سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آخرین منجی

بهزاد نبوی هم انگلیسی از آب در آمد

وزارت ‌خارجه ‌بزرگ‌ترین ‌استعمارگر دنیا نگران‌ جاسوسش‌ در تهران ‌شد

 

وزارت جارجه بریتانیا: بهزاد نبوی باید بداند، انگلستان تا آخرین لحظه از او حمایت خواهد کرد...

وزارت خارجه و مجلس عوام انگلیس در اقدامی عجیب و سأال برانگیز نسبت به بازداشت بهزاد نبوی عضو مرکزیت سازمان مجاهدین (انقلاب) ابراز نگرانی کردند.

به دنبال پیگیری شماری از نمایندگان مجلس عوام درباره بهزاد نبوی، ایوان لوئیس معاون خاورمیانه وزارت خارجه گزارشی ارائه کرد و نبوی را شخصیت برجسته معرفی کرد که 16 ژوئن دستگیر شده است. لوئیس گفت: بهزاد نبوی عضو سابق پارلمان و از وزیران سابق، یکی از چند شخصیت برجسته بازداشت شده پس از انتخابات ایران است. اتحادیه اروپا نگرانی خود را درباره این بازداشت ها در تاریخ سوم اوت اعلام کرد.
 
معاون خاورمیانه وزارت خارجه انگلیس اضافه کرد: نبوی در تاریخ نهم فوریه به خاطر نقشش در ناآرامی ها به 5 سال زندان محکوم شد. مقامات ایرانی بر سرکوب اعتراضات مشروع، محدود کردن آزادی ها و تهدید و خشونت و اعدام ادامه می دهند. به رغم این، مخالفان شجاع به مبارزه ادامه می دهند. ما به مقامات ایران تأکید می کنیم افراد بازداشت شده سیاسی را آزاد کنند.

پیتر رابینسون نماینده مجلس عوام و رهبر حزب اتحاد دموکراتیک از وزارت خارجه سوال کرده بود که چه گزارش هایی درباره زندانی شدن بهزاد نبوی دریافت کرده است.

معاون وزیر خارجه انگلیس در ادامه توضیحات خود، با حمایت صریح از اغتشاشگران گفت: آنها خود مسئولیت پیگیری حقوقشان را در زمینه حقوق بشر و دموکراسی دارند اما لازم است بدانند مطالبات آنها به وسیله بریتانیا حمایت می شود.

شایان ذکر است در آستانه انتخابات مجلس هفتم نیز اتحادیه اروپا بیانیه ای صادر کرد و در آن با اشاره به رد صلاحیت افرادی نظیر بهزاد نبودی، رضا خاتمی، میردامادی و... اعلام کرد به خاطر رد صلاحیت اصلاح طلبان، انتخابات را مشروع نمی داند.

حمایت علنی وزارت خارجه انگلیس از بهزاد نبوی گرداننده واقعی سازمان مجاهدین (انقلاب) در حالی است که نبوی و شماری از عناصر همسوی وی در سازمان همواره برای رد گم کنی ژست ضدانگلیسی و استقلال طلب به خود گرفته و حتی وی مدعی شده بود منتقدان مدیریت شرکت نفتی پتروپارس - که وی همزمان با نایب رئیسی مجلس، رئیس هیئت مدیره آن شرکت هم بود- سنگ انگلیس و شرکت بریتیش پترولیوم را به سینه می زنند. اما چند ماه بعد معلوم شد دست بر قضا، شرکت پتروپارس در لندن به ثبت رسیده است. روزنامه دولتی ایران که در آن زمان توسط یک تیم مشارکتی اداره می شد، اعلام کرد ده ها شرکت و از جمله پتروپارس در خارج کشور به ثبت رسیده اند و علت اصلی این امر دور شدن از حسابرسی دولتی است.

ذکر این نکته هم ضروری است که سفارت انگلیس از چند سال قبل ارتباطات گسترده ای را با طیفی از افراطیون مدعی اصلاح طلبی برقرار کرده و آنها را آلوده کرده بود. این ارتباطات در کلید زدن پروژه تقلب و شعله ور ساختن اغتشاشات خیابانی به کار آمد و یکی از ستادهای افراطیون در تهران عملاً در خدمت شبکه بی بی سی انگلیس قرار گرفت.

حسین رسام تحلیلگر ارشد سفارت انگلیس که در جریان آشوب ها دستگیر شد اذعان کرد که طی چند سال گذشته با 150 فعال سیاسی مدعی اصلاح طلب ارتباط سیستماتیک برقرار کرده و از این طریق به جمع آوری اطلاعات محرمانه و ارسال آنها به لندن اهتمام کرده است.

آغاجری، تاج زاده، آرمین و توفیقی (عنصر فراری) از دیگر اعضای مورد حمایت بریتانیا در سازمان مجاهدین هستند که در پروژه های افراطیون نقش آفرینی کرده اند.

 

 

 

خود درگیری اکبر گاف با محسن کدیور

اکبر گنجی معروف به اکبر پونز و اکبر گاف پس از تخطئه دین و مسلمات دینی اینبار در اقدامی جالب به سراغ یکی از هم پالکی های قدیمی خود رفت و با تخطئه وی کسب اعتباری برای محفل جدیدش کرد.

گنجی که سوابق درخشانی در توهین وتخطئه رجال معاصر دارد و با کپی پیست نظریات عهد باستان حتی نظام جمهوری اسلامی را که تنها نظام برآمده از رای مردم است به عنوان نظام سلطانی معرفی می کرد ، وقتی که کفگیر نظریات بی سرو ته اش به ته دیگ خورد ، به سراغ محسن کدیور رفت که ادعای جانشینی مرحوم منتظری را می کند. گنجی مراتب بی عقلی و سفاهت کدیور را گوشزد کرده است.گویی حکایت دیوانه و آینه است!

گنجی پیش از این هاشمی رفسنجانی ، محمد خاتمی ، سروش و حتی مرحوم منتظری ر ا که هزینه وی را می داد با الفاظ رنگین مورد ملاحضه قرار داده بود ، اینک به عنوان سلطان خشن لائیک ها خود را معرفی می کند و حوزه خدمت ! خویش را در کنار خوانندگان لس آنجلسی و طرفداران همجنس گرایی قرارداده است.

سقوط فتنه سبز در 22 بهمن ، پس لرزه هایی چون خود درگیری عاملان شکست را به همراه داشته است.

 

 

 

رد پای زنانه در رهبری جنبش سبز

 

یکی از اغتشاشگران فعال علیه قوانین اسلامی که چند ماه پیش از ایران گریخت و از وزارت خارجه آمریکا جایزه شجاعت گرفت، می گوید از دیدن سرنوشت محمدعلی ابطحی و اعترافات او ترسیده است. شادی صدر در عین حال مدعی است که هر روز فکر می کند قصد برگشتن دارد اما چون در خارج از کشور موثرتر است، آنجا مانده است. وی در گفت وگو با بی بی سی انگلیس همچنین با ادعای اینکه «جنبش سبز جنبشی با رهبری زنانه است»، هم قطاران خود را تحریک می کند که این رهبری را به دست بگیرند.

شادی صدر به هنگام حضور در اغتشاشات دستگیر و پس از 11 روز آزاد شد. اما پس از چند ماه خبری منتشر شد مبنی بر اینکه وی از کشور گریخته است.

وزارت خارجه خانم کلینتون هفته گذشته احتیاط ها را کنار گذاشت و اعلام کرد به شادی صدر جایزه شجاعت پرداخت می کند. این جایزه قرار بود دیروز به وی پرداخت شود اما «صدر» با بهانه کردن یکی از عناصر بازداشتی مدعی شد(شیوا-ن) او را شجاع می داند و جایزه را به وی تقدیم می کند و بنابراین به واشنگتن- جهت دریافت جایزه- نمی رود.

همکار متواری نشریات زنجیره ای و گروهک کانون مدافعان حقوق بشر، در گفت وگو با بی بی سی درباره فرار از ایران گفت: من وقتی از زندان آزاد شدم، قصد نداشتم به قول شما میدان مبارزه را ترک کنم اما به طور قطعی فهمیدم دیگر سیستم به من اجازه فعالیت نخواهد داد. نکته دوم که خیلی روی من تاثیر گذاشت این بود که 5 روز بعد از آزادی من کیفرخواست دادستان مبنی بر حضور من و شیرین عبادی در کودتای مخملی خوانده شد. شب آن روز من تصویر آقای ابطحی را در دادگاه دیدم. این من را تکان داد و فکر کردم این می تواند سرنوشت من هم باشد. من نمی خواستم به هر شکلی و با هر شکنجه ای و یا هر روشی اقرار کنم که فعالیت های من با مقاصد براندازانه طراحی شده و ما جاسوسان بیگانه یا عروسک های آمریکا و کشورهای غربی بودیم.

وی که در آلمان اقامت گرفته، اضافه کرد: تصمیم من برای برگشتن یک تصمیم باز است نه یک تصمیم بسته یعنی این طور نیست که دیگر قصد بازگشتن ندارم. اساساً من فکر می کنم که هر روز قصد برگشتن دارم اما هر روز باید ارزیابی کنم که کجا موثرترم در زندان یا در اینجا. آمدن من به خارج ادامه مبارزه است نه قطع مبارزه(!)

شادی صدر همچنین برای تهییج فمینیست ها گفت: خانمی می گفت انقلاب 30سال پیش انقلاب مردها بود. حالا بنشینند و ساکت باشند، این انقلاب ماهاست. حرف او این بود که ما داریم جنبش را رهبری می کنیم و مردها به اندازه کافی امتحان پس داده اند، حالا بگذارند دست ما باشد. دیدیم که زن ها فضای خیابان را شکل می دهند و هدایت می کنند، همین ها با ظاهر ساختارشکن و به دور از تعریف های نرمال از یک زن فعال به خیابان می آیند ولی متاسفانه در سطح رهبری سیاسی جنبش حضور ندارند و این فقط در داخل ایران نیست و در خارج کشور نیز همین وضعیت دیده می شود.

به گفته وی در طیف فمینیست ها از افراد مذهبی نظیر اعظم طالقانی تا سکولارترین و لائیک ترین افراد نظیر شهلا لاهیجی حضور دارند.

 

 

 

پیامک مسعود رجوی به دانشجویان

 

اخیراً برخی از اعضای گروهک منافقین با شناسایی برخی از دانشجویان در دانشگاه‌ها ضمن پیدا کردن شماره تلفن همراه آنان، در تماسی با آن‌ها اقدام به پخش پیام ضبط شده مسعود رجوی سرکرده این گروهک تروریستی می‌نمایند.
مضمون پیام مسعودرجوی به این شرح است: من مسعود رجوی هستم از نهضت آزادی بخش ایران!، به تمام جوانان قیام جو اطلاع داده می‌شود چهارشنبه سوری آخر سال با تمام قوا بر علیه نظام به پاخیزید و به جنبش (فتنه) سبز بپیوندید.!
گفتنی است در این تماس‌ها شخص خاصی صحبت نمی‌کند و شماره‌ای قابل مشاهده نیست.
قابل ذکر است گروهک تروریستی منافقین که در انتخابات از طرفداران پروپاقرص یکی از کاندیداهای اصلاح طلبان محسوب می‌شد درحوادث بعد از انتخابات نیز هماهنگی‌های بسیاری با جریان فتنه جهت آشوب در کشور را داشت.

 


ارسال شده در توسط منتظر منجی

در آستانه شب عید مهدی کروبی به منزل محقرانه اش اثاث کشی می کند

مهدی کروبی شیخ اصلاحات بعداز یکسال از شروع به ساخت منزل مسکونی اش درشمال شهر تهران به منزل نو می رود.

مهدی کروبی که تا کنون ادعا می کرد در طول مسئولیت های گذشته خود کمترین حقوق را دریافت و خود و خانواده اش فاقد تخلفات مالی و رانت خواری های اقتصادی هستند و در جریان مناظرات انتخابات ریاست جمهوری نیز در برابر چشم میلیون ها ایرانی عنوان کرده بود که تنها دارای یک ملک کلنگی در شمال تهران می باشد ، اخیرا ساختمانی پنج طبقه را در ملک مذکور احداث نموده و آماده است طی چند روز آینده به محل جدید نقل مکان نماید.

حسب گفتگوی خبرنگار ما با پیمانکاران و کارگرانی که به ساختمان فوق تردد دارند ، مهدی کروبی در ساختمان مذکور که متراژ زیربنایی هر واحد از آپارتمان های آن حدود 500 متر می باشد  ، کلیه امکانات یک زندگی محقرانه نظیر استخر سرپوشیده ، سونا و جکوزی در ساختمان را تعبیه نموده تا ساده زیستی ، مردمی بودن و دلسوزی و تبعیت عملی خود ازمرام و مسلک حضرت امام خمینی (ره ) را ثابت نماید .

ماهرترین طراحان دکور نیز هم اکنون در حال آماده سازی محوطه آپارتمان های محقر مذکور هستند تا شرایط لازم برای زندگی یک پیرمرد و پیرزن مثلا ساده زیست که مدعی داشتن نقش اصلی در انقلاب پابرهنگان هستند ، فراهم گردد.

حال جای این سئوال جدی مطرح می باشد که مهدی کروبی ثروت مذکور را از کجا آورده است و آیا منشاء تشکیل چنان زندگی به زعم آنان محقرانه ای پولهای شهرام جزایری نبوده است ؟

آیا مهدی کروبی که فریاد وا قانون اساسی اش گوش فلک را  کر نموده نباید در برابر اصل از کجا آورده ای پاسخگو باشد ؟!؟

و هزاران سوال دیگر .

 

منبع :  http://tahanews.blogfa.com

 

 

نوشخند / اولین بیانیه سومین متفکر جهان .... طنز

بانوان سبز ایرانی! منو که می‌شناسین همونی هستم که شوهرم بهم میگه روشنفکرترین زن ایرانی!

حبیب ترکاشوند- همسر آقای چیز اخیراً در آستانه روز جهانی زن خطاب به بانوان سبز ایرانی بیانیه‌ای صادر کرده که بنا به اهمیت فوق‌العاده آن، متن پیام به محضرتان تقدیم می‌گردد:

بانوان سبز ایرانی! منو که می‌شناسین همونی هستم که شوهرم بهم میگه روشنفکرترین زن ایرانی، چیه حسودیتون میشه اینقدر همسرم منو تحویل می‌گیره(!) اگر شما هم مثل من عرضه داشتین و گربه را دم حجله می‌کشتین شوهراتون بهتر از اینا را به شما می‌گفتن.

اول مطلب براتون بگم که چرا این‌دفعه من به جای شوهرم بیانیه دادم. راستش اینکه دیشب دوتایی با  اون نشسته بودیم و اون‌هم بدجوری از خودش تعریف می‌کرد و هی برا خودش نوشابه باز می‌کرد.

هی می‌گفت با بیانیه‌های من حال می‌کنی، دست هرچی نویسنده رو از پشت بستم. منم برای اینکه روشو کم کنم، گفتم: خب که چی؟ فایدش چیه این‌قدر بیانیه دادی که دیگه مردم شمارشو از یاد بردن. فکر کنم بیانیه بعدیت میشه شماره بی‌نهایت، این‌همه بیانیه دادی اون هم از وضعیت جنبش سبزمون. دلمون به 22بهمن خوش بود امّا حتی یه‌دونه پارچه سبز هم نیاوردن. اونم برگشت گفت: تقصیر من چیه! شانس ندارم. از روز اول گفتیم تقلب شده اومدن صندوق‌ها را دوباره شمردن رأیم کمتر شد.

هرکی از این جنبش سبزی‌ها کشته می‌شد   می‌رفتیم سر خاکش یک‌دفعه زنده می‌شد.  از دست مردم دیگر جرأت نداریم بریم بیرون از خونه، این دستگیری ریگی هم شده غوز بالا غوز، من موندم تو این وسط این مرتیکه چطوری دستگیر شد که همه بگن کار وزارت اطلاعات این   احمدی‌نژاده. منم بهش گفتم: اصلاً میدونی چیه؟ این مردهای جنبش سبز غیرت میرت ندارن، باید بسپاریش به من و زن‌های سبز، یک بیانیه بدم که چند صدمیلیون زنو بکشونم وسط خیابونا. خلاصه سرتونو درد نیارم با شوهرم برا روکم کنی شرط گذاشتم تازه اون اگه فوق‌لیسانس معماری داره من که 5، 6 تا مدرک بیشتر از اون دارم. از هر جایی یک مدرک برای روز مبادا جمع کردم شاید لازم بشه. اخیراً هم که خبر دارین آمریکایی‌ها که طرفدار اصلی ماها هستن منو سومین متفکر جهان نام گذاشتن یعنی با این اوصاف ماری‌کوری باید بره جلو بوق بزنه. و امّا لپ کلام من؟

ای زنان سبز ایران می‌دانم که شما هم مثل من زیاد علاقه‌ای به مناسبت‌های مذهبی ندارین، برا همین روز جهانی زن را انتخاب کردم که بفهمین من چقدر روشنفکرم. اونور آبی‌ها هم یک دست مرتب بزنن. این حکومت یک سری قانون من درآوردی آورده میگه زن‌ها باید اینجوری باشن.

کی گفته این حرف‌ها رو. میگن مراجع تقلید گفتن، خب مگه من و چیز چی‌مون کمه خودم تا چند روز دیگر یک رساله خوشگل می‌نویسم. اصلاً کی گفته خانم‌ها باید حجاب داشته باشن و چادر سرکنن؟ خب فرض مثال اسلام گفته باشه ما سبزی‌ها فرادینی هستیم اصلاً این دینه که باید خودشو با ما وفق بده. الان عصر ماهواره و اینترنته، یک آنتن ماهواره بخرین ببنین چه خبره؟

راستی از شما چه پنهون میرحسین تازگی‌ها یکدونه خریده با همدیگه نگاه می‌کنیم. چیز مرده، بعضی‌ صحنه‌ها را که می‌بینه یک جورایی میشه، هی میگه چیز چیز! شاید بگین پس خودت چرا چادر سرت کردی؟ راستشو بگم بین خودمون باشه این اصولگراها نفهمن من اصلاً قبلاًها اینجوری نبودم، الان زورکی سرم می‌کنم. این اولین بیانیمه نمی‌خوام مثل چیز خسته‌تون کنم ولی کلاً بدونین هرچی که شما جنبش سبزی‌ها دوست داشته باشین دین هم همونه.

 

 

مشارکت ، موسوی را از رهبری فرقه سبز خلع کرد

علی شکوری‌راد گفت که ما میرحسین موسوی را به عنوان یک رهبر تشکیلاتی نمی خواهیم.

به گزارش شبکه ایران، یکی از اعضای شورای مرکزی حزب مشارکت اعلام کرده است که آقای موسوی فقط "رهبر معنوی فرقه سبز" است.

علی شکوری‌راد در مصاحبه‌ای که با سایت فیلتر شده "پارلمان‌نیوز" انجام داده، با تایید تلویحی انحلال حزب مشارکت گفته است: "حزب مشارکت اکنون بصورت ادغام شده در جنبش سبز فعالیت می‌کند و در این مقطع رسالت اختصاصی برای خود قائل نیست که بخواهد بر اساس آن، این جریان را به سمت و سویی ببرد".

شکوری‌راد همچنین با اشاره به حوادث بعد از انتخابات، اذعان کرد که فرقه سبز "رادیکال‌" است.

وی در ادامه، آقای موسوی را رهبر فرقه سبز ندانسته و اعلام کرده است: "ما می‌خواهیم مهندس موسوی نه به عنوان یک رهبر تشکیلاتی جنبش سبز بلکه به عنوان یک رهبر معنوی جنبش به رسمیت شناخته شود".

عضو شورای مرکزی حزب مشارکت همچنین با بیان اینکه "بحث ما الان این نیست که قانونی خوب است یا بد است یا اصولآ قانون می‌تواند چیزی را تضمین کند یا نمی‌تواند"، گفته است: "خواسته ما اجرای قانون اساسی است". البته به اغتشاشات هشت ماه اخیر و مقابله فرقه سبز با رای مردم و قانون اساسی اشاره ای نکرد.

شکوری‌راد در پایان این مصاحبه هم بدون اشاره به حوادثی نظیر هتک حرمت روز عاشورا و خسارت گسترده به اموال عمومی در ماه‌های اخیر، مدعی شده است که اصلاح‌طلبان از خشونت‌ورزی خودداری کرده اند!

فعالان سیاسی با اشاره به آنچه از آن به "دفن تاریخی فتنه" در راهپیمایی 22 بهمن یاد شده است، معتقدند که این اظهارات برای احیای فرقه سبز صورت گرفته است.

علاوه بر این گفته می شود که تاکید بر آنچه فعالان تندروی اصلاح طلب "قانون" می نامند، در واکنش به سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر ایستادگی برخ یافراد در برابر قانون و رای مردم بصورت می گیرد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، چندی پیش در دیدار با رئیس و نمایندگان مجلس خبرگان فرمودند که کسانی که حاضر نیستند اکثریت را قبول کنند، در واقع دارند خودشان را از یک کشتی نجات - که نظام اسلامی است - بیرون می‌اندازند و صلاحیت حضور در چارچوب نظام اسلامی را از دست می دهند که از دست داده‌اند".

 

 

نعل وارونه دستگاه قضائی

زهره الهیان نماینده ی تهران در پی احضار شدن های متعدد حسین شریعتمداری به دادگاه برای پاسخ گویی به شکایت خاتمی، موسوی و شیرین عبادی از وی، از دستگاه قضایی خواست تا به جای تشکیل دادگاه برای مدافعان نظام با کسانی که امروز همه ی ملت خواهان محاکمه ی آنها هستند برخورد کند.
 
به گزارش جهان، نماینده مردم تهران در مجلس اظهار داشت: با توجه به اینکه سران فتنه، آقازاده ها وسر حلقه های آنها در فراغت و آزادی به سر می برند و بدون هیچ گونه برخوردی همچنان خود را طلبکار از مردم می دانند، فرزندان انقلابی و متعهد به اتهام عمل به تکلیف انقلابی خود به دادگاه احضار می شوند. 

وی حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه ی کیهان را یکی از سرداران جنگ نرم خواند و با اشاره به این که شریعتمداری در یک دو ماه گذشته در چندین جلسه دادگاه حاضر شده و برای تفهیم اتهام و باز جویی به شعبات متعدد مراجعه کرده، افزود: البته برای کسانی مثل شریعتمداری حضور در دادگاه خود فرصتی برای افشای حقایق و حمله به دشمنان نظام است.
 
الهیان در ادامه با تاکید بر این که مطالبه ی مردم از دستگاه قضایی برخورد قاطع و سریع با فتنه گران است و مردم این خواسته را بارها با صراحت فریاد کرده اند گفت: یک سوال جدی اینجا وجود دارد و آن این که چرا باید سربازان نظام دائما مورد عتاب و باز خواست قرار بگیرند ولی فتنه گران جز مراعات و ملاطفت، عقوبتی نبینند. 

وی در پایان افزود: آیا بهتر نیست دستگاه قضایی به جای تشکیل دادگاه برای مدافعان نظام عزم خود را برای یکسره کردن تکلیف فتنه گران جزم کند؟

 

 

مرحله جدید جنگ سایبری آمریکا با ایران

با لغو ممنوعیت صدور خدمات و برنامه‌های رایانه‌ای مربوط به اینترنت به کشورهای ایران، سودان و کوبا آمریکا یک جنگ تمام‌عیار سایبری علیه این کشورها را کلید زد.

 وزارت دارایی آمریکا روز دوشنبه با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که آیین‌نامه مربوط به تحریم تجارت شرکت‌های آمریکایی را به شکلی تصحیح کرده است که به ادعای این وزارتخانه حقوق مربوط به آزادی بیان و آزادی اطلاعات را برای این کشورها در بیشترین حد ممکن تضمین کند.

براساس این مجوز ویژه، صدور خدمات ارتباطی برپایه فناوری‌های اینترنتی از جمله پست الکترونیک انتقال پیام، چت و شبکه‌های ارتباطی توسط شرکت‌های آمریکایی به ایران تسهیل می‌شود.این اقدام دولت آمریکا درپی طرح لوایح دوقلوی «تقویت دیجیتال ایران» و «همراهی با مردم ایران» در مجلس نمایندگان آمریکا بود که اواخر دی‌ماه سال گذشته مورد بررسی قرار گرفته و آن را به تصویب رساند.

لایحه «تقویت دیجیتال ایرانیان» توسط سناتور دموکرات جیم موران طراحی شده و با لحنی تقریباً صریح از اغتشاشات بعد از انتخابات ریاست‌جمهوری ایران با عنوان «حمایت از آمال دموکراتیک مردم ایران از طریق تقویت توانایی آنها برای دسترسی به اینترنت و سایر خدمات ارتباطی» حمایت می‌کند.

هدف لایحه این است که از طریق یک جنگ سایبر همه موانع و محدودیت‌های موجود در راه استفاده کاربران اینترنتی و سایر فناوری‌های ارتباطاتی را کنار بزند. در این لایحه صریحاً اشاره شده که در جریان حوادث بعد از انتخابات، مخالفان از توئیتر، فیس‌بوک و سایر فناوری‌های ارتباطاتی برای سازماندهی تظاهرات و سایر فعالیت‌های مرتبط با آن استفاده کرده‌اند.بانیان و حامیان این لایحه خواستار این هستند که برای تقویت این روند، موانع موجود بر سر راه دسترسی‌ها برداشته شود.

«لایحه تقویت دیجیتال ایرانیان» ‌برای اولین‌بار به صراحت تأیید می‌کند که وزارت خارجه آمریکا در جریان ناآرامی‌های بعد از انتخابات از توئیتر خواسته که روند بازسازی خود را به طور موقت متوقف کند تا کاربران ایرانی بتوانند در جریان ناآرامی‌ها از آن استفاده کنند.

در این لایحه آمده بود که تحریم‌های فعلی که آمریکا علیه ایران اعمال می‌کند به طور ناخواسته سبب شده که دسترسی ایرانیان به اینترنت و سایر خدمات ارتباطاتی محدود شود، به طور مثال شرکت مایکروسافت و گوگل چند مرتبه اعلام کرده‌اند که تحریم اقتصادی مانع ارائه خدمات پایدار فناوری به ایران شده است. براین اساس حامیان لایحه از دولت آمریکا خواسته‌اند تا از صادرات همه خدمات نرم‌افزاری و ارتباطاتی که می‌تواند مانع نظارت دولت ایران بر سایت‌های اینترنتی و خدمات ارتباطی شود، حمایت کند.

این لایحه خواستار این شده که دولت آمریکا همه شرکت‌ها، سازمان‌ها و افرادی که مانع نظارت دولت ایران بر خدمات فناوری می‌شود، را تشویق کند. هدف همه این موارد، تسهیل استفاده از خدمات ارتباطی و اینترنتی برای سازماندهی تظاهرات و راهپیمایی‌ها توسط مخالفان دولت ایران است.

لایحه دوم تحت عنوان «همراهی با مردم ایران» توسط کیت الیسون، نماینده دموکرات مجلس نمایندگان تهیه شده و هدف اصلی آن تحریم مقام‌های ایرانی است که در روند خدمات فناوری نظارت می‌کنند یا اینکه در راه آن محدودیت ایجاد می‌کنند. این لایحه در اصل مکمل لایحه اول است ولی همانطور که از نام آن پیداست خواستار اعلام همبستگی با ناآرامی‌های بعد از انتخابات است.

اگرچه قبل از طرح لوایح دوقلو وزارت خارجه آمریکا در اواسط دسامبر سال گذشته میلادی طی نامه‌ای به دفتر کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه‌داری این کشور از این دفتر خواسته بود اجازه دانلود نرم‌افزار رایگان بازار عمده در ایران توسط اَبَر شرکت‌های نرم‌افزارسازی مایکروسافت و گوگل و دیگر شرکت‌های آمریکایی را صادر کند.


ارسال شده در توسط منتظر منجی

افشاگری فضلی نژاد درباره ماهیت فتنه سبز

فضلی نژاد پس از ترور نافرجام در شامگاه 2 اسفند به مدت 20 دقیقه سخنرانی کرد و از ماهیت ماسونی «جنبش سبز» پرده برداشت. 

فضلی نژاد درباره عضویت میرحسین موسوی در لژ فراماسونری قسطنطنیه گفت: 

گمانه های بسیاری درباره ی عضویت میر حسین موسوی در لژهای ماسونی مطرح بوده است و همیشه مصلحت ها و ملاحظات مانع از آن شده تا این گمانه زنی ها مورد تحقیق تاریخی مطلوب قرار گیرد. آقای میر حسین موسوی عضو لژ فراماسونری قسطنطنیه است این روایتی است که بسیاری از مورخان برجسته ی ایران و بسیاری از پژوهشگران سیاسی این مرز و بوم آن را مطرح کردند حتی یکی از مورخان برجسته یک ماه پیش در گفتگوی تلفنی به شخص من گفت: که اسناد عضویت میر حسین موسوی در لژ فراماسونری قسطنطنیه موجود است و جاسوسی ایشان برای صهیونیست ها یک احتمال بسیار قویست چرا دستگاه قضایی و نیرو های امنیتی ما به این گزاره ها بی توجه هستند ما میر حسین موسوی را متهم می کنیم به عضویت در لژ های ماسونی در قوه ی قضائیه و نهاد های امنیتی خواهان رسیدگی به پرونده ی ایشان با عنوان "جاسوسی برای صهیونیست ها" هستیم..

 گفتنی است که ترور فضلی نژاد برای حذف این نویسنده 

 

 

عنوان "مفسد فی الارض" در انتظار سران فتنه

محمد کرمی راد" عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار  سیاسی خبرگزاری برنا، گفت: تلاش موسوی و کروبی برای تقویت بدنه ناامید جنبش سبز با شانتاژهای تبلیغاتی علیه حضور مردم در 22 بهمن و 9 دی ماه هدایت می شود.

وی با بیان اینکه در 9 دی ماه چشم فتنه کور شد و در 22 بهمن فتنه تمام شد، اذعان داشت: موسوی و کروبی اگر دوباره بازسازی بدنه جنبش سبز را در دستور کار قرار داده باشند، خود را به تجاهل زده اند. 

کرمی راد تصریح کرد: امروز حتی از نظر شخص آقای خاتمی هم تاریخ مصرف موسوی تمام شده است و او ضربه ای را به اصلاحات زد که جبران ناشدنی است. 

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: مردم هوشیار هستند و حتی اگر گروهی در قبال انتظارات این ها درباره چهارشنبه سوری، سوءاستفاده کنند، دیگر نام این دو شخصیت را باید مفسد فی الارض نامید.

 

 

زهرا رهنورد بیانیه صادر کرد

همسر میرحسین موسوی به پیروی از همسرش دست به قلم شد و در بیانیه‌ای به مناسبت روز جهانی زن، از آنچه "قوانین من‌درآوردی مجلس " نامیده، انتقاد کرده است.

زهرا رهنورد در این بیانیه با کنار هم قرار دادن شخصیت‌های بزرگ مذهبی و شخصیت‌های افسانه‌ای، برخی زنان قصه ها را به عنوان الگو معرفی کرده است: "تاریخ مذهبی و اسلامی و تاریخ ملی ما سرشار از روزهای بزرگی چون تولد حضرت زهرا(س) و پیام آوری زینب (س) است و همچنین سرشار از شخصیت های بزرگ ایران باستان چون آذر میدخت ها و ایران دخت ها و زنان ایثارگر شاهنامه ای و اسطوره ای چون آناهیتا و تهمینه و رودابه و گردآفرید است". 

خانم رهنورد در ادامه این بیانیه مدعی شده است که در ایران، "رفتارهای تبعیض خواهانه و ضد زن " وجود دارد. او "فرهنگ حاکم و قوانین من‌درآوردی مجلس " را علت این امر دانسته است. 

وی که از سوی مجله آمریکایی "فارین پالیسی " به عنوان "سومین روشنفکر سال " انتخاب شد، برخی احکام دین اسلام را "ظلم و بی‌عدالتی " در حق زنان خوانده و نوشته است: "در آستانه هزاره سوم میلادی، دنیای ماهواره و دیجیتالیسم و قدرت رسانه ها، همچنان متحجرانه به زنان می نگرند. در این دنیای مدرن و پیچیده فهرست شگفت انگیزی پیش روی ماست، مالامال از ظلم و تبعیض و بی عدالتی به بهانه حمایت از خانواده، قانون چند همسری مطرح می شود". 

وی همچنین گفته است که دنیای فعلی، "دنیای فردیت‌ها است".

اتهام به رسانه ملی

خانم رهنورد در ادامه این بیانیه از رسانه ملی هم انتقاد کرده و نوشته است: "به رسانه ملی بیاموزید از ارائه الگوی رفتاری زن سلیطه بد اخلاق، زن مطیع، زن سلطه‌طلب دست بردارد ". البته او اشاره نکرده است که منظورش کدام زنان است. 

همسر آقای موسوی، از حکم اسلامی دیه هم انتقاد کرده و با "واپسگریانه " خواندن این حکم، گفته است: "در قوانین واپس‌گرا زن به عنوان جنس دست چندم تلقی شده، در کدام قلمرو است که تبعیض وبی عدالتی در قوانین ما لحاظ نشده...دیه نامساوی زن و مرد، قوانین تبعیض آمیز مربوط به طلاق و تابعیت و غیره". 

خانم رهنورد در پایان این بیانیه، زنانی که به جرم شرکت در اغتشاشات بعد از انتخابات دستگیر شده‌اند را افرادی خواند که تمام خواسته‌های خود را در جنبش موسوم به سبز یافته‌اند. 

ماجرای داماد لرستان

خانم رهنورد که از سوی همسرش به عنوان "روشنفکرترین زن ایران " معرفی شده است، پیش از این هم، پس از اعلام نتایج انتخابات ریاست جهموری دهم، با این استدلال که آقای موسوی "فرزند آذربایجان " و "داماد لرستان " است، مدعی تقلب در انتخابات شد. 

او در سخنانی جالب به شبکه انگلیسی "بی‌بی‌سی فارسی " گفت که حتما تقلب شده است زیرا "آذربایجان و ترک زبان‌ها هیچ وقت فرزند خودشان را نمی‌گذارند که به کسی دیگر رای بدهند. یا لرستان که خود من لر هستم و موسوی هم بارها گفته من داماد لرستان هستم. بنابراین اهالی لرستان موسوی را نمی‌گذارند به آقای احمدی نژاد رای بدهند. این دو تا ملاک است و باقی موارد هم شبیه همین است".

اقدام خانم رهنورد در پایین آوردن انگیزه‌های انتخاب رئیس جمهور از سطح ملی تا حد انگیزه‌های قومیتی، با تعجب و در عین حال انبساط خاطر مخاطبان همراه شد.

 

 

از ابتدا هم موسوی را برای ریاست جمهوری قبول نداشتم

محمد رضا عارف چندی پیش در سخنان خود در جمع انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه گیلان با توجه به حوادث پس از انتخابات گفت: نباید بجای انتقاد از دولت احمدی نژاد، انتقادهای خود را به سمت اصول نظام منحرف می کردیم. وی در ادامه ضمن انتقاد شدید از کروبی و موسوی بخاطر رویکردهایشان، از تاسیس "بنیاد امید" با ترکیبی از اصلاح طلبان میانه رو و چهره های تکنوکرات داد. لازم به ذکر است محمدرضا عارف از چهره های مورد توجه جریان دوم خرداد در انتخابات آینده به شمار می رود.محمد رضا عارف، معاون اول کابینه دولت خاتمی گفت: از ابتدا هم موسوی را برای ریاست جمهوری قبول نداشتم.


ارسال شده در توسط منتظر منجی

یک سایت حامی فتنه سبز در یادداشتی با عنوان "جنبش سبز و دستگیری عبدالمالک ریگی" دستگیری ریگی را نوعی آدم ربایی خواند و آن را شایسته محکوم کردن دانسته و مدعی شده که این دستگیری برای ترساندن سران فتنه است.

سایت زاهدان پرس، این سایت صهیونیستی در این یادداشت دستگیری ریگی را نوعی "قدر قدرتی" خواند و مدعی شد،" این «قدر قدرتی» تنها برای روحیه بخشی به نیروهای خودی و« زهره چشم» گرفتن از رهبران جنبش سبز صورت گرفته است".

در ادامه این نوشته آمده است ، جنبش دمکراسی خواهی ایران بایستی قاطعانه این آدم ربایی را محکوم کند

این سایت وابسته در ادامه نیز آورده است،. این درست است که جنبش سبز با خشونت و عملیات تروریستی مخالف است ولی این مخالفت طبیعتا شامل آدم ریایی و شکنجه وحشتناکی که ریگی با آن روبروست هم شامل می شود!

گفتنی است در حالی سایت های وابسته به فتنه سبز تلویحا شروع به حمایت از سرکرده گروهک تروریستی جندالله را کرده اند که ریگی پیش از این از جنبش سبز حمایت کرده بود و حتی در بیاینه ای رسمی برای آموزش عملیات های تروریستی برای اعضای جنبش سبز اعلام آمادگی کرده بود.

 


ارسال شده در توسط منتظر منجی
توجه به تلاش معدود عناصر باقیمانده آشوب طلب برای ضربه زدن به اماکن عمومی در چهارشنبه سوری، اقدامات کنترلی در این زمینه افزایش یافته است.

 با تلاش‌های ماموران انتظامی و امنیتی کشورمان، چندین باند که در تلاش برای ورود مواد محترقه خطرناک و مواد اشتعال‌زا به کشور بودند، در غرب ایران شناسایی و دستگیر شدند.

 از این افراد بیش از 10 هزار کپسول‌ کوچک حاوی مواد سریع‌الاشتعال و تعدادی مکمل‌ که با مخلوط کردن آنها با برخی مواد دیگر، امکان ساخت مواد آتش زا ساخته می‌شود، کشف و ضبط شده است.

 کشف مواد محترقه خطرناک که صدایی همچون بمب های کوچک صوتی دارند نیز از جمله دیگر کشفیات ماموران کشورمان است. این مواد قرار بود در بین جوانان و نوجوانان با قیمت‌های پائین توزیع شود که در صورت کم بودن فاصله با محل انفجار این مواد، صدمات جبران ناپذیری به دستگاه شنوایی انسان وارد شده و افراد دیگر را نیز به شدت می ترساند.اگر این مواد محترقه در بین جوانان پخش می‌شد، خسارات جبران ناپذیری به سلامت آنها وارد می‌کرد. کپسول‌های اشتعال‌زا نیز سوژه خوبی برای فرصت طلبان بود

.پیش از این نیز کردهای تجزیه طلب از سبزها خواسته بودند چهارشنبه سوری را به عنوان آخرین موقعیت ابراز وجود قدر دانسته و اقدام به آتش زدن اماکن مختلف بکنند.



ارسال شده در توسط منتظر منجی

عصر روز پنج شنبه مراسم گرامیداشت شهید حمید باکری در منزل وی در شهرک ابوذر تهران با حضورمیرحسین موسوی برگزار شد.

میرحسین موسوی که احساس کرده بود این مراسم فرصت مناسبی برای ظاهر شدن او در میان مردم خواهد بود در این مراسم شرکت کرد اما به محض ورود وی به منزل شهید حمید باکری و فضای سنگینی که نسبت به عملکرد غیرمعقول وی بر اعضای جلسه حاکم بود به سرعت فضای جلسه و مردم این شهرک که از حضور وی مطلع شده بودند تغییر کرد. به گونه ای که یکی از محافظان موسوی در گوشی به وی گفت مردم از حضور شما مطلع شده اند و احتمال تجمع علیه شما وجود دارد.

دقایقی بعد که موسوی قصد خروج از منزل شهید باکری را داشت مردمی که در مقابل منزل تجمع کرده بودند با شعار مرگ بر منافق اعتراض خود را به میرحسین وعملکرد ماه های اخیر وی نشان دادند.

براساس مشاهدات افرادی که در این تجمع حضور داشتند عصبانیت مردم برای اعتراض به عملکرد موسوی به نحوی بود که محافظان وی برای حفظ جان موسوی ناگزیر شدند دست به اسلحه ببرند تا میرحسین را از مهلکه نجات دهند.

 


ارسال شده در توسط منتظر منجی

 
 عبدالحمید ریگی برادر سرکرده گروهک تروریستی ریگی،گفت: عبدالمالک به تنهایی و بدون پشتیبانی دولت های دیگر نمی توانست این همه جنایت کند.

"عبدالحمید ریگی" که از سال گذشته در ایران در بازداشت به سر می برد، چندی پیش در گفت و گو با خبرنگاران درباره ماهیت فعالیت های جنایتکارانه برادرش اعترافاتی کرده بود که سخنان او بعد از دستگیری عبدالمالک در پی می آید.

عبدالحمید ریگی،گفت: مالک ریگی از بی سوادی ما مردم بلوچستان در راستای اهداف شومش به نام دین سو ء استفاده می کرد.
وی افزود:اگر هر کاری از حمایت و پشتیبانی برخوردار نباشد هیچ کس نمی تواند آن کار را به درستی انجام دهد.
او ادامه داد: طرف اصلی در این جنایت ها آمریکا و غربی ها هستندکه با حمایت و هدایت مالک و ترفندهای مختلف بویژه سوء استفاده از سادگی و بیسوادی جوانان، در زمینه ایجاد تفرقه از هیچ کوششی فرو گذار نکردند.
ریگی کمک های مالی و تجهیزات آمریکا،گروگان گیری در سیستان و بلوچستان و اخاذی از خانواده آنان، راهبندان و سرقت خودرو و قاچاق موادمخدر را از منابع در آمدی این گروهک تروریستی اعلام کرد.
وی تاکید کرد: گروهک تروریستی مالک از گروگانگیری و راه بندان در یک سال 20 میلیارد ریال در آمد کسب کرد که با سرمایه گذاری در ترانزیت مواد مخدر با مافیای مواد همکاری کرد.
برادر سرکرده گروهک جندالشیطان،گفت: مالک با این سرمایه گذاری به دنبال آن بود تا از منافع و سود حاصله برای اهداف شیطانی گروهک استفاده کند.
وی با تشریح جنایت های این گروهک افزود : در چند سال اخیر ریگی جنایت های زیادی را با هدف ایجاد تفرقه میان شیعه و سنی در منطقه انجام داد.
او ادامه داد: تا سال 83 هیچ گونه اختلافی بین شیعه و سنی و بلوچ و زابلی وجود نداشت و مالک با ماموریت از سوی دشمنان نظام جمهوری اسلامی تلاش برای ایجاد تفرقه را آغاز کرد و در این میان از جوانان کم سواد و ساده بهره گفت.
عبدالحمید ریگی اظهار داشت: با ذهنیت هایی که مالک برای ما ایجاد کرده بود به راحتی فریب حرف هایش را خوردیم و اکنون که با واقعیت رو به رو شده و متوجه آن همه جنایت شده ایم هر حکمی که درمورد ما صادر شود با جان و دل پذیرا هستیم.
وی افزود: اکنون که حکم اعدام برای ما صادر شده حتی اگر بدن من را قطعه قطعه کنند هیچ اعتراضی ندارم و می خواهم زودتر اعدام شوم تا از عذاب وجدان راحت گردم .
وی خطاب به خانواده برخی شهدای حادثه تاسوکی و پدر و مادر شهاب و فائزه منصوری (همسر حمید ریگی) که در محل برگزاری مصاحبه حضور داشتند، گفت: بدانید ما را فریب دادند و من چون سواد ندارم خیلی زود فریب خوردم و فقط مجری دستورات مالک بودم و اگر از فرمان او سرپیچی می کردم حتی من را که برادرش بودم می کشت.
برادر سرکرده گروهک تروریستی ریگی افزود: برای مالک،برادر و قوم و خویش و شیعه و سنی فرقی نداشت او فقط مجری دستورات اربابانش بود.
وی تاکید کرد: با گذشت زمان و ارتباط های مالک متوجه شدم که پشت این برنامه ها آمریکایی ها هستند.
او گفت: لازم است درخصوص این گروهک بررسی شود که از کجا آمده ، پایه ریزی و طراحی آن چگونه بوده و چه کسانی بودند و اکنون در پشت پرده این گروهک چه خبر است به طور قطع حامیان آن از قدرت و کینه عمیقی برخوردارند که در این سال ها این قدر جنایت کردند.
وی تشریح کرد: حادثه تاسوکی، درگیری کوه سفید، قتل مردم در دارزین کرمان، راهبندی و آتش زدن خودروها و غیره گوشه ای از جنایات این گروهک است که به ما می گفتند هر کسی در مسیر هدف گروه مانعی ایجاد کند باید از بین برود.
برادر مالک ریگی بیان کرد: ریشه و منبع تمام این کارها دشمن اصلی اسلام یعنی آمریکا است که پایه گذار و پشتیبان این گروه ها است.
وی افزود: با یک بررسی ابتدایی مشخص می شود که این همه جنایت و رهبری یک گروه از عهده جوانی 25 ساله (مالک) خارج است زیرا او نمی تواند این کارها را انجام دهد، یقینا از حمایتهای سازمانها و کشورهایی برخوردار است که تاب و تحمل دیدن وحدت مردم را ندارند آنها می خواهند میان شیعه و سنی تفرقه ایجاد شود تا به اهداف شوم خود برسند.
وی یاد آور شد: من خودم در دو مرحله شاهد ارتباط مالک با آمریکایی ها بودم در یکی از این جلسات،آمریکایی ها 100 هزار دلار در اختیار مالک قرار دادند و در مراحل بعدی نیز تجهیزات از جمله تلفن ماهواره ای، لپ تاپ و دیگر لوازم مورد نیاز را به وی تحویل دادند.
حمید ریگی بیان کرد: مالک در سال 84 در اسلام آباد ملاقاتی با آمریکایی ها داشت که در این جلسه صحبت های زیادی شد و گفتند پول، تجهیزات نظامی، امکانات، کارهای تبلیغاتی و خبری با استفاده از قدرت رسانه ای انجام می دهیم.
وی یاد آور شد: صحبت های مهمی در سفارت آمریکا در اسلام آباد با مالک شد ، دو نفر زن با مترجم افغانی و دونفر که به انگلیسی حرف می زدند چند ساعتی با مالک دیدار داشتند.
این متهم اظهار داشت: در زمینه تامین سلاح نیز مالک از طریق گروه های مافیایی که در افغانستان فعالیت داشتند و همچنین از طالبان که سلاح های روسی را در اختیار داشتند، تهیه می کرد.
وی افزود: تجهیزات الکترونیک از جمله تلفن های ماهواره ای و لپ تاپ هم از آمریکا و ژاپن خریداری می شد.
او یاد آور شد: مالک ریگی قبل از تشکیل گروهک سرپرست گروه القاعده در ایران بود و در زمان جنگ افغانستان چند هزار القاعده ای در افغانستان را از طریق خاک ایران به عراق و کشورهایشان انتقال داد.
حمید ریگی اظهار داشت: مالک همچنین در سال 83 در وزیرستان پاکستان چند دیدار با سرکردگان القاعده داشت و بعد از با خبر شدن دستگیری تعدادی از سران القاعده در ایران اعلام کرد که قصد جنگ با ایران را دارد.
وی افزود: مالک از برخی رهبران القاعده در پاکستان خواست تا امکانات و تجهیزات در اختیارش قرار دهند تا علیه جمهوری اسلامی وارد عمل شود اما با مخالفت آنان مواجه شد .
او ادامه داد: در مدت ارتباط ریگی با القاعده خیلی از اعضای گروهک آموزش های نظامی ساخت بمب، استفاده از موشک ها، ترور شهری را گذراندند که بعد از مخالفت القاعده مالک قطع رابطه کرد و خودش با نیروهای اولیه آموزش دیده و با استفاده ازامکانات و مذاکره با آمریکایی ها گروهک را تشکیل داد.
حمید ریگی بیان کرد: همان چند نفر دوره های حرفه ای را گذراندند و آن ها بعد از قطع رابطه مالک با القاعده به نفرات بعدی که مورد اعتماد بود آموزش می دادند.
وی یادآور شد: این آموزش ها را در پایگاهی در منطقه ای کوهستانی در افغانستان به افراد داده می شد و در این میان یک عرب اهل مصر استاد ساخت بمب های خطرناک تروریستی بود که دوره های آموزشی به اعضای گروه می داد.
وی افزود: این عرب مخالف جمهوری اسلامی ایران بود و خود مختار عمل می کرد و چون شنیده بود مالک با ایران جنگ دارد با گروهک همکاری می کرد.
حمید ریگی با تشریح قتل همسر و برادر همسرش افزود: وقتی که شهاب و فائزه همسر و برادر زنم به پاکستان آمدند مالک روبه من کرد و گفت بنا به گفته منابع این ها جاسوس دولت اند و برای جاسوسی به پاکستان آمدند و باید کشته شوند.
وی افزود: من مخالفت کردم و گفتم این خواهر و برادر اصلا هیچ ارتباطی با دولت ایران ندارند و حتی نمی دانند که چگونه با آنها ارتباط بگیرند، در جواب من گفت که اگر با کشتن آنها مخالفت کنی تو هم منافقی و مخالف گروه و هرکسی که هم با گروه مخالف باشد دشمن است و باید کشته شود.
وی اضافه کرد: وقتی مالک این گونه برخورد کرد، با او مخالفتی نکردم و حرفی نزدم.
او اظهار داشت: مالک ابتدا شهاب (برادر همسرم) را سربرید و فیلم آن را نیز برای شبکه العربیه فرستاد.
حمید ریگی گفت: بعد از کشتن شهاب من به ایران آمدم و دوباره که برگشتم مالک به من گفت، اطلاع پیدا کردم که همسرت با ایران ارتباط دارد.
وی افزود: در پاسخ به وی گفتم همسر من یکسال است که با ما در اینجا زندگی می کند و راهی برای ارتباط با ایران ندارد و از طرفی اگر مساله ای بود حتما من متوجه می شدم.
او ادامه داد: توضیحات من هیچ تاثیری بر ذهن مالک نگذاشت و برای کشتن همسرم تاکید داشت و می گفت حکم خداست و من هم امیر تو هستم باید اطاعت کنی، به ناچار گفتم خودم او را می کشم و در نهایت هنگامی که همسرم در کنارم خواب بود او را با شلیک گلوله کلت به قتل رساندم.
وی به همکاری شبکه العربیه با این گروهک اشاره کرد و گفت: با ارسال سی دی به دفتر اسلام آباد و رایزنی تعدادی از اعضای گروهک این دفتر، سی دی ها را از طریق شبکه پخش می کرد.
او تاکید کرد: در برابر دوربین ها این ها را می گویم تا جوانان بشوند و مقداری آگاهی آنها بیشتر شود تا فریب نخورند اگر در زمانی که جذب این گروهک شدم رسانه ها و اندیشمندان ما را راهنمایی و هدایت می کردند، در دام چنین گروههای جنایتکاری نمی افتادم.



ارسال شده در توسط منتظر منجی
نارضایتی تشکل های سابقه دار اصلاح طلب از عملکرد موسوی و کروبی چهره تازه ای به خود گرفته است.
در یکی از جلسات مجمع روحانیون مبارز که اخیرا برگزار شده و طی آن خاتمی با میرحسین دیداری داشته است ، خاتمی از اتمام حجت با موسوی خبر داده و گفته پیش بینی من اینستکه با این وضعیت تا دو ماه دیگر از اصلاحات چیزی باقی نمی ماند.
بنا بر این گزارش، خاتمی همچنین گفته که میرحسین فکر می کند این اتفاقات به خاطر اوست. من آن موقع اشتباهی کردم و گفتم "یا من یا میرحسین" و حالا این حرف افتاده سر زبان ها و باعث بروز ناراحتی شده است. موسوی دچار توهم شدید شده است.
این در حالی است که ، هر چند سید محمد خاتمی در ماه های ابتدایی پس از انتخابات، از جمله اشخاصی بود که با سخنرانی ها و مواضع خود به برخی جریانات افراطی دامن می زد اما در حال حاضر وی تلاش بسیاری برای بازگشت اصلاح طلبان به فضای سابق از خود نشان داده است.

 


ارسال شده در توسط منتظر منجی

آیت‌الله عبدالکریم موسوی اردبیلی در دیدار جمعی از دانشجویان دانشگاه‌های تهران با اشاره به جایگاه ولی فقیه در حکومت اسلامی گفت: در گذشته هر کس قلدر و قدرت زیادی داشت با زور مردم را مطیع خود کرده و بر آنها حکومت می‌کرد و در نهایت خود را سایه خدا می‌دانست.
وی افزود: با بالا رفتن افکار مردم، به تدریج این حکومت‌ها به پایان رسید و دنیا خواستار حکومتی بهتر شد.
این استاد حوزه بیان داشت: انقلاب اسلامی، حکومت سلطنتی را برداشت و حضرت امام (ره) آن را به رای مردم گذاشتند که بالاترین رای را آورد.
وی تصریح کرد: باید قوانین را به اسلام عرضه کرد که اگر مطابق اسلام باشد پذیرفتنی است و جمهوری اسلامی بر طبق قوانین اسلام پی ریزی شده است.
موسوی اردبیلی با اشاره به اصل پنجم قانون اساسی گفت: ولی فقیه باید مجتهد فقیه، عادل، متقی، مدیر، مدبر و آگاه به سیاست روز باشد و در راس حکومت قرار بگیرد.
استاد حوزه علمیه قم با اشاره به شعار «سیاست ما عین دیانت و دیانت ما عین سیاست» است، خاطرنشان کرد: رژیم پهلوی با فعالیت‌های سیاسی روحانیون مخالف بود در حالی که آنان با الگو گیری از امیر‌المومنین علی (ع) به دو بعد سیاست و دیانت توجه دارند.

 


ارسال شده در توسط منتظر منجی

اپوزیسیون خارج نشین و سران فتنه امروز همه در یک خط هستند

نماینده مردم تهران در خانه ملت گفت: اپوزیسیون خارج‌نشین و سران فتنه امروز همه در یک خط هستند، آنها دنبال این بودند که مبانی و اصول نظام را متلاشی کنند.

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی آقا تهرانی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با فارس با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری درباره اینکه " آن عده از افرادی که رای مردم را قبول نکردند صلاحیت حضور در چارچوب نظام را از دست داده‌اند "، گفت: افرادی که در برابر نظام ایستاده و یا می‌ایستند و البته شعارهایی هم می‌دهند یکی از حرف‌هایشان این است که می‌گویند، مردم خواهان فلان موضوع هستند، این بیان رهبر معظم انقلاب نوعی "مجادله بالّتی أحسن " است که در قرآن مورد توجه قرار گرفته است.

وی افزود: در برترین جدال بایستی با همان نکات پذیرفته شده‌ طرف مقابل با او روبرو شد، مقام رهبری منظورشان این است که شما که می‌گویید مردم را قبول دارید اگر مردم شما را قبول نداشه باشند چه؟ و اگر شما مردم را قبول نداشته باشید چه؟

نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: ما که مشروعیت نظام را از جانب خداوند متعال می دانستیم و می‌دانیم و مقبولیت آن را به حمایت مردمی، اما شما که مشروعیت نظام و مقبولیت آن را از مردم می‌دانستید و با این شعارهای مردم سالارانه گوش فلک را کر کرده بودید، در این صورت چه ارتباطی با نظام مردمی خواهید داشت؟ در حالی که مردم شما را کنار گذاشته‌ و متوجه شعارهای توخالی شما شده‌اند، در نتیجه بر مبنای شعار خودتان، شما متعلق به این نظام نخواهید بود.

آقا تهرانی اضافه کرد: برخی شعار می‌دهند که ما حرف مردم را منتقل می‌کنیم، می‌گویند رفراندوم باید انجام شود و مردم دیگر اسلام را قبول ندارند؛ و با اشاره به این فرمایش حضرت امام(ره) که فرمودند: "حکومت‌های قبل برای زمان قاجار بود به ما چه ربطی دارد و چرا به ما تحمیل کردید " مدعی هستند انقلاب و نظام به ما تحمیل شده و تنها خواست جوانان نسل اول انقلاب بوده و گاه این سئوال را مطرح می‌کردند که باید رفراندوم شود تا معلوم شود ملت ایران چه می خواهند ولی شما که حرف از رفراندوم می زدید آیا "رفراندوم نهم دیماه " را ندیدید؟ شما حضور میلیونی 22 بهمن را چگونه توجیه می کنید، مردم در این روز اعلام کردند که نسبت به نظام جمهوری اسلامی پایبند بوده و شما را نمی‌خواهند و حرفتان را قبول ندارند.

عضو کمیسیون آموزش وتحقیقات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگر مردم شما را قبول نداشته باشند باید خود را اصلاح کنید، یکی از پایه‌های اصلی نظام اسلامی مردمی بودن است و همه می‌دانند که مردم خواهان نظام هستند البته ممکن است عده‌ای از خواص به خاطر امراض نفسانی و مشکلاتی که دارند این موضوع را درک نکنند ولی مردم نشان دادند که سران فتنه را قبول ندارند.

آقا تهرانی درباره دستگیری عبدالمالک ریگی خاطرنشان کرد: در دستگیری این شرور، نظام مقتدر ما نشان داد که با تروریسم چگونه باید برخورد کرد البته جا دارد که از این اقدام مدبرانه و شجاعانه سربازان گمنام امام عصر(عج) تقدیری به سزا داشته باشم چنانکه مردم وفادار به نظام سراسر کشور این تلاش را قدردانی کردند.

وی با اشاره به اینکه معلوم نیست چرا برخی فریب شعارهای غرب را می‌خورند، اضافه کرد: نکته جالب توجه دیگر این است که چرا افرادی که به اروپا و غرب پناهنده شده‌اند نمی‌فهمند که نمی‌توان با مقام ولایت خود را درگیر ساخت، دیدید که در ایام امام حسین(ع) چگونه مردم همه به پا خواستند و امثال مهاجرانی را که تا دیروز در همین مجلس می‌گفت: "ما آداب تقوا نیز دانیم " را کنار زدند؛ به اعتقاد بنده این اشخاص حتی منافع حزب و طرفداران خود را هم درک نمی‌کنند، چه برسد به اینکه بخواهند منافع ملی و مردم را درک کنند.

این نماینده مردم تهران در خانه ملت در ادامه گفتگوی خود با فارس اظهار داشت: اپوزیسیون خارج‌نشین و سران فتنه امروز همه در یک خط هستند، آنها دنبال این بودند که مبانی و اصول نظام را متلاشی کنند ولی همه مشاهد کردند که جایگاه ولایت، حاکمیت و به ویژه اسلامیت و اقتدار مردمی نظام روز به روز بیشتر تثبیت شده و همه اهداف غرب و غرب‌نشینان نقش بر آب شد. در حال حاضر نیز غرب درمانده تر از گذشته شده است که بتواند برای خود و یارانش چاره اندیشی کند.

 

 

تو می خواهی رفتارهای شیک داشته باشی

شیخ اصلاحات که به واسطه مواضعش علیه جمهوری اسلامی، از رسانه های غربی لقب "شیخ شجاع" را دریافت کرده، در این نامه خطاب به رئیس بنیاد باران نوشته است که "تو فقط می خواهی رفتارهای شیک داشته باشی."

، مهدی کروبی، دبیرکل حزب اعتمادملی اخیرا در نامه ای به سید محمد خاتمی، بشدت به رفتار سیاسی او اعتراض کرده است.

شیخ اصلاحات که به واسطه مواضعش علیه جمهوری اسلامی، از رسانه های غربی لقب "شیخ شجاع" را دریافت کرده، در این نامه خطاب به رئیس بنیاد باران نوشته است که "تو فقط می خواهی رفتارهای شیک داشته باشی."

آقای کروبی همچنین از اینکه آقای خاتمی به دنبال رهبری جریان اصلاحات و کسب وجهه است، انتقاد و به این دلیل امکان رهبری کردن اصلاح طلبان برای خودش میسر نیست، تلویحا ابراز ناراحتی کرده است.

شیخ اصلاحات گرچه سعی کرده است که این نامه را بدون اطلاع اطرافیان خود برای رئیس بنیاد باران ارسال کند، با این حال آقای خاتمی بشدت با انتشار و محتوای آن مخالفت کرده است.

نامه اعتراضی کروبی در حالی به خاتمی ارسال شده است که برخی منابع مطلع هم به شبکه ایران خبر دادند، میرحسین موسوی در جلسه ای با حضور گروهی از نزدیکانش، عنوان کرده است: "خاتمی شرایط را برای ما پیچیده تر می کند."

شاید اکنون بتوان حدس دقیق تری درباره علت موضع گیری اخیر آقای خاتمی علیه رویکرد اصلاحات در ماه های اخیر، ارائه داد.

رئیس بنیاد باران چند روز پیش در دیدار جمعی از اصلاح طلبان، سکوت اصلاح‌طلبان در برابر راه‌حل‌های ارائه شده از سوی "خارج نشینان" را اشتباه مهم دوستان خود توصیف کرد و گفت: "ما نباید در برابر تعیین تکلیف خارجی‌ها سکوت می کردیم".

رئیس دولت اصلاحات در این زمینه به عدم تحرک اخیر جریان سیاسی متبوعش هم اذعان کرده و خواستار خروج از "انفعال" شده بود.

اختلافات سران اصلاحات پس از آن جدی تر شده که حضور ده ها میلیونی مردم در راهپیمایی های روز 9 دی ماه و 22 بهمن و مطالبات آنان، بسیاری از راه های پیش روی شخصیت های مطرح اصلاح طلب را ناهموار کرده است.

 

 

سرانجام پرونده قضایی مهدی و فائزه هاشمی تشکیل شد

با گذشت نزدیک به بیست روز از حماسه ملی 22 بهمن و در حالی که اعضای فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی، از طرح سوال از وزیر دادگستری به دلیل بی توجهی به موضوع محاکمه فرزندان هاشمی خبر داده بودند، حجت السلام جعفر شجونی دبیر کل جامعه وعاظ تهران اعلام کرد که وزیر دادگستری در جمع این تشکل از تشکیل پرونده هایی برای فرزندان هاشمی رفسنجانی در دستگاه قضایی خبر داده است.

به گزارش رجانیوز، شجونی با اشاره به درخواست رسیدگی به اتهامات مهدی و فائزه هاشمی که از جمله سئوالات روحانیون حاضر در این جلسه بود، گفت: پرونده برای دوتن از فرزندان آقای هاشمی رفسنجانی تشکیل شده است.
این در حالی است که ماه گذشته نیز سید ابراهیم رئیس معاون اول قوه قضاییه، در نشستی سیاسی در قم با اشاره به اتهامات برخی از فرزندان هاشمی رفسنجانی در حوادث پس از انتخابات، از ارسال پرونده آنها به دادسرای تهران خبر داده بود.

رئیسی با اشاره اراده قوه قضاییه برای برخورد با متخلفین گفته بود: "اراده دستگاه قضایی امروز بر این امر استوار شده است که به هیچ عنوان رسیدگی به اتهامات کسانی که منتسب به خواص هستند را کنار نخواهد گذاشت و پرونده فرزندان هاشمی نیز به دادسرای تهران ارجاع شده و در موعد مقرر در جریان قرار خواهد گرفت."

اما در همین حال چندی پیش هنگامی که دادستان تهران از مهدی هاشمی خواست تا برای پاسخ به اتهامات وارده به وی به ایران بازگردد، هاشمی با انتشار نامه سرگشاده ای به جعفری دولت آبادی اعتراض کرد که چرا از وی خواسته است به ایران بازگردد.

با گذشت بیش از 8 ماه از انتخابات ریاست جمهوری دهم و حضور برخی از فرزندان هاشمی در ناآرامی های پس از انتخابات که با انتشار گسترده تصاویر آنها در فضای اینترنت و رسانه ملی همراه بود و در حالی که مردم در اکثر گردهمایی های بزرگ خود و بخصوص در گردهمایی تاریخی 9 دی خواستار محاکمه فرزندان هاشمی رفسنجانی شده اند، مشخص نیست دستگاه قضایی به چه دلیل و بر اثر فشار چه گروه هایی همچنان حاضر نیست این متهمان بزرگ حوادث پس از انتخابات را به محکمه قضا بکشاند.

 

 

نماینده ولی فقیه در سپاه

عوامل اصلی فتنه های اخیر به اشتباهات خود پی برده اند

وی اظهار داشت:پس از موضع گیری های مقام معظم رهبری در برابر این فتنه ها فشار افکار عمومی موجب شد تا این افراد در زندانی به وسعت تمام این مملکت دچار تنهایی و انزوا شده و جرات نکنند تا در بین مردم ظاهر شوند.این عناصر باید به رای میلیونی مردم در انتخابات اخیر احترام گذاشته و در مقابل قانون و مواضع رهبری سر تعظیم فرود آورند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:عوامل اصلی فتنه های اخیر به اشتباهات خود پی برده اند اما مردانگی پذیرش و اعتراف به اشتباهات خود را ندارند.

به گزارش بولتن، آیت الله علی سعیدی عصر دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران در شیراز افزود:متاسفانه همین جمود و تحجر بر اشتباهات گذشته آن را سنگین تر می کند و این موضوعی است که سران فتنه باید به آن توجه داشته باشند.

وی اظهار داشت:پس از موضع گیری های مقام معظم رهبری در برابر این فتنه ها فشار افکار عمومی موجب شد تا این افراد در زندانی به وسعت تمام این مملکت دچار تنهایی و انزوا شده و جرات نکنند تا در بین مردم ظاهر شوند.
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد:این عناصر باید به رای میلیونی مردم در انتخابات اخیر احترام گذاشته و در مقابل قانون و مواضع رهبری سر تعظیم فرود آورند.
آیت الله سعیدی گفت:در دوران سازندگی بر اساس تقاضای ریاست جمهوری وقت و شرط مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه به توان مهندسی رزمی این نیرو لطمه ای وارد نشود بخشی از توان مهندسی سپاه در عرصه سازندگی کشور به کار گرفته شد.

وی ادامه داد:سیاست قرارگاه خاتم الانبیاء بر آن است تا پروژه های ملی که بخش خصوصی کمتر در آن توان رقابت دارند را اجرا نماید.

این مقام مسوول گفت:شعار ها و استراتژی های ما در طول دوران پس از انقلاب اسلامی ثابت بوده و در عرصه های داخلی و بین المللی هر کجا صحبت از اسلام بوده است ما با جدیت وارد عرصه شده ایم.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به لزوم وحدت تمامی اقشار و گروه ها افزود:ما هیچگاه در انقلاب شعار فرقه ای نداده ایم بلکه شعار ما همواره دفاع از مسلمانان و بیداری آنان بوده است.

 

 

عزت سحابی رهبر جدید سبزها

یک عضو حزب مشارکت برای جنبش شکست خورده سبز رهبر جدید معرفی کرد!
علی مزروعی از اعضای مرکزیت حزب مشارکت در مطلبی که سایت نوروز منتشرکرده است خواستار سپردن نقش ویژه در هدایت و راهبری جنبش سبز به عزت سحابی شد.
وی مدعی شد: سحابی به خاطر سوابق مبارزات ضد استبدادی می تواند این جنبش را از وضعیت فعلی نجات دهد.
مزروعی در ادامه مطلب خود تعریفی از جنبش سبز کرده که مرغ پخته هم خنده اش می گیرد. وی گفته جنبش سبز فارغ از هرگونه افراط گری و خشونت است و شعارش حاکمیت قانون و اجرای قانون اساسی است!
ادعای عضو افراطی حزب مشارکت در حالی مطرح می شود که قانون شکنی و زیر بار معیار قانونی نرفتن عناصری مانند موسوی و کروبی باعث بروز فتنه‌های پس از انتخابات و کشته و زخمی شدن ده‌ها نفر و وارد شدن خسارات مادی و معنوی به حیثیت نظام و مردم شد.

 

 

بررسی علت سقوط سبزها

جلسات آسیب شناسی ظهور وسقوط جنبش به اصطلاح سبز آغاز شد.
در پی حوادث تلخ روز عاشورا و حضورگسترده مردم در راهپیمایی 9 دی و22 بهمن که موجب رسوایی جنبش سبز و محرکین اصلی آن شد برخی سردمداران اصلاحات را وادار به برگزاری جلسات آسیب شناسی سقوط این تحرکات کرده است.
اخبار رسیده از جلسات محفلی حاکی است مرد خاکستری جریان اصلاحات که ترجیح می دهد کمتر درعرصه های علنی ظاهر شود در یکی از این جلسات هفتگی گفته است شعارهای اولیه جنبش سبز با ماه‌های اخیر و بویژه روز عاشورا هیچ تناسبی ندارد و این مطلب قابل بررسی است که چرا این اتفاق افتاد.
وی در ادامه با انتقاد از سردمداری افراد بی فکر در هدایت جنبش سبز که منجر به تندروی و ریزش نیرو در ماههای اخیر شد، گفته است: وقتی افراد عاقل در راس جنبش حضور ندارند نتیجه این می شود که تظاهرات خیابانی به انحراف کشیده می شود و با ریزش نیرو روبرو می شویم چون عده ای به مسائل انتخابات اعتراض دارند اما حاضر نیستند با کل نظام درگیر شوند. گفتنی است در جلسات آسیب شناسی سقوط جنبش سبز یکی از محورهای اصلی بروز این مسائل به رفتارهای نامعقول موسوی و کروبی نسبت داده می‌شود.

 

 

بایکوت خبرهای ریگی در سایتهای حامی سبز

یک سایت اینترنتی حامی فرقه سبز اموی خواستار بایکوت اخبار عبدالمالک ریگی شد!
سایت بالاترین که در طی یک سال گذشته در نقش سخنگوی جنبش سبز و هدایت کننده اغتشاشگران در حوادث بعد از انتخابات عمل کرده است از کاربران خود خواست از انعکاس اخبار و اعترافات شرور عبدالمالک ریگی در رسانه ها جلوگیری کنند.
سایت بالاترین علت این درخواست را جلوگیری از فراموش شدن التهابات به وجود آمده درجامعه و فراموش نشدن جنبش سبز ذکر کرد اما مسئولان سایت بالاترین توضیح نداده اند که میان اقدامات جنایتکارانه ریگی و جنبش سبز چه رابطه ای وجود دارد که انعکاس اخبار این گروهک به جنبش سبز آنان لطمه وارد می‌کند.
گفتنی است سردمداران جنبش به اصطلاح سبز بویژه میرحسین موسوی و کروبی برغم گذشت یک هفته از دستگیری عبدالمالک ریگی و انتشار گزارش اقدامات جنایتکارانه او تاکنون از هرگونه موضع گیری منفی علیه این شرور خودداری کرده اند اما موسوی و کروبی در بیانیه های جداگانه برای زیرسوال بردن حماسه22 بهمن افاضات دشمن پسند بیان کرده‌اند.

 


ارسال شده در توسط منتظر منجی
<      1   2