سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آخرین منجی




تاسوعای چابهار خونین شد ؛ دو انفجار تروریستی


 دو انفجار تروریستی در جمع عزادارن حسینی چابهار دهها شهید و زخمی برجای گذاشت. انفجار بمبـی در صفوف عزاداران حسینی در چابهار، موجب زخمی و کشته شدن 10 نفر شد.


  


اداره اطلاعات چابهار اعلام کرد: در دو انفجار تروریستی 3 نفر دست داشتند.

نفر نخست (عامل انفجار انتحاری) با منفجر کردن خود در جمع عزاداران  در مقابل مسجد امام حسین ع  چابهار دهها نفر را به خاک و خون کشید .

شمار دقیق تلفات هنوز اعلام نشده اما محمد یعقوب جدگال نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی گفته است : حدود 50 تا 60 نفر به مراکز درمانی منتقل شده اند.

نفر دوم که بمب همراه وی عمل نکرد، حین فرار به دست نیروی انتظامی مورد هدف قرار گرفت و زخمی شد.

نفر سوم این جنایت تروریستی  نیز دستگیر شد. 


  





مدیرعامل هلال‌احمر سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با فارس:

یکی از عاملین تروریستی چابهار قبل از انجام عملیات انفجار زمینگیر شد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: ساعتی پیش دو حمله تروریستی انفجار در چابهار صورت پذیرفت که یکی از عوامل این حمله تروریستی زمینگیر شد و تنها یکی از حملات دیگر که باعث تلفات انسانی هموطنانمان شد منفجر گردید.





حقیقی در گفت‌وگو با خبرنگار بهداشت و درمان فارس اظهار داشت: ساعتی قبل در مقابل فرمانداری چابهار انفجاری در مجاورت آمبولانس جمعیت هلال احمر صورت پذیرفت که باعث تلفات انسانی هموطنانمان شد.


وی با بیان اینکه امداد‌گران جمعیت هلال‌احمر بر اثر این انفجار زخمی شده‌اند، گفت: تعدادی از هموطنانمان نیز بر اثر این انفجار تلفات سنگینی دیده‌اند که متعاقبا آمار کشته و زخمی‌های این حادثه اعلام می‌شود.


وی با اشاره به اینکه در پی تهدید این دو حمله تروریستی یکی از حملات که به صورت انتحاری در حال انجام بود خنثی و فرد تروریست زمینگیر شد، افزود: در مجموع در ساعات گذشته تنها یک انفجار در مقابل فرمانداری چابهار صورت پذیرفته است که تیم‌های ارزیاب و امدادگر در حال بررسی وضعیت حادثه و کمک به هموطنان هستند.


 



  


بیشتر مجروحان حادثه تروریستی چابهار جوانان و نوجوانان هستند


چابهار - بر اثر عملیات تروریستی که صبح چهارشنبه همزمان با تاسوعای حسینی در منطقه چابهار انجام شد، بیش از 100 نفر از عزاداران اباعبدالله الحسین زخمی شدند که بیشتر آنان را جوانان و نوجوانان تشکیل می دهد.


به گزارش خبرنگار ایرنا، گفته می شود مجروحان این حادثه تروریستی به بیمارستان امام علی چابهار منتقل شده اند.


 


 



فرماندار چابهار  : عامل اصلی اقدام تروریستی امروز دستگیر شد


زاهدان - فرماندار و رییس شورای تامین چابهار گفت: عامل اصلی اقدام تروریستی امروز این شهرستان که منجر به شهادت و زخمی شدن تعدادی از هموطنان شد، دستگیر شده است.



سید علی باطنی چهارشنبه به خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: تروریستها دو نفر بودند و پیش از اقدام خود توسط ماموران شناسایی شدند اما قبل از هر تحرک، یکی از جلیقه های انفجاری خود را منفجر کردند.


وی اظهار داشت: عامل اصلی این حرکت تروریستی دستگیر شده است و اکنون در پنجه قانون گرفتار است.


وی بیان داشت: هر گونه خبری به جز این مورد تایید نیست و انتشار برخی خبرها مبنی بر اینکه ترویست ها سه نفر بوده اند و یا انفجار دو مورد بوده است، صحیح نیست.


فرماندار چابهار گفت: هنوز تعداد شهیدان و زخمی ها مشخص نیست و آمارگیری دقیق در دست انجام است.


 


 



مدیر کل پزشکی قانونی سیستان و بلوچستان :
تاکنون پیکر 38 شهید تحویل این مرکز شده است


زاهدان - مدیر کل پزشکی قانونی سیستان و بلوچستان گفت: بر اثر اقدام تروریستی امروز در جمع عزاداران حسینی در چابهار، تا این لحظه پیکر 38 شهید تحویل مرکز پزشکی قانونی چابهار شده است.


دکتر "فریبرز آیتی" افزود: در بین این شهدا، تعدادی زن و کودک نیز مشاهده می شود.


 


 


22 نفر از شهدای حادثه تروریستی چابهار شناسایی شدند


 مدیر کل پزشکی قانونی سیستان و بلوچستان گفت: 22 نفر از شهدای اقدام تروریستی امروز در جمع عزاداران حسینی در چابهار شناسایی شدند.


دکتر "فریبرز آیتی فیروز آبادی" روز چهارشنبه به خبرگزاری جمهوری اسلامی "گفت: سه نفر زن به نامهای نسترن خسروی، سکینه سند گل و رویا رستمی و یک نوزاد سه ماهه به نام سما پوردل در ردیف شهدای این اقدام ترویستی هستند.


وی اسامی بقیه شهدا را به این شرح اعلام کرد: پرویز اسفنتاج، علی محمد فرهمند، رجبعلی بردبار، علی رضا خواه، مسلم پاپ خیز، منصور موذن، محمد وطن خواه، غلامرضا قاسمی، غلامرضا میرزایی، اکبر کوهکن، مصطفی کوهکن، عبدالله آرش، مسعود منصوری، محسن کیخا، رضا حسین پور صنعتی، محمد رضایی، احمد چهاردیواری، عرفا کتری.


 


 


افشای دستهای پنهان در انفجار چابهار؛ (تکمیلی2) :
معاون وزیر کشور: تروریستها توسط سرویس های اطلاعاتی منطقه و آمریکا حمایت شده اند


 تهران - معاون امنیتی وزارت کشور در خصوص دو انفجار تروریستی که صبح امروز چهارشنبه در چابهار رخ داد گفت: تجهیزات و امکانات پشتیبانی عاملان حادثه تروریستی بیانگر آن است که این عوامل توسط سرویس های پیشرفته اطلاعاتی منطقه و آمریکا حمایت شده اند.


علی عبدالهی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار سیاسی ایرنا، با اشاره به جزییات عملیات تروریستی امروز در چابهار اظهار داشت: یکی از این انفجار ها به دلیل اینکه قبل از انجام عملیات شناسایی شده بود آسیب کمتری نسبت به انفجار دیگر برجای گذاشته است.


وی با بیان اینکه دو انفجار بین ساعت 10 تا 10 و سی دقیقه در شهر چابهار و در فاصله کوتاهی از یکدیگر در یک دسته عزاداری روز تاسوعا انجام شده است.


معاون وزیر کشور افزود: یکی از عاملان تروریستی قبل از اینکه بتواند کاری انجام دهد شناسایی و مورد ضرب گلوله قرار گرفت اما وی انفجار را انجام می دهد که البته آسیب چندانی بر جای نمی گذارد.


به گفته وی دسته عزاداری منصوب به سازمان شیلات چابهار بوده است.


وی گفت: هر چند که منطقه از لحاظ پزشکی مشکلی ندارد اما با دستور وزیر کشور یک تیم پزشکی عازم چابهار شده است.


 




ارسال شده در توسط منتظر منجی
دبیرکل انجمن‌های اسلامی اصناف و بازار ‌

دست الهی در روز عاشورا حیثیت فتنه‌گران را برباد داد

احمد کریمی اصفهانی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی برنا، درباره دلایل هتک حرمت سال گذشته فتنه‌گران در روز عاشورا، اظهار داشت: آنهایی که قصد آتش افروزی را داشتند، کسانی بودند که دستشان از حقوقی که نظام برایشان قائل نشده کوتاه بود.

وی با بیان این مطلب افزود: فتنه‌گران حمایت بیگانگان را همراه داشتند و لذا فکر کردند که در روز عاشورا بلوایی را در جامعه بوجود آورند، امابه صورتی عمل کردند که همه مردم و حتی بسیاری از اصلاح‌طلبان را از هتک حرمت خود عصبانی کردند.دست الهی بود که باعث شد، فتنه گران به جای دست‌یابی به توفیق برای خود فضاحتی به بار آورند و مابقی حیثیت‌شان نیز بر باد رود.

دبیرکل انجمن‌های اسلامی اصناف و بازار گفت: فتنه‌گران زمانیکه نتوانستنداز داخل نظام بهره ببرند، به بیگانه تکیه‌ کردند و هدایت بیگانه نیز جز این نخواهد بود، چرا که تنها مهم برای بیگانگان ایجاد ناآرامی در کشور است تا بتوانند از رهگذر آن به نظام ضربه بزنند.آنها به اینکه روز عاشورا از مقدسات مردم ایران است،اعتقادی ندارند .

کریمی ادامه داد: بیگانگان متوجه شدند که دین بیش از هر چیز در جامعه ما تأثیرگذار است و لذا دین را هدف گرفته اند و روزی مانند عاشورا را برای ضربه زدن به دین انتخاب کردند که باعث بی آبرویی برای خودشان شد.

وی تصریح کرد: فتنه‌گران از گذشته هم درس نگرفته اند و علی رغم تذکرات بزرگان جامعه از رهبر فرزانه انقلاب گرفته تا بزرگان دیگری که همیشه سعی کردند، آنها را از وضعیت موجود نجات دهند و هدایت کنند، شاهد هستیم که ظاهرا سران فتنه به هیچ وجه نصیحت‌پذیر نیستند و همچنان به رفتارهای نادرست خود ادامه می‌دهند.

دبیرکل انجمن‌های اسلامی اصناف و بازار با اشاره به بیانیه اخیر میرحسین موسوی، گفت: به نظر می‌رسد اتفاقات سال گذشته برای موسوی تجربه نشده که دوباره بیانیه‌ای با این مضمون صادر کرده و یا شاید منتظر است که شرایط را به جایی برساند که او را دستگیر کنند و بخواهد با دستگیری‌اَش به اهداف خود دست یابد.


  


 


عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس

رییس قوه قضائیه فتنه‌گران را تحت تعقیب قضایی قرار دهد

  


عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی گفت: هنگامی که رییس قوه قضاییه عوامل فتنه را مانند بنی امیه که خائن و به دنبال براندازی نظام اسلامی بوده‌اند، می‌داند، باید بر اساس قانون و مقررات مربوطه با فتنه‌گران برخورد و آنها را تحت تعقیب قضایی قرار دهد.

 

ستار هدایت‌خواه، عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس هشتم در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری برنا درباره اظهار نظر رئیس قوه قضائیه مبنی بر اینکه برخی در جریان فتنه 88 شبیه بنی امیه عمل کردند، گفت: این فرمایشات بر مبنای یک تحلیل درست از جریان فتنه و حوادثی که بنی‌امیه پس از رحلت پیامبر در جامعه اسلامی راه انداخت تا انقلاب اسلامی را که پیامبر رهبری و هدایت کرده بود، دچار انحراف کند، است.

 وی ادامه داد: البته یک تفاوت وجود دارد و آن میان مردم زمان امیرالمومنین، امام حسن و امام حسین (ع) با مردم ایران است. در آن روزگار مردم تحت تاثیر خواص جامعه در مسیر فتنه گران حرکت کردند و عملا منجر به منزوی شدن جریان حق شدند اما در روزگار ما فتنه‌گران با بینش و بصیرت مردم، راه به جایی نبردند.

عضو کمیسیون فرهنگی درباره نوع برخورد قوه قضاییه اظهارداشت: طبیعی است، هنگامی که رییس قوه قضاییه عوامل فتنه را مانند بنی امیه که خائن  و به دنبال براندازی نظام اسلامی بوده‌اند، می‌داند، باید بر اساس قانون و مقررات مربوطه با فتنه‌گرانی که در جهت براندازی نظام جمهوری اسلامی بوده‌اند، برخورد کند و آنها را تحت تعقیب قضایی قرار دهد. 

وی تصریح کرد: بخشی از این برخوردها تا حدودی صورت پذیرفته و یک بخش‌هایی هم با تدبیری که مجموعه نظام داشتند تا به نوعی چهره برخی افراد بیش از پیش برای مردم روشن شود و آنها عملا از سوی مردم طرد شوند، صورت گرفت. 

هدایت خواه خاطرنشان کرد: صبوری و مدارایی که مسوولان بلندپایه نظام تاکنون داشته‌اند، باعث شده است که برخورد قاطع و جدی با برخی از عوامل اصلی فتنه صورت نگیرد. امیدوارم بر اساس مصالحی که مسوولان نظام تشخیص می‌دهند خواسته قلبی همه مردم که برخورد قانونی با عوامل اصلی جریان فتنه است، عملی شود.




ارسال شده در توسط منتظر منجی

تبلیغات منافقین برای تجمع در عاشورا


عوامل گروهک تروریستی منافقین در روزهای اخیر در برخی شهرهای غربی اقدام به پخش سی دی حاوی فراخوان برای تجمع واعتراض در ظهر عاشورا نموده اند.


به گزارش کلمه نیوز عوامل گروهک تروریستی منافقین در روزهای اخیر در برخی شهرهای غربی اقدام به پخش سی دی حاوی فراخوان برای تجمع واعتراض در ظهر عاشورا  نموده اند.


دراین سی دی منافقین شعارهایی را برای عوامل خود تعیین کرده اند. سی دی مذکور دربرخی از مناطق این شهرها پخش گردیده است.


لازم به ذکر است  طی چند روز اخیر پیامک هائی با مضمون تشویق مردم نسبت به مخالفت با اصول نظام مقدس جمهوری اسلامی و پای فشاری بر آن در سطح برخی از شهرستانی دیگر نیز ارسال گردیده است.


گفتنی این گروهک تروریستی در سایت اینترنتی خود نیز از هواداران خود درخواست نموده تا در روز عاشورا اقدام به تجمع نمایند.لازم به ذکر است این گروهک تروریستی به همراه حامیان میرحسین موسوی  در سال گذشته نیز در روز عاشورا نقش مهمی در ایجاد اغتشاشات این روز داشت.



  


 


ای "پیر راه " ما خیالت جمع باشد


اولین شب مراسم عزاداری سالار شهیدان در حسینیه امام خمینی(ره) با حضور رهبر معظم انقلاب و مرثیه سرایی منصور ارضی برگزار شد.


قاسم صفایی‌نژاد نویسنده وبلاگ "بینش من " متن شعر خوانده شده توسط حاج منصور ارضی مداح اهل بیت در حضور حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب‌ در شب گذشته را منتشر کرده است.


متن این شعر به شرح ذیل است:


انسان همیشه بین مرز خیر و شرهاست
تشخیص این دو راه محتاج سحرهاست
باید برای قرب، طی بندگی کرد
معراج بعد از راه‌ها بعد از گذرهاست
باید که از مرز ظواهر آنطرف رفت
زیرا که گاهی پشت آیینه خبرهاست
باید که قبل از دیگران با نفس جنگید
نفس مهذب گشته در حکم سپرهاست
روی درختی که به پای ریشه‌هایش
خون عقیده ریخته، حتما ثمرهاست
باید به عاشورا نظر کرد و نظر داد
نوعا بصیرت‌ها همان نوع نظرهاست
فرمود علی‌اکبر چه باکی دارم از مرگ
تا راه ما حق است، حق در این گذرهاست
حقاً که حق است او ولو تنها
که گفته است مرز حقیقت بیشتر یا بیشترهاست
ای پیر راه ما خیالت جمع باشد
ای پیر راه، فهم جوان‌ها آنقدرهاست
که با 9 دی فتنه را درهم شکستند
آری به دنبال بصیرت‌ها، ظفرهاست
مثل پدر ما را نوازش کن، بغل کن
امشب شب لطف پدرها بر پسرهاست
فرموده‌اند اولادنا اکبادنا، پس
با این حساب، امشب شب آه جگرهاست


 


 



فعالیت سازمان منافقین در کردستان عراق


به گزارش خبرنگار جنبش سرخ حسینی گروهک تروریستی منافقین به تازگی دفتری در شمال عراق واقع در شهر اربیل، منطقه مصیف صلاح الدین و دفتر دیگری در سلیمانیه واقع درپادگان فرماندهی در غرب شهر سلیمانیه تحت نظر سازمان CIA می باشد را راه اندازی نموده است.


منافقین از این اماکن عناصر خود در داخل کشور را هدایت می نمایند بسیاری از ارتباطات و مراسلات منافقین با داخل کشور بوسیله کامیونهای باری که اقدام به انتقال اجناس از شمال عراق به ایران می نمایند صورت می گیرد.


گفته می شود منافقین اطلاعات نظامی و امنیتی جمع آوری شده از داخل کشور را در اختیار حزب پارتی نیز قرار می دهند. عناصر منافقین در اقلیم کردی با لباس محلی(کردی) تردد نموده و دفتر مسعود بارزانی جهت تسهیل در تردد برای این عناصر کارت شناسایی بعنوان کارمند ریاست اقلیم کردستان صادر نموده است.


همچنین لازم به ذکر است این گروهک تروریستی دارای دفتری در کشور اردن می باشد. این دفتر در نزدیکی سفارت رژیم صهیونیستی در شهر امان پایتخت اردن واقع شده است. دفتر گروهک منافقین در این کشور تحت اشراف و حمایت سازمان اطلاعات اردن می باشد و با ایستگاه موساد در اردن، جلساتی را برگزار می نمایند. همچنین سازمان رژیم صهیونیستی (موساد) گروهک منافقین را مجهز به برنامه و سیستم پیشرفته ای ساخته که امکان ارتباط امن از طریق اینترنت را برای این گروهک فراهم می نماید.


 


 


احتمال عملیات تروریستی در ایام محرم


به گزارش خبرنگار جنبش سرخ حسینی اخیراً سرکرده گروهک تروریستی جندالشیطان در شهر کراچی پاکستان در خصوص یک سری اقدامات خرابکارانه (عملیات انتحاری و بمب گذاری در ایام محرم، مخصوصاً تاسوعا و عاشورا در داخل خاک ج.ا.ا ) با 2 نفر از اعضای گروهک تروریستی منافقین ملاقات داشته‌اند.


بر همین اساس گفته می شود یک تیم 8 نفره از عناصرگروهک تروریستی جندالشیطان به سرکردگی شرور ثناء‌ا... شاهوزهی به همراه 2 نفر عامل انتحاری و 2 عامل عملیات خرابکارانه از منطقه ماشکید پاکستان حرکت نموده و در نزدیکی مرز تفتان مستقر شده‌اند. گفتنی است این گروه قصد دارند جهت انجام عملیات انتحاری و انفجاری در استان زاهدان وارد خاک جمهوری اسلامی شوند.


لازم به ذکر است اخیراً شرور «عمر شاهوزهی» یک دستگاه شنود گوشی های ماهواره ای را از پاکستان خریداری نموده است.


گفتنی است رهبر گروهک الفرقان شرور عبدالجلیل قنبرزهی اخیراً اقدام به احداث پایگاهی در 30کیلومتری مرز نموده و در حال حاضر افراد گروهک تروریستی جندالشیطان در آن حضور یافته و قصد دارند به صورت انفرادی به داخل خاک ج.ا.ا نفوذ و مبادرت به تهیه عکس و فیلم از معابر نفوذی مرزی نمایند.


 


 



جذب دانش آموزان توسط طلبه های مسجد قبا


به تازگی برخی از طلبه های وابسته به مسجد قبا ، در بعضی از مکانهای آموزشی شهر شیراز ، اقدام به کارهای تبلیغی و جهت جذب دانش آموزان نموده و آنها را تشویق به خواندن درس طلبگی در حوزه علمیه علی محمد دستغیب می نماید.


لازم به ذکر است از جمله برنامه های فرهنگی طلبه های مذکور سخنرانی و برگزاری دعای کمیل و اعزام دانش آموزان جهت استماع تفسیر قرآن علی محمد دستغیب در مسجد قبا می باشد.


 


 


کفش های با قابلیت انفجار


به گزارش خبرنگار جنبش سرخ حسینی اخیراً 40 جفت کفش لوکس و زیبا جهت انجام عملیاتهای تروریستی در اختیار گروهک تروریستی جندالشیطان قرار گرفته که تعدادی از این کفش ها توسط مأمورین امنیتی کشف شده است.


گفته می شود این کفش ها زنانه و مردانه با رویه چرم زیبا و کفی بسیار زخیم و دارای بندهای مخصوص که مواد انفجاری در کف کفش جاسازی و به طور ماهرانه ای در تمام سطح آن پهن شده است . در برخی چاشنی در نوک کفش و در برخی در بند کفش جاسازی شده است که باعث انفجار می گردد.





ارسال شده در توسط منتظر منجی


التماس به سفارت فخیمه برای بازگشت به لندن!


در حال حاضر پس از رفع ممنوع الخروجی، فیل آقازاده یاد هندوستان کرده ومجددا قصد بازگشت به انگلستان رادارد به همین دلیل خانم والده را واسطه کرده که با استفاده از روابط دوستان شفیق ! والبته ناباب!خود در سفارت فخیمه ، ویزای سفر رادریافت کند .


رفت و آمدهای اخیر ملکه فتنه به سفارت برای پیگیری این موضوع است تا آقازاده از کشور خارج و رفع نگرانی شود. فرزند ارشد یکی از مهره های شاخص فتنه سال گذشته که از 7 سال پیش دردانشگاه متروپلیتن لندن در رشته موسیقی !مشغول به تحصیل است وهرترم چند واحد را با نمرات ناپلئونی پاس می کند، اخیرا در تلاش برای بازگشت به انگلستان از طریق والده مکرمه، رایزنی با مقامات سفارت استعمار پیر را آغاز کرده است.


حسن لاهوتی اشکوری،فروردین ماه امسال هنگام بازگشت به ایران با دستور مقام قضایی به اتهام فعالیت تبلیغی علیه نظام ،اجتماع جهت تبانی علیه امنیت کشورو شرکت در تجمعات اغتشاشگران در روزهای 18 تیر و روز قدس دستگیرشد اما پس از مدت کوتاهی با رایزنی واعمال فشاربر قوه قضائیه و تودیع وثیقه 73 میلیون تومانی آزاد شد.

 

در حال حاضر پس از رفع ممنوع الخروجی، فیل آقازاده یاد هندوستان کرده ومجددا قصد بازگشت به انگلستان رادارد به همین دلیل خانم والده را واسطه کرده که با استفاده از روابط دوستان شفیق ! والبته ناباب!خود در سفارت فخیمه ، ویزای سفر رادریافت کند . رفت و آمدهای اخیر ملکه فتنه به سفارت برای پیگیری این موضوع است تا آقازاده از کشور خارج و رفع نگرانی شود.


 


 


مشرق،دوئل،‌عکاس‌مسلمان و قطعه 26 فیلتر شدند

 

آوینی: در جمهوری‌اسلامی همه آزادند به جز حزب‌اللهی‌ها!

 

ضمن حمایت قاطع از مواضع انقلابی آیت الله آملی لاریجانی (ریاست محترم دستگاه قضائی) که تاکنون بارها و به حق، علیه فتنه گران ابراز فرموده اند، اتخاذ چنین شیوه هایی در برخورد با منتقدان دلسوز و انقلابی و حزب اللهی را ...

ملل نیوز به نقل ازصراط - آخرین اخبار حکایت از سوختن تعداد زیادی از رزمندگان جبهه سایبری انقلاب به آتش خشم مسئولان قضایی  و  رسیدن عده ای دیگر به فیض جانبازی برای راه اسلام و ولایت فقیه در جنگ نرم می کند.

به گزارش صراط نیوز در شرایطی که سران فتنه پس از آنهمه جنایت و شرارت ، هنوز راست راست در خیابان راه می روند و آزادانه از منافقین و سلطنت طلبان و بهائیان و توهین کنندگان به ساحت اباعبدالله الحسین (ع) حمایت می کنند و امام خمینی را متهم به خطا می کنند و نظام را با حکومت فرعون مقایسه می کنند، وبسایت کسانی که خواهان برخورد قاطع دستگاه قضایی با این اشرار جاسوس شده بودند فیلتر شد!

قضیه از جایی شروع شد که حسین قدیانی نویسنده توانمند اصولگرا، با انتشار یادداشتی در وبسایت شخصی اش - با زبانی که شاید بهتر آن بود که نرم تر می بود - به نقد عدم برخورد جدی دستگاه قضایی با سران فتنه پرداخت. اما پس از آنکه وبسایت حسین قدیانی (نویسنده اصولگرای کیهان و وطن امروز) به اتهام انتقاد بی پرده و شفاف از عملکرد دستگاه محترم قضایی زیر تیغ فیلترینگ رفت کسی باور نمی کرد که انتشار یک یادداشت انتقادی خطاب به ریاست محترم قوه قضائیه که در آن بی توجهی قوه قضائیه به دستور مقام معظم رهبری مبنی بر برخورد قانونی با فتنه گران بازخوانی و نقد شده بود، وبسایت خبری مشرق نیز از خطر برخورد های سلیقه ای مصون نماند. مشرق صبح شنبه دیگر بالا نیامد و به جای صفحه اصلی این سایت اصولگرا صفحه ای ظاهر شد که هویتش با سایتهای ضدانقلاب گره خورده است... تا همگان یقین کنند که انتقاد کردن به دستگاه قضا به معنای گره خوردن به ضدانقلاب است!

ماجرا به اینجا هم ختم نشد. پس از مشرق چند سایت اصولگرای پربیننده با شعار "ما همه قدیانی هستیم" اقدام به انتشار یادداشتی کردند که قدیانی با کینه ای انقلابی علیه کسی نوشته بود که بی شرمانه به حضرت روح الله جسارت کرد و ولایت فقیه را با فرعون قیاس نمود و اکنون همین فرد، زیر سایه امنیت قضائی ککش هم نگزیده است... سایتهای پربیننده ای چون "دوئل" و "عکاس مسلمان" سومین و چهارمین قربانیان اعتراض به کوتاهی قوه قضائیه در دفاع از حریم اسلام و انقلاب و ولایت فقیه بودند.

از صبح دوشنبه دوئل و عکاس مسلمان هم به زعم آقایان به ضدانقلاب پیوستند  تا فرقی میان آنها و سایتهای بی بی سی و صدای آمریکا و کلمه و جرس و خودنویس و بالاترین و روزآنلاین و ... نباشد. راستی یادسید شهیدان اهل قلم به خیر. هم او که همیشه هدف خشم و غضب اصحاب فیلتراسیون فرزندان انقلاب بود. تکیه کلام سید مرتضی آوینی را باید با بنرهای تبلیغاتی بزرگ در حاشیه اتوبانها و خیابانها نوشت که؛ «در جمهوری اسلامی همه آزادند به جز حزب اللهی ها»...

صراط نیوز به عنوان یکی از عناصر رسانه ای اصولگرا ضمن حمایت قاطع از مواضع انقلابی آیت الله آملی لاریجانی (ریاست محترم دستگاه قضائی) که تاکنون بارها و به حق، علیه فتنه گران ابراز فرموده اند، اتخاذ چنین شیوه های ناصوابی در برخورد با منتقدان دلسوز و انقلابی و حزب اللهی را محکوم کرده و مطمئن است ریاست محترم قوه قضائیه نیز راضی به چنین برخوردهایی نبوده و نیستند.


 


 



دستگیری عضو دفتر خاتمی به جرم ارتباط با فتنه گران


به گزارش افشا نیوز چندی پیش یکی از اعضای دفتر سید محمد خاتمی به نام (حمید.م) به اتهام شرکت در جریان فتنه و هم چنین مفاسد اخلاقی، به همراه برخی از مرتبطین و همکارانش (از جمله خانم سمیه.ض و جمیله.م) بازداشت شده است و بر همین اساس پس از اتمام تحقیقات و اثبات اتهامات پرونده وی و مرتبطینش در دستگاه قضایی مطرح گردیده است.


گفتنی است نامبرده علاوه بر عضویت در دفتر سید محمد خاتمی، راننده همسر خاتمی (خانم زهره صادقی) نیز بوده و ضمن تردد به منزل خاتمی، برخی از امور منزل وی را نیز انجام می دهد.


 


 



چرا BBC پا عقب کشید؟


BBC در یک مصاحبه با شیرین عبادی پای خود را کنار کشید/ حکومت ایران از مسئله سکینه محمدی سوء استفاده می کند

پس از پخش اعترافات سکینه محمدی آشتیانی از شبکه پرس تی وی شبکه BBC در یک مصاحبه با شیرین عبادی پای خود را از این جنجال خبری کاذب کنار کشید.

به گزارش پایگاه 598، شبکه ماهواره ای BBC که طی چند ماه گذشته به صورت میانگین هر دو روز یک بار به خبرسازی در خصوص پرونده سکینه محمدی می پرداخت و به طوری که طی 155 روز گذشته 72 خبر درباره این موضوع بر روی سایت و شبکه ماهواره ای خود قرار داده، پس از شکست رسانه ای خود و ناتوانی در انکار حقایق و مسلمات موجود در خصوص سکینه محمدی، با رویکردی جدید به این موضوع پرداخت.

شبکه BBC در گزارشی 4 دقیقه ای که با مصاحبه ی شیرین عبادی همراه بود به این موضوع خاتمه می دهد. شیرین عبادی در این برنامه با بیان اینکه حکومت ایران از مسئله سکینه محمدی سوء استفاده می کند و ما را از مسائل مهمتری چون وضعیت وخیم زندانی ها و اعتصاب غذاها دور می دارد می گوید که دیگر نباید به این پرونده پرداخته شود و موضوعات مهمتری وجود دارد.

حال باید این سخنان خانم عبادی را با صحبت های شهریور ماه وی با یک سایت فرانسوی در خوصوص افزایش فشار غرب بر قوه قضائیه ایران در خصوص پرونده سکینه محمدی در کنار هم گذاشت تا به سرگردانی شبکه های غربی در مواجهه با جمهوری اسلامی پی برد.

و همچنین رویکرد جدید BBC در خصوص پرونده سکینه محمدی خود نشان دهنده شکست دشمنان نظام و شبکه های خبری آنها در برابر واقعیت های موجود می باشد.

 




ارسال شده در توسط منتظر منجی

دولت ‌پهلوی ‌متحد با اسرائیل + سند


 


دولت رژیم اسرائیل در تاریخ 24 سپتامبر 1948 تاسیس شد، در ابتدا کشورهای عربی و دیگر کشورهای اسلامی با تشکیل این دولت مخالفت کردند و حتی به مقابله با آن پرداختند اما در 23 اسفند 1328 یعنی حدود یک سال بعد از تشکیل دولت اسرائیل ، دولت ایران اسرائیل را به صورت دوفاکتو (یعنی به صورتی که دو طرف نمی توانند سفیر اعزام کنند و یا معاهده ای را امضا نمایند) به رسمیت شناخت، شد با تاسیس کنسولگری این اقدام آن روز دولت پهلوی موجب شد که کشورهای عربی ایران ر ا حامی و متحد اسرائیل ببینند و این دیدگاه در بین مسلمین منجر به بدبینی به ایران شد خصوصا آنکه دولت محمد ساعد مراغه ای در ادامه به رسمیت شناختن اسرائیل سرکنسولگری ایران را در بیت المقدس تاسیس نمود .

به گزارش خبرنگار بولتن، در سال های اولیه تاسیس اسرائیل ، کشورهای عربی در مبارزه با اسرائیل به حدی پیش رفتند که حتی از درگیری نظامی با اسرائیل نیز اجتناب نکردند در چنین فضایی اقدام محم درضا پهلوی وابستگی هر چه بیشتر دولت ایران را به آمریکا را تایید می نمود .

تقویت روابط
پس از کودتای 28 مرداد و از سرگیری روابط دوباره با اسرائیل که در دوران مصدق قطع شده بود ، دولت ایران اقدام به صدور مجوز برای تاسیس سفارت اسرائیل در ایران نمود ، از این دوران به بعد روابط به سطح بالاتری کشیده شد به گونه ای که شاه ایران اولین رئیس یک کشور اسلامی بود که اسرائیل را به رسمیت می شناخت . سازمان سیا در مورد انگیزه اسرائیل برای برقراری رابطه با ایران می گوید: "انگیزه اصلی روابط اسرائیل با ایران در سالهای اولیه تاسیس، توسعه یک تفکر حامی اسرائیل و ضد عرب در میان برخی از صاحب‌منصبان ایرانی بوده است."

دولت های عربی اعتراضات متعددی به محمد رضا شاه در خصوص به رسمیت شناختن اسرائیل می کردند و حتی شاه را برای قطع رابطه با اسرائیل به تحت فشار قرار می دادند.اما شاه ایران دخالت هر کشوری در روابط خود با اسرائیل را مورد سرزنش قرار می داد تا با این کار فشار اعراب را کم کرده و به بهبود روابط با اسرائیل بپردازد. سند زیر یکی از این موارد را نشان می دهد که محمد رضا پهلوی دخالت دیگر کشورها در روابط خود با اسرائیل را رد می کند.


 


 

خوش خدمتی به اسرائیل
محمد رضا شاه که وابسته به بلوک غرب بود پا را از به رسمیت شناختن اسرائیل فراتر گذاشت و برای اثبات علاقه خود به اسرائیل خوش خدمتی های متعددی به آنان نمود .خدمات دولت پهلوی به اسرائیل بیش از حد وصف است؛ این کمک ها به قدری زیاد شد که حتی موجبات تشکر بزرگان اسرائیل را نیز فراهم نمود ، سند زیر که توسط وزارت خارجه پهلوی صادر شده است ترجمه نامه خاخام بزرگ بیت المقدس است به محمد رضا شاه که در آن از خدمات وی به اسرائیل تشکر شده است .

به گوشه ای از خوش خدمتی های دربار پهلوی به اسرائیل می پردازیم تا علت این تشکر ها مشخص شود.

در زمانی که کشورهای نفت خیز عربی اسرائیل را در تحریم اقتصادی قرار داده بودند ، ایران به عنوان یکی از بزرگ ترین صادر کنندگان نفتی همکاری های اقتصادی و نفتی خود را با اسرائیل آغاز نمود به گونه ای که در دو جنگ 1973 و 1967 بیش از 90 درصد احتیاجات نفت اسرائیل را ایران تامین می نمود.


 

اقدام عجیب دیگر دولت شاه برای بهبود روابط با اسرائیل صدور مجوز تاسیس دفتر آژانس یهود در تهران بود . آژانس یهود یک نهاد صهیونیستی است که وظیفه آن سرعت بخشیدن به مهاجرت یهودیان به اسرائیل است . میر عزری (سفیر اسرائیل در ایران )در مورد این خدمت شاه می گوید:"از آنجا که شاه مردم دوست ایران به یهوریان مهری فراوان دشات دستگاه لشکری و کشوری از هیچ گونه یاری به پناهدنگان برای رسیدن به سر زمسن اسرائیل خودداری نمی کرد. دستگاه های اداری ، گذرنامه، پلیس و گمرک نیز در دادن گواهی، روادید و پروانه ها دست و دل باز بودند."

همکاری های ساواک و موساد، دخالت نظامی و اطلاعاتی ایران و اسرائیل در مسائل منطقه‌ای بطور آشکار و نهان و خرید تسلیحات از اسرائیل گوشه ای دیگر از خوش خدمتی های شاه پلوی به دولت نا مشروع اسرائیل است.

 

 

 

 

 

گفتگوی رمزی موسوی و آمریکا

منتظریم یکی از سران آزادیخواه در ایران از ما به دلیل وضع تحریم ها تشکر کند!/ استفاده از کلمات رمز و غلط انداز بخشی از ادبیات موسوی است

 


به گزارش صراط به نقل از کیهان یک سناتور آمریکایی گفت منتظر است تا یکی از سران مخالفان از واشنگتن به خاطر وضع تحریم ها علیه ایران تشکر کند!


به گزارش کریستین ساینس مانیتور، برد شرمان سناتور دموکرات و نماینده کالیفرنیا در کنگره گفت: من منتظر روزی هستم که یکی از سران آزادیخواه در ایران از ما به دلیل وضع تحریم ها تشکر کند.
کریستین مانیتور نوشت این اظهارات در حالی عنوان شده که ایران، هدف فشار قدرت های غربی و از جمله تحریم ها را براندازی می خواند.


خاطرنشان می شود براساس گزارشهای متعدد، دور جدید تحریم ها علیه ایران به درخواست برخی جریان های فعال در فتنه که نمایندگانی در خارج کشور داشتند، به تصویب رسید تا- به زعم این جریان ها- باعث بازسازی روحیه این جبهه شکست خورده و از هم پاشیده شود.


بلافاصله پس از تحریم دور جدید تحریم ها، شماری از بازیگران اصلی فتنه و از جمله موسوی - طبق پروژه مورد توافق قبلی- جمهوری اسلامی را متهم به ماجراجویی کرده و حق را به جانب قدرت های غربی دادند! تلقی این جریان کج فهم این بود که فشارهای غرب، باعث فاصله میان مردم و نظام می شوددر حالی که آخرین نظرسنجی مراکز مطالعاتی غرب نشان می دهد انزجار و بی اعتمادی مردم ایران نسبت به آمریکا به ویژه طی ماههای اخیر سیر صعودی تندی داشته است. به عنوان مثال نظرسنجی موسسه بین المللی صلح در نیویورک حاکی از آن است که بی اعتمادی مردم ایران به آمریکا به میزان 92درصد افزایش یافته است.

 

موسوی سال گذشته در نمایشی رسوا، از ملت های جهان(؟!) که با اعمال تحریم علیه جمهوری اسلامی، از مخالفان حمایت می کنند تشکر کرده و درعین حال مدعی شده بود که مخالف این تحریم هاست. استفاده از کلمات رمز و غلط انداز بخشی از ادبیات موسوی است، نظیر «مردان خداجو» به جای حرمت شکنان روز عاشورا، «مردم جهان» به جای قدرت های استکباری زورگو و... به همین دلیل هم بود که اوباما با نام بردن علنی از وی، اعلام کرد تحت تاثیر حرکت شجاعانه و ستایش برانگیز موسوی قرار گرفته است!

 

 

 

 


یادداشت ویژه قدیانی پس از فیلتر شدن قطعه 26

تا حاکم علی است زندان‌ جمهوری ‌اسلامی‌ هم ‌جای‌ مقدسی ‌است

 


در همان نیمه های شب این مکالمه تمام شد و نیم ساعت بعد وبلاگ قطعه 26 را فیلتر کردند و من چه خوش خیال، که فکر می کردم تا فردا مهلت دارم! نگو این مهدی هاشمی است که تا فردا و فرداها و فرداترها مهلت دارد، نه چون من یتیمی که بابایم خامنه ای است ...


صراط - مرد خداجوی موسوی که سنگ پرتاب کرد، سر امام جماعت شکست. سر امام جماعت که شکست، قلب دخترکی که همین چند دقیقه پیش در تعزیه داشت، نقش رقیه را بازی می کرد، شکست. آشوبگر عاشورا که سوت کشید، قلب جانباز شیمیایی تیر کشید. آمده بود میدان جمهوری اسلامی تا نماز ظهر عاشورا بخواند. نشسته. از همان روی ویلچر. مقابل پایگاه مقداد که از همانجا عازم جبهه شده بود و امروز در سالگرد آشوب عاشورا، متهمین فرعی و اصلی پرونده فتنه 88 دارند راست راست راه می روند و این چنین است که آلوده تر از هوای تهران، حال و هوای عدالت است.

مونوکسید کربن، یعنی عدم محاکمه فائزه هاشمی. دود یعنی مهدی هاشمی. دی اکسید ازت یعنی آقازاده ها و ذرات معلق یعنی، همان که امروز ریه عدالت را این چنین آلوده کرده است... می خواستم در سالگرد آشوب عاشورا دل نوشتی بنویسم از همان یک صفحه ای های وطن امروز. آقایان قوه قضاییه اجازه ندادند. وقتی وبلاگم قطعه 26 را که آنجا "بابایم خامنه ای بود" برمی دارند و فیلتر می کنند، یعنی که ننویس! یعنی که از نظر دستگاه قضایی، تو مجرمی. من که نفهمیدم به خاطر نوشته هایم راست به حج فرستاندم یا کج به دادگاه؟ مرا باش که چقدر زور زدم تا ثابت کنم حاکمیت در این نظام دوگانه نیست، اما از قرار اشتباه می کردم.

 

گویا اداره های جمهوری اسلامی، تاب همه چیز و همه کس را دارند الا اراده های پولادین انقلاب اسلامی. یک بار نوشتم؛ ظاهرا از نظر بعضی ها سران فتنه اسی سگ دست و علی قالپاق و ممد تپل بودند. گویا دستگاه قضایی تاب نامه های سرگشاده خواص بی بصیرت و بیانیه های هتاکانه سران فتنه را دارد اما تاب از گل نازک تر گفتن به برادران لاریجانی را ندارد. با ماه در روزگار پس از فتنه عکس انداختن زیباست اما از آن زیباتر لااقل این است که وقت فتنه پرسه در مه نزنی. و من هنوز هم این را می گویم.

حال قوه محترم قضاییه به کدام دلیل وبلاگ قطعه 26 را می بندند و به خاطر توهین وبلاگ فلان به امام عزیز و سایت بهمان به رهبر حکیم، کاری با این رسانه ها ندارد، لابد این را می رساند که از نظر دستگاه قضایی، خواص بی بصیرت منزلت و شانی بالاتر از همه حتی ولایت فقیه و مصادیق مبارک آن دارند. آیا جز این است؟ و اگر جز این نیست، این درد را به کجا باید برد؟ خداییش این همه در رسانه های خودی و غیر خودی علیه رئیس جمهور محبوب حرف زده می شود و توهین هایی روا می دارند که آدمی از بازگویی آن شرمش می شود اما ظاهرا نامه ای ولو صمیمی به بعضی ها در وبلاگی کوچک هم نمی توان نوشت.

این برخورد ناعادلانه با وبلاگ قطعه 26 تنها یکی از نمونه برخوردهای قوه قضایی با جوانانی است که رهبر انقلاب، "افسران جنگ نرم" خطاب شان کرد. چه بسیار که وبلاگ افسر جنگ نرمی را فیلتر کرده اند و مدیر وبلاگ، دستش به هیچ کجا هم بند نبوده. لابد در 8 سال دفاع مقدس هم به همین شکل، بعضی ها از رزمندگان دفاع مقدس در نبرد با بعثی ها حمایت می کردند؟! و لابد متاثر از همین حمایت های خاص از خط مقدمی ها بود که امام جام زهر نوشید! عجبا! سایت بالاترین نتواست قطعه 26 را هک کند اما قوه قضاییه توانست قطعه 26 را فیلتر کند!

 

راستی، ما به چه کسی داریم می جنگیم؟ بعثی ها یا بعضی ها که از پشت خنجر می زنند؟ و راستی تر که چگونه است، جذب حداکثری شامل حال متهمی چون فائزه هاشمی و عفت مرعشی می شود اما شامل حال وبلاگ افسران جنگ نرم نمی شود؟! آیا حداکثر وظیفه دستگاه قضایی در قبال کسانی که در خط مقدم گوگل، از "خامنه ای. دات. آی. آر" و با کمترین امکانات پاسداری کردند، بستن وبلاگ شان بی هیچ محکمه و دادگاهی است؟ آیا مهدی هاشمی هم و دیگر مجرمین هم در این دستگاه به همین شکل محاکمه می شوند؟ وا اسفا که بعد از فتنه، تیع دستگاه قضایی بیشتر گلوی بسیجیان را لمس کرده تا حرامیان را. وا اسفا! که یک روز "کیهان" را می خواهند، دگر روز "وطن امروز" را، روز بعد "ایران" را و روز دیگر، "جوان" را و حالا هم سایت "مشرق" را می بندند و به راحتی آب خوردن فیلتر می کنند.

و متاسفانه وقتی وبلاگ قطعه 26 را فیلتر می کنند، آنقدر شهامت ندارند که در صفحه بالا آمده، یک کلام بردارند بنویسند که؛ "این وبلاگ با حکم قضایی فیلتر شده است". چطور ساعت یک و نیم نیمه شب نزدیک به شب عاشورا زنگش را می زنید، حکمش را هم لطفا بگذارید تا عموم بفمهند و ببینند که حق با "آوینی" بود؛ "در جمهوری اسلامی همه آزادند الا بچه حزب اللهی ها". و اما وقتی در قوه قضاییه ای که مهدی و فائزه هاشمی محاکمه نمی شوند، افتخار می کنم برای من به عنوان کوچک ترین بسیجی این نبرد 8 ماهه حکم جلب صادر می شود. خوشا به حالم؛ قوه قضاییه ای که کاری با زبان هتاک موسوی ندارد و به این کاری ندارد که او، امام را خطاکار و نظام را حکومت فرعونی خوانده، به راحتی آب خوردن زبان مرا در فضای سایبر می برد!

 

القصه می نویسم چه شد تا همگان بدانند که ما حکومتی ها را چگونه برخورد می کند دستگاه قضایی. دیر وقت بود که شماره خصوصی افتاد روی موبایلم. از 2 ی نیمه شب، نیم ساعت کم. که می توانست باشد و چه کاری می توانست داشته باشد؟ جواب دادم. گفت: حسین قدیانی؟ گفتم: بفرمایید. گفت: بی زحمت نامه ای که در وبلاگ تان خطاب به آقای آملی لاریجانی نوشته اید، بردارید. گفتم: شما؟

 

گفت: از دادستانی زنگ می زنم. گفتم: از کجا معلوم؟ گفت: حکم دارم. می خواهی برایت حکم را ایمیل کنم. گفتم: فعلا با این اوصاف، نامه را برنمی دارم تا فردا که با دوستانی امین مشورت کنم. گفت: من محترمانه به شما می گویم که به نفع تان است این نامه را بردارید و نمی خواهم چیزی بر دست شما (بخوانید دستبند) ببینم! گفتم: تا فردا حالا صبر کنید. گفت: اما شما فردا باید بیایی فلان جا. گفتم: حالا تا فردا.

این مکالمه تمام شد و نیم ساعت بعد وبلاگ قطعه 26 را فیلتر کردند و من چه خوش خیال، که فکر می کردم تا فردا مهلت دارم! نگو این مهدی هاشمی است که تا فردا و فرداها مهلت دارد، نه چون من یتیمی که بابایم خامنه ای است و مستاجر نیستم و خانه ام بیت رهبری است. و اما صبح آن روز، 3 شماره خصوصی دیگر زنگ موبایلم را به صدا درآورد. بی هیچ احضاریه ای دادستان مرا خواسته بود.

 

نرفتم و گفتم: احضاریه بدهید تا بیایم. من هم حقوق شهروندی دارم مثل آشوبگران عاشورا و مثل سران فتنه. و بعد نه به آن سوی خط که به دوستانم و با زبان طنز گفتم: این احضاریه باید خالی از اشکال حقوقی باشد و فی المثل نام پدرم را درست باید قید کنند که دست بر قضا پدر من هم مثل بعضی ها "علی اکبر" نیست و البته "اکبر" خالی هم نیست؛ "شهید اکبر قدیانی" است. قوه قضاییه باید این کلمه "شهید" را حتما در برگه حکم جلب و احضاریه درج کند و اما من زندان جمهوری اسلامی را هم جای مقدسی می دانم. تا حاکم "علی" است این فقط راهپیمایی های ما نیست که حکومتی است. زندان رفتن ما هم حکومتی است. این جان من و این حکم دستگاه قضایی، که با من هر چه کند، فقط یک چیز می گویم؛ بابای ماست خامنه ای.

 

 

 

 


وزیر رژیم پهلوی بیانیه موسوی را تأیید کرد


وزیر اطلاعات و جهانگردی رژیم پهلوی درباره مقاله موسوی به بهانه محرم گفت من هم اگر در تهران بودم مثل موسوی و نه بیشتر بیانیه می دادم.


کیهان : رادیو فردا به تازگی ضمن برگزاری میزگردی به بررسی اوضاع فتنه گران پرداخت. این رادیو با اشاره به حادثه عاشورای سال گذشته اعلام کرد: عاشورای پارسال نقطه پایانی به حضور مداوم و متناوب مخالفان در خیابان بود و از آن زمان حضور محسوس و ملموسی در خیابان ها و در مراسم مربوط به روزهای مذهبی یا رسمی از سوی اپوزیسیون به چشم نخورده است.


ارگان رسمی سازمان سیا سپس با حضور داریوش همایون وزیر صهیونیست رژیم طاغوت، حسن شریعتمداری عضو گروهک منحله جنبش خلق مسلمان، و فاطمه گوارایی از عناصر وابسته به گروهک ملی مذهبی به بررسی بیانیه موسوی به مناسبت محرم پرداخت.


رادیو فردا پرسید «عده ای از اپوزیسیون به بحث دین واکنش نشان می دهند. برآیند این واکنش ها، چه چیزی را در مورد واکنش سکولارهای غیرمذهبی به بیانیه موسوی نشان می دهد؟».


داریوش همایون در پاسخ، ضمن تأیید کامل بیانیه منافقانه موسوی گفت: ما باید ببینیم که چه امکان دارد، نه چه دوست داریم. ما خیلی چیزها ممکن است دوست داشته باشیم ولی در شرایط موجود ایران من تصور می کنم که مفاد این بیانیه در حدود حداکثری است که می شود فعلاً انتظار داشت. خواستن بیش از این، مستلزم این است که ما موسوی را به عنوان یک تبعیدی در بهترین حالتش برای او تصور کنیم. و الا ماندنش در ایران و ادامه فعالیتش تقریباً غیرممکن خواهد شد. موسوی توانسته در ایران بماند و به فعالیتش ادامه دهد که حیاتی است. ما هم اگر به جای او می بودیم در ایران و می خواستیم این کار را بکنیم، فکر نمی کنم بیش از اینها بر می آمد.


حسن شریعتمداری هم که گروهکی موسوم به اتحاد جمهوری خواهان را تشکیل داده، ضمن مخالفت با دخالت دین در سیاست گفت: بیانیه موسوی هنوز بازی در زمین خودی ها است و حتی اگر موفق شوند تبدیل به یک جنگ حیدری- نعمتی خواهد شد در میان طرفداران نظام. جامعه مدنی نیاز دارد فراتر از نهادهای سنتی و مذهبی، خودش بتواند یک بازی بزرگی را تشکیل دهد و اتحاد جدیدی را بیافریند. البته این نوع اتحادهای جدید باعث نمی شود ما یادمان برود که از امکانات موجود استفاده کنیم.


پسر سیدکاظم شریعتمداری اضافه کرد: از این جهت که بتوان هزینه ای به حکومت تحمیل کرد ابراز وجود یا حتی احتمال آن از سوی حامیان موسوی مفید است اما نباید به این بازی دلخوش کرد، خودشان در داخل می دانند مخاطرات چیست تا ما در بیرون. ما نمی توانیم توصیه ای بکنیم.


وی همچنین گفته است: او در جنبش سبز در تظاهرات و خیابان و حسینیه و تکیه نیست، در سطح زیرین جامعه است. البته من به کلی مخالفم با هر اقدام ضد مذهبی که اپوزیسیون را تضعیف و توده های بزرگ را از آن جدا کند.


یادآور می شود موسوی اخیراً در مقاله ای به بهانه محرم، مجدداً از وابستگان به گروهک ها که سال گذشته حرمت عاشورای حسینی را شکستند دفاع کرد و در عین حال ضمن تحریف تاریخ مدعی شد حضرت امام خمینی به خاطر ادامه جنگ ابراز پشیمانی و عذرخواهی کرده بود.


 









ارسال شده در توسط منتظر منجی

دانشجویان مصدوم انگلیس از ترس‌ به بیمارستان مراجعه نمی‌کنند

"مسعود شجره"، رییس کمیسیون حقوق بشر اسلامی انگلیس در این باره که گفته می‌شود شمار زیادی از دانشجویان مصدوم توسط پلیس انگلیس در جریان تظاهرات اخیر از ترس بازداشت به مراکز درمانی مراجعه نمی‌کنند، گفت: پلیس انگلیس در تظاهرات و تجمع‌های پیش از این نیز اینگونه رفتار می‌کرده و موجب هراس مردم می‌شده است.

وی افزود: بنابر‌این در تظاهرات پنجشنبه گذشته در لندن نیز شمار زیادی از دانشجویان مجروح و مصدوم شدند اما از بیم بازداشت به مراکز درمانی مراجعه نمی‌کنند.

بر اساس آمارهای رسمی اعلام شده از سوی پلیس لندن، در جریان تظاهرات بزرگ ضد دولتی دانشجویان پنجشنبه گذشته، 55 تن مجروح و 34 تن دیگر نیز دستگیر شدند.

شجره در گفتگو با ایرنا پیرامون اقدامات کمیسیون حقوق بشر اسلامی انگلیس برای کمک به دانشجویان گفت: ما اعلام می‌کنیم هر یک از دانشجویان معترض که در زمینه‌های قضایی از جمله پیدا کردن وکیل و ... نیاز به مشورت و کمک داشته باشند، به عنوان یک سازمان حقوق بشری غیردولتی آماده همکاری هستیم تا از حقوق قانونی آنان دفاع کنیم.


 

 

مشکل اصولگرایان با هاشمی خوی اشرافی اوست

مهدی کوچک زاده عصر دیروز به دعوت جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه گیلان در تالار شهید مطهری این دانشگاه به ایراد سخن پرداخت.

 وی در این سخنرانی یکی از ویژگی های همیشگی جنبش های دانشجویی را عدالت طلبی و آرمان خواهی دانست و گفت: یکی اساسی ترین نقاط انحرافی ورود به مسائل سیاسی، استیلای هوای نفسانی در جبهه گیری ها و اظهار نظرهاست و با وجود آنکه روحیه دانشجویی واقعا دوستدار عدالت و آزادی است اما گاهی همین شعارها بازیچه دست سیاسیون می شود.

نماینده مردم تهران در مجلس در ادامه منابع اطلاعاتی غلط را یکی دیگر از نقاط انحرافی جنبش دانشجویی دانست و تصریح کرد: همین امر گاه موجب تضادها و تعارض های شدید میان دو یا چند تشکل می شود.

کوچک زاده خاطرنشان کرد: بیشتر تمرکز دشمن روی دانشجوهاست چون تمام افتخارات را دانشجویان رقم زده اند اما عده ای در تلاشند فضای دانشگاهی را برهم بزنند تا نقطه قوت کشور را تضعیف کنند. وی افزود: میعار خط امام (ره) صحیفه امام است و هر که غیر از آن بگوید دروغ گفته است.

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: مدعی دورغین پیرو خط امام (ره) کسی است که چون تریبون دارد هر حرفی را می زند و نسبت به بازخورد آن در میان مردم هیچ واکنشی نشان نمی دهد.

کوچک زاده گفت: تبلیغات زودهنگام ریاست جمهوری در فضای کنونی جامعه ما به نفع هیچ کس نیست و در نهایت کسی رئیس جمهور می شود که خدا با اوست.

وی افزود: رفتار مهدی هاشمی و خروج وی از کشور اتهامات وارده بر او را شدیدتر کرده است و حمایت بی جای آقای رفسنجانی از فرزندش پسندیده نیست.

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: مشکل جامعه اصولگرا با شخص آقای رفسنجانی بر سر خطبه نماز جمعه وی بعد از فتنه و سکوت و اشرافیت او است نه اینکه حساب پسر را به حساب پدر بگذارند کما اینکه آیت الله گیلانی و خزعلی در جامعه محبوبند.

 

 

پروژه جدید عوامل آمریکا و صهیونیست برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی

جنیفر رابین ، از وبلاگ نویسان محافظه کار آمریکایی در گزارش منتشره در روزنامه واشنگتن پست نوشت: با توجه به بی اثر یا کم اثر بودن تحریم های غرب و اثرات مخرب تعامل با ایران باید از راه های دیگری به نبرد با ایران هسته ای آمد.

 

بنابر این گزارش ، واشنگتن  پست می نویسد : ابتدا باید حمایت های مالی،فنی و کلامی بیشتری را از جریان فتنه به عمل آورد تا بارقه ای از امید برای تغییرات مثبت مورد نظر غرب در ایران ایجاد گردد.

دوم این که باید خرابکاری و جاسوسی را در برنامه های هسته ای ایران افزایش دهیم و از طریق صحنه سازی های مختلف چون ایجاد تصادف های ساختگی دانشمندان هسته ای ایران را از بین برد یا خرابکاری بد افزاری انجام داد.

این روزنامه آمریکایی دیگر راهکار برای غلبه بر ایران را تمرکز بر مسئله حقوق بشر عنوان می دارد تا به این امید که جمهوری اسلامی را در تنگنا قرار دهد و می نویسد: این کار باعث می گردد تا به مشروعیت نظام لطمه وارد شده و جریان فتنه سوخته جان تازه ای بگیرد.ما باید بدانیم بهترین راه خلع سلاح ایران موضع گیری در زمینه حقوق بشر می باشد و در این راه اتحادیه اروپا و دیگر کشورها می توانند به ایران فشار وارد کنند.

نویسنده در وهله آخر حمله نظامی حساب شده به مراکز هسته ای ایران را عامل نهایی برای  تغییر تفکر جمهوری اسلامی ذکر می نماید. گفتنی است در هفته گذشته نیز جمعی از تحلیلگران و دیپلمات های حاضر در یک اندیشکده آمریکایی همراهی بیشتر با جریان عقیم فتنه را تنها راه غلبه بر جمهوری اسلامی ایران عنوان داشته بودند.

به گزارش پایگاه خبری نیوزمکس،یوری لوبرانی،هشتاده و سه ساله  و آخرین سفیر رژیم صهیونیستی در ایران پیش از انقلاب که در نشست اندیشکده FDD حضور داشت، گفت: ما باید برای تغییر حکومت در ایران بر تلاش خود بیافزاییم  .باید به فتنه گران بگوییم که آن ها  دوستانی در خارج دارند و این کمک ها  و دوستی ها تنها از طریق ایالات متحده یا اروپا نیست .ما باید به مخالفان جمهوری اسلامی دل و جرات دهیم.باید به جریان سبز(فتنه) کمک بیشتری نماییم.

این دیپلمات کارکشته صهیونیستی سپس عنوان داشت : این تحریم ها ایران را از پای در نخواهد آورد.هدف ایران تنها مغلوب کردن اسراییل نیست بلکه جمهوری اسلامی در اصل در جهت به چالش در آوردن ارزش های غربی تلاش می نماید.لوبرانی در ادامه با هشدار به غرب محمود احمدی نژاد را سیاستمداری "باهوش" و "عاقل" خطاب نمود.

 

 

حمایت اعراب در جنگ عراق بیشتر هزینه داشت یا پیشنهاد غیرمستقیم حمله به ایران

تفاوت اقدامات کشورهای عربی در زمان جنگ و دولت موسوی با دوره احمدی نژاد و موضع گیری حق طلبانه هسته ای، در این نکته است که در آن زمان با کمک های خود به طور مستقیم با عراق در جنگ تحمیلی علیه ایران مشارکت داشتند اما حالا به طور غیر مستقیم پیشنهاد حمله به ایران را به آمریکا می دهند.

میرحسین موسوی در گفت و گو با نشریه اینترنتی قلم سبز در ارتباط با نکاتی که درسایت اینترنتی" ویکی لیکس" در رابطه با در خواست کشورهای عربی از آمریکا برای حمله به ایران منتشر شده گفته است: این موضوع نشان دهنده ضعف دیپلماسی و عملکرد دولت احمدی نژاد است و دولت احمدی نژاد به گونه ای عمل کرده که کشورهای حاشیه خلیج فارس جذب ایران نشده اند و به خاطر پرونده هسته ای و نگرانی خاصی که از سوی ایران دارندتحت تاثیر تبلیغات آمریکایی ها ، به دنبال جنگ با ایران هستند.

به گزارش بولتن نیوز، این سخنان موسوی مورد استقبال اکثر رسانه های آمریکایی، ضد انقلاب، و کشورهای غربی قرار گرفته و به تیتر اصلی بسیاری از آنها تبدیل شده است. همین موضوع نشان می دهد که دستگاه تبلیغاتی غرب به خوبی می داند که موضع گیری های دکتر احمدی نژاد تا چه حد حق طلبانه و اصولی است . زیرا به محض انتشار سخنان موسوی، خوراک تبلیغی خوبی را برای پوشش ضعف خود یافته اند و برای آن که اثر موفقیت ایران در مذاکرات ژنو را کم کنند وبه حاشیه برانند سخنان موسوی را مطرح کردند.

در پاسخ به این اظهارات موسوی به عنوان یکی از سران حوادث بعد از انتخابات دهم ریاست جمهوری، باید گفت که میرحسین موسوی چگونه به خود اجازه می دهد که این نوع درخواست های غیر مستقیم برخی کشورهای عربی از آمریکا برای حمله به ایران را به عملکرد دکتر احمدی نژاد ربط دهد، در حالی که در دوره نخست وزیری 8 ساله او، اکثر کشورهای عربی، به طور مستقیم از جنگ عراق برعلیه ایران به طور مستقیم دفاع می کردند؟

آقای موسوی باید به یاد داشته باشد که در آن دوران به خاطر عملکرد دولت او، اکثر کشورهای عربی، اروپایی و آمریکا و.. از عراق حمایت می کردند و ضعف دستگاه دیپلماسی دولت موسوی به اندازه ای بود که هیچ کشوری جذب ایران نشد تا حامی ایران در مقابل عراق باشد و اکثر کشورهای حاشیه خلیج فارس از جمله کویت، عربستان، امارات، قطر و... از عراق حمایت می کردند.

این کشورهای عربی، به طور مستقیم با پرداخت کمک های مالی به عراق و امکانات دیگر کشور خود، سازمان ملل، آمریکا و روسیه و کشورهای دیگر را ترغیب می کردند که از عراق حمایت کنند و ایران را منزوی کنند و عملا وارد جنگ با ایران شده بودند.

در جریان صدور نفت و عملکرد اوپک به گونه ای عمل کردند که قیمت نفت ایران به پایین تر از 10 دلار برسد و به زیان منافع اقتصادی کشور شود. تامین کالاهای وارداتی مورد نیاز، خطوط اعتباری و بازسازی اقتصاد جنگی با مشکلاتی مواجه شد و در شرایط جنگ، شدیدترین تحریم های اقتصادی وسیاسی را شاهد بودیم و حتی مسافرت اتباع ایران به کشورهای عربی و روابط دیپلماتیک با مشکلاتی مواجه شد . در نتیجه این فشارها، رزمندگان اسلام در جبهه هابا بیشترین فشارها مواجه شدند و زیر آتش شدید دشمنان قرار داشتند.

در چنین شرایطی، دولت موسوی قادر نبود که نظر کشورهای عربی را جذب کند و باعث محبوبیت ایران شود تا فشار برمردم و رزمندگان را کاهش دهد و اقتصاد ایران روند قهقرایی به خود گرفته بود.

این درحالی است که پافشاری دولت احمدی نژاد باعث شده که هم دربین مردم کشورهای عربی محبوب شود و به عنوان یک شخصیت سیاسی شجاع و مسلمان آبروی جهان اسلام باشد و در مقابل آمریکا و غرب با شجاعت از حقوق هسته ای ایران دفاع کند و نظر بسیاری از دولت ها، شخصیت ها و بازرگانان عربی را جلب کند.

عملکرد احمدی نژاد باعث شده که دولت از نظر دیپلماسی بهتر از گذشته عمل کند، اقتصاد ایران روند شکوفایی در پیش گرفته و به زودی ریاست اوپک به ایران منتقل می شود و از نظر مردم منطقه و جهان نیز ایران یک قدرت سیاسی تاثیر گذار به شمار می رود.

به عبارت دیگر، تفاوت اقدامات کشورهای عربی در زمان جنگ و دولت موسوی با دوره احمدی نژادو موضع گیری حق طلبانه هسته ای، در این نکته است که در آن زمان با کمک های خود به طور مستقیم با عراق در جنگ تحمیلی علیه ایران مشارکت داشتند اما حالا به طور غیر مستقیم پیشنهاد حمله به ایران را به آمریکا می دهند

ما درحال حاضر از حقوق هسته ای خود دفاع می کنیم و در بین بسیاری از کشورها محبوبیت داریم ودر مذاکرات نیز تاکنون موفق بوده ایم اما در دوره موسوی نه تنها با وجود موضع حق طلبانه و تحمیل جنگ از سوی عراق با ضعف دیپلماسی و انزوا در بین کشورهای جهان مواجه بودیم بلکه از نظر محبوبیت و دیپلماسی نیز موقعیت این دوره را نداشتیم.

 


ارسال شده در توسط منتظر منجی

روزنامه نویس فراری در شبکه ضد انقلاب!

یکی دیگر از روزنامه نویسان فراری روزنامه های زنجیره ای به شبکه های ماهواره ای ضد انقلاب پیوست.

به گزارش جوان آنلاین "س.غ" یکی از اقتصاد نویسان روزنامه های دنیای اقتصاد و شرق که ظاهراً برای درس خواندن به لندن سفر کرده ، سر از شبکه تلویزیونی "من و تو" درآورده و به گویندگی اخبار اقتصادی دراین شبکه تلویزیونی مشغول شده است.

شبکه "من وتو" که به تازگی  به دنیای برنامه های ماهواره ای پیوسته  است، شبکه ای است که با حمایت مالی " گوگوش" خواننده زمان طاغوت و شبکه جاسوی mi6 اداره می شود.

"س.غ" حرفه روزنامه نگاری را از مجله اقتصاد ایران آغاز کرده و پس از آن در روزنامه های ابرار اقتصادی ، همبستگی و دنیای اقتصاد فعالیت خود را پی گرفته است.

گفتنی است این شبکه ماهواره ای، عمده برنامه هایش با محوریت گوگوش و فعالیت های او بوده و ساعات طولانی به پخش کلاس های این خواننده لس آنجلسی اختصاص دارد. شبکه فوق مخلوطی از شبکه های ماهواره ای تی وی پرشیا و فارسی وان می باشد.

  

  

 

 

این هم سند تازه از وابستگی موسوی به سازمان سیا

مهره آلت دست سرویس های جاسوسی بیگانه در فتنه 88 بالاخره سند تقلب در انتخابات را پیدا کرد!

موسوی پس از 20 سال حاشیه گزینی و تنزه طلبی سوال برانگیز به بهانه انتخابات ریاست جمهوری به عرصه بازگشت و تقلب در انتخابات را بهانه ای برای اجرای پروژه آشوب و کودتای مخملی قرار داد بی آن که طی 18 ماه گذشته کوچک ترین سندی برای ادعای تقلب ارائه کند. وی با این حال اخیراً با استناد به پروژه مشکوک ویکی لیکس مدعی شد که این اسناد نشان می دهد در انتخابات تقلب شده است.

موسوی در گفت وگویی که سایت وی منتشر کرده در ارزیابی اسناد ویکی لیکس و اینکه چه آثاری می تواند داشته باشد گفت: سندهای مربوط به تقلب انتخاباتی بسیار قابل توجه است به ویژه آنجا که اشاره می شود اصولا رأی ها شمرده نشده است، یعنی همان کودتای انتخاباتی. شما اگر به مصاحبه برادر گرامی «محتشمی پور» که چند روز پس از انتخابات صورت گرفت مراجعه کنید خواهید دید که به همین مسئله تلویحاً اشاره می کند.

ادعای اخیر موسوی مستند به ادعای ویکی لیکس، و آن هم مستند به ادعای سفارت آمریکا در عشق آباد است که بی هیچ سند و مدرکی ادعا می کند موسوی 26 میلیون و کروبی 12 میلیون رأی (مجموعاً 38 میلیون رأی!! از مجموع حدود 40 میلیون رأی) را به دست آورده اند! موسوی در این استناد به پروژه آمریکایی ها توضیح نداده که حتی اگر ادعای ویکی لیکس اصالت هم داشته و مربوط به سفارت آمریکا باشد، دیپلمات آمریکایی در عشق آباد چگونه آرای وی و کروبی را شمرده و آمار کذایی را به دست آورده است! الا اینکه تصور کنیم اساساً سند «عشق آبادی»! برای درآوردن امثال موسوی و کروبی از چاه خود ساخته بوده است.

نکته بامزه دیگر در مصاحبه موسوی که هماهنگی و اطاعت کامل وی از پروژه های جنگ روانی سرویس جاسوسی آمریکا را بیشتر نشان می دهد، همزبانی موسوی با کسانی چون هیلاری کلینتون و رابرت گیتس در القای «ماجراجویی، ضعف و انزوای ایران در منطقه»! است یعنی همان سناریویی که آمریکایی ها تلاش می کنند به جبران شکست های زنجیره ای از ایران به اجرا بگذارند و شکست واقعی را با توهم پراکنی جبران کنند.

به ادبیات آمریکایی موسوی دقت کنید: اسناد منتشره، وضعیت شکننده ما را در منطقه به خوبی نشان می دهند، وضعیتی که خودمان به آن دامن زده ایم به جای هفت مرتبه به نیویورک رفتن اگر روی کشورهای همسایه بیشتر سرمایه گذاری می کردند، بیشتر نتیجه می گرفتند. وحشت پراکنی و سخنان بدون حساب و ضعف مفرط دیپلماسی و نمایش افراطی قدرت نظامی منجر به آن شده که با خیال پردازی از ایجاد ارتباط سازنده با کشورهای منطقه غافل شده اند و عملاً یک متحد واقعی در کشورهای همسایه نداریم.

این مهره ورشکسته و عنود البته ترجیح داد به دلایل کاملا روشن، به روی کار آمدن متحدان جمهوری اسلامی ایران در عراق یا استقبال تاریخی مردم و مقامات لبنان از رئیس جمهور کشورمان اشاره ای نکند همچنان که به هنگام سفر رئیس جمهور به قطر و حضور در نشست کشورهای خلیج فارس هم همین فتنه گران سیاسی داخلی علیه سفر اعتمادساز مذکور موضع گرفتند! درباره 7سفر نیویورک نیز باید یادآور شد که 6سفر از 7 سفر برای شرکت در نشست مجمع عمومی سازمان ملل با حضور سران کشورها بوده که به اعتراف دشمنان و دوستان، سفرهایی جریان ساز بوده است و سفر هفتم نیز مربوط به حضور رئیس جمهور در اجلاس بازنگری ان پی تی است که دیپلماسی موفق ایران، آمریکا و رژیم صهیونیستی را به انزوا برد و اولین بار بیانیه علیه برنامه هسته ای اسرائیل صادر شد.

موسوی در این مصاحبه همچنین به شیوه ای ناشیانه و با فرار به جلو گفته است «جریان حاکم 20 سال برای یکدست کردن کشور طراحی کرده بود. اقتدار گرایان به دنبال حذف همه فضا از منتقدین و معترضین بودند» وی ادعا کرده که «بنده فقط یکی از سنگ های سر راه بودم و بعد از انتخابات 2 ماه طول کشید بنده اعتقاد پیدا کنم مناظره کذایی نه برای از بین بردن بنده یا آقای کروبی بلکه برای تصفیه حساب کامل با همه نیروهای رقیب و یکدست کردن کشور بوده است.

این اظهارات در حالی است که با وجود شناخت مسئولان از جریان های مدیریت کننده موسوی و کروبی، به این دو عنصر کوک شده و گروهک ها و بیگانگان اجازه حضور در رقابت های سیاسی داده شد؛ اتفاقی که در هیچ یک از نظام های سیاسی دنیا سابقه ندارد. موسوی البته به خیال خود با زرنگی تلاش کرده از پاسخ به سوال اصلی بگریزد و آن اینکه، با چه توجیهی تبدیل به اسم رمز و مجری پروژه کودتای مخملی سرویس های جاسوسی سیا، ام آی6 و موساد شد و پذیرفت در کنار دامن زدن به آشوب، فضای حمایت از آمریکا و رژیم صهیونیستی را در روز قدس و 13 آبان 88 فراهم کند و پس از آن نیز بستر هتاکی علیه حضرت امام خمینی و میراث بزرگ ایشان (جمهوری اسلامی و قانون اساسی و ولایت فقیه) را مهیا سازد؟! و با چه محاسبه ای سران آمریکا و رژیم صهیونیستی و انگلیس از خیانت های وی به کشور و ملت و نظام به طور صریح حمایت کردند؟!

موسوی در حالی که بانی حاشیه سازی در روز قدس سال گذشته- به همراه کروبی- و سر دادن شعار نه غزه نه لبنان بود، اکنون در مصاحبه خود ادعا می کند «ترورهای اخیر دانشمندان هسته ای به خوبی نشان می دهد حمایت ما از ملت فلسطین و لبنان غیر از جنبه های اخلاقی تا چه اندازه در جهت منافع ملی ماست».

برخلاف این ادعا، موسوی مکرراً و از جمله در تبلیغات انتخاباتی سیاست جمهوری اسلامی در حمایت از لبنان و فلسطین را تخطئه می کرد و پر هزینه و ماجراجویانه می خواند اما با مشاهده استقبال گرم مردم لبنان از دکتر احمدی نژاد، جواب خود را گرفت.

یادآور می شود هرگاه مقامات آمریکایی به ویژه وزیران خارجه و دفاع، و رئیس سازمان سیا به جنگ روانی و راه اندازی موج تبلیغاتی علیه جمهوری اسلامی نیاز پیدا می کنند، تصادفاً موسوی و عناصر همسو با وی با چند روز فاصله دست به کار می شوند و همان تبلیغات آمریکایی را تکرار می کنند! که در ماجرای تحریم ها علیه ایران و صدور قطعنامه 1929 با تخطئه سیاست خارجه ایران و پروژه ویکی لیکس و... بارها نمود پیدا کرده است.

  

 

امام با پذیرش قطعنامه به اشتباه جنگ اعتراف کرد!

میرحسین موسوی که عناصر بهایی هتاک و منافقین دستگیر شده در حرمت شکنی عاشورای سال گذشته را مردان خداجو خوانده بود، در مقاله ای به بهانه محرم مدعی شد حرمت شکنان، عزاداران معترض بودند و سینه شان مالامال از عشق بود و حسین حسین می گفتند.

وی که بارها به خاطر خیانت به کشور و ملت مورد پشتیبانی سران آمریکا و رژیم صهیونیستی و انگلیس قرار گرفته، برای نهضت عاشورا قلمفرسایی کرده و سپس در حالی که به نقش حضرت امام در دفاع مقدس می پرداخت نوشت: کیست که از یاد ببرد همه جای ایران میدان حماسه بود و کیست که از یاد ببرد در زمانی که به ناچار تن به صلح داده شد، همین مردم رنج دیده اما پایدار، در مقابل چندچهرگانی که به دامان و یاری متجاوز پناه آورده بودند، قد علم کردند و بدین گونه نشان دادند که تصمیم برای ترک جنگ، نه از روی بزدلی و بی اعتقادی، که از سر درایت و آینده بینی است. نشان دادند که خطای رهبرانشان را با ایمان به صداقت آنان بخشودنی می دانند و اعتراف به خطا (؟!) نه تنها از اعتبار رهبرانشان نمی کاهد، که محبوبیتشان را در قلوب مردم بیشتر می کند.

به گزارش صراط ، این مهره جریان سبز اموی همچنین در ادامه و با روش نخ نمای فرار به جلو مدعی شد: اقتدارگرایان هنگامی که از شیوه معمولشان برای تقلب و تخلف در روند رای گیری طرفی نبستند چاره را در کودتای انتخاباتی دیدند. شمارش آرا را کنار نهادند، پیروزی شان را اعلام و ابلاغ کردند، به ستادهای مخالفانشان یورش بردند و به دستگیری چهره های فعال پرداختند. موسوی همچنین مدعی شد: برماست که در این دوران بحران زده کاری زینبی بکنیم.

ادعای اخیر موسوی درباره خطای امام در جنگ، رونویسی از ادعای گروهک هایی نظیر نهضت آزادی و سایر گروهک های نفاق است که در زمان دفاع مقدس با استخبارات صدام همکاری می کردند و تلاش داشتند دل مردم را در مقابله با متجاوزان و مستکبران خالی کنند و پس از آن هم مدعی شدند ادامه جنگ از سوی حضرت امام(ره) خطا بود. گزافه گویی اخیر موسوی در حالی است که حضرت امام به اعتبار انتشار برخی تحلیل های غلط از سوی کسانی نظیر منتظری و... اعلام کردند که «ما در جنگ حتی برای یک لحظه هم نادم و پشیمان نیستیم» و صراحتا به خاطر انتشار برخی تحلیل ها از این دست، از مردم به ویژه خانواده شهدا عذرخواهی کردند. مردادماه امسال نیز هاشمی رفسنجانی و رفیقدوست فاش کردند موسوی در دفاع مقدس کارشکنی می کرد.

این عنصر لجوج که به خاطر جاه طلبی هایش آلت دست سرویس های جاسوسی غرب قرار گرفت، اگرچه سعی کرده خود را مخالف گروهک منافقین نشان دهد که پس از پذیرش قطعنامه 598 به ایران هجوم آوردند، اما اشاره ای به این حقیقت نمی کند که گروهک تروریستی منافقین یکی از سازمان دهندگان آشوب و حرمت شکنی عاشورای سال گذشته بود، به نحوی که علنا برای آشوب و حرمت شکنی بیانیه صادر کرده و به نیروهای خود فراخوان داده بود.

مرور هویت برخی عناصر دستگیر شده نشان می دهد که آنها از مرتبطین گروهک منافقین و همچنین گروهک استعمارساخته بهائیت بودند. البته امسال هم منافقین و سایر گروهک ها خواستار تکرار حرمت شکنی سال گذشته شده اند. با این اوصاف میرحسین موسوی طی یک سال گذشته توضیح نداده که چگونه «مردان خداجو و عزاداران معترض» مورد نظر وی، وابستگان به گروهک ها بوده اند و چگونه جرئت یافته اند به پرچم ها و تکیه های عزاداری آتش بزنند و به عزاداران حمله کنند؟

آنها چگونه عزادارانی بودند که با تحریک صدای آمریکا و بی بی سی و صدای اسرائیل و سایت صهیونیستی بالاترین و... آتش افروزی و آشوب برپا کردند و بلافاصله هم از سوی رژیم های استکباری و رسانه های آنها مورد تمجید قرار گرفتند. یعنی اوباش آشوبگر و وابستگان گروهک ها، می توانند هم حسینی باشند و هم پروژه یزیدیان روزگار را اجرا کنند؟

درباره تقلب و کودتای انتخاباتی و کنارگذاشتن شمارش آرا هم، تنها ماندن فتنه گرانی چون موسوی و کروبی با گروهک های نفاق در عاشورای سال 88 به اندازه کافی نشان می دهد که چه کسی دنبال کودتا بودند. همچنین باید گفت بیش از 18ماه از انجام کودتای مخملین فتنه گران نگذشته که همین عنصر جاه طلب مجبور شد برای راه انداختن آن کودتا از بازشماری تصادفی 10درصد آرا شانه خالی کند در حالی که یک ساعت پس از اخذ آرا به خبرنگاران خارجی گفته بود براساس آرای ریخته شده در صندوق ها قطعا من پیروز هستم!

شایان ذکر است مقاله منافقانه موسوی بازتاب های جالب توجهی در محافل ضدانقلاب داشت به نحوی که سایت ضدانقلابی بالاترین نوشت: مهندس موسوی گرامی، میرحسین عزیز! چرا ما باید هنوز هم از افسانه ها و اسطوره های مذهبی الگو بگیریم؟

من می خواهم الگوی من ایرانی و کسی مثل تو باشد. وقتی شما به دیگران توصیه می کنید که بمانند و کار زینبی بکنند تکلیف آنها که نه به اسلام، نه به شیعه، نه به زینب و نه به حسین اعتقاد ندارند، چیست. چرا با این تعابیر که برای بسیاری از سبزها خوشایند و دلنشین نیست دایره طرفداران و دوستان خود را کوچک می کنید؟ ما خسته شدیم از این آویزانی به فرهنگ و زبان عربی(!)

گفتنی است امام خمینی با علم به اینکه جاسوسانی در آینده هویت خود را آشکار سازند و اصل جنگ را یک اشتباه بخوانند و پذیرش قطعنامه 598 را اعتراف به اشتباه بدانند در پیام قطعنامه به قلم خود نوشتند:

من باز می گویم که قبول این مسئله برای من از زهر کشنده تر است، ولی راضی به رضای خدایم و برای رضایت او این جرعه را نوشیدم . امروز خمینی آغوش و سینه خویش را برای تیرهای بلا و حوادث سخت و برابر همه توپها و موشکهای دشمنان باز کرده است و همچون همه عاشقان شهادت، برای درک شهادت روزشماری می کند. جنگ ما جنگ عقیده است، و جغرافیا و مرز نمی شناسد و ما باید در جنگ اعتقادیمان بسیج بزرگ سربازان اسلام را در جهان به راه اندازیم.

من به صراحت می گویم ملیگراها اگر بودند، به راحتی در مشکلات و سختیها و تنگناها دست ذلت و سازش به طرف دشمنان دراز می کردند، و برای اینکه خود را از فشارهای روزمره سیاسی برهانند، همه کاسه های صبر و مقاومت را یکجا می شکستند و به همه میثاقها و تعهدات ملی و میهنی ادعایی خود پشت پا می زدند.

کسی تصور نکند که ما راه سازش با جهانخواران را نمی دانیم. ولی هیهات که خادمان اسلام به ملت خود خیانت کنند! البته ما مطمئنیم که در همین شرایط نیز آنها که با روحانیت اصیل کینه دیرینه دارند و عقده ها و حسادتهای خود را نمی توانند پنهان سازند آنان را به باد ناسزا گیرند.

ولی در هر حال آن چیزی که در سرنوشت روحانیت واقعی نیست سازش و تسلیم شدن در برابر کفر و شرک است. که اگر بندبند استخوانهایمان را جدا سازند، اگر سرمان را بالای دار برند، اگر زنده زنده در شعله های آتشمان بسوزانند، اگر زن و فرزندان و هستیمان را در جلوی دیدگانمان به اسارت و غارت برند هرگز اماننامه کفر و شرک را امضا نمی کنیم.


ارسال شده در توسط منتظر منجی

فراخوان سراسری

 

 

اطلاع رسانی فوری ( نماز ظهر عاشورا)

 

 

 

فراخوان تجمع دستجات عزاداری در روز عاشورا 

 

 

 

جزییات تازه از پرونده سعادت آباد

محسن افتخاری در گفت‌و گو با برنا با بیان این مطلب اظهار داشت: حکم اعدام در ملا عام صادرشده است اجرای آن به شرایط زمان اجرای قصاص برمی گردد. در صورت اینکه رییس قوه قضاییه تشخیص دیگری دهد ویا از قانون مصلحت جامعه استفاده کند اعدام در ملاء عام اجرا نمی شود.

وی از ادامه مرحله تجدید نظر خبر داد و افزود: حکم صادر شده در مرحله تجدید نظر خواهی به اتمام نرسیده است. چنانچه در این مرحله بررسی شود به دیوان عالی کشور ارسال خواهد شد و بعد از بررسی در دیوان مجدد به دادگاه کیفری استان ارسال می شود.

رییس دادگاه های کیفری استان تهران با اشاره به امکان تأیید، نقض و ایراد در پرونده،خاطر نشان کرد: بعد از بررسی در دیوان عالی کشور مشخص خواهد شد که حکم تأیید می شود و یا نقض یا ایراد در پرونده گرفته می شود. بر این اساس هیچ چیز اطمینان آور نیست و مرحله تجدید نظر برای این است که پرونده در مرحله بالاتر دوباره بررسی شود و به جمع بندی برسند که نظر دادگاه بدوی صحیح است که در آن صورت حکم اجرا شود.

افتخاری تصریح کرد: احتمالا هفته آینده پرونده قتل میدان کاج به دیوان عالی کشور ارسال خواهد شد که در این مرحله با توجه به شرایط دیوان و تعداد پرونده ها زمان رسیدگی معین نخواهد بود اما روند رسیدگی به پرونده در دیوان عالی کشور بین 20 روز تا 3 ماه طول می کشد.

وی درباره روند رسیدگی به پرونده قتل میدان کاج گفت: این پرونده به دلیل آثار اجتماعی که برجای گذاشت وتأثیری که بر افکار عمومی داشت باید با سرعت بیشتری رسیدگی می شد البته کل جرائم باید این چنین رسیدگی شود اما به دلیل اینکه بار پرونده ها در دادگاه ها فراوان است روند رسیدگی به آنها طولانی می شود.

 

 

توزیع رایگان جزوات وهابیت

عقاید وهابیت از بدو پیدایش در خصومت جدی با آموزه های اصیل اسلامی در فرهنگ شیعه و سنی بوده است.

به گزارش « جوان آنلاین» به تازگی مشاهده شده در کتاب فروشی ها یکی از جزایر جنوبی کشور کتاب و جزوات حاوی عقاید و دیدگاه های فرقه جعلی وهابیت به صورت علنی عرضه می گردد.

این کتاب ها و جزوات که توسط وزارت شئون اسلامی و اوقاف و دعوت یک کشور عربی منتشر شده اند، به صورت قاچاق وارد ایران شده اند.

این گزارش می افزاید تعدادی از این کتب و جزوات به صورت مجانی در سطح روستاها و مساجد این جزیره به صورت رایگان توزیع شده است.

 


ارسال شده در توسط منتظر منجی

((فراخوان سراسری امت حزب الله))

 

   

  

 

راهپیمایی گسترده مردم ولایت مدار در روز عاشورا

و

اقامه نماز ظهر عاشورایی

 

بمناسبت سالروز حرمت شکنی آشوبگران روز عاشورای حسینی سال 1388

 

 

وعده دیدار :

 

 

میدان امام حسین - خیابان انقلاب - میدان انقلاب

 

 

 

 

 

 

 

 

 


ارسال شده در توسط منتظر منجی

هتاکان عاشورای 88 خودباخته های طول تاریخ انقلاب بودند

محمد کرمی راد عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی نیز در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی برنا در ارزیابی خود از دلایل هتک حرمت به روز عاشورا از سوی فتنه گران اظهار داشت: فتنه گران، ساختارشکنان و وابستگان به دنیای غرب و خود باخته های طول تاریخ انقلاب بودند که در روز عاشورا سال گذشته چهره واقعی خود را نشان دادند.

وی با بیان اینکه بسیاری از فتنه گران به عنوان پیروان امام(ره) آرمان ها و ارزش های ایشان را زیر پا گذاشتند، تصریح کرد: ساختار شکنان به دغدغه های امام راحل در مورد جمهوری اسلامی ایران و تاکید بر اسلامی بودن و دغدغه ایشان در راستای اهداف بلند نظام و اسلام در مورد لبنان و فلسطین و تقویت حمایت از جنبش های آزادی بخش پشت کردند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس وابستگی و سرسپردگی سران فتنه به دنیای غرب را عامل اصلی هتک حرمت به روز عاشورا دانست و گفت: فتنه گران سال گذشته گفته های دیکته شده از غرب را تکرار کردند و طبیعی و بدیهی است که به دنبال پیروی از غرب خود را هزینه کردند.

کرمی راد در ادامه توهین به ساحت مقدس اباعبدالله الحسین در روز عاشورا و توهین به اصل ولایت فقیه و پاره کردن عکس امام راحل را نشانه خباثت و دروغگو بودن فتنه گران دانست و گفت: مردم با فهم خود پی به ماهیت فتنه گران بردند و مشخص شد آنها عوامل سرسپرده بیگانه هستند که در لباس میش ظاهر شدند.

  

 

صفار: نمی توان به آسانی چوب حراج به شخصیت هاشمی زد

نسل من با آن زندگی کرده است و در دوران های پس از انقلاب خطبه های نماز جمعه ایشان، یک هفته تمام مردم را شارژ می کرد و به این آسانی نمی توانیم چوب حراج به چنین شخصیتی بزنیم.

نهضت سبز نبوی: به گزارش کیهان:محمدحسین صفارهرندی در دانشگاه صنعتی همدان، گفت: انتظار داریم که هاشمی رفسنجانی مقدم بر دستگاه قضایی، در مورد فرزندانش عمل کند.

وی در نشست «بازشناسی تاریخچه تشکل های دانشجویی» افزود: آقای هاشمی چهره شاخص انقلاب از پیش از پیروزی و پس از آن بوده و مرشد نسل دهه ?? و از چهره هایی است که نسل من با آن زندگی کرده است و در دوران های پس از انقلاب خطبه های نماز جمعه ایشان، یک هفته تمام مردم را شارژ می کرد و به این آسانی نمی توانیم چوب حراج به چنین شخصیتی بزنیم.

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: اما این هاشمی جدید که مرید و مرشد و امام جماعت عده ای که با کفش نماز می خوانند و در ماه رمضان روزه خواری می کنند، می شود، چهره جدیدی است که باید خودش درباره آن توضیح بدهد.

وی اضافه کرد: بزرگان گاهی از ناحیه اطرافیان خود ضربه می خورند که برخی با آن به مقابله برمی خیزند اما بعضی خود مسبب تشدید آن می شوند و در این مورد هم ما تا به حال نشنیدیم که آقای هاشمی برای نفی اطرافیان بزهکار از جمله فرزندش که از ??-?? سال پیش پرونده هایی دارد و یا فرزند دیگرش که سال گذشته جرایمی را مرتکب شده قدمی برداشته باشد و این نقطه ضعفی است که باید جبران کند.

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی فضاسازی های دیگر درباره رئیس مجلس خبرگان را شایسته ندانست و گفت: مصلحت سنجی مرکزیت نظام و رهبری معظم انقلاب را در این باره شایسته ترین اقدام می دانیم و امیدواریم لطف رهبری برای بازگشت آقای هاشمی به شخصیت واقعی خود کافی بوده باشد.

صفارهرندی در پاسخ به سؤالی درباره علت محاکمه نشدن سران فتنه گفت: تدبیر نظام در مقابل سران فتنه بسیار خوب بود و در جهت جا انداختن یک حرف حق و بیرون کردن ادعایی باطل از ذهن مردم عمل شد چرا که اقدام علیه آنها در زمان بلوا و آشوب سال گذشته، ایستادن ?? میلیون نفر مقابل ?? میلیون و مقابل هم قرار دادن مردم بود.اما اکنون کیفرخواست فتنه گران در دست مردم و در دست همانهایی است که به آنها رأی دادند.

 

 

در عاشورای 88 اتفاق افتاد

فرزندان خلف یزید ...نطفه هایی که در زهدان جاهلیت تکثیر شده بودند ...مریدان عمرسعد و شمر ...در روز ریخته شدن خون خدا... هلهله سر دادند ، شادی کردند ان هذا الیوم فرحت به آل زیاد و آل مروان بقتلهم الحسین ... یزیدیان هم روز شهادت امام حسین شادی کردند و هلهله سردادند ...
مردان خداجوی موسوی لعنت الله و ملائکته و رسله علیه در روز عاشورا   مشغول شادی...هذا یوم فرحت به آل زیاد و آل مروان بقتلهم الحسین ... چادر از سر زن شهید برداشتند ...یزیدیان هم روزعاشورا چادر از سر اهل بیت پیامبر برداشتند و...
 واکنون 1400 واندی سال از آن واقعه جانسوز ویک سال از جنایت یزیدیان زمان در سال 88 گذشت.
از22 خرداد 88 تا 9 دی هشت ماه شاهد جنایت کسانی بودیم که به دروغ خودرا مدعیان دوستی با خمینی کبیر معرفی می کردند وهمه دیدند که دست در دست منافقین برسر تقسیم میراث انقلاب خمینی چه به روز دین وآئین این کشور بلا زده آوردند .
ننگت باد کروبی که برای جیفه دنیا در برابر حکومت اسلام رگ گردن کلفت کردی و از شدت کفر کف بردهان آوردی ، ای نفرین تمام شهدا برتوباد ای ملعون ای عمر سعد ای ابوفتنه ، که چشمها را بستی و دهان بگشادی ، نفرین بر تو .
وخدا لعنت کند موسوی سفیانی را که با هند جگر خوار به قصد محو اسلام لشکر کفر بیاراست و از سر لجاجت با دنیای کفر هم آواز شد برای محو یگانه حکومت اسلامی در تمام گیتی .
هنوز صدای هل من ناصر حسین در فضای تمام قرون طنین انداز است  و بدنبال پاسخ لبیک می گردد .
 در عاشوری 88 خاتمی لبخند زد و عمر سعد وابوسفیان را رخصت میدان داد که بسوزانید تمام نشانه های حکومت حسین وفرزندانش را ، وآنها ستون خیمه را نشانه رفته بودند  .
 لعنت تمام خداپرستان برتوباد ای خاتمی ، ای برده خور وشهوت ، ای ملعون دنیا پرست که شیاطین را پروبال دادی و به نام آزادی ، اسلام را همچنان در مظلومیت و غریبی آماج حملات مزدوران داخلی وخارجی قرار دادی .
اما یک شیطان دیگر هم بود که آتش بیار تمام حوادث تلخ عاشورای حسین و عاشورای ایران شد ، پست فطرتی که به تاسی از معاویه وبه قصد راه باز کردن برای به سلطنت رسیدن فرزندانش ، کیسه های زر را به خدمت گرفت و درندگانی از خون خودش را نیز با شمشیر خیانت به میدان فرستاد و فریاد می زد و ارث طلب می کرد .
می گویند این فرد مصلح و خیر خواه است ، به جرات قسم می خوریم او از ابن زیاد بدتر است و جنایات او در این عصر از ابن زیاد بیشتر نباشد کمتر نیست ، چرا که دلخوش به لشگر ابوسفیان در ماه های اول خروج یزیدیان کرکری می خواند وشروط تعیین می کرد و ابصار از فرزندانش برگرفته بود و آنهارا به خونخواری وجنایت تشویق می کرد ، وهنوز سلیطه ای از این خانواده ، عایشه وار می تازد و پیراهن پدرش را پرچم وار نشانه خانه توطئه کرده است .
پس با تمام شیعیان حسین هم آوا می شویم وننگ ونفرین ابدی را نثار این معاویه زمان می کنیم که در حقد وحسادت می سوزد و ودر خفا نقشه براندازی می کشد و چه عجیب است کلام پیر جماران که گفت بعد ها اورا خواهید شناخت !
اما این کوردلان که نطفه های ناپاک به اینجا کشاندشان ، بعد این همه جنایت و خباثت و وپس از آنکه عزای حسین را به جشن وسرور آمریکا وانگلیس واسرائیل تبدیل کردند وبعد از آنکه عزاداران حسینی را از پل ها به زیر انداختن و با خودروهای سرقتی مردم را به خاک وخون کشاندن و پس از هلهله ها وکف زدن ها و هزاران هتاکی و بی حرمتی به ساحت مقدس سالار شهیدان  ، به زاویه ها خزیدند و اشقیاء ومفسدین تاریخ و معاویه صفتان ، لشگر خون ریز را خداجو خواندن و جنایت خودرا قلب کردن و ودست پیش گرفتن و شهدای مارا انکارکردن و دل امام زمان را بدرد آوردن ، این مفسدین حرام خوار که خشنودی آمریکارا نتیجه جنایات خود و دنیا طلبی را مزد خیانت خود کرده اند ، قسم خورده اند اسلام را از این سرزمین محو کنند ، چرا که آمریکا واسرائیل اینگونه خواسته اند .
ای شیطان صفتان ( موسوی ، کروبی ، خاتمی وهاشمی ) بدانید همانگونه که در نهم دیماه با مشت به دهانتان کوبیدیم و وبه سوراخ هایتان خزیدید ، در انتظار فرمان لحظه شماری می کنیم تا تقاص تمام بی حرمتی ها را یکجا از شما بستانیم و سرزمین شهیدان را از لوث وجودیتان پاک نمائیم - انشاالله
 
 
 
 

حاشیه های عزاداری شیعیان درقلب نیویورک

خیابان های منهتن نیویورک در امریکا شاهد شور حسینی شیعیان از ملیت های مختلف و حرکت دستجات عزاداری هزاران دل سوخته ای بود که در سوگ جانگداز حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) و یاران باوفایش ، اشک ماتم ریختند.

به گزارش واحد مرکزی خبر ، روز حسین ، نزدیک ترین یکشنبه به عاشورای هر سال است که شیعیان مقیم نیویورک با حرکت منظم دستجات سینه زنی در خیابانهای منهتن ، مرکز بزرگ تجارت آمریکا ، مظلومیت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) را فریاد می زنند.

در این مراسم معنوی که با هماهنگی شهرداری و پلیس نیویورک برگزار می شود، حدود بیست خیابان منهتن برای حرکت دستجات عزاداری شیعیان خالی از تردد هر گونه خودرو می شود.

در مراسم امسال فریاد هیهات من الذله شیعیان طنین انداز بود و زن و مرد، پیر و جوان ، سیاه پوشان ، بر مصیبت خامس آل رسول (ص) اشک ماتم ریختند.

ظلم ستیزی شیعه در این مراسم نیز تبلور دارد به طوریکه روی یکی از پارچه نوشته هایی که عزاداران حمل می کردند، این مطلب به چشم می خورد: " چون حسین ( ع ) با تجاوز بجنگید هرچند این مکان فلسطین ، یمن ، لبنان یا عراق باشد."

رهگذران غیر مسلمان در پیاده روهای حاشیه این مراسم، به تماشای عزاداری شیعیان ایستاده بودند و با دوربین های شخصی و تلفن همراه، از این مراسم معنوی تصویربرداری می کردند.

در مقابل جوانان شیعه نیز با کسب تجربه از مراسم سالهای قبل، دست نوشته هایی آماده کرده بودند که در آن فلسفه شهادت ، نبرد با متجاوز و هر گونه زورگوئی و همچنین اهداف قیام خونین امام حسین (ع) تشریح شده بود.

دهها داوطلب شیعه نیز فلسفه قیام حسینی را به صورت شفاهی در حاشیه این عزاداری ، برای رهگذران و ناظران مشتاق و جستجوگر، تشریح می کردند.

این مراسم بزرگ و معنوی از ظهر یکشنبه تا هنگام غروب آفتاب با حرکت دستجات سینه زنی و نوحه خوانی برای سیدالشهدا (ع) و خاندان مطهرش ادامه داشت.

توزیع نذورات شیعیان در میان عزاداران و علاقه مندان ناظر از دیگر بخشهای این مراسم بود.

مسلمانان مقیم سراسر آمریکا، هر سال در ماه محرم الحرام، با تجمع در مساجد و مراکز فرهنگی خود، مجالس عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) را بر پا می کنند.

در نیویورک نیز شیعیان در چندین مسجد از جمله مسجد امام علی (ع)، موسسه فرهنگی خوئی، مسجد امام رضا (ع) و دیگر مراکز فرهنگی، در دهه اول محرم، مجالس وعظ و سخنرانی و عزاداری برگزار می کنند.

 


ارسال شده در توسط منتظر منجی
<      1   2   3   4   5   >>   >