متذکر می شوم:


?-تجربه نشان داده که دروغ، تزویر و ریاهیچگاه پایدار نیست. لذا باید مراقب دروغ هایمان باشیم تا زود رسوا نشویم.


2- جنبش دانشجویی اگر چه به دلیل سیال بودن از طول عمر کوتاهی در هر دوره برخوردار استاما همواره از پتانسیل و ظرفیت های بالای جوانان مستعد برخوردار است و لذا در هر دوره ای دانشجویان ما را ترد خواهند کرد.


جوانان و دانشجویان عزیز؛ ??آذرماه، روز دانشجو را آن روزی به شما تبریک می گویم که ما قدرت طلبان را روی کار آورید.


  


ارسال شده در توسط منتظر منجی

 


فوری/ سومین انفجار در تهران


 صبح امروز در ادامه تلاش جریان نفاق برای ایجاد ناامنی در کشور، یک خودرو پژو 206 نیز شهرک محلاتی تهران منفجر شد. صبح امروز در ادامه تلاش جریان نفاق برای ایجاد ناامنی در کشور، یک خودرو پژو 206 نیز شهرک محلاتی تهران منفجر شد.


گفتنی است، این سومین حرکت تروریستی  امروز صبح در تهران بوده که متاسفانه در این اقدام تروریستی 2 تن از شهروندان به شهادت رسیدند و خساراتی نیز به بار آمد. محل دقیق این انفجار در ابتدای شهرک محلاتی تهران و روبروی داروخانه لشکرک بوده است. اخبار تکمیلی در این خصوص متعاقبا ارسال می‌شود.


 


 


زیارت آنلاین حرم حضرت ابوالفضل (ع) فراهم شد


کاربران فضای مجازی برای زیارت آنلاین حرم نورانی حضرت قمربنی هاشم (ع) می‌توانند به پایگاه اطلاع رسانی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی مراجعه کنند.


 اداره کل بین الملل آستان مقدس،‌ امکان زیارت آنلاین حرم مطهر حضرت عباس و حضرت علی علیهما السلام را از طریق پایگاه اطلاع رسانی آستان مقدس به نشانی www.abdulazim.com فراهم کرده است .


کاربران اینترنتی علاوه بر زیارت مستقیم حرم حضرت اباالفضل العباس (ع)،‌ می توانند حرم های مطهر حضرت امام حسین و حضرت امام موسی کاظم علیهم السلام را نیز به صورت آنلاین زیارت کنند .


پایگاه اطلاع رسانی حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) همچنین امکان زیارت آنلاین حرم امام رضا و حضرت امام جواد علیهم السلام و همچنین حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی را فراهم کرده است.


 


 



جایزه فارین پالیسی به کروبی و سروش برای فحاشی: شما متفکرید!


نشریه فارین پالیسی نزدیک به دستگاه سیاست خارجی امریکا که سال گذشته زهرا رهنورد را به‌عنوان نفر سوم در میان 100 متفکر سال خود معرفی کرده بود، در سال 2010، سروش و مهدی کروبی را در لیست خود قرار داد.


 این نشریه امریکایی که کروبی را در رده چهل و یکم لیست خود قرار داده، در توضیح علت این انتخاب، از وی به‌عنوان فردی یاد کرده که از سال گذشته تاکنون همچنان با شجاعت! ادعاهای خود را تکرار می‌کند.


همچنین، این نشریه دلیل قرار دادن سروش در رده چهلم لیست صد نفره خود را یک پیشگویی از او عنوان کرده مبنی بر اینکه وی 10 سال قبل پیش‌بینی کرده بود جنبش سبزی در ایران به‌وجود خواهد آمد! البته این نشریه زمان و مکان این غیب‌گویی سروش را اعلام نکرده است.


100 چهره برتر که در اواخر هر سال میلادی در برخی نشریات معرفی می‌شوند، در نشریات مشهوری مانند تایم و فارین پالیسی عمدتاً با انگیزه اسطوره‌سازی از شخصیت‌های همسو با نظام لیبرال سرمایه‌داری انجام می‌شود و در کشورهای با رویکرد ضدامریکایی نیز افرادی با جهت‌گیری‌های همسو با امریکا معرفی می‌شوند.


فارین پالیسی که در توضیح علت انتخاب کروبی به‌عنوان متفکر!‌هیچ توضیحی در زمینه تفکرات و اندیشه‌های وی! نداده است، سال گذشته نیز پس از انتخاب رهنورد، مجبور به ارائه توضیح در این زمینه شد، به طوری که سوزان گلاسر سردبیر نشریه در گفت‌وگو با رادیو فردا رسانه سازمان سیا که علاقه ویژه‌ای به برجسته کردن این خبر دارد، گفت که "مقصود ما از انتخاب زهرا رهنورد و معرفی او به عنوان یکی از متفکران سال 2009 این نبود که وی را واقعاً یک متفکر برجسته بدانیم، بلکه منظور ما این بود که موضوع جنبش سبز در ایران که حرکتی علیه نظام اسلامی این کشور بوده است زنده بماند."


با این حال، انتخاب کروبی به‌عنوان متفکر سال علاوه بر اینکه به اعتبار این نشریه که تلاش زیادی برای علمی نشان دادن وجهه خود دارد، ضربه وارد می‌کند، دستمایه طنز در محافل سیاسی و رسانه‌ای کشورمان نیز خواهد شد.


 


 




کلاس کنکور کروبی متفکر هم تاسیس شد!+عکس

 


 به گزارش شبکه ایران، یک آموزشگاه کنکور نام جالبی را برای موسسه خود برگزیده است؛ نامی که سبب شده تا کاربران اینترنتی آن را به عنوان یکی از سوژه‌ها طنز خود انتخاب کنند.


 

 

فعالان سیاسی معتقدند این اقدام می‌تاواند نوعی بازی طنزآمیز با انتخاب مهدی کروبی به عنوان متفکر برگزیده سال از سوی یک مجله آمریکایی باشد.

 



ارسال شده در توسط منتظر منجی

این خبر تکمیل می‌شود
غرب پس از ناکامی در توقف ایران بار دیگر دست به جنایت زد


 یک روز پس از آنکه سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان، در مراسم فارغ التحصیلی دانشجویان لبنانی، در بیروت، ایران را در زمینه پیشرفت علمی بهترین الگو معرفی کرد و مشکل کشورهای بزرگ در جهان با ایران را برنامه ریزی برای رسیدن به اوج قله‌های علمی و تولیدی در جهان عنوان کرد، در یک اقدام کور، دو تیم تروریستی صبح امروز حوالی ساعت 8 صبح، دو نفر از اساتید برجسته دانشکده مهندسی هسته‌ای دانشگاه شهید بهشتی تهران را بگونه‌ای مشابه و در دو نقطه متفاوت از شهر تهران به شهادت رساندند.


به گزارش رجانیوز، در حالیکه غرب خود را برای دور جدید مذاکرات در هفته‌های آینده با ایران آماده کرده است و برخی اخبار از یک طراحی انگلیسی با مدیریت ساورز برای به شکست کشاندن این مذاکرات حکایت دارد، دکتر مجید شهریاری و دکتر فریدون عباسی دوانی از اعضای برجسته دانشکده مهندسی هسته ای دانشگاه شهید بهشتی تهران، در دو نقطه متفاوت ولی به صورت کاملا مشابه، شب گذشته و حوالی ساعت 8 صبح امروز هدف حمله تروریستی قرار گرفته و به شهادت رسیدند.


تروریست‌های موتور سوار، با نزدیک شدن به خودروی حامل اساتید یاد شده، با چسباندن یک بمب به ماشین از آن فاصله گرفته و سپس خودروها را منفجر کرده‌اند.


استاد دکتر مجید شهریاری در بلوار نیروی زمینی ارتش  و در حالیکه به همراه همسر خود در حال حرکت بوده است مورد این حمله قرار گرفته که بلافاصله و درجا پس از انفجار پژوی 405 به مقام شهادت نائل شده و همسر وی نیز به بیمارستان منتقل شده است.


استاد عباسی نیز صبح امروز با همین شیوه در خودروی پژو 206مقابل دانشگاه شهید بهشتی وترور شده است که به دلیل جراحات به بیمارستان طالقانی منتقل شده و تحت مداوای سرپایی قرار گرفته است و هم اکنون از بیمارستان مرخص شده است. 


دستیابی به فناوری طراحی قلب رآکتور؛ عامل ترور استاد عباسی


 


این دو استاد برجسته هسته‌ای عضو هیئت مؤسس انجمن هسته‌ای ایران زیر نظر سازمان انرژی اتمی ایران بودند. دکتر عباسی دوانی علاوه بر دانشگاه شهید بهشتی در دانشگاه امام حسین(ع) نیز تدریس داشت. هر دوی این اساتید با مراکز تحقیقاتی و پژوهشی وزارت دفاع نیز همکاری داشتند.


کمتر از یک هفته قبل خبر دستیابی ایران به روش محاسبه تابع اهمیت نوترون در یک پروژه رساله دکترای فیزیک در دانشگاه امیرکبیر منتشر شد که دکتر شهریاری استاد راهنمای آن پروژه بود.


هدف اولیه در این طرح کسب دانش و تخصص محاسبات نوترونی و طراحی قلب یکی از مهمترین انواع رآکتورهای نسل آینده و در مرحله بعد، آمادگی برای پیوستن به طرح های بین المللی در حال اجرا در این زمینه است.


برای نخستین نمونه آزمایشی رآکتور زیر بحرانی واداشته با شتابنده که قرار است تا سال 2016 ساخته شود، اهداف دیگری از جمله، بررسی امکان پذیر بودن ساخت این نوع رآکتورها در مقیاس واقعی، مطالعه ایمنی، تبدیل پسماند هسته ای و استفاده از آن به عنوان وسیله تولید رادیودارو، مورد توجه قرار گرفته است.


همچنین در 27 مهرماه سال جاری، از 62 نفر از افتخارآفرینان دانشگاه شهید بهشتی در تالار ابوریحان این دانشگاه تجلیل شده بود و در سال 86 به‌عنوان استاد نمونه کشوری انتخاب شده بود. نام این استاد در لیست افراد تحت تحریم قطعنامه 1737 شورای امنیت علیه ایران در اسفند ماه 85 قرار دارد.


دکتر عباسی معاون دانشجوی دانشگاه شهید بهشتی در سال 85 و از اساتید انقلابی و مومن دانشگاه شهید بهشتی بوده که به گفته دانشجویان دانشگاه با روحیه‏ای شهادت طلبانه و آماده شهادت وارد حوزه فعالیت در زمینه فیزیک هسته‎ای شده بود.


سرعت گرفتن موتور پیشرفت علمی در دانشگاه‌های ایران سبب شده است تا دشمنان ایران اسلامی پس از ناکامی در درگیر کردن دانشگاه‌ها به مسائل حاشیه‌ای و سیاسی، به ترور اساتید دانشگاه‌ها روی بیاورند، چنانکه سال گذشته نیز در چنین ایامی استاد محمدی، از اساتید دانشگاه تهران، هدف ترور کور عناصر ضد انقلاب قرار گرفته و به شهادت رسید.


روایت شاهد عینی از حادثه ترور صبح امروز


یک شاهد عینی هم به فارس گفت: ساعت 7:45 دقیقه صبح امروز (دوشنبه)دو دستگاه موتورسیکلت با نزدیک شدن به خودروی پژوی استاد دانشگاه شهید بهشتی بمبی را به سمت خودرو پرتاب کردند که باعث انفجار شد.


وی ادامه داد: ساعت 7:45 دقیقه صبح امروز دو دستگاه موتورسیکلت با نزدیک شدن به خودروی پژوی استاد دانشگاه شهید بهشتی بمبی را به سمت خودرو پرتاب کردند که باعث انفجار شد. وی اظهار داشت: انفجار ناشی از این بمب صدای ناهنجاری تولید کرد و موتورسیکلت سواران با سرعت از محل حادثه گریختند.


این شاهد عینی افزود: در ادامه این حادثه پلیس در میدان دانشجو اقدام به تعقیب و گریز یک دستگاه پژو 206 کرد که به دلیل اقدام به فرار و بی‌توجهی به فرمان پلیس مأموران به سمت این خودروها شلیک کردند.


 


 


دکتر عباسی؛ استاد فیزیک هسته‌‌ای
سوابق استادی که مورد سوء قصد قرار گرفت



دکتر فریدون عباسی که صبح امروز به اتفاق همسرش در میدان شهید بهشتی مورد سوءقصد افراد ناشناس قرار گرفت استاد فیزیک هسته‌ای و مسئول پروژه غنی سازی لیزری وزارت دفاع بود.


دکتر فریدون عباسی از ابتدای انقلاب عضو سپاه پاسداران بود، سه دور در جبهه جنگ ایران و عراق حضور داشت و بعد از جنگ، دکترای فیزیک هسته ای گرفت.


وی از سال 72 عضو هیئت علمی دانشکده فیزیک دانشگاه امام حسین سپاه شد و در ادامه ریاست دانشکده فیزیک این دانشگاه را بر عهده گرفت؛ دکتر عباسی همزمان نیز در وزارت دفاع کار تحقیقات هسته ای را شروع کرد.


فریدون عباسی مسئول پروژه غنی سازی لیزری وزارت دفاع، از متخصصان لیزری وزارت دفاع و از معدود متخصصان جداسازی ایزوتوپ بود؛ وی مسئول آموزش و تحقیقات هسته ای وزارت دفاع نیز بود. گفتنی است/ف فریدون عباسی ریاست گروه فیزیک دانشگاه امام حسین وابسته به سپاه پاسداران را هم بر عهده داشت.


 

 


عکس/ خودروی دکتر عباسی بعد از ترور



 


 



ترور عقده گشایی‌ دشمنان در برابر پیشرفت علمی جوانان ایران


ترور استاد برجسته دانشگاه شهید بهشتی نمونه‌ای از عقده گشایی‌های استکبار جهانی در برابر پیشرفت علمی ایران و جوانان آن است.


دبیر سیاسی دفتر تحکیم وحدت گفت: ترور استاد برجسته دانشگاه شهید بهشتی نمونه‌ای از عقده گشایی‌های استکبار جهانی در برابر پیشرفت علمی ایران و جوانان آن است.

رامین محمدی دبیر سیاسی دفتر تحکیم وحدت در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، با محکومیت اقدام تروریستی دشمنان انقلاب اسلامی و تسلیت شهادت یکی از اساتید دانشگاه شهید بهشتی که صبح امروز در این اقدام تروریستی به شهادت رسید، اظهار داشت: نمونه این اقدامات در تاریخ انقلاب اسلامی بسیار دیده شده است و همواره شاهد بودیم که سردمداران استکبار جهانی که دشمنی خود را با ملت ایران در طول 30 سال گذشته نشان داده‌اند، در مقابل هر پیشرفت و موفقیت جمهوری اسلامی ایران دست به چنین اقداماتی می‌زنند.

وی افزود: دشمنان زمانی که در مقابل ایران اسلامی و ملت سرافراز آن به بن‌بست می‌رسند و تلاششان برای ایجاد ناامیدی در کشور بی نتیجه می‌ماند، چاره‌ای جز رو آوردن به این گونه اقدامات ندارند.

دبیر سیاسی دفتر تحکیم وحدت گفت: در اتفاقات سال گذشته نیز شاهد بودیم که دشمنان نتوانستند از طریق فتنه بعد از انتخابات به نتیجه موردنظر خود دست یابند و اکنون که جوانان ایرانی با عزم و اراده خود در راه اعتلای ایران اسلامی پیش می‌روند و دشمنان را نا امید می‌کنند، آنها هیچ راهی جز ترور چهره‌های شاخص و انقلابی کشور ندارند.

محمدی در ادامه با بیان اینکه دشمنان از این نکته غافل هستند که جوانان و نخبگان ایرانی همگی دست پرورده مکتب حسینی هستند خاطرنشان کرد: ملت ایران اینگونه تربیت شده است که با خون خود چهره واقعی مستکبرین و منافقین زمان را نمایان کند.

وی در ادامه با تبریک و تسلیت شهادت یکی از اساتید دانشگاه شهید بهشتی به رهبر معظم انقلاب ملت ایران و خانواده این شهید اظهار داشت: ترور این استاد برجسته دانشگاه شهید بهشتی نمونه دیگری از عقده گشایی‌های استکبار جهانی در برابر پیشرفت علمی ایران و جوانان آن است.

دبیر سیاسی در پایان با بیان اینکه دشمنان یک بار دیگر ضعف خود را در مقابل ملت ایران با ترور این اساتید نمایان کردند، تصریح کرد: مطمئنا این اتفاقات دوباره درخت تنومند انقلاب اسلامی را آبیاری خواهد کرد و عزم جوانان ایرانی را برای سربلندی ایران اسلامی و توسعه پیشرفت‌های علمی کشور راسخ‌تر از گذشته خواهد کرد.


 


 


ترور نخبگان مانع پیشرفت‌های علمی نمی‌شود


با این ترورها ما در هدف خودمان راسخ‌تر می‌شویم و این اقدامات هیچ‌گونه خدشه‌ای در اراده ملت ایران وارد نخواهد کرد و مانع پیشرفت علمی کشور نمی‌شود.


دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: با این ترورها ما در هدف خودمان راسخ‌تر می‌شویم و این اقدامات هیچ‌گونه خدشه‌ای در اراده ملت ایران وارد نخواهد کرد و مانع پیشرفت علمی کشور نمی‌شود.

حمیدرضا رستمی دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان سراسر کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، با اشاره به ترور 2 استاد دانشگاه شهید بهشتی توسط عمال آمریکا و رژیم صهیونیستی اظهار داشت: شهادت این استاد دانشگاه را به پیشگاه امام زمان(عج)، ‌رهبر انقلاب و ملت ایران تبریک و تسلیت عرض می‌کنیم.

وی با بیان اینکه خون شهدا نهال انقلاب را استوارتر می‌کند، تصریح کرد: با این حرکت وحشیانه آمریکا و رژیم صهیونیستی عجز و ناتوانی کشورهای غربی را در مواجهه با پیشرفت‌های علمی ایران مشاهده کردیم. این فعال دانشجویی تاکید کرد: آنها به 30-40 سال گذشته بازگشته‌اند و قصد دارند با حذف فیزیکی جلوی پیشرفت علمی کشور را بگیرند و قطعا این گونه نخواهد بود.

رستمی با اشاره به اینکه این‌گونه اقدامات از سوی تمامی کشورهای دنیا منسوخ است، گفت: با این اقدامات ما در هدف خودمان راسخ‌تر می‌شویم و این اقدامات هیچ‌گونه خدشه‌ای در اراده ملت ایران وارد نخواهد کرد و مانع پیشرفت علمی کشور نمی‌شود. وی در پایان گفت: اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان شهادت این استاد دانشگاه شهید بهشتی را تبریک و تسلیت می‌گوید.



 





ارسال شده در توسط منتظر منجی

هفته بسیج مبارک


در ادامه شناختن بسیج و  افکار بسیج و نگرشی به خدمات ان از ابتدای انقلاب و نگرش ان به اینده برای شناسایی هر چه بهتر این نهاد مقدس تا هفته بسیج مطالبی هر چند ناقص بیان میدارم چون امروز ما باید در برابر موج سبز سعی بر شناساندن خود برای نسل جدید و پویای امروز داشته باشیم گام برداریم و هر چه موج سبز را بیشتر قلمداد کنیم و از شناسایی خود دست بکشیم ضربه ان بیشتر از ان اهدافی است که مد نظرخود  داریم


امثال خواهران و برادرانی که الان خصوصی با ما مرتبط هستند گویای عدم شناخت انها به بسیج و فرهنگ بسیج بودند و هستند و همین ها تا دیروز از بسیجی غول بی شاخ دمی متصور بودند اما با اشنا شدن با فرهنگ بسیجی ابراز ندامت  از گذشته خود نوعی مقابله با دشمنان داخلی سبز رنگ است چون برگشت نظر جوانان ما به بسیج نوعی زنده کردن بسیج و ارمان بسیجی است  و نه  اینکه ما همه افکار خود را متوجه موج سبز کنیم در واقع از خود غافل شویم  


حال بسیجی کیست ؟


 


بسیج و بسیجی در هر عصر و نسلی برای انجام رسالت خطیر حفاظت از دستاوردهای انقلاب در ابعاد سیاسی، فرهنگی و... از عهده مسئولیت‌های خطیری که بر دوشش بوده برآمده است


رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند: «روحیه بسیجی و معرفت بسیجی باید فراگیر شود تا این کشور بتواند بار سنگینی را که بر دوش دارد- که همان بار هدایت الهی و سعادت انسان‌هاست- به سرمنزل مقصود برساند، لذا بسیج تمام‌شدنی نیست.»
(دیدار با فرماندهان بسیج 27/8/71)


طبیعی است که بسیجیان باید برای تحقق اهداف چشم‌انداز 20 ساله کشور بیشتر از همه نقش داشته باشند. روحیه و تفکر بسیجی در تولید علم و جنبش نرم‌افزاری، گره‌های کور و خلأهای متعدد را از پیش رو برمی‌دارد و کارهای بسیار بزرگی را رقم می‌زند. باید در این مسیر موانع تولید علم را شناسایی کرد و بسترهای رشد نیروهای نخبه را فراهم ساخت و انگیزه‌های آنان را برای یک جهاد علمی تقویت کرد. و همین عامل بود که دشمن با این قاموس به مخالفت با فرهنگ بسیجی و ترویج ان پرداختند نمونه عداوت دشمن ممانعت کردن  خاکسپاری شهیدان گمنام در دانشگاهها بود ((پیش از انتخابات ))


در یک کلام؛ بسیج بدنه فعال ملت است، نیروی کارآمد انقلاب و میوه پرارزش نظام. بسیج بازوی توانمند کشور است. در هفته بسیج از خدای عزوجل می‌خواهیم تا به همه توفیق دهد تا با نشان و بی‌نشان بسیجی باشند، چرا که هر کس دل در گرو نظام و انقلاب دارد بسیجی است. در هفته بسیج یاد همه شهیدان را گرامی می‌داریم.



 


 



برنامه ریزی مامورین کهنه کار سیا به همراه اپوزیسیون برای احیای فتنه


با اذعان به شکست سیاست های دولت اوباما و اتحادیه اروپا در قبال ایران؛


در جریان برگزاری سمپوزیوم "احیاء جریان فتنه در ایران" که با حضور چندین مامور کهنه کار سیا و در باشگاه ملی خبرنگاران آمریکا برگزار شد ،سیاست های دولت اوباما و اتحادیه اروپا در قبال ایران ناکارآمد توصیف شده و بر لزوم پی ریزی برنامه هایی برای احیاء جریان فتنه تاکید شد.


به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری رینیو امریکا، سری کلیمن که در جمع ماموران سابق سیا و رضا کهلیلی جاسوس سابق ایرانی در این سازمان سخن می گفت ،با ناکارآمد توصیف کردن سیاست های دولت اوباما و اتحادیه اروپا در قبال ایران خواستار تغییر این سیاست ها  و پی ریزی برنامه های جدیدی برای احیای مجدد جریان فتنه شد.


کلیمن در اظهارنظری مضحک دستیابی ایران به انرژی هسته ای را علت شکست جریان فتنه در ایران دانست و از آمریکا و جوامع غربی خواست تا نسبت به این موضوع عکس العمل نشان دهند.


وی درا دامه افزود:ما از کنگره جدید آمریکا می خواهیم تا دولت اوباما و اتحادیه اروپا را به سمت راهبردی موثرتر در قبال ایران سوق دهند و بیشتر به فکر احیاء جریان شکست خورده فتنه باشند.


 


 



ویکی لیکس 3 میلیون سند محرمانه دیگر افشا می کند


مسئولان سایت ویکی لیکس که با انتشار اسناد محرمانه ارتش آمریکا دردسرهای بسیاری را برای مقامات این کشور به وجود آورده اند در تازه ترین اظهار نظر اعلام کرده اند که در آینده ای نزدیک 3 میلیون سند محرمانه دیگر از برنامه های نظامی آمریکا را فاش خواهند کرد.


به گزارش باشگاه خبرنگاران این پیام که از طریق سایت توئیتر منتشر شده است مسئولان این سایت عنوان کرده اند که 3 میلیون سند محرمانه دیگر از ارتش آمریکا که حاوی اطلاعات محرمانه ای است را منتشر خواهند کرد که هفت برابر اسناد منتشر شده در خصوص جنگ عراق است.


چندی پیش نیز مسئولان سایت ویکی لیکس 400 هزار سند محرمانه جنگ آمریکا علیه عراق را منتشر کردند که انتشار این اسناد انتقادات فراوانی را متوجه مقامات آمریکایی کرد. گفتنی است، سایت فوق در خصوص زمان و نوع اطلاعاتی که منتشر خواهد کرد اطلاعاتی نداده است.


 


 



تمسخر سران ضدانقلاب توسط اپوزیسیون: این دو تا اسب تمام شدند؛ دو نفر جدید بیاورید


با کروبی و موسوی نمی‌توان وارد نظام شد و از قدرت هم نمی‌توان گذشت. جنبش، تقویت اصلاح‌طلبی نبود؛ حرکتی بود که اصلاح‌طلبان را به محاق برد." کروبی و موسوی برای اصلاح طلبان تمام شده محسوب می شوند و کسانی چون خاتمی سعی دارند از آنها عبور کنند.


سایت ضد انقلابی خودنویس با اشاره به برخی تحولات در درون جریان مدعی اصلاح طلبی می نویسد: خاتمی می خواهد با علم کردن اصلاح طلبی، دوباره به نظام راه یابد. او برای این کار باید هر چه بیشتر بر فاصله خود و اصلاح طلبان از موسوی و کروبی تأکید کند. سایت پارلمان نیوز وابسته به اقلیت مجلس نامه مهدی هاشمی را که متهم به انواع اتهامات مالی و سیاسی (و...) است خطاب به محسنی اژه ای منتشر و از او حمایت کرد اما بیانیه اخیر موسوی را منتشر نکرد. عدم انتشار این بیانیه را نباید ساده گرفت. با کروبی و موسوی نمی توان وارد نظام شد و از قدرت هم نمی توان گذشت. جنبش سبز تقویت اصلاح طلبی نبود، حرکتی بود که اصلاح طلبان را به محاق برد.


خودنویس بدون اشاره به نقش آفرینی شخص خاتمی در فتنه سال گذشته و همراهی وی با آشوب طلبان می نویسد: خاتمی اینک احساس می کند جنبش کاملاً شکست خورده و تمام شده است. او فرصت را مناسب دیده تا آستین ها را بالا زده و اصلاح طلبی را بدون موسوی و کروبی و سبزها فعال سازد شاید وارد مجلس شوند. نقدهایی که اخیراً از طرف عباس عبدی، تقی رحمانی، رضا علیجانی، حسین قاضیان، اکبر گنجی، علی افشاری و... شماری دیگر از سبزها بر جنبش وارد شده بر امیدواری خاتمی افزوده است. شاید اینها طرفدار خاتمی نباشند، اما نقدهای آنها به سود خاتمی و به زیان موسوی و کروبی تمام شده است. جنبش اینک از جهات گوناگون مورد نقد قرار دارد.


نقل است ملانصرالدین در عرصه ی مسابقه بر اسبی بنشست و یال اسب در دست گرفت. اسب تاختن آورد و ملا از پشت آن لغزید و از ابتدای یال به انتهای دمب آن رسید ! پس آواز در داد: آهای! آهای …! این اسب تمام شد یک اسب دیگر بیاورید.


 




ارسال شده در توسط منتظر منجی

 

وصف جدید خبرگزاری فرانسه از عبادی و ادعای تازه مهره دم دستی سیا


شیرین عبادی،سخنگوی اتاق فکر جریان فتنه و از مهره های دم دستی سازمان سیا در تازه ترین گزافه گویی بر علیه ملت و کشور خویش از اربابان خود درخواست کرد تا تحریم ها را بیشتر کنند.


به گزارش باشگاه خبرنگاران،شیرین عبادی که در دانشگاه استکهلم سوئد برای جمعی از فراریان سخنرانی می نمود، گفت: به غرب توصیه می کنیم(!) تا با ایران مبادلات تجاری نکنند و به دولت ایران با امکانات مخابراتی خود کمک نکنند.این امکانات به شناسایی مخالفان از سوی ایران کمک می نماید.


بر اساس این گزارش،خبرگزاری فرانسه ضمن توصیف عبادی به عنوان فردی که به ناگهان در جریان انتخابات ایران غیبش زد و دیگر به وطن خویش مراجعت ننمود،از قول وی نوشت:چرا شرکت یوتل ست به در خواست ایران گوش داده و شبکه های بی بی سی و صدای آمریکا را از ماهواره خارج نموده است. البته عبادی پا به سن گذاشته متاسفانه فراموش کرده است که حنای رسانه های نامبرده دیگر رنگی ندارند و این مسئله را حتی سایت های خبری بیگانه نیز اذعان داشته اند.


این چهره منفور در بخشی دیگر  شرکت مخابراتی اریکسون سوئد را به خاطر همکاری های فنی با ایران زیر سئوال برد و به طور کودکانه ای از تعداد اندک حاضران در این سخنرانی خواست تا با ارسال نامه ای به شرکت فوق اعتراض نمایند. عبادی البته فکر می کند که شرکت بزرگ اریکسون سوئد بیکار است و به مشتی اراجیف بی سر و ته گوش فرا می دهد .البته آرزو بر جوانانی(؟)چون عبادی و همپالگی هایش عیب نیست.


 


 



!حامیان موسوی: ما همه قاتل میدان کاج هستیم



به دنبال اعلام خبری درباره احتمال مجازات عامل جنایت خونین میدان کاج در محل انجام قتل، جریان ضدانقلاب سناریو جدیدی را برای این مساله طراحی کرده است.

 

هامون نیوز به نقل از ایران، "آرش آبادپور" که در فضای اینترنت به "کمانگیر" مشهور است و با این اسم به وبلاگنویسی و فعالیت می‌پردازد، در مطلبی که در شبکه "گوگل ریدز" منتشر کرده، از تمام وبلاگنویسان اپوزیسیون خواسته تا راجع به این موضوع مطلب بنویسند و با آن مخالفت کنند.

او که سابقه پشتیبانی فنی و برنامه‌نویسی سایت ضدانقلاب بالاترین را نیز در کارنامه خود دارد و برنامه‌های نرم‌افزاری نظیر "بالابین" را برای ترغیب بیشتر کاربران اینترنت به فعالیت در این شبکه اجتماعی اپوزیسیون تهیه کرده، ضمن دفاع از عدم مجازات این جنایتکار نوشته است: "باید هزینه اعدام را برای جمهوری اسلامی بالا ببریم؛ مثل همان کاری که سر ماجرای سکینه محمدی آشتیانی کردیم."


در همین راستا، تعدادی از بلاگرهای خارج نشین نیز دست به انتشار مطالب متعدد در این زمینه در فضای اینترنت کرده‌اند و سایر افراد و دوستان خود را نیز به نوشتن و ایجاد فضای تبلیغاتی در این زمینه تشویق می‌کنند. این مساله درحالی از سوی جریان حامی سران ضدانقلاب در داخل کشور مطرح شده که پیش از این و در ماجرای یک زن مفسد اخلاقی که شوهرش را نیز کشته بوذ، رسانه‌های غربی تبلیغات بسیار گسترده‌ای را صورت دادند و کار را تا جایی پیش بردند که کمپینی با عنوان "من سکینه هستم!" از سوی این افراد راه‌اندازی شد.


فعالان سیاسی معتقدند این افراد در تلاش هستند تا سناریوی مربوط به سکینه آشتیانی را درباره جنایت میدان کاج نیز تکرار کنند؛ مساله‌ای که البته تاکنون با بی‌توجهی و پاسخ منفی کاربران اینترنت مواجه شده است.


 


 



درخواست فرقه سبز برای تجمع


همزمان با صدور بیانیه یکی از سران فرقه سبز به مناسبت فرارسیدن 16 آذر  و اعلام مخالفت با اجرای طرح هدفمند کردن یارانه ها، یکی از سایتهای طرفدار فرقه سبز نیز از هواداران خود درخواست نمود پس از اجرای طرح هدفمند کردن یارانه اقدام به تجمع نمایند. سایت مسیر سبز که از سایتها هوادر فرقه سبز می باشد در اقدامی بسیار مذبوحانه از اندک هواداران فرقه سبز طی بیانیه ای درخواست نموده است اقدام به تجمع نمایند.


این سایت در قسمتی از این بیانیه آورده است: «در صورت اجرای قانون هدفمند کردن یارانه ها، علاوه بر افزایش قیمت های برق ، گاز و مواد سوختی ، قیمت کالاها بخصوص کالاهای اساسی به صورت سرسام آوری افزایش خواهد یافت و این هزینه زیادی را بر اقتصاد مردم به ویژه خانواده های کم درآمد وارد خواهد کرد ، لذا ما همه از هواداران جنبش می خواهیم که در صورت اجرایی شدن قانون هدفمند سازی یارانه ها ، در میدان انقلاب اسلامی تهران تجمع اعتراض آمیز برگزار نمایند.»


این اقدامات در حالی صورت می گیرد که همگان بر اجرای این قانون تأکید می نمایند زیرا اجرای این قانون در دراز مدت اثرات پر خیر و برکتی برای مردم و نظام خواهد داشت.


 


 



گردانندگان شبکه تلویزیونی "من و تو" چه کسانی هستند؟


تلویزیون مبتذل «من و تو» توسط شماری از عناصر فراری و بعضا بهایی مدیریت می شود. این شبکه تلویزیونی ماهواره ای که گردانندگان آن در لندن مستقر شده اند، ظاهرا توسط یک خواننده مبتذل (خانم گ) به راه افتاده اما زیرنظر برخی همکاران شبکه بی بی سی اداره می شود و جهت گیری آن از سوی سرویس اطلاعات خارجی انگلیس (ام آی6) تدوین شده است.


به گزارش کیهان: سوابق برخی مجریان و تهیه کنندگان این تلویزیون به خوبی حاکی از حمایت گروهک بهائیت مستقر در لندن با کمک سرویس های اطلاعاتی انگلستان و در راستای ضربه فرهنگی به انقلاب اسلامی است. همچنین شبکه تلویزیونی بی بی سی فارسی از این شبکه و عناصر بهایی آن پشتیبانی می کند.


براساس این گزارش «سالومه-س» یکی از تهیه کنندگان شبکه مبتذل مذکور، پیش از این در دوره اصلاحات با روزنامه های زن (فائزه هاشمی) و ایران همکاری می کرد و مدتی مدیر روابط عمومی خانه سینما بوده است. همچنین «ندا-ج» در دوران دانشجویی با برخی گروههای غیرقانونی همکاری داشته و مدتی با تلویزیون بی بی سی به عنوان گزارشگر همکاری کرده است.

«امیرعلی-م» مجری دیگر شبکه یاد شده از عناصر بهایی به شمار می رود. و «رها-الف» مجری و تهیه کننده دیگر شبکه مذکور است که در آشوب های خیابانی سال گذشته مشارکت داشت و عکس نقاب بسته خود در بحبوحه آتش افروزی خیابانی را در فیس بوک خود به نمایش گذاشته است. وی نیز از وابستگان به گروهک انگلیسی بهائیت است.

البرز در ادامه افزود:یادآور می شود در حوادث جنایت آمیز عاشورای سال گذشته برخی وابستگان به گروهک بهائیت و منافقین بازداشت شده بودند. شبکه من و تو بیشتر می کوشد به ترویج رقص و آواز و ابتذال بپردازد و در عین حال در این پوشش فعالیت سیاسی و ضدانقلابی را ترویج کند.


 





ارسال شده در توسط منتظر منجی


استراتژی جدید خاتمی؛ جذب منتقدان احمدی‌نژاد، عبور از موسوی


جزئیات بیشتری از محتوای دیدار خاتمی با برخی از استانداران دولت اصلاحات را منتشر کرده است. برپایه این گزارش،‌ برخی استانداران دولت خاتمی با انتقاد از میرحسین موسوی وی را مسبب نگاه منفی عمومی در سطح استان ها به اصلاح طلبان عنوان کرده و تصریح کرده اند،اقدامات و رفتارهای موسوی موجب شده که اصلاح طلبان نتوانند خود را در سطح عموم به عنوان یک نیروی داخل نظام طرح و معرفی کنند.


گفته می شود خاتمی نیزدر اظهاراتی با تاکید برجدایی قطعی خود از موسوی گفته است قطعا با میرحسین نمی توان به نظام بازگشت. وی در عین حال بر انتقال ظرفیت جنبش سبز به سمت اصلاح طلبان اشاره کرده و بر عملی شدن دغدغه خود تاکید داشته است.


خاتمی همچنین خطاب به استانداران دوران اصلاحات ضمن تاکید بر برنامه ریزی برای نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی خواستار جذب نیروهای خاکستری شده و گفته است:ما باید افرادی را در لیست خود داشته باشیم که در سیبل نبوده تا بتوانیم مردم را به سمت رای دادن به آن ها ببریم.


وی همچنین تصریح کرده است که اصلاح طلبان باید به سمت جذب برخی اصولگرایان منتقد احمدی نژاد که در انتخابات گذشته با میرحسین همراهی کردند، بروند. گفته می شود خاتمی همچنین با اظهار امیدواری نسبت به بهتر شدن شرایط برای اصلاح طلبان گفته است:با این وضعیت ما می توانیم رای قابل توجهی را در انتخابات مجلس بدست بیاوریم.


گفتنی است حاضرین در این جلسه ضمن تائید گفته های خاتمی نسبت به تاکتیک وی برای بازگشت به نظام موافقت کرده و تصریح کرده اند که با میرحسین ضد انقلاب نمی توان به نظام بازگشت.


 


 



دانشجوی اخراجی "جرس "، مشغول تحصیل است

 

رسانه های بیشمار ضدانقلاب برای جوسازی علیه ایران در آستانه 16 آذر روز دانشجو به دورغ بزرگی متوسل شدند که با بررسی های صورت گرفته این دروغ افشا شد.

 



به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری فارس به نقل از سایت های اینترنتی، رسانه های بیشمار ضدانقلاب برای جوسازی علیه ایران در آستانه 16 آذر روز دانشجو به دروغ بزرگی متوسل شدند که با بررسی های صورت گرفته این دورغ افشا شد. در روزهای اخیر رسانه های تابلو دار ضدانقلاب مانند جرس، کلمه و... خبری منتشر کردند که در آن از حکم سنگین کمیته انظباطی مرکزی وزارت بهداشت برای دانشجویی به نام "یاسر رحمانی " از اعضای طیف غیر دانشجویی علامه خبر داده شده بود.


این رسانه ها نوشتند که وی از اعضای سابق انجمن اسلامی دانشجویان علوم پزشکی شیراز است و به دلیل فعالیت دانشجویی در آستانه 16 آذر چنین حکم سنگینی را تحمل می کند(اخراج از دانشگاه!)، جالب اینجاست که تمام رسانه های امریکایی و اروپایی فارسی زبان این خبر را پوشش وسیع دادند. تنها چند روز بعد از انتشار این خبر انجمن اسلامی دانشجویان علوم پزشکی شیراز این خبر را رد کرد.


به گزارش بولتن به نقل از خبرنامه دانشجویان ایران، در همین حال بررسی های خبرنگار ما نشان می‌دهد که رسانه های پرادعای غربی گاف بزرگی دادند چرا که حکم کمیته انظباطی آقای یاسر رحمانی برای 18 ماه پیش است و اساسا برای وی حکم اخراجی زده نشده است. یاسر رحمانی قبل از این از اعضای افراطی طیف غیر دانشجویی علامه بود که با ابراز ندامت از اقدامات گذشته خود اعلام کرده بود که فتنه گرها از وی سواستفاده کرده اند.


به همین دلیل وی با حکم کمیته انظباطی به دانشگاه علوم پزشکی خرم آباد که محل سکونت وی است منتقل شده و این اتفاق دقیقا 18 ماه پیش صورت گرفت. برخی منابع مطلع گفتند که یاسر رحمانی بعد از شنیدن خبر اخراج خود از سوی رسانه های ضدانقلاب با ابراز تعجب از این خبر گفت که بنده در دانشگاه علوم پزشکی خرم آباد در حال تحصیل هستم.


گاف بزرگ رسانه های ضدانقلاب در پوشش خبر دروغ اخراج یک دانشجو در آستانه 16 آذر به دلیل ضعف مفرط نیروهای فتنه گر صورت گرفته است و نکته جالب تر اینکه برخی از این رسانه ها با آب و تاب فراوان با استناد به این خبر جو دانشگاه ها را به شدت امنیتی توصیف کردند. دانشگاه های کشور برخلاف سال های دور که توسط برخی نیروهای وابسته به خارج از کشور به تشنج کشیده می شد ولی امسال جو دانشگاه ها در تمام برنامه های سیاسی فرهنگی پررونق و به دور از فضای عصبانیت است.


 


 


اخبار کوتاه سیاسی هفته


این هم از تزریق اساتید جعلی !
بررسی مدارک علمی برخی اساتید دانشگاه تهران نشان می دهد افرادی صرفاً به دلیل گرایشات سیاسی، بدون مدرک معتبر علمی به عضویت هیئت های علمی دانشگاه درآمده اند. در هفته گذشته پس از آنکه مشخص شد، محسن میردامادی با پرونده کارمندی در دانشگاه تهران مشغول تدریس بوده است، ادامه پیگیری ها نشان داد، خواهر یکی از چهره های فتنه سبز نیز با مدرک دکترای غیر معتبر به عضویت هیئت علمی دانشگاه تهران درآمده است!


افاضات یک عنصر حقیقت گریز!
نماینده متواری مجلس ششم در گفت وگو با یک شبکه خبری آمریکایی ضمن درخواست برای افزایش تحریم ها بر علیه جمهوری اسلامی گفت: برای مقابله با جمهوری اسلامی باید مادران، خود و فرزندانشان را در این راه قربانی کنند. حقیقت جو نماینده غرب گرای اصلاحات در ادامه همسو با کاخ سفید گفت: «تحریم ها باید علیه ایران بیشتر شوند. من حدس می زنم که این رویه مناسب و مثبتی است.»


ارتش سایبری فارسی وان را هک کرد
سایت اینترنتی تلویزیون ماهواره ای فارسی وان توسط ارتش سایبری ایران هک شد. ارتش سایبری ایران در صفحه اصلی این سایت خطاب به گردانندگان این تلویزیون مبتذل ماهواره ای نوشت: «رابرت مرداک، شرکت موبی و خانواده محسنی، شرکای صهیونیستها بدانند که آرزوی تخریب خانواده ها در ایران را به گور می برند.»


شرط کثیف دانمارک برای مهاجران مسلمان
حزب راست متعصب دانمارک طرح جدیدی را برای مقابله با افزایش مهاجرت مسلمانان به این کشور مطرح کرده است که در این طرح مسلمانانی که قصد ماندن در این کشور را دارند را مجبور به نگاه کردن به زنان عریان می کنند تا ثابت شود که آنها با فرهنگ غربی مشکلی ندارند !


فتح قلب مهمتر از اشغال سرزمین
رادیو آزاد اروپا با اعتراف به قدرت نرم ایران در افغانستان تأکید کرد که ایران با احداث مراکز آموزشی و مدرسه سازی فاتح قلب و ذهن مردم افغان شده است.


ایران جزو 3 کشور تأثیرگذار دنیا
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی حجت الاسلام ابراهیمی اظهار داشت: امروز اغلب ملت های دنیا ایران را جز سه کشور قدرتمند و تأثیرگذار مسائل جهانی می دانند، تا جایی که رئیس جمهور آمریکا از رئیس جمهور سابق برزیل و نخست وزیر ترکیه درخواست می کنند تا از ایران بخواهند درخواست مذاکره با آمریکا را بپذیرد.


علیجانی: فتنه سبز مرد
رضا علیجانی از حامیان فتنه سبز در انتخابات سال قبل در گفت وگو با سایت ضد انقلابی روزآنلاین با اشاره به اینکه جنبش سبز صرفاً یک جنبش انتخاباتی بود و دیگر مرده است و انرژی به دست آمده از آن هم هدر رفته است، گفت: در این جریان، نوعی خودبزرگ بینی و غرور کاذب وجود داشت.


علت خواندن دعای فرج در ابتدای سخنان احمدی نژاد
رئیس جمهور کشورمان در یک سفر خارجی در پاسخ به سوال خبرنگاری از وی درباره علت خواندن دعای فرج در ابتدای سخنانش گفت:این دعا اعلام آمادگی برای تحقق عدالت و تجلی حقیقت انسان است و همه پیامبران وعده داده اند که این آرزوها به وسیله یک شخص آسمانی، پاک و کامل محقق خواهد شد. این آرزوها همان آرزوهای همه ملت هاست.


راهبردهای رادیو سازمان سیا برای اتحاد در فرقه سبز!
سایت رادیو فردا در مطلبی ضمن اذعان به وجود تعارضات و تضادهای اساسی میان فرقه سبز تصریح کرد که این تعارضات به مرحله هشدار دهنده ای رسیده است. این سایت اینکه برخی از بازیگران فرقه سبز از توانایی بالایی در تجزیه و تحلیل برخوردار نیستند، نوشته است: هرگونه درگیری و تعارض در میان کنشگران سیاسی و اجتماعی، روحیه مقاومت را در آنها ضعیف و چه بسا آنها را به ناامیدی و انفعال بکشاند. بنابراین نه تنها نباید به این تضادها دامن زد که برعکس می بایست ادبیات ما و برخوردهای ما سرشار از امید و اتحاد باشد. این رادیو در همین رابطه، استفاده از روش های رنگارنگ را برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی پیشنهاد داده و در اولین گام تصریح کرده است این طیف های مختلف اگر با هم همکاری نمی کنند، حداقل بر ضد یکدیگر عمل نکنند.


تدوین منشور فعالیت زیرزمینی تحکیم وحدت!
شاخه غیرقانونی دفترتحکیم وحدت در بیانیه ای منشور پیشنهادی خود را برای استفاده از ظرفیت دانشگاه ها اعلام کرد. در این بیانیه همچنین با اشاره به هسته های نیمه علنی و نمیه مخفی تصریح شده است: در فضای فعلی، چاره ای جز مراعات اصل پوشیده عمل کردن و غیرعلنی کردن برخی از فعالیت ها نیست!


گردهمایی قومیتی فتنه گران در دانشگاه ها
برخی از تشکل های غیرقانونی دانشجویی وابسته به جریان فتنه طی دستورالعملی تلاش دارند به گردهمایی قومیتی بپردازند. در راستای برنامه ریزی های فعالان احزاب و گروه های سیاسی و تشکل های دانشجویی اصلاح طلب در حمایت از گروه های قومگرا و استفاده از پتانسیل طرفداران این گروه ها در نیل به اهداف خود، به تازگی انجمن اسلامی غیرقانونی یکی از دانشگاه های تهران قصد دارد گردهمایی جداگانه برای دانشجویان آذری و عرب زبان این دانشگاه برگزار کند. برنامه ریزان این گردهمایی در اقدامی هدفمند قصد دارند با تقویت روح قومیت گرایی در دانشجویان به زعم خود اقدام به افزایش ظرفیت سیاسی خود در دانشگاه کنند.


جزئیات جاسوسی دو تبعه آلمانی در تبریز
رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی گفت: جرم جاسوسی دو تبعه آلمانی که با هدف جو سازی و جاسوسی در ایران حاضر شده بودند، محرز و ثابت شده است. حجت الاسلام مالک اژدر شریفی با اشاره به دستگیری دو تبعه آلمانی در تبریز اظهارداشت: این دو تبعه آلمانی به ادعای توریست بودن به ایران آمده اند ولی عملکرد این دو توریست در ایران و تبریز و خبردهی و جریان سازی در تبریز نشان می دهد که این افراد برای جاسوسی آمده اند. وی تصریح کرد: جریان دستگیری این دو فرد با اطلاع دهی افراد ساده و عادی بوده است و مدرک جرم جاسوسی آنان در دست بوده و هدف آنان التهاب آفرینی علیه جمهوری اسلامی ایران بوده است.


شگرد جدید غرب برای تخلیه اطلاعاتی ایرانی ها
سرویس های امنیتی و اطلاعاتی غربی در اقدامی گسترده تلاش خود را برای تخلیه اطلاعاتی شهروندان ایرانی در سطوح مختلف کلید زده و در این مسیر از همه ابزارها استفاده می کنند. بررسی ها نشان می دهد که غربی ها اخیراً و پس از آنکه نتایج پیش بینی شده خود از اعمال تحریم های گسترده علیه ایران را به طور عینی مشاهده نکرده اند، در پی جمع آوری اطلاعات از اقشار و لایه های مختلف اجتماعی کشورمان برای ارزیابی نتایج این تحریم ها بر آمده اند.


بر همین پایه، عوامل سرویس های اطلاعاتی غرب با روش هایی چون؛ ارتباط گیری با اساتید و کارشناسان ایرانی به بهانه تحلیل آنها از تأثیر تحریم ها، دادن فراخوان های بین المللی مقاله با موضوع هایی که به تحریم ایران مرتبط است، طرح بحث تأثیر تحریم ایران در چت روم ها، ارتباط گیری با توریست های ایرانی و همچنین گفت وگوهای دوستانه توریست های غربی با شهروندان ایرانی، طرح موضوع با تجار و بازرگانان ایرانی و مواردی از این دست، تلاش دارند تا به درکی عینی از تأثیر تحریم ها علیه ایران دست پیدا کنند.


مالیات بر آب باران در انگلیس!
احمد توکلی در سخنان خود در جلسه مجلس شورای اسلامی راجع به مالیات ارزش افزوده، به ذکر خاطره ای در دوران تحصیلش در انگلیس پرداخت و گفت: به یاد دارم اولین قبض آب من در زمان تحصیل در انگلیس، دارای چهار بخش مالیاتی بود، از آب مصرفی و فاضلاب گرفته تا آب بارانی که روی پشت بام ریخته می شد و آبی که از ناودان وارد خیابان می شد. وی با بیان اینکه آنجا فقط از نفس کشیدن مالیات نمی گیرند، ادامه داد: مالیات به شکل مشخصی باید اخذ شود و از هر کس متناسب با مصرفش باید مالیات گرفت.


سپر و بمب اتم نمی تواند جلوی عدالت را بگیرد
محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور کشورمان در سومین نشست کشورهای ساحلی دریای خزر ما تصمیم گیران ناتو را عقب مانده های سیاسی می دانیم و تصمیمات شان برای ما ارزش ندارد و نمی توانند در آینده جهان اثرگذار باشند. احمدی نژاد افزود: بنابراین سپر و دفاع و هواپیما و بمب اتم عملاً از کار افتاده است. چطور می توان با سپر موشکی جلوی عدالت را گرفت؟


 



ارسال شده در توسط منتظر منجی

امیرالمؤمنین علی(ع) در خطبه غدیریه چه گفت؟


در دوره حاکمیت علی (ع) اتفاقا روز عید غدیر با جمعه مصادف شد. مسلمانان حضور چشم‏گیری پیدا کردند و آن حضرت برای اقامه نماز جمعه و خواندن خطبه‏های آن در برابر مردم قرار گرفت.

حسین‌بن‏ علی(ع) می‌گوید: پنج ساعت از روز گذشته بود[قبل از اذان ظهر]، که پدرم خطبه‏ها را آغاز کرد. او نخست به حمد و ثنای حضرت حق پرداخت، صفات ربوبی‏اش را برشمرد، حاکمیت مطلق را از آن وی دانست، نعمت‏هایش را مورد توجه قرار داد و بعد خطاب به مردم فرمود: خداوند تعالی امروز دو عید بسیار بزرگ [جمعه و غدیر] را برای شما در یک زمان قرار داده است؛ دو عیدی که هر یک فلسفه وجودی دیگری را تکامل می‏بخشدو به وسیله هر یک هدایت در دیگری اثر می‏بخشد... سپس فرمود: توحید و ایمان به یگانگی خداوند پذیرفته نمی‏شود مگر با اعتراف به نبوت پیامبرش محمد(ص) و دین و شریعت محمد(ص) پذیرفته نمی‏شود مگر با قبول ولایت امر کسی که خدا فرمان ولایتش را داده است؛ و همه این امور سامان نمی‏پذیرد مگر بعد از توسل و تمسک به اهل ولایت.

غدیر از نگاه مولی الموحدین علی(ع)

سپس فرمود: خداوند در روز غدیر (1) آنچه در باره منتخبین خود اراده کرد بر پیامبرش فرو فرستاد، به او فرمان داد تا ولایت و وصایت را ابلاغ کند و مجال را از کافران و منافقان بگیرد نگران گزند دشمنان نباشد .روز غدیر قدر و منزلت بسیار دارد، در آن روز گشایشهای الهی فرا رسیده و حجتش بر همه تمام شده است. امروز روز روشنگری و اظهار عقیده از جایگاه بلند و روشن است، امروز روز تکامل دین و روز وفای به عهد است. غدیر روز (2) [رسول الله(ص)] و مشهود [علی بن‏ابی‏طالب(ع)] است، روز در هم ریختن پیمانهای زیر پرده کفر و نفاق است، روز آشکار شدن حقایق اصیل اسلام است، روز ذلت و خواری شیطان است، روز استدلال و برهان است، روز جدا شدن صفوف کسانی است که آن را تکذیب می‏کردند امروز بزرگترین روزی است که عده‏ای از شما از آن اعراض کردید، روز هدایت و امتحان بندگان خداست، روز آشکار شدن کینه‏های نهفته در دلها و سینه‏هاست، روز عرضه نصوص [سخنان بدون ابهام پیامبر (ص)] بر افراد مؤمن و دلباخته [اهل الخصوص‏] است، غدیر روز شیث پیامبر(ع) است، روز ادریس و یوشع و شمعون و ...


منشور علوی(ع) در عید غدیر

امیر مؤمنان(ع) در قسمت آخر خطبه فرمود: رحمت خدا بر شما ای مسلمانان، بعد از برگشت از این اجتماع بزرگ امروز [غدیر] را عید بگیرید: [و با انجام امور ذیل آن را بزرگ بشمارید] .

الف) نعمت را بر افراد خانواده و خویشاوندانتان گسترش دهید و نیکی و بخشش پیشه کنید . (3)

ب) به برادران دینی خویش به قدر توان نیکی و بخشش کنید. (4) و (5)

ج) خدای را در برابر نعمتهایی که به شما ارزانی داشته، شکرگزار باشید.

د) کنار یکدیگر جمع شوید تا خداوند اجتماع شما را فراگیر و گیراتر سازد.

ه) به یکدیگر نیکی کنید تا خداوند به شما الفت و مهربانی بیشتر عنایت کند.

و) نعمت‏های الهی را به یکدیگر تبریک و تهنیت گویید همان طور که خداوند [در این روز] با اعطای اجر و ثوابی بیش از دیگر اعیاد به شما تهنیت می‏گوید. بعد فرمود: کمک‏های مالی به دیگران در امروز (غدیر) به اموالتان برکت می‏بخشد و بر عمرتان می‏افزاید: مهربانی به دیگران سبب رحمت و عنایات حق خواهد شد.

ز) با خوش‏رویی و شادمانی یکدیگر را در آغوش بگیرید.

ح) خداوند را بر توفیقات خویش سپاس گویید.

ط) از فقرا و ضعیفانی که چشم به کمک شما دارند دیدن کنید، به زیارتشان بروید و با آنان در خوراکشان همراه شوید. بعد حضرت فرمود: یک درهم کمک به فقرا در روز عید غدیر با دویست‏هزار درهم برابر است، بلکه بیشتر خواهد بود.

ی) وقتی یکدیگر را ملاقات کردید مصافحه کنید، به هم تبریک بگویید و سلام کنید، که پیامبر خدا(ص) به من چنین فرمان داد. (6)


  


  





رسوایی دیگری برای جریان فتنه از زبان مؤسسه صلح آمریکا:

تحریم‌های هوشمند علیه ایران رشد جنبش سبز را تسهیل می‌کند

  

موسسه صلح آمریکا در گزارشی ضمن تشویق دولت آمریکا به استفاده از تحریم‌های هوشمند علیه دولت جمهوری اسلامی ایران، تأکید کرد که این تحریم‌ها رشد جنبش سبز (بخوانید جریان شکست خورده فتنه)را تسهیل می‌کند.

  





مؤسسه صلح آمریکا (United States Institute of Peace) در گزارشی به نقل از "عباس میلانی " نویسنده کتاب "افسانه شیطان بزرگ "، رئیس بخش مطالعات ایران در دانشگاه استنفورد و همچنین ریاست پروژه دموکراسی ایران در "موسسه هوور " (Hoover Institution)، سعی کرده با استفاده از تحلیل‌های غیرواقعی به سران فتنه روحیه دهد و آنها را تشویق کند تا بار دیگر این جنبش را برپا کنند.

نویسنده که خود یک ضد انقلاب فراری است، با ادعاهای غیرواقعی، غلو‌ و بلوف‌های زیاد سعی داشته که جنبش مرده سبز را همچنان پویا و قدرتمند نشان دهد و وانمود کند که سران فتنه هنوز نیز در صحنه سیاسی ایران حضور دارند و نقش فعالی را در شکل‌دهی جریان‌های داخلی این کشور ایفا می‌کنند.

مؤسسه صلح آمریکا در این گزارش بطور ضمنی تأکید کرده که جنبش سبز برای بقای خود باید رهبری قدرتمند‌تر را انتخاب کند و همچنین راهی برای غلبه بر جهاد اینترنتی نظام ایران پیدا کند.

نویسنده در این راستا تأکید کرده است: "جنبش سبز برای حفظ بقای خود باید رهبری منسجم‌تر و خط‌‌مشی قدرتمندانه‌تری در پیش گیرد، همچنین باید راهی برای غلبه بر جهاد اینترنتی نظام که از فناوری‌های غرب، روسیه، چین و هند برای خفه کردن صدای اپوزیسیون بهره می‌گیرد، بیابد.

مؤسسه صلح آمریکا که خود یکی از مجریان برنامه‌های ضد ایرانی در آمریکا است و در این زمینه از ضد انقلاب‌های خارج نشین نیز استفاده ابزاری می‌کند، در این گزارش برای روحیه دادن به سران فتنه سعی کرده حمایت دولت‌های غربی از آنها را بزرگ کند تا آنها روحیه بگیرند و به پشتوانه دولت‌های ضد ایرانی از جمله دولت آمریکا بار دیگر به این جنبش خاموش جان بخشند.

نویسنده که خود از جیره‌خواران دولت آمریکاست، در این گزارش با صراحت اعلام کرده که تحریم‌های هوشمند که بر تضعیف دستگاه ایدئولوژیک نظام ایران متمرکز هستند، می‌توانند رشد جنبش سبز را تسهیل کنند.

میلانی در این زمینه به دولت آمریکا و سران کاخ سفید توصیه کرده است: "تحریم‌های هوشمند که بر تضعیف دستگاه ایدئولوژیک و رژیم ایران متمرکز هستند، می‌توانند رشد این جنبش را تسهیل بخشند.


 


 





تاریخ مصرف کروبی و موسوی؟!


کروبی و موسوی برای اصلاح طلبان تمام شده محسوب می شوند و کسانی چون خاتمی سعی دارند از آنها عبور کنند. سایت ضد انقلابی خودنویس با اشاره به برخی تحولات در درون جریان مدعی اصلاح طلبی می نویسد: خاتمی می خواهد با علم کردن اصلاح طلبی، دوباره به نظام راه یابد. او برای این کار باید هر چه بیشتر بر فاصله خود و اصلاح طلبان از موسوی و کروبی تأکید کند.


سایت پارلمان نیوز وابسته به اقلیت مجلس نامه مهدی هاشمی را که متهم به انواع اتهامات مالی و سیاسی (و...) است خطاب به محسنی اژه ای منتشر و از او حمایت کرد اما بیانیه اخیر موسوی را منتشر نکرد. عدم انتشار این بیانیه را نباید ساده گرفت. با کروبی و موسوی نمی توان وارد نظام شد و از قدرت هم نمی توان گذشت. جنبش سبز تقویت اصلاح طلبی نبود، حرکتی بود که اصلاح طلبان را به محاق برد.


خودنویس بدون اشاره به نقش آفرینی شخص خاتمی در فتنه سال گذشته و همراهی وی با آشوب طلبان می نویسد: خاتمی اینک احساس می کند جنبش سبز کاملاً شکست خورده و تمام شده است. او فرصت را مناسب دیده تا آستین ها را بالا زده و اصلاح طلبی را بدون موسوی و کروبی و سبزها فعال سازد شاید وارد مجلس شوند.


نقدهایی که اخیراً از طرف عباس عبدی، تقی رحمانی، رضا علیجانی، حسین قاضیان، اکبر گنجی، علی افشاری و... شماری دیگر از سبزها بر جنبش سبز وارد شده بر امیدواری خاتمی افزوده است. شاید اینها طرفدار خاتمی نباشند، اما نقدهای آنها به سود خاتمی و به زیان موسوی و کروبی تمام شده است. جنبش سبز اینک از جهات گوناگون مورد نقد قرار دارد.

 


 


تحلیل تلویزیون مبتذل «من و تو» و حامیان سبز


 


 




آشوب نتیجه نداد، بزنید به سیم قرتی بازی!


این شبکه تلویزیونی ماهواره ای که گردانندگان آن در لندن مستقر شده اند، ظاهرا توسط یک خواننده مبتذل (خانم گ) به راه افتاده اما زیرنظر برخی همکاران شبکه بی بی سی اداره می شود و جهت گیری آن از سوی سرویس اطلاعات خارجی انگلیس (ام آی6) تدوین شده است.


تلویزیون مبتذل «من و تو» توسط شماری از عناصر فراری و بعضا بهایی مدیریت می شود. این شبکه تلویزیونی ماهواره ای که گردانندگان آن در لندن مستقر شده اند، ظاهرا توسط یک خواننده مبتذل (خانم گ) به راه افتاده اما زیرنظر برخی همکاران شبکه بی بی سی اداره می شود و جهت گیری آن از سوی سرویس اطلاعات خارجی انگلیس (ام آی6) تدوین شده است.


به گزارش «البرز»، سوابق برخی مجریان و تهیه کنندگان این تلویزیون به خوبی حاکی از حمایت گروهک بهائیت مستقر در لندن با کمک سرویس های اطلاعاتی انگلستان و در راستای ضربه فرهنگی به انقلاب اسلامی است. همچنین شبکه تلویزیونی بی بی سی فارسی از این شبکه و عناصر بهایی آن پشتیبانی می کند.


براساس این گزارش «سالومه-س» یکی از تهیه کنندگان شبکه مبتذل مذکور، پیش از این در دوره اصلاحات با روزنامه های زن (فائزه هاشمی) و ایران همکاری می کرد و مدتی مدیر روابط عمومی خانه سینما بوده است. همچنین «ندا-ج» در دوران دانشجویی با برخی گروههای غیرقانونی همکاری داشته و مدتی با تلویزیون بی بی سی به عنوان گزارشگر همکاری کرده است. «امیرعلی-م» مجری دیگر شبکه یاد شده از عناصر بهایی به شمار می رود. و «رها-الف» مجری و تهیه کننده دیگر شبکه مذکور است که در آشوب های خیابانی سال گذشته مشارکت داشت و عکس نقاب بسته خود در بحبوحه آتش افروزی خیابانی را در فیس بوک خود به نمایش گذاشته است. وی نیز از وابستگان به گروهک انگلیسی بهائیت است.


یادآور می شود در حوادث جنایت آمیز عاشورای سال گذشته برخی وابستگان به گروهک بهائیت و منافقین بازداشت شده بودند. شبکه من و تو بیشتر می کوشد به ترویج رقص و آواز و ابتذال بپردازد و در عین حال در این پوشش فعالیت سیاسی و ضدانقلابی را ترویج کند.


 




 



 


عکس: اصولگرایان با شال سبز در صحن مجلس


برگزاری جشن عید غدیر در صحن علنی مجلس


برگزاری جشن عید غدیر در صحن علنی مجلس


برگزاری جشن عید غدیر در صحن علنی مجلس


برگزاری جشن عید غدیر در صحن علنی مجلس


 



ارسال شده در توسط منتظر منجی
<   <<   6   7   8   9   10