سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آخرین منجی

افزایش جلسات طیف غیرقانونی علامه در دانشگاه تربیت معلم


تعدادی از فعالان طیف غیرقانونی علامه در دانشگاه تربیت معلم تهران موسوم به انجمن 49، اقدام به برگزاری جلساتی در جهت بررسی ظرفیت خود برای برهم زدن دانشگاه در آستانه 16 آذر ماه کرده اند.


 بر اساس این گزارش «ه.ب»، «ف.م» و «ا.ر» از جمله افرادی هستند که به دنبال جذب نیرو و آماده سازی فضا و بهانه جویی برای ایجاد ناآرامی در مجتمع حصارک دانشگاه تربیت معلم هستند.


متأسفانه افراد مذکور که در سال های گذشته نیز در جهت تهیه سوژه برای رسانه های بیگانه و ارائه تصویری جعلی و جنجالی از فضای دانشگاه های ایران فعالیت می کردند، تا کنون از جانب مسئولان دانشگاه مورد بازخواست قرار نگرفته اند و همین امر موجب شده تا در تجهیز نیرو و تقویت عقبه تشکیلاتی خود حرکت هایی را انجام دهند.


این افراد همچنین رهبری بسیاری از تجمعات غیرقانونی و ساختارشکنانه این گروهک غیرقانونی در فضای دانشگاه، ایجاد اختلال در برنامه های آموزشی و سیاسی دانشگاه و اهانت به مسئولان نظام را در کارنامه خود دارند.


حلقه مذکور در سال گذشته به دنبال جمع آوری امضا برای حمایت از سازمان مجاهدین خلق در مجتمع حصارک این دانشگاه بود که با مخالفت شدید دانشجویان دانشگاه مواجه شد.


بنا بر اخبار ارسالی، تعدادی از بستگان افراد فوق از فعالان در اردوگاه اشرف در عراق به عنوان پایگاه اصلی گروهک منافقین حضور دارند.


 


ارسال شده در توسط منتظر منجی

طراح کوی78 تاج‌زاده بود


نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ضمن تشریح پشت پرده حادثه 18 تیر 78 گفت: برنامه ریزی و طراحی این غائله توسط تاج زاده و دوستانش چندی قبل از این ماجرا در محلی نزدیک به سد کرج انجام شده و اسناد و مدارک آن نیز موجود است.
حجت الاسلام رسایی که شب گذشته در جمع دانشجویان دانشگاه تربیت معلم سخنرانی می کرد، در پاسخ به سوال خبرنگار سیاسی «شبکه خبر دانشجو» در مورد پرونده کوی 88 گفت:در آن دوران ما به آقای لاریجانی انتقاداتی بابت علنی کردن موضوع کردیم و نباید این موضوع علنی می شد و حالا هم پیگیر این پرونده هستیم. هم اکنون هم جلسات و دادگاه های آن در حال بررسی و برگزاری است که به زودی به نتیجه خواهد رسید.

نماینده مردم تهران همچنین در مورد دانشجوی پولی وفرستادن لایحه آن به مجمع تشخیص مصلحت گفت : چنین چیزی صحت ندارد و من به طور کلی با این طرح مخالفم.

وی در خصوص موضوع ولایت فقیه و ترس دولت های غربی و آمریکا در این قبال گفت:هراس آنان از ولایت فقیه در ایران به حدی است که از هیچ حکومت ون ظامی این چنین هراس ندارند زیرا ولایت فقیه وابسته به فرد نیست و ریشه آن به دین متصل می شود.

نماینده تهران در بخش دیگری از سخنان خود درمورد حادثه 18 تیر 78 گفت: برنامه ریزی و نقشه آن در قبل از اغتشاشات توسط آقای تاج زاده و دوستانش در مکانی واقع در سد کرجط راحی شده بودو اسناد و مدارک آن نیز موجود است.

نماینده مردم تهران همچنین با مقایسه برخورد دو رئیس جمهور در دیدار های احمدی نژاد و خاتمی با دانشجویان گفت:در پیش چشمان رئیس جمهور عکس ش را آتش می زنند ولی چیزی نمی گوید ولی آقای خاتمی تاب انتقادات در 16آذر سال 83 را نداشته و به داشجویان با تندی برخورد می کند.

رسایی در ادامه ایم مقایسه خود و در تشریح بخش دیگری از عملکرد دولت دوم خرداد با اشاره به تحصن طلاب در زمان اصلاحات گفت:بعد از تحصن با دعوت رئیس جمهور به دفترش رفتیم و در جلسه ای با مشاوران خاتمی موارد را تذکر دادیم ولی آنها با بهانه گیری و بی احترمی برخورد کردند و دانشجو را بی دین می خواندند.

وی در قسمت پایانی سخنان خود با اشاره به فتنه 88 همچنین گفت: درآن دوران برخی که خود را اصولگرا می دانستند، رنگ عوض کرده و برای منافع خویش در پشت پرچم اصلاحات و موسوی مخفی شده و به حمایت آنان پرداختند.

رسایی اصلاحات در مسیر دین و انقلاب را درست دانست ولی اصلاحات آمریکایی را مغایر دین وانقلاب برشمرد و گفت اصلاحات در کنار اصولگرایی برای نظام مفید است و در غیر این صورت به بیراهه خواهد رفت.


 


ارسال شده در توسط منتظر منجی

اصلاح طلبان، اربابان آمریکایی شان را ناامید کرده‌اند


 


 

دیپلمات های آمریکایی در هیچ کشور دیگر خاورمیانه همچون ایران دارای ارتباطات گسترده نبودند و با این وجود در هیچ کشور دیگری هم مانند ایران اینگونه به خطا نرفتند. پیش بینی نکردن انقلاب 1979 و حتی ممکن ندانستن آن یکی از بزرگ ترین ارزیابی های غلط سیاست خارجی آمریکاست. این ارزیابی غلط و ناگوار، همچنان تا امروز اثرگذار است.
نشریه آلمانی اشپیگل با درج این تحلیل نوشت: کاندولیزا رایس وزیر سابق امور خارجه آمریکا در ابتدای سال 2006 و چهار سال بعد از اینکه ابعاد واقعی برنامه هسته ای ایران فاش شد اعلام کرد چنین خطایی نباید یک بار دیگر رخ دهد. وی گفت «چالش ایران» بیشترین اولویت را دارد اما سال های طولانی بعد از اشغال سفارت آمریکا در تهران توان کارشناسی تشکیلات او را دچار فرسایش کامل کرده است. به همین دلیل هم وزارت خارجه مجموعه ای از «ایستگاه های نظارتی» دور ایران برقرار کرد. از آن زمان به بعد در سفارت خانه های آمریکا در باکو و عشق آباد و بغداد و لندن و همچنین کنسولگری های این کشور در دوبی و استانبول گروهی ویژه از «ناظران ایران» به جمهوری اسلامی می پردازند. این کارشناسان با مخالفان و طرفداران سابق حکومت و دانشجویان تجار مخالف گفتگو می کنند.
اشپیگل آنگاه گزارش داد که دیپلمات های آمریکایی، به استناد مخالفان جمهوری اسلامی، برخی عناصر معرکه گردان فتنه گران را چنین ارزیابی می کنند «میرحسین موسوی نامزد شکست خورده انتخابات ریاست جمهوری، لجوج است اما کاریزما و مقبولیت ندارد. مهدی کروبی جسور است اما نفوذ و پذیرش لازم را ندارد. رئیس جمهور سابق محتاط و ضعیف است. رئیس جمهور اسبق هم تاکتیک دان است اما پشتیبانی ندارد هر چند که استادانه برای مخالفان پول تهیه می کند»!
مجله آلمانی اضافه کرده است: هیلاری کلینتون در تابستان 2009 بویژه از ایستگاه نظارتی در پایتخت ترکمنستان (عشق آباد) برای گزارش های «بسیار مفیدش» در مورد انتخابات ریاست جمهوری ستایش کرد. به گفته کلینتون «ناظران ایران» در عشق آباد به مدیران در طبقه هفتم وزارت خارجه آمریکا «اطلاعات مهمی دراین باره» دادند «که طبقه کارگر در ایران» در مورد انتخابات چه نظری دارد. نظر کارگران با نظر روشنفکران غرب گرا تفاوت بسیار دارد. یکی از مشهد به «ناظران ایران» در ترکمنستان می گوید «مردم شاید به برخی از مقامات انتقاد داشته باشند اما حکومت اسلامی را می خواهند.»
اشپیگل در پایان ضمن اشاره به نفوذ ایران در عراق و افغانستان می نویسد: ایرانی ها معتقدند آمریکا خود را در این دو کشور گیر انداخته است. آنها به آمریکایی ها پیام می دهند که شما نه می توانید بمانید و نه می توانید بروید. نیروهای شما هم در تمام منطقه هدف ما هستند. بنابراین بهتر است در سیاست های خود تجدیدنظر کنید. گفته می شود حمله به نیروهای انگلیسی در جنوب عراق هم با ایران مرتبط باشد.


 


ارسال شده در توسط منتظر منجی

سبز رنگارنگ از تروریست تا اصلاح‌طلب


 شماری از سران گروهک های ورشکسته در بروکسل بلژیک به هم اندیشی و رایزنی پرداختند. در این نشست که با حضور 70 نفر برگزار شد، اعضای گروهک های جبهه ملی، فدائیان خلق و حزب دموکرات کردستان حضور داشتند. کمال ارس نماینده جبهه ملی در این جلسه گفت: متاسفانه ما مخالفان هنوز نتوانسته ایم یک اپوزیسیون متحد که دارای برنامه هم باشد، درست کنیم. متاسفانه انشعاب های متعددی در سازمان های سیاسی رخ داده نزدیک 32 سال است که در خارج نتوانستیم با هم باشیم و امروز فعالیت بسیار دشوارتر است. ما باید تلاش کنیم اپوزیسیونی با درک واحد به وجود آید.


به گزارش پایگاه خبری خبرگستر، وی درباره فتنه سبز گفت: اگر این جنبش، اسمش سبز است اما درونش رنگارنگ است. در این جنبش از سلطنت طلبان، مجاهدین (منافقین تروریست) ، چپ ها و نیروهای ملی گرفته تا اصلاح طلبان حضور دارند. از این جنبش باید با وجود تمام ضعف و کمبودهایی که دارد حمایت کرد. یکی از قیود ما اصل جدایی دین از سیاست است. در واقع ما خواهان حکومت لائیک و سکولار هستیم.
بهزاد کریمی عضو گروهک ورشکسته فدائیان خلق در این جلسه می گوید: جنبش سبز مربوط به یک سال گذشته نیست بلکه حاصل سه دهه مقاومت سنگین و رنگارنگ(!!) است.


وی در عین حال گفت: اپوزیسیون پایدار، پروژه سیاسی پایدار می خواهد. با اتحاد گفتن، زمینه اتحاد فراهم می آید ولی به اتحاد منجر نمی شود. این پروژه نمی تواند پایه اش روی نفی و سلب استوار باشد. یادآور می شود اغلب وقت این نشست به پرسش های اعتراضی حضار گذشت مبنی بر اینکه بیلان کار مشترک اپوزیسیون در طول این سالها چه بوده و چرا نیروی موثری ایجاد نشده است.


 


ارسال شده در توسط منتظر منجی

پشت صحنه خیمه شب بازی انجمن تهران را ببینید



در نزدیکی به روز دانشجو، در روزهای اخیر شب‌نامه‌هایی در کوی دانشگاه تهران پخش شده است که حاکی از برپایی تجمع و اغتشاش در روز 15آذر در مقابل دانشکده فنی دارد.

  حاکی از آن است که بنا به شهادت شاهدان اعضای انجمن دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران خود این شب‌نامه‌ها را میان دانشجویان پخش کرده‌اند.

در این شب‌نامه‌های تحریک آمیز آمده است به دلیل لغو مجوز برنامه انجمن دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران در سالن چمران روز دوشنبه مقابل دانشکده فنی تجمع می‌کنیم.

انجمن دانشگاه تهران در برنامه ای از پیش طراحی شده با علم به اینکه دانشگاه با درخواست حضور سران فتنه88 مخالفت خواهد کرد،‌ خواستار حضور محمدرضا خاتمی، رضا خاتمی،‌ علیرضا بهشتی و عبداله نوری در مراسم روز دانشجو بوده‌اند تا به بهانه عدم موافقت دانشگاه در روز دانشجو تجمع برپا کند.

انتشار شب‌نامه و همزمان بیانیه توسط انجمن تهران درحالی است که انجمن قانون شکن دانشگاه تهران با دعوت از برخی سران فتنه88 و اعلام درخواست مجوز برای حضور چنین افرادی در مراسم روز دانشجو درخواست مجوز داده بود.

دعوت از محمدرضا خاتمی درحالی است که حتی خود خاتمی نیز با درخواست این تشکل مخالفت کرده است چه اینکه پیش از این انجمن 3بار از وی دعوت به عمل آورده که هر 3بار این دعوت ها با مخالفت شخص خاتمی مواجه شده است.

خاتمی که بعد از فعالیت‌های ساختارشکنانه جریان به اصطلاح سبز در حوادث پس از انتخابات قصد دارد برچسب آشوب و تشنج را از جبهه اصلاحات جدا سازد با وجود برنامه ریزی همیشگی انجمن تهران در روز دانشجو که یادآور اغتشاش در دانشگاه است، در مراسم های دانشگاهی این مجموعه حاضر نمی شود، بدین سبب دعوت از وی نیز اقدامی جالب توجه است.

این مجموعه قانون شکن که به دنبال بهانه برای ایجاد آشوب در فضای دانشگاه است با تنظیم این درخواست و با علم مخالفت دانشگاه، قصد دارد تا به بهانه "نبود آزادی"! و "محدودیت" فضای دانشگاه را متشنج سازد چه اینکه این انجمن در بیانیه شماره 1 خود نیز تاکید کرده است: انجمن تهران "در طول هفته های گذشته با محدودیت هایی برای برگزاری برنامه هایش مواجه بوده است محدودیت هایی که اگر نبود، می توانست فرصتی باشد تا فضای رخوت زده و پیکر رنجور و آسیب دیده دانشگاه را التیام بخشید".

انجمن قانون شکن که مجموعه ای از لیدرهای اغتشاشات سال گذشته در دانشگاه است، از چند روز گذشته با تهدید و انتشار بیانیه و شب‌نامه در دانشگاه، با هشدار به مدیریت دانشگاه،‌ مجددا در تدارک زمینه چینی برای تجدید حیان سران فتنه است و به نظر می‌رسد دعوت از سران فتنه و مخالفت دانشگاه با حضور چنین افرادی، برنامه از پیش تنظیم شده انجمن دانشگاه تهران برای آشوب سازی مجدد در دانشگاه باشد.

  


ارسال شده در توسط منتظر منجی

کف‌ و سوت و حرکات موزون با آهنگ‌های ریتمیک در آستانه محرم


شب گذشته در آستانه ورود به ماه محرم، در سالن آمفی تئاتر دانشکده ادبیات دانشگاه تربیت معلم مراسمی با عنوان "جشن ورزش" برگزار شد بطوری که صدای کف و سوت تا چند صد متری این سالن شنیده می شد.

به گزارش خبرگار «خبرنامه دانشجویان ایران»، این در حالی بود که عده ای از دانشجویان در همان بازه زمانی مشغول سیاه پوش کردن محوطه دانشگاه و آماده سازی فضای دانشگاه برای ورود به ماه محرم بودند که با شنیدن صدای آهنگ های تند و جیغ و کف و صوت حضار به محل مراجعه کرده و به مسئولین مربوط تذکر می دهند که مسئولین با سردی از کنار این افراد می گذرند!
 
این جشن که به واسطه مدیریت دکتر محمدی در تربیت بدنی چند سالی است به همین منوال در دانشگاه تربیت بدنی برگزار می شود. شایان ذکر است هر ساله این جشن ها با اعتراضات بخشی از دانشجویان مواجه بوده است که نه تنها مسئولین مربوط به این اعتراضات ترتیب اثر نمی دهند بلکه هر ساله برنامه ها را به صورت غیر اسلامی تری برگزار می کنند.

نکته جالب آن است که مدیریت تربیت بدنی و معاونت دانشجویی دانشگاه تربیت معلم و چند تن دیگر از مسئولین این دانشگاه در این مراسم حاضر بوده و شاهد حرکات موزون دست جمعی حضار و آهنگ های مبتذل این جشن بودند ولی به نشانه اعتراض مراسم را ترک نکردند که این خود نشان از تایید این قبیل حرکات در دانشگاه از سوی این مسئولین را دارد.

تمامی این اتفاقات در حالی است که که وضع فرهنگی این دانشگاه روز به روز وخیم تر می شود و جشنهایی از این دست نمک روی این زخم است. 



ارسال شده در توسط منتظر منجی

برنامه ویژه فرانسه با اپوزیسیون ایرانی به مناسبت 16 آذر ماه!


فرانسه باردیگر و این بار به مناسبت 16 آذر ماه با استقبال از حضور نیروهای اپوزیسیون(ضد انقلاب)برنامه ویژه ای را برای آنها تدارک دید.

به گزارش پایگاه خبری نهضت سبز نبوی،در این مراسم، پیر شاپیرا معاون شهردار و مسئول امور بین المللی شهرداری پاریس، عبدالکریم لاهیجی، آزاده کیان، مرک بارانسکی نماینده کمیته توسعه سندیکای دانشجویان اروپایی شرکت داشتند.

عبدالکریم لاهیجی معروف به کریم بغدادی است که همواره به بهانه حقوق بشر از منافقین حمایت کرده است.

همچنین رادیو فرانسه سپهر عاطفی و پویان محمودیان از آلمان، محمد صادقی از فرانسه و نسیم سرابندی و صادق شجاعی از ایتالیا، را به عنوان فعالان جنبش دانشجویی ایران در این نشست معرفی کرد.

معرفی کردن فعالان جنبش دانشجویی ایران توسط رادیو فرانسه در حالی است که سپهر عاطفی از حامیان بهایی‌ها است و پویان محمودیان، عضو سابق شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشگاه امیرکبیر و مدیر مسئول نشریه دانشجویی «ریوار» بود که مورد حمایت توده‌ای‌ها قرار داشت.

همچنین از دیگر مهمانان این مراسم نسیم سرابندی است که در سابقه اقدام علیه امنیت ملی را دارد و نیز صادق شجاعی از طیف غیرقانونی علامه بود که به در سال 1387 بازداشت شده بود.

شایان ذکر است؛دولت فرانسه در جریان اغتشاشات 1388 نیز در اقدامی خلاف عرف دیپلماتیک، سفارت خود را به روی اغتشاشگران گشود و اکنون نیز به اعطای پناهندگی به آنها می‌پردازد و این اقدامات نیز در ادامه دخالت‌های دولت فرانسه در امور داخلی ایران است.


 


ارسال شده در توسط منتظر منجی

"الله اکبر شعار من نیست"


فتنه گران ضدانقلاب که در طول 2 سال گذشته سعی می‌کنند چهره‌ای مذهبی به خود بگیرند دیگر طاقت از دست داده‌اند و منویات درونی خود را برملا می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری نهضت سبز نبوی یکی از مهمترین نمادسازی های مذهبی جریان فتنه سبز در ماه‌های اخیر سردادن شعار "الله اکبر" بوده است که موسوی از آن به عنوان موفقیت یاد می‌کرد ولی جالب است که بدانید بعد از روشدن دست فتنه گرها در طراحی شعار فوق اعتراض به ادامه این کار شروع شده است.

سایت "ا.گ" از مهمترین رسانه های کنونی میرحسین و جریان فتنه داخلی که توسط ضدانقلاب های فراری اداره می‌شود اخیرا در مطلبی با عنوان "الله اکبر شعار من نیست" مطالب جالبی در خصوص غیر دینی بودن جریان ضدانقلاب به رهبری موسوی و کروبی و خاتمی نوشته است:

* به نظرم کسانی که مجددا مردم را به دادن شعارهایی نظیر«الله اکبر» دعوت می کنند در تحلیل نهایی خواستار «فرادستی» مذهب بر سپهر فرهنگی و سیاسی ایران هستند.

* استفاده از مفاهیم دینی آن هم به شکل عریان در وسط میدان سیاست نه تنها منجر به رهایی و آزادی نخواهد شد بلکه با ایجاد سوء تفاهم می تواند زمینه های مجدد سیطره دینکاران بر سرنوشت مردم را فراهم آورد.

* آن چه جنبش کنونی مردم _فتنه گران_ به آن نیاز دارد چالش فکری تمام عیار با مدعیان اسلامگرایی سیاسی است

*«الله اکبر» شعار من نیست زیرا از بیان آن به «آزادی و دمکراسی و فردیت انسان و حقوق بشر و رفاه اقتصادی و عدالت قضایی» نخواهم رسید.

دلایل فوق نشان دهنده ان است که در واقع طراحان خارج نشین فتنه اتکا به دین در ابتدای فتنه را نیز قبول نداشته و آن را تنها دست آویز ابتدایی موسوی برای فتنه گری می دانستند.


 


ارسال شده در توسط منتظر منجی

اعزام منافقین به ایران توسط آلمان


دستگاه جاسوسی آلمان اخیرا تعدادی از منافقین را استخدام کرده است تا در ایران به جاسوسی بپردازند.

این افراد چندی پیش با هدف مشخص و برنامه ریزی شده از سوی دستگاه جاسوسی المان به ایران آمدند که پس از مدتی دستگیر شدند.

وظیفه این افراد در داخل خاک کشور، جمع آوری اطلاعات در ارتباط با تأثیر تحریم های اقتصادی بر کشور و تحت پوشش مؤسسه نظرسنجی "تی.ان.اس" آلمان بوده است.

جاسوسی تلفنی از محیط های کارگری، دانشجویی و فرهنگی با پوشش جعلی خبرنگار کارگری، دانشجویی و انجمن حمایت از معلمان و ... که جزو کارهای برنامه ریزی شده این گروهک بوده در این مدت بوده است.


 


ارسال شده در توسط منتظر منجی


پخش سریال آزار دهنده "بی بی سی" از صداوسیما


 



نوع نگاه این سریال به شخصیت "مادر" آنقدر ازار دهنده بود که علی رغم احتراز مشرق از پرداختن به همه برنامه های سیما و ایجاد شائبه های مختلف، مجبور به نوشتن نقدی در این باره شدیم.

  

 










شنبه ششم آذرماه 89 شبکه یک سیما، سریال طنز 30 دقیقه ای را پخش کرد که به روی آنتن رفتن آن موجب تعجب کارشناسان و ناظران فرهنگی قرار گرفت. نوع نگاه این سریال به شخصیت "مادر" آنقدر آزار دهنده بود که علی رغم احتراز مشرق از پرداختن انبوه به همه برنامه های سیما و ایجاد شائبه های مختلف، مجبور به ارئه نقدی در این باره شدیم؛ تا شاید به یاری برخی مدیران دلسوز رسانه ملی آمده و کمی از اثرات منفی این سریال بکاهیم. در ادامه بخش اول این نقد را می خوانیم.


  




ارسال شده در توسط منتظر منجی
<   <<   6   7   8   9   10      >